World of Warcraft

10-06-2010 10:46 492 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!



Zijn er hier meer mensen die wow spelen?

lijkt me leuk om erover te praten en misschien/eventueel samen te spelen!

Ik heb een lvl 56 hunter en een lvl 19 druid..(horde)

wat vind jij van wow?

Totaal aantal stemmen: 91

leuk! (63%)
echt iets voor nerds! (25%)
beetje saai (12%)
Dan nog flipt ie briljant! Goede acteur



Het enige computerspelletje wat ik heel HEEEEEL soms speel is Mario Cart op de WII maar ik verlies van mijn offspring, en dus is het een stom spel.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit vast in de Assassins Tomb in Venetië
Alle reacties Link kopieren
dat filmpje he trouwens van die jongen..

elke keer weer als ik dat filmpje zie vraag ik mij 2 dingen af:

- hoe the fuck krijgt ie ze kleren zo snel uit onder die deken? magic trick?!

-probeert ie nou echt een afstandsbediening in ze reet te doen?!



echt te bizar..

ik zou wel flinke ruzie krijgen met m`n vriend als ik hem zou deleten op wow maar toch zou hij bij lange na niet zo reageren hahahahaha

wat een idioot
Alle reacties Link kopieren
quote:loomii schreef op 11 juni 2010 @ 12:01:

Ik zit vast in de Assassins Tomb in Venetië Ik en Greyditch met gemuteerde mieren
Alle reacties Link kopieren
Ik speel ook WoW maar heb geen lvl 80.



Heb ondertussen zowat alle races en classes uitgeprobeerd, maar vind de Hunter toch het leukst.

Had een Mage tot level 61 gekregen maar was die daarna zat.

beide Alliance.



Op welke server spelen jullie en zitten jullie in een redelijke Guild?

Ik speel op Aerie Peak (PvE) maar wil PvP gaan proberen omdat ik de battlegrounds ook leuk vind. Dit maal Horde en dan een Undead Warlock of Troll Hunter.



Iemand een suggestie?

- Zolang het maar geen Grim Batol is.. Heb al vaak met mensen van GB instances gedaan en het lijkt alsof alle idioten (nerdrage) op die server zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn Alliance chars op Scarshield Legion, en mijn Horde chars op Sporeggar. Beide zijn RP-PvP servers. Nou... van RP en PvP komt niet zo veel terecht. Ik roleplay hooguit een beetje in dungeons, maar dat zijn - zoals je weet - cross-realm dungeons, gebaseerd op BattleGroups.quote:dangeensuus schreef op 11 juni 2010 @ 07:40:

http://www.youtube.com/watch?v=C-KhSTgo3YA



Hier een educatief filmpje van een fanatieke WoW speler.Hij zit te schreeuwen als de Quillboars in Durotar. Iemand die een Horde char heeft, kan zich die level 7-10 mobs in de buurt van Razor Hill herinneren. Als ze dood gaan, schreeuwen ze heel Durotar bij elkaar, met Orgrimmar erbij. Vraag me af of Thrall daar wel van gecharmeerd is.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 11 juni 2010 @ 18:14:

Ik heb mijn Alliance chars op Scarshield Legion, en mijn Horde chars op Sporeggar. Beide zijn RP-PvP servers. Nou... van RP en PvP komt niet zo veel terecht. Ik roleplay hooguit een beetje in dungeons, maar dat zijn - zoals je weet - cross-realm dungeons, gebaseerd op BattleGroups.





[...]



Hij zit te schreeuwen als de Quillboars in Durotar. Iemand die een Horde char heeft, kan zich die level 7-10 mobs in de buurt van Razor Hill herinneren. Als ze dood gaan, schreeuwen ze heel Durotar bij elkaar, met Orgrimmar erbij. Vraag me af of Thrall daar wel van gecharmeerd is.



Ik schoot in de lach. Het is inderdaad net een Quillboar.



En Thrall.. ach ja.. die ziet er uit alsof hij alles best vindt, zolang hij maar op z'n dikke reet kan blijven zitten.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand hier eigenlijk de andere Warcraft games gespeeld? Met de geschiedenis van Thrall en Arthas. Warcraft 2 heb ik hier nog in doos staan
Alle reacties Link kopieren
Net als een aantal anderen hier speel ik ook graag WoW. Speel het nu ruim een jaar en vind het nog steeds super leuk! Mijn betere helft speelt het ook en ook een aantal vrienden van ons spelen. Hebben ook onze eigen guild en het is altijd erg gezellig om met elkaar te raiden etc.

Heb nu 2 lvl 80's, een Mage en een DK, allebei Horde. Vind het toch wel jammer dat ik geen Alliance ben gaan spelen, de races zijn daar veel leuker. Maarja, een van mijn vrienden die als eerste van ons is gaan spelen is op Horde begonnen en nu zitten we er aan vast.

Heel grappig om te zien dat er hier op het Viva forum ook een Wow-topic is, haha!
quote:Genuine schreef op 13 juni 2010 @ 14:33:

Maarja, een van mijn vrienden die als eerste van ons is gaan spelen is op Horde begonnen en nu zitten we er aan vast. Je weet dat je een transfer kan doen naar Alliance he?
Een jaar of 3-4 geleden toen ik nog relaxed studeerde speelde ik het. Samen met vriend, wee pc's naast elkaar, in een guild. Dat was erg leuk, maar toen kon je niet verder dan level60, we kregen het drukker en het werd gewoon minder leuk en teveel van het zelfde. Toen zijn we dus gestopt, denk dat het alles bij elkaar een jaar heeft geduurd, onze WoW-fase.





Nu spelen we nog wel spelletjes samen, zowel bordspellen zoals schaken als xbox spellen zoals Call of Duty en Gears of War ed of Wii Bowlen Soms elke dag even ipv tv kijken, soms weken niet.
Alle reacties Link kopieren
Wintermuts,



Je zou af en toe even kunnen kijken naar informatie over Cataclysm. Daarin zullen dingen anders worden, maar de details worden door spelers pas over enkele weken gegeven.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 14 juni 2010 @ 09:58:

Wintermuts,



Je zou af en toe even kunnen kijken naar informatie over Cataclysm. Daarin zullen dingen anders worden, maar de details worden door spelers pas over enkele weken gegeven.Nee, ik heb naast mijn forumverslaving niet nog een nieuwe nodig
Alle reacties Link kopieren
Sinds de WK Voetbal WoW ik minder vaak, behalve in het weekends. De komende weken kunnen echter heel interessant zijn voor mensen die brandnieuwsgierig zijn. Volgens MMO-Champion zullen nog wel belangrijke wijzigingen worden doorgevoerd.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Qap schreef op 11 juni 2010 @ 14:05:

Ik speel ook WoW maar heb geen lvl 80.



wil PvP gaan proberen omdat ik de battlegrounds ook leuk vind. Dit maal Horde en dan een Undead Warlock of Troll Hunter.



Iemand een suggestie?

.



Je kunt Ragnaros pvp realm proberen, erg leuke realm zit er al hele tijd op, alhoewel er tegenwoordig niet veel vershil zit in pvp/pve realms.

Kan je wel beetje op weg helpen in begin met levelen als je dat leuk lijkt.
Alle reacties Link kopieren
Het spel heeft zowel positieve kanten als negatieve.

Je moet voor je zelf bepalen of de positieve tegen de negatieve opweegt.



Positieve kanten:

*Teamwork, je moet veel samen werken met andere mensen.

*In-game vriendschappen, je kunnen echte vriendschappen uit ontstaan waardoor het voorkomt dat je ook elkaar eens in het echt wil ontmoeten.

*Engelse taalkennis opdoen, grotendeels wordt er Engels gechat, of zelfs gesproken via skype of teamspeak, maar je kan ook gewoon groepen Nederlanders tegen komen en gewoon NL praten/chatten.

*Er komen veel veranderingen in het spel om het leuk te houden.

*Je char wordt steeds sterker, na mate je er meer mee speelt, en je kan er (in principe) niet op achteruit gaan, tenzij je grove fouten maakt qua kleding en wapens.

*Je kan je bezig houden met mysteries, met het verleden, het verhaallijn.

*Je kan je bezig houden met theorieën om je char de sterkste proberen te maken.

*Er zijn verschillende type rollenspelen die je kan uitvoeren met verschillende type chars, je kan de verdediger zijn, de aanvaller, of een medici bij wijze van spreken.



Negatieve kanten:

*Kost veel tijd als je met de andere mensen wilt bijhouden.

*Is verslavend.

*Mensen ingame kunnen nog al nare dingen doen of zeggen.

*Er worden altijd bepaalde eisen gesteld voordat je ergens in mee mag. (en soms zijn die eisen heel raar, en onhaalbaar)

*Sommige guilds (groepen mensen die samen spelen, als een vereniging) eisen dat je veel online bent, en met bepaalde dingen mee gaat. (of verlangen dat waardoor je je ergens verplicht voelt om te komen.) natuurlijk kan je zo een guild verlaten, en een andere zoeken die beter bij jou situatie past.

*Soms maken ze chars (per ongeluk) te sterk of te zwak, waardoor je soms geen kans hebt of dat zij geen kans hebben tegen jou. (gedeeltelijk hoort dat soms want er zijn ook chars die specifiek gemaakt zijn om een specifiek ander te kunnen verslaan.)

*Levelen kan vermoeiend zijn, als je niet weet waar je mee bezig bent en/of geen hulp krijgt.



Eigenlijk speel je een 2e leven, met de positieve en de negatieve kanten er van.



Persoonlijk wegen de negatieve kanten zwaarder dan de positieve,

Dus ben ik al geruime tijd gestopt. (gewoon van de ene dag op de andere)

Mijn vrouw speelde dit spel ook, maar was het ook na verloop van tijd ook een beetje zat, ze zat daar eigenlijk alleen nog maar voor de sociale contacten.

Dus is zij daarna ook gestopt.

Ik heb er nog geen spijt van. Nu heb ik tijd over voor andere dingen, waar ik me veel beter bij voel.

Mijn vrouw twijfelt of ze er weer aan zou beginnen als de nieuwe uitbreiding er aankomt.

Dat mag ze zelf weten, maar ik begin er niet meer aan, denk ik. Het zou wel moeilijk zijn als ze het straks wel speelt, want dan heb ik des te meer behoefte hebben om met haar mee te spelen, om haar te kunnen helpen.
Alle reacties Link kopieren
Potver. Net de eerste dag sinds tijden dat ik weer kan spelen (ik heb het ontzettend druk gehad) en ja hoor... de hele dag onderhoud. Grrrr!



Ik vind het overigens wel leuk, maar ik kan me dan ook prima inhouden en heb voldoende discipline om ook normale dingen te doen.
Alle reacties Link kopieren
Nog een nadeel:

* Het spel vraagt om een periodieke bijdrage. In de periode waarvoor je bijdrage betaalt, speel je zo vaak je wilt (erg vaak of incidenteel). Als je weinig speelt is het spel verhoudingsgewijs duur.quote:Vader85 schreef op 16 juni 2010 @ 09:39:

Het spel heeft zowel positieve kanten als negatieve.

*Mensen ingame kunnen nog al nare dingen doen of zeggen.Er zijn zogeheten Game Masters. Dat zijn spelmoderators, te vergelijken met de Angels op dit forum. Deze moderators kunnen problemen met je karakter oplossen, kunnen kwaadwillende spelers straffen met een tijdelijke ban (suspension) of een permaban (closure). Ernstiger problemen die ze niet kunnen oplossen, rapporteren ze verder aan de programmeerafdeling van Blizzard. In een volgende patch wordt het probleem, gezien als een bug, gefixt.quote:*Soms maken ze chars (per ongeluk) te sterk of te zwak, waardoor je soms geen kans hebt of dat zij geen kans hebben tegen jou. (gedeeltelijk hoort dat soms want er zijn ook chars die specifiek gemaakt zijn om een specifiek ander te kunnen verslaan.)Er zijn verschillende soorten realms. Ze zijn een combinatie van PvP en RP; dat leg ik hieronder verder uit:

- Normal realms. Dat zijn realms waarin de ander je niet kan aanvallen, tenzij je o.a. /pvp als commando intypt.

- PvP realms. Dat zijn realms waarin de ander je kan aanvallen, zolang je je in Contested of vijandelijke gebieden bevindt;

- RP realms. Hier acteer je je karakter. Je gebruikt hiervoor de commando's /say (zeggen) en /yell (schreeuwen). De inhoud daarvan mag niet met Real Life te maken hebben. Schending hiervan kan resulteren in een tijdelijke ban. Bij herhaling een langere tijdelijke ban, en volgens mij ook een permaban.

- RP-PvP realms. Dat is een combinatie van PvP en RP realms.



Spelers die spelen op een PvP of een RP-PvP realms doen dat op eigen risico. Speel niet op dat soort realms, als je er niet van houdt, of als je je eraan ergert, dat andere veel sterkere karakters je aanvallen of - zoals het daar heet - ganken.

World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelize schreef op 16 juni 2010 @ 15:47:

Potver. Net de eerste dag sinds tijden dat ik weer kan spelen (ik heb het ontzettend druk gehad) en ja hoor... de hele dag onderhoud. Grrrr!



Ik vind het overigens wel leuk, maar ik kan me dan ook prima inhouden en heb voldoende discipline om ook normale dingen te doen.



Heej, jij ook hier!

Hmm ik speel dus ook, net als mijn vriend (die heeft me ermee aangestoken hoor).

Welke server?



Ik ben nog maar een beginner, mijn hoogste is een level 61... speel het vrij veel, maar heb dus ook nog een sociaal leven, werk en studie...

eigenlijk ben ik best geniaal om dit te combineren
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
JIPPIE!!!!



De Cataclysm Closed Beta is gisteren van start gegaan!















JOEPIE DE POEPIE!



En ook de Non-Disclosure Agreement (geheimhoudingsplicht) is verdwenen! D.w.z. dat alles openbaar gemaakt mag worden wat de spelers in die Beta ontdekken! Ik zei al: De komende tijd wordt zeer interessant voor de WoW-liefhebbers!
hans66 wijzigde dit bericht op 01-07-2010 08:36
Reden: Voor het geval dat er hier ook Cata Beta testers zijn... :)
% gewijzigd
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Gameze ;)
Heb je je key al dan?
Ik vind het vooral heel leuk dat de oude gebieden weer interessant gemaakt gaan worden. Ik denk dat cataclysm de nieuwe impuls wordt waar veel mensen bij de vorige uitbreiding al op hoopten.
Alle reacties Link kopieren
quote:XionZ schreef op 01 juli 2010 @ 12:25:

Heb je je key al dan? Nee, die heb ik nog niet, maar je kunt nog altijd gaan naar:

- http://forums.worldofwarcraft.com/index.html?sid=2000 voor de Amerikaanse Closed Beta realms;

- http://forums.worldofwarcraft.com/index.html?sid=2003 voor de Engelstalige Europese Closed Beta realms.



En houd je Account Management en je e-mail in de gaten. Een van ons zou de uitverkorenen kunnen zijn. Als je e-mail krijgt gebruik niet de link in die e-mail, maar controleer je Battle.net Account Management. De link in de e-mail kan een poging zijn je account-gegevens te phishen, d.w.z. dat met die gegevens je account leeggeplunderd wordt.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een WoW'er! Alleen ben even een tijdje gestopt, mooi weer, voetbal, vakantie's. Speel het nu zo'n 4-5 jaar (wel met tussenpozen)



Begint me behoorlijk te kriebelen, straks ook met de nieuwe uitbreiding die al op de planning stond, dus ik kijk het nog even aan en dan koop ik weer een gamecard!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven