Welke e-reader?

24-07-2015 17:29 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een e-reader kopen! Het lijkt me heerlijk om zo'n ding te hebben, nooit meer sjouwen op vakantie en altijd en overal boeken kunnen downloaden. Maar: welke moet ik nemen? En moet ik er een nemen met 2 of 4 GB? Hebben jullie een idee? En zijn jullie blij met jullie e-readers?
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
quote:marretje23 schreef op 27 juli 2015 @ 20:06:

Ik ben helaas niet tevreden over mijn kobo glo. Vorig jaar vlak voor de zomer vakantie gekocht. Zodra het een beetje warm werd ( 25 graden) liep hij vast en moest ik hem steeds resetten. Na de vakantie een nieuwe gekregen maar ook deze loopt vast bij warmte en daarbij was een paar keer zelfs het complete boek verdwenen! Ben ik de enige die hier last van heeft? Ik vind het namelijk zo fijn om in het zonnetje te lezen maar dat durf ik nu niet meer.Ik heb een tijdje op Bonaire gewoond en daar was het meestal tussen de 30 en 35 graden en absoluut geen last van gehad. Misschien scheelt het met een hoesje, zodat de zon niet meer direct op het apparaat staat? Ik heb hem zelf ook nog nooit hoeven gebooten of zo omdat hij vast liep. Zwager vrij vaak en die heeft hem na een paar keer geruild...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een vraag over de kindle paperwhite: ik begrijp dat de ebooks opgeslagen worden in de cloud, maar hoe haal je ze daar uit zonder te beschikken over internet? Kan dit?
That's a fine looking high horse

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven