World of Warcraft

10-06-2010 10:46 492 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!



Zijn er hier meer mensen die wow spelen?

lijkt me leuk om erover te praten en misschien/eventueel samen te spelen!

Ik heb een lvl 56 hunter en een lvl 19 druid..(horde)

wat vind jij van wow?

Totaal aantal stemmen: 91

leuk! (63%)
echt iets voor nerds! (25%)
beetje saai (12%)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de laatste paar dagen geen WoW meer gespeeld. Misschien dat ik vanavond nog een dungeon doe of zo. De informatie over Cataclysm op de website boelt me op dit moment meer dan het spelen van WoW, al kan ik Cataclysm nog niet spelen. Maar wat ik tot nog toe heb gelezen is voor mij echt veelbelovend!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik speel ook regelmatig WoW... Heb een level 80 troll-priest, en nog een zooi alts, de laatste tijd speel ik het meest met een level 41 mage. Moet wel zeggen dat door het mooie weer en het voetbal ik er momenteel weinig tijd in steek, normaal gesproken vind ik die achievements ook altijd leuk om te doen, maar die midsummer-achievements was ik dit jaar gewoon vergeten. En dat met een vriendje in huis die toch minstens 1 x per dag wel even inlogt!
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is 2 weken geleden ofzo gehackt!

Hij kon niet inloggen en toen ging ie uiteindelijk op mijn account om te checken en toen was hij zelf online!

Dus hij praten tegen diegene..zegt diegene dat ie niet aan het spelen is maar broer is van vriend...dus vriend zegt natuurlijk joee ik heb geen broer...

Vriend ondertussen wow bellen en toen logde die gast uit...vriend weer snel inloggen was alles weg..guildbank leeg..allles!

Ik was zelfs uit de guild gekickt!

Maarja uiteindelijk alles weer teruggekregen incl guildbank..(kost ook paar honder G)

maar moraal van dit verhaal...let goed op en geef nooit je wachtwoord! Blizzzard heeft in principe alleen je emailadres nodig als ze je helpen met iets...
Dus je vriend heeft zijn paswoord gegeven aan iemand?
Alle reacties Link kopieren
quote:percivel schreef op 15 juni 2010 @ 19:30:

[...]





Je kunt Ragnaros pvp realm proberen.



Thanx



Heb op Ragnaros nu een Belf Hunter. Had ook een Warlock gestart maar die staat even op standby. Dotten en Fearen is leuk, maar dat ik binnen luttele seconden dood wordt gemaakt in WSG is wat minder. Mocht ik het ooit tot lvl 80 halen dan lvl ik de Warlock wel verder met heirlooms.



Van de world pvp merk ik inderdaad weinig wat wel jammer is.

Heb tot nu toe maar 1 alliance figuur rond mijn level kunnen pakken en dat was omdat ik op zoek ging in Wetlands.

En echt leuk was dat niet want hij rende weg en liep tegen een krokodil aan...Had hem dus vrij snel afgemaakt.

De rest zijn allemaal level ?? die mij negeren of met 1 klap afmaken .



Vind Horde leuker dan Alliance.

De spelers zijn over het algemeen wat relaxter, spelen meer samen (op BG) en nerdrages worden meteen afgekapt in tegenstelling tot Alliance waar ze juist werden aangemoedigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben soms echt wel getikt. Ik heb een Heirloom item verzonden van een level 80 Mage naar een nieuwe Night Elf Druid. Toen was hij level 1. En toen ging ik spelen, en nu kan ik er niet mee stoppen. Nu is hij al level 27! En ik wou die Heirloom alleen maar testen.



Deze Heirloom gaat later naar een Worgen Druid zodra Cataclysm van start gaat. Als PTR 4.0 uitkomt, kopieer ik die Druid en op de PTR verzend ik de Heirloom naar een nieuwe Druid om te kijken hoe de startgebieden eruit zullen zien. Zij die een Cata Closed Beta key hebben, kunnen dit nu al ervaren.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Leuk filmpje:

Vriendin delete alle lvl 80 characters op wow



Even ter nuancering: ik speel zelf geen wow, maar heb wel veel rpg's gespeeld en weet hoeveel werk er in zit om een character zo ver te krijgen. Ik vind het dus echt een k-streek.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook een k-streek. Als ik in zijn schoenen stond, is het direct afgelopen met de relatie. Ik ben niet gewelddadig aangelegd, en ik zou mijn - in mijn geval - laptop niet tot puin slaan. Maar hij heeft ook een fout begaan... Hoe komt zijn vriendin aan zijn wachtwoord (sinds 12 november 2009 is je gebruikersnaam je e-mailadres)? Zonder het wachtwoord kan zij hem die smerige streek niet leveren.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Mijn oudste zoon speelt het al jaren.Vorig jaar heeft iemand hem gehackt,kon hij niet meer in zijn account en was alles dus kwijt,hij heeft toen contact opgenomen met degene die WOW leidt.Deze heeft ervoor gezorgt dat alles weer goed gekomen is.Dus zo kan het ook gaan...



Als je je WOW account verkopen wilt waar kun je dat het beste doen?

Is daar een site voor?
Alle reacties Link kopieren
ElleMichelle,



Het is officieel tegen de regels je WoW-account te verkopen. Je schendt de Terms of Use en End User Licence Agreement. Accounts zijn persoonsgebonden.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkeldel schreef op 21 juli 2010 @ 09:15:

Leuk filmpje:

Vriendin delete alle lvl 80 characters op wow



Dit filmpje is intussen verwijderd.



http://www.youtube.com/watch?v=eJpgjR3fw04



bevalt hetzelfde filmpje.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Een kennis wees me op de volgende URL (spoiler):



http://www.youtube.com/user/TotalHalibut#p/a



Het is een verzameling van video's die jullie een indruk geeft hoe Cataclysm is. Het is een spoiler voor diegene onder jullie die nog niet alles willen weten, en die dus verrast willen worden.



Voor mij zijn de video's ontzettend interessant om te weten.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
hallo

hier nog een WoW-speelster.

heb 3 lvl 80 (alliance) en 2 horde, lvl 4 en lvl 25.



ik heb een half jaar een timeout genomen van WoW, samen met mijn man, en sinds een paar weken speel ik weer bijna elke dag. en hij ook hihi, maar ik zou ook zo zonder kunnen.



ik kan niet wachten tot cata uit is.

gaan jullie ook worgen of goblin nemen?

groetjes missbreezer
Hans heb je ook al een beta key kunnen bemachtigen?
Alle reacties Link kopieren
Nee, helaas niet. Ik kijk wel regelmatig naar de video's van TotalHalibut (zie hierboven).



Ik neem een korte time-out, omdat ik een operatie heb gehad. Ik mag mijn linker elleboog niet gebruiken, dus typen en gamen zal ik beperken tot vandaag ongeveer 16:00 uur, zie Gebroken elleboog onder Gezondheid.
World of Warcraft: Legion
Ja ik zag het topic. Beterschap!



Anyway, ik heb wel een betakey kunnen bemachtigen. Als je wilt mag je wel via mijn account Cata spelen. Ik heb toch de komende weken geen tijd meer voor WoW .
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar dan heb ik ook een client nodig. Mail de gegevens dan naar hans66@hotmail.nl



Nu is overigens PTR 4.0.1 van start gegaan. Er zijn geen veranderingen in de "oude wereld" en quests. Misschien gebeurt dat nog, of misschien pas als de patch live gaat.



PTR 4.0.1 moet niet met Cataclysm Closed Beta worden verward. Ik zie geen verschillen overigens tussen de UI van de Closed Beta en de PTR.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg verslavingsgevoelig en ga dus geen WoW spelen. Heb het een paar keer gezien/geprobeerd bij een vriend en vond het leuk, maar sluit me er verder voor af.



Als ik nog eens de loterij win, werkloos word en me toch moet vermaken, denk ik dat het een goede invulling is :P
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de Beta key, XionZ. Ik heb vanochtend de installatie opgestart. Ben, met de laptop aan, naar mijn werk gegaan. Vanavond kom ik thuis, en dan zie ik wel hoe ver de installatie gevorderd is.



Daarna moet ik nog patchen, en dan kan de pret beginnen!



O ja, ik mag mijn linker arm weer normaal gebruiken. Dus ik kan de Closed Beta optimaal uitproberen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik heb even flink gespeeld. Aan de andere karakters van jou heb ik niets gewijzigd.



Ik heb een level 13 Worgen Druid en een level 6 Human Hunter. Het questen in Gilneas en een beetje in Darkshore is totaal anders wat ik gewend ben.



Ook is het leuk om classes op de PTR anders te moeten spelen dan ik voorheen gewend was.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Worgen Druid is intussen level 17.
World of Warcraft: Legion
Ik kan je ook aanraden om de Goblin te proberen. Fantastisch om te zien hoe Blizzard met nieuwe technieken werkt.



Startingarea van de Goblins is ontzettend cool!
Alle reacties Link kopieren
Daar zit ik vandaag ook aan te denken... Welke class zal ik proberen...



Ik ben gisteren ook een Troll Druid begonnen. Die is nu level 5. Maar met één quest zit ik vast. Een quest-mob kan niet worden gedood, noch door Vol'jin (een Darkspear boss), noch door mij.



Mijn Worgen Druid is level 20 en heeft vandaag Wailing Caverns gedaan. Afgezien van de NPCs aan het begin zie ik geen verschillen met de live-versie. Ik zou hem flink willen levelen, maar ik vermoed dat het niet zo lang meer gaat duren voordat Cataclysm (of in elk geval patch 4.0.1) uitkomt. 1.74 GB van patch 4.0.1 is al via de live Launcher al te downloaden. Druids en Paladins zijn mijn favoriete classes, door hun veelzijdigheid. De Worgen Druid is lid van een level 4 guild. In Cataclysm hebben guild levels. De level hangt af van hoe de guild op diverse gebieden gevorderd is.



De PTRs en de Closed Beta is nu offline voor onderhoud aan de login-servers. Aangezien ik net nog gespeeld heb, zal het wel duren voor de rest van de nacht (onze tijd) tot aan morgen vroeg.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik spelen regelmatig wow, Ik heb een lvl80 mage, en een lvl12 druid. Mijn vriend lvl80 warlock en een lvl70 druid. Na het avond eten is er echt niets leuks meer op tv dan af en toe een film. En dan samen gamen. Super gezellig. Alleen als je afspraken ed niet nakomt of niet meer leuke andere dingen doet dan alleen maar gamen is er iets ernstig mis.

Maar goed dat is het zelfde als met alle andere dingen te veel is gewoon niet goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:XionZ schreef op 16 september 2010 @ 15:56:

Ik kan je ook aanraden om de Goblin te proberen. Fantastisch om te zien hoe Blizzard met nieuwe technieken werkt.Kezan, het startgebied van de Goblins, heeft leuke quests en vrolijke muziek. Je kunt, als je wilt, in hun Car andere muziek opzetten, haha. Ik heb een level 3 Goblin Shaman, maar ik speel niet graag "kleine" rassen.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven