Entertainment alle pijlers

90 days to wed 2017 (geen spoilers s.v.p.)

25-03-2017 19:23 1662 berichten
Abusievelijk is het topic 'een nieuw seizoen 90 days to wed' samengevoegd met '90 days to wed happily ever after', hetgeen niet terug te draaien is.

Aangezien het twee verschillende programma's/seizoenen zijn, met dus andere deelnemers, is het niet handig dat beide topics nu samengevoegd zijn. Daarom open ik bij deze dus een nieuw topic '90 days to wed 2017'.

Voor alle duidelijkheid: dit betreft dus het seizoen met deelnemers als Chantel, Nicole, Pedro, Azan, Anfisa en Alla.



Wil je nog napraten over het seizoen met Daniel en Mohamed, verwijs ik je graag door naar het topic 90 days to wed, happily ever after.

SVP GEEN SPOILERS PLAATSEN! Bedankt!
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 01-09-2017 20:36
7.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Nicole echt zo niet leuk. Maar ik vind bijna niemand leuk dit seizoen.
quote:Liadan schreef op 31 maart 2017 @ 21:01:

Ik snap Patricks bezorgdheid wel en dat gevoel van 'here we go again', maar hij hoeft niet onbeschoft te doen en van die bijtende opmerkingen te maken.Wie is Patrick ? Viel te laat binnen ;)
Ik heb Azan en Nicole al gezien.

Maar ik ga even opnieuw genieten zometeen.
quote:Pretzel66 schreef op 31 maart 2017 @ 21:16:

[...]



Wie is Patrick ? Viel te laat binnen ;)'Beste' vriend van Matt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 31 maart 2017 @ 21:16:

[...]



Wie is Patrick ? Viel te laat binnen ;)Ging over vorige week. Patrick is de beste vriend van Matt.
quote:Courage-- schreef op 31 maart 2017 @ 21:17:

[...]



'Beste' vriend van Matt.Ah heb echt medelijden met haar eikel van een vent en dito familie.
Alle reacties Link kopieren
Op de een of andere manier kunnen Pedro en Chantel me nog niet boeien

Misschien gebeurt dit als ze ruzie krijgen met haar familie nadat het goede nieuws gebracht is
Alle reacties Link kopieren
Oh, ben benieuwd naar azan en nicole! Kom maar op....
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
quote:Courage-- schreef op 31 maart 2017 @ 21:16:

Ik heb Azan en Nicole al gezien.

Maar ik ga even opnieuw genieten zometeen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snapte Pedro in de vorige aflevering ook wel.



Chantell graaft lekker een gat voor zichzelf, maar ik denk dat ze het Pedro ook alleen maar lastiger maakt om geaccepteerd te worden.
quote:Liadan schreef op 31 maart 2017 @ 21:20:

Ik snapte Pedro in de vorige aflevering ook wel.



Chantell graaft lekker een gat voor zichzelf, maar ik denk dat ze het Pedro ook alleen maar lastiger maakt om geaccepteerd te worden.Ja, ze maakt het niet alleen moeilijk voor zichzelf, maar ook voor Pedro.
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk ik lees/typ ook mee.



Ik ga straks de aflevering terugkijken.

Ben erg benieuwd hoe het met azan en Chantal? Ah Nicole lees ik.. zal aflopen, ik geloof hem toch niet echt...



Oh en anfisa pfoe wat een type daar gaan we nog heel wat mee beleven volgens mij
anoniem_298347 wijzigde dit bericht op 31-03-2017 21:22
Reden: Zucht
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Yeah!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Pedro en Chantel hebben nog een maand voor de wedding. Dus houden ze het al 2 maanden verborgen voor de familie?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Azan kijkt af en toe echt met zijn ogen naar boven en denkt 'domme koe'.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Blijf ook eens van hem af. Hij heeft haar meermaals uitgelegd dat ze dat niet moet doen.
Wat jammer dat die grootste ruzie tussen Azan en Nicole zich al afspeelde voordat de crew ter plaatse was.

Hoewel ik alles daarna volgens mij al erg genoeg vind, alleen die vooruitblikken al.
Alle reacties Link kopieren
Wat een konijn zeg....en weer in het openbaar aanraken
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Nicole moet echt een klap krijgen hoor drama queen.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 31 maart 2017 @ 21:23:

Azan kijkt af en toe echt met zijn ogen naar boven en denkt 'domme koe'.Dan valt mijn konijn nog mee... maar echt he. Wat een doos!!!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Die lowo is toch polygaam ?
In Marokko kun je opgepakt worden voor dat soort dingen. Nicole is echt een domme meid.
quote:Filee schreef op 31 maart 2017 @ 21:25:

In Marokko kun je opgepakt worden voor dat soort dingen. Nicole is echt een domme meid.En dan zeggen dat ze wel respect ervoor heeft domme koe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 31 maart 2017 @ 21:25:

In Marokko kun je opgepakt worden voor dat soort dingen. Nicole is echt een domme meid.En dan maar zeggen dat ze zijn cultuur respecteert
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad. En maar door blijven gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven