De Amerikaanse Militair

18-06-2016 01:51 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja hoor. Nadat mijn nichtje al een keer in de maling was genomen door een zogenaamde Amerikaanse militair en ze ook nog een keer bij Kees van der Spek bij oplichters in het buitenland waren geweest kwam het vriendschapsverzoek. Mijn militair heet Bush Robert Charles. Ik heb hem geaccepteerd maar wel ingesteld dat hij mijn vrienden en berichten niet kan zien. Voor je het weet gaat hij mijn vriendinnen lastig vallen. Natuurlijk weet ik dat het gewoon een oplichtersbende in Aftika ofzo is die met zijn allen in een zaaltje zitten te te tikken en dat is ook de reden dat ik hem geaccepteerd heb. Gewoon eens kijken hoe ver hij gaat.

Ik de indruk wekken dat hij een vette vis aan de haak heeft.



Kent iemand hier dit fenomeen? En is iemand geinteresseerd in hoe dit allemaal verder gaat? Laat het weten dan zal ik de gesprekken hier op het forum zetten. Ter lering ende vermaeck.
Ok, ik heb m toegevoegd en verder afgeschermd

Heb nog geen bericht van hem

Op zijn facebook hebben mensen ook al berichten geplaatst over de oplichtingspraktijken, onder zijn profielfoto ed.

Apart dat ie die niet eens weghaalt...
Dit is toch wel een spannend topic, ondanks dat het wat traag loopt.

Ik ben erg benieuwd naar het verloop want normaal worden dit soort neppersonen direkt weggeklikt en geblokkeerd <---voor wie het grondig aanpakt



Heb je nog nieuws uit het oplichtersnest, Manonna?
Alle reacties Link kopieren
quote:sophie_emma schreef op 19 juni 2016 @ 11:34:

Ik heb eens maanden lang met zo'n oplichter gemaild: uiteindelijk zogenaamd geld overgemaakt via Western Union (je krijgt van Western Union een code waarmee de andere partij het geld kan ophalen: mijn code was WATBENJIJEENSUKKEL en met die code meldde hij zich toen bij Western Union in Lagos, Nigeria. Kreeg hij toch geen geld mee, arme jongen).



Uiteindelijk open kaart gespeeld, en hem verteld dat er teveel onwaarschijnlijkheden in zijn verhaal zaten om geloofd te worden. Aangeboden hem te helpen met een betere aanpak - werkt gegarandeerd.



Moest hij natuurlijk wel voor betalen: eerst 1000 dollar gevraagd, toen 100, uiteindelijk afgemaakt op 10, te betalen via Western Union.



Na een week, tada: 10 dollar op te halen bij Western Union, geld echt gekregen.



Hem vervolgens een mailtje gestuurd: "If you want to earn real money, copy my example. Thanks for the money, loser!



Nooit meer iets van gehoord.





Geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg er net een binnen. Robert Gray, US Army. Blank, ik schat rond de 55 jaar.









Direct verwijderd.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Herstel: Patrick Gray.
Al een account? Log dan hier in.
Maar waarom zo oud als je toch alles bij elkaar verzint?
Alle reacties Link kopieren
quote:Skaep schreef op 24 juli 2016 @ 17:43:

Maar waarom zo oud als je toch alles bij elkaar verzint?

Het is wel onngeveer mijn leeftijdsgroep.

Ik weet natuurlijk niet hoe oud deze nepmilitair is. Ik schat aan de foto.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Meneer heeft in het Nederlands geantwoord. Duidelijk een vertaalmachine maar wel heel slim gevonden. Ik heb hem weer in het Nederlands teruggeschreven. Het is inderdaad allemaal wat traag maar ik vind het wel leuk dat er mensen mee gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Lattemachiato jouw man is dan Eurasian (volgens het Amerikaanse hokjesplaatsingsysteem)
Alle reacties Link kopieren
quote:Manonna schreef op 25 juli 2016 @ 01:21:

Meneer heeft in het Nederlands geantwoord. Duidelijk een vertaalmachine maar wel heel slim gevonden. Ik heb hem weer in het Nederlands teruggeschreven. Het is inderdaad allemaal wat traag maar ik vind het wel leuk dat er mensen mee gaan doen.Hij heeft mij nu al een paar weken niet meer geschreven.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 24 juli 2016 @ 17:28:

Ik krijg er net een binnen. Robert Gray, US Army. Blank, ik schat rond de 55 jaar.









Direct verwijderd.Het zal de zelfde wel zijn
quote:yasmijn schreef op 24 juli 2016 @ 17:28:

Ik krijg er net een binnen. Robert Gray, US Army. Blank, ik schat rond de 55 jaar.









Direct verwijderd.Van die band???
Alle reacties Link kopieren
Nee dat is Robert Kray. Ken uw klassiekers.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 25 juli 2016 @ 11:33:

Nee dat is Robert Kray. Ken uw klassiekers.Cray!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)




Scheelt allemaal niks..
quote:Dana schreef op 25 juli 2016 @ 13:33:

[...]



Cray! Das diezelfde toch van "50 shades of Cray"?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven