World of Warcraft

10-06-2010 10:46 492 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!



Zijn er hier meer mensen die wow spelen?

lijkt me leuk om erover te praten en misschien/eventueel samen te spelen!

Ik heb een lvl 56 hunter en een lvl 19 druid..(horde)

wat vind jij van wow?

Totaal aantal stemmen: 91

leuk! (63%)
echt iets voor nerds! (25%)
beetje saai (12%)
Alle reacties Link kopieren
Ben nu ongeveer een maandje bezig, vind het heel erg leuk maar merk dat het ook wel verslavend kan zijn. Eerst had ik dat nog niet zo, maar ben nu wel sneller geneigd om hem aan te zetten, mn vriend speelt het ook en ik speel vaak samen met een vriendin dus het is erg gezellig. Zij is al een paar keer lvl 80 en ik pas lvl 10 dus ze helpt me.

Echt verslaafd zal ik niet worden, daar vind ik t echte leven veel te leuk voor ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 16 september 2010 @ 22:26:

Ik ben gisteren ook een Troll Druid begonnen. Die is nu level 5. Maar met één quest zit ik vast. Een quest-mob kan niet worden gedood, noch door Vol'jin (een Darkspear boss), noch door mij.

Ik had precies hetzelfde probleem, maar ik heb de quest uiteindelijk wel kunnen afmaken (hij deed het opeens wel). Ik ging er vanuit dat Blizzard het had opgelost, maar kennelijk is dit terugkerende issue. Zou, als ik jou was, gewoon regelmatig even kijken of je 'm kan afmaken.
Alle reacties Link kopieren
Okay... misschien zal ik het alsnog proberen...



Maar intussen is mijn Troll Druid 17 geworden (weet niet precies; servers zijn down voor maintenance; waarschijnlijk een nieuwe build). Mijn Troll Druid is een Balance build. Lage instances kan ik er wel mee healen. Maar de bedoeling is een spellcaster Druid, een Balance Druid. Grappig trouwens dat systeem met Solar en Lunar Eclipse.



Ik zit ook met mijn level 4 Goblin Shaman vast. Er zijn geen quests meer. Er is geen phase naar andere quests.



Mijn Worgen Druid is level 28. Vlak voordat de servers geshutdownd werden, heb ik Gnomeregan (instance) kunnen afmaken en ben ik 28 geworden. Geen tijd om nieuwe spells te kopen. Met de Worgen Druid ga ik zover mogelijk proberen te komen. Quests zijn erg leuk om te doen, zoals bijv. met een Night-Elf-reuzenkruisboog de Horde op wyverns uit de lucht schieten en vuur blussen. De Worgen Druid is een tank build. Ik heb geen idee of ik de punten goed verdeeld heb. Het is gokwerk.



Echt Cataclysm Closed Beta is erg leuk om te spelen, ondanks:

- dat er geen Blacksmithing is voor de Alliance;

- Herbalism trainer niets leert;

- geen Mage trainer in Teldrassil voor Night Elf Mages is;

- Gilneas-map niet laat zien wat je tot nog toe ontdekt hebt;

- Cooking niet geleveld kan worden omdat de lage level mobs geen vlees ervoor droppen;

- je twee vraagtekens op de Minimap ziet als je een quest voltooid hebt;

- ik niet weet waar ik als Worgen een mount kan kopen. Maar nu lees ik op MMO-Champion dat er een racial spell is voor level 20 Worgen.



Fouten die niet heel hinderlijk zijn, maar wel dadelijk verholpen zullen worden.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe build. Voordat je ermee gaat spelen, verwijder <Closed Beta>\Cache en <Closed Beta>\Data\Cache, waarbij <Closed Beta> de directory is waar je de Closed Beta geïnstalleerd hebt.



Een aantal veranderingen:

- Geselecteerde tabs worden juist weergegeven;

- Worgen hebben Running Wild als een level 20 racial waarmee ze net zo snel kunnen lopen als mounted spelers;

- Worgen kunnen in Darnassus Night Elf mounts kopen;

- Er zijn nu vrouwelijke Worgen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Helaas is het speelkwartier voor mij voorbij wat de Cata Closed Beta betreft.



Maar ja... het is en blijft XionZ's account per slot van rekening. De stand van zaken (misschien gaat hij/zij zelf kijken wat ik ervan terechtgebracht heb):

- mijn Worgen Feral Combat Druid is level 48. Hij is een Night Elf geweest vanwege bugs m.b.t. Worgen en Goblins. Hij was op weg naar het noorden van Felwood, toen de client crashte. Af en toe is de client instabiel;

- mijn Troll Balance Druid is level 31. Daar heb ik een enige tijd niet meer mee gespeeld.



Ik treed niet te veel in details want sommigen willen waarschijnlijk verrast worden met Cataclysm en willen nog niet alles nu al weten.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Iemand tipte me, dat muziek die je hoort in Honor Hold (in Helfire Peninsula) heel erg lijkt op Chopin's Nocturne Opus.27 No.1:



http://www.youtube.com/watch?v=rHBkRWlW ... re=related



Ik vind dit een uitstekende bewerking van het origineel van Chopin.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
(Weg)
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Vraagje,



met al die nieuwe updates kan ik niet meer spelen. Is er een oplossing??

Best frustie, want ik wil spelen en nu lukt me dat niet. Ik moest een of adnere update laten runnen en halverwege liep hij vast met de mededeling iets over repair... (ben echt een vrouw). Daarna kan ik WOW niet meer starten.



Hans, enig idee? Jij bent hier de echte kenner!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
hoi miss dubbelfriss



ik had gister dat probleem ook. en we hebben alle cache en wtfmappen weggehaald en heel wow opnieuw geinstalleerd.

je hoeft niet alle cd-roms te doen.maar je kan gewoon wrath of the lich king installeren (heb je meteen alles) en daarna moet je die patch van 5.29gb patch doen. je bent wel ff bezig, maar daarna gaat het wel goed.

succes!

groetjes missbreezer
Zonder de hele foutmelding kunnen we weinig.
Alle reacties Link kopieren
quote:miss dubbelfriss schreef op 16 oktober 2010 @ 18:11:

Hans, enig idee? Jij bent hier de echte kenner!

Waarschijnlijk helpt het volgende:

- Klik in Windows op Start;

- Klik op Alle programma's;

- Klik op World of Warcraft;

- Klik op World of Warcraft - Repair.

Voer de repair helemaal uit. Probeer WoW daarna als Administrator op te starten, als je Windows Vista of 7 gebruikt.



quote:missbreezer schreef op 17 oktober 2010 @ 14:46:

je hoeft niet alle cd-roms te doen.maar je kan gewoon wrath of the lich king installeren (heb je meteen alles) en daarna moet je die patch van 5.29gb patch doen. je bent wel ff bezig, maar daarna gaat het wel goed.Dat had ik een tijd geleden ook. Vanilla WoW en TBC heb je niet nodig voor herinstallatie. Alleen de reden was dat mijn vorige computer kapot ging en een nieuwe computer kocht. Daar duwde ik direct de WotLK DVD-ROM in, en ik kon verder spelen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Het heeft idd met alle nieuwe updates te maken, de voorlopers van Cataclysm... Wordt wel erg mooi nu!



Intussen kan ik weer spelen!!!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Nu nog een maand... Azeroth wordt geplaagd door aardbevingen (of moet ik zeggen Azerothbevingen) die steeds frequenter worden en steeds langer gaat duren.



Tijdens het inloggen op de Closed Beta zal XionZ intussen gezien hebben dat Deathwing rust op de wachttorens van Stormwind en met zijn stenen bek zit te grijnzen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
De komende weken worden mijn geluksweken.



Vandaag is PTR 4.0.3a online gekomen. Vanochtend geïnstalleerd, maar helaas pindakaas, ik moet vandaag werken. Maar vanavond gaat de grote pret beginnen!



Voor de lage-level-gebieden lijkt het erg op de Cataclysm Closed Beta, alleen je kunt geen Goblins en Worgen maken. Je kunt ook niet levelen van 80 naar 85. Wel een nieuw login-scherm, nieuwe class-combinaties (ik ga vanavond een Night Elf Mage en een Troll Druid maken).



Het tijdpad is als volgt:

- Vandaag: PTR 4.0.3a online;

- 24 november: 4.0.3a wordt op de live servers gezet. World of Warcraft is precies 6 jaar oud (op 24 november 2004 ging het van start op de Amerikaanse realms);

- kort voor 7 december: einde van Cataclysm Closed Beta;

- 7 december om 0:01 's nachts: Cataclysm gaat live.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van de gelegenheid ook direct gebruik gemaakt om te maken een:

- level 10 Human Hunter;

- level 6 Troll Druid;

- level 8 Night Elf Mage.



Combo's die nog niet mogelijk zijn op de live realms.
hans66 wijzigde dit bericht op 18-11-2010 19:02
Reden: Ik heb daarna nog wat gespeeld. :)
% gewijzigd
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Nog 3 uur en 6 minuten...
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Nog 35 minuten!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
En toen lagen om 0:01 de servers plat.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 07 december 2010 @ 00:12:

En toen lagen om 0:01 de servers plat.



Agossie..



Ben bijna op lvl 60 Nightelf hunter en Outland ontdekt
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 07 december 2010 @ 00:12:

En toen lagen om 0:01 de servers plat.



Ik heb nergens last van.



Kon gewoon reloggen, maar ja.. niet veel nieuws onder de zon, denk ik.



(Had de beta al gespeeld. )
Alle reacties Link kopieren
Nou... als ik er voor 1:00 niet in kom, kom ik er wel om 6:45, 's morgens vroeg erin. Dan staan er niet miljoenen spelers te trappelen bij de ingang van ongeduld.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:DarkRosePrincess schreef op 10 juni 2010 @ 11:08:

Ik heb een leven...





En ik ben een gamer, ik heb heel veel levens!



Zeker weinig COD of BF spelers op de pc hier?



(even ter info voor de mensen die niet zo thuis zijn in spelletjes: COD = Call of Duty, BF = Battlefield, beiden FPS = first person shooters = lekker knallen)
WTF heeft TO voor een avatar???
Alle reacties Link kopieren
Nu je het zegt... het zal wel te maken hebben met cyberen in Goldshire.
World of Warcraft: Legion
Dit topic is totale abacadabra voor mij, maar ik móest even reageren vanwege die bizarra ava. Een van de meesten vreemde die ik hier ben tegengekomen.

En die met de beffende spin natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven