Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
quote:maylina schreef op 28 maart 2015 @ 09:48:

[...]





Ben benieuwd hoe jij jezelf nog in de spiegel kan aankijken met al die zieken en doden op je geweten! Had je met één muisklik kunnen voorkomen, was dat nou zo veel gevraagd?



Dat is gewoon de schuld van die 11 seconden (zo snel kan ik niet delen!) en de rest van de 95%. Zo!







het is een mooie dag voor plaatjes.. Ik zag dat het zaterdag is!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 28 maart 2015 @ 09:48:

Ik krijg altijd de neiging bij dat soort plaatjes om te zeggen dat ik tegen de strijd tegen kanker ben. Maar ik kan me tot nu toe beheersen en negeer ze maar gewoon.Ja, voor kanker zijn staat ook raar he?
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 28 maart 2015 @ 10:56:

[...]





Dat is gewoon de schuld van die 11 seconden (zo snel kan ik niet delen!) en de rest van de 95%. Zo!



[afbeelding]



het is een mooie dag voor plaatjes.. Ik zag dat het zaterdag is!Heerlijk zo'n plaatje dat zichzelf tegenspreekt.
quote:nina1966 schreef op 26 maart 2015 @ 14:37:

[...]

Eh newsflash. Heel veel mensen liken om te laten zien dat ze je bericht gezien hebben. Wat er raar aan is is dat jij dat raar vind.Ah, werkt het zo. Mij doen ze er geen plezier mee. Dus ik snap er ook niet helemaal het nut van dat iemand íedere reactie gaat zitten liken. Wat mij betreft mag die 'like'-functie van Facebook eigenlijk wel weg
quote:sinnombre schreef op 26 maart 2015 @ 18:16:

[...]





Waarom plaats je zoiets op Facebook?

Mensen lezen zelf de berichten, dat hoef jij toch niet op je Facebook te plaatsen? Jij vindt een 'like' hierop raar, maar ik snap niet dat je het post.Ook dat.
Alle reacties Link kopieren
quote:takkentrol schreef op 27 maart 2015 @ 10:59:

[...]





Waarom wordt er een topic over geopend op het Viva forum? Zo kun je aan de gang blijven. En fyi, ik plaats zo iets om aan te geven dat ik het vreselijk vind dat dit is gebeurd. Daarvind je ongetwijfeld ook weer wat van dus kom maar.



Zoals ik al zei, als je in eigen woorden iets uit op FB waaruit blijkt wat JIJ er van vind dan snap ik dat. Klakkeloos een of ander nieuwsbericht delen vind ik stom. Ik bedoel we hebben allemaal internet dus ook toegang tot nieuwssites.



Je zegt dat het is om aan te geven dat je het vreselijk vind. Ehh denk je dat er in je facebookkringen mensen rondlopen die het NIET vreselijk vinden?
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Audrey-Parker schreef op 28 maart 2015 @ 11:42:

[...]





Zoals ik al zei, als je in eigen woorden iets uit op FB waaruit blijkt wat JIJ er van vind dan snap ik dat. Klakkeloos een of ander nieuwsbericht delen vind ik stom. Ik bedoel we hebben allemaal internet dus ook toegang tot nieuwssites.



Je zegt dat het is om aan te geven dat je het vreselijk vind. Ehh denk je dat er in je facebookkringen mensen rondlopen die het NIET vreselijk vinden?Maar waaruit maak je op dat ik er niet iets over gezegd heb en alleen het bericht heb geplaatst? Dat is volgens mij invulling van jou, ik heb dat nergens gezegd. Nee ik heb ook niet gezegd dat ik dat wél heb gedaan, misschien had je dat even moeten verifiëren? Maar ter info, ja ik heb wel commentaar geplaatst bij het bericht.
Sommige mensen worden zeikend verwekt
"Opgepast, dit is geen Oplichterij!



Over vier dagen zal u een Groot Geluk kennen. Geluk, Rijkdom, Succes etc., dit is uw Kans.

Mijnheer Frenken uit Hulst kon zijn defecte kettingzaag voor een zeer hoge prijs verkopen aan een oude dame, vier dagen nadat hij deze brief verder stuurde.

Mevrouw Ten Dam uit Teuven stelde vast dat haar echtgenoot met zijn siervogels naar een caravan in het bos was verhuisd, dit tot haar grote bevrijding, ook vier dagen na het doorzenden van deze brief. KOPIEER DEZE BRIEF EN STUUR HEM BINNEN 24H door naar vijf vrienden die u geluk toewenst.

U zult deel worden van onze Ketting van geluk.

Indien u de Ketting verbreekt, zult u Groot ongeluk kennen.

Mijnheer Prinsen, makelaar te Middelburg, stelde het doorsturen van deze brief meer dan 1,5 jaar uit en trof zijn wagen aan onder een laag uitwerpselen van de Kaukasische Meeuw, deze zijn hoogcorrosief en niet te verwijderen.

Mevrouw Stenning gebruikte deze brief als bladwijzer in een kookboek en vergat hem, Zij liet zich fotograferen met een stuk peterselie tussen haar snijtanden, deze Foto heeft haar Carrière geruïneerd. Ziekte, Schadegevallen, Tegenslag, Huidirritatie etc., alles is mogelijk wanneer u deze geluksbrief NIET verder stuurt."



Ik vond 'm wel grappig
Alle reacties Link kopieren
quote:takkentrol schreef op 28 maart 2015 @ 13:26:

[...]





Maar waaruit maak je op dat ik er niet iets over gezegd heb en alleen het bericht heb geplaatst? Dat is volgens mij invulling van jou, ik heb dat nergens gezegd. Nee ik heb ook niet gezegd dat ik dat wél heb gedaan, misschien had je dat even moeten verifiëren? Maar ter info, ja ik heb wel commentaar geplaatst bij het bericht.



Ik las dat je zei dat je nieuwsberichten ook deelt.

Er zelf iets bij zetten vind ik inderdaad anders dan dat mensen klakkeloos vanalles delen om het delen.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 28 maart 2015 @ 09:42:

[afbeelding]



Ik heb m niet gedeeld, slecht he



maar wat als je hem deelt na die 11 seconden? Telt het dan niet meer?

en wie controleert of het binnen de 11 seconden is gedeeld? Gaat er een leven verloren als je niet binnen 11 seconden deelt?



vragen, vragen
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ja, wat een dilemma he? En wanneer start je met timen? Op het moment dat je het plaatje voor het eerst ziet, of wanneer je 'm gelezen hebt. En wat als je computer (weer eens) vastloopt.. komt het dan nog wel goed?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Zonde dat ik geen plaatjes kan plakken! Nou, ik typ m wel over. RIP Nederlandse taal.



"Mamma"

"Mamma is net een accu, ze vult alle leegte op. Die gene die 's avonds stiekem komt kijken of je hartje nog klopt. Ze is een mamma, een pappa, een vriendin, een lerares. Ze is een houvast in de storm, ze heeft die S op haar chest. Ze is een 24/7 superwomen en dat kan geen pappa evenaren. Mamma staat achter mijn keuzen ondanks haar eigen bezwaren. Mamma houd van haar kind, ongeacht wat je ook doet. Ze kan klagen als de beste, maar bedoeld het iedere keer weer goed. Mamma is mijn leven, mijn vreugd mijn heldin. En ook al draagt ze geen kroon, ze is mijn konigin. Mamma is mijn trots mijn nummer 1, mijn zuurstof, zoals haar is er geeneen. "



........... Ik ben even huilen in een hoekje, oke?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 28 maart 2015 @ 10:56:

[...]

Ja, voor kanker zijn staat ook raar he?



Dat bedoel ik dus ook. Niemand is toch vóór kanker? Waarom dan zo'n plaatje? Alsof je je daarmee onderscheidt van anderen...



Een vriendin had borstkanker en die werd zo gek van dergelijke plaatjes die bij haar gepost werden, dat ze haar tijdlijn op slot gezet heeft voor anderen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Wat een idioten die dan bij iemand die borstkanker heeft van die stomme plaatjes gaan posten. Groot gelijk dat ze haar tijdlijn dichtgegooid heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:pollewop75 schreef op 31 maart 2015 @ 14:57:

Zonde dat ik geen plaatjes kan plakken! Nou, ik typ m wel over. RIP Nederlandse taal.



"Mamma"

"Mamma is net een accu, ze vult alle leegte op. Die gene die 's avonds stiekem komt kijken of je hartje nog klopt. Ze is een mamma, een pappa, een vriendin, een lerares. Ze is een houvast in de storm, ze heeft die S op haar chest. Ze is een 24/7 superwomen en dat kan geen pappa evenaren. Mamma staat achter mijn keuzen ondanks haar eigen bezwaren. Mamma houd van haar kind, ongeacht wat je ook doet. Ze kan klagen als de beste, maar bedoeld het iedere keer weer goed. Mamma is mijn leven, mijn vreugd mijn heldin. En ook al draagt ze geen kroon, ze is mijn konigin. Mamma is mijn trots mijn nummer 1, mijn zuurstof, zoals haar is er geeneen. "



........... Ik ben even huilen in een hoekje, oke?Ik kom naast je zitten, gaan we daar na zachtjes heen en weer wiegen en mompelen tegen onszelf... 'crimes against d/t' is een serieus vergrijp, en een beetje slachtofferhulp zou wel op zijn plaats zijn...
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Alle reacties Link kopieren
Ik moest echt moeite doen om ze te laten staan...
Gelukkig houdt mamma van haar kind, hoe slecht het kind dan ook spelt...





zo ergerlijk ook, dat gebruik van Engels terwijl je dat niet beheerst.
quote:pollewop75 schreef op 31 maart 2015 @ 14:57:

Zonde dat ik geen plaatjes kan plakken! Nou, ik typ m wel over. RIP Nederlandse taal.



"Mamma"

"Mamma is net een accu, ze vult alle leegte op. Die gene die 's avonds stiekem komt kijken of je hartje nog klopt. Ze is een mamma, een pappa, een vriendin, een lerares. Ze is een houvast in de storm, ze heeft die S op haar chest. Ze is een 24/7 superwomen en dat kan geen pappa evenaren. Mamma staat achter mijn keuzen ondanks haar eigen bezwaren. Mamma houd van haar kind, ongeacht wat je ook doet. Ze kan klagen als de beste, maar bedoeld het iedere keer weer goed. Mamma is mijn leven, mijn vreugd mijn heldin. En ook al draagt ze geen kroon, ze is mijn konigin. Mamma is mijn trots mijn nummer 1, mijn zuurstof, zoals haar is er geeneen. "



........... Ik ben even huilen in een hoekje, oke?
Alle reacties Link kopieren
quote:NowThen schreef op 31 maart 2015 @ 16:31:

[...]





Ik kom naast je zitten, gaan we daar na zachtjes heen en weer wiegen en mompelen tegen onszelf... 'crimes against d/t' is een serieus vergrijp, en een beetje slachtofferhulp zou wel op zijn plaats zijn... knuffeljasjes nodig?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren




Als reactie op een win-actie
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 02 april 2015 @ 11:36:

[img]https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-x ... e=55A88994[/img]



Als reactie op een win-actie
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Die is wel heel erg Apple !

Hier nog een pareltje, ik was helaas net te laat met delen dus mijn dochter is geen kanjer

Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 02 april 2015 @ 11:54:

Die is wel heel erg Apple !

Hier nog een pareltje, ik was helaas net te laat met delen dus mijn dochter is geen kanjer



[afbeelding]
Later is nu
Die 'Hallo maandag, welkom dinsdag' plaatjes worden ook steeds erger.

Zie nu ook vaak 'ik kom je even een fijne middag wensen, Hallo avond, hoi morgen' en dat op een dezelfde dag.



Mijn moeder heeft er ook een handje van. Nu heeft ze de collages ontdekt en deelt ze tig dezelfde foto's van mij en/of mijn kinderen met verschillende collages met hartjes, bloemetjes, beertjes of duifjes
Alle reacties Link kopieren
Echt paper-clip, als je dát al niet over hebt voor je bloedje.

Hóe moeilijk kan het zijn om dat in 14 seconden te delen? Ik bel het AMK.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven