Entertainment alle pijlers

90 days to wed 2017 (geen spoilers s.v.p.)

25-03-2017 19:23 1662 berichten
Abusievelijk is het topic 'een nieuw seizoen 90 days to wed' samengevoegd met '90 days to wed happily ever after', hetgeen niet terug te draaien is.

Aangezien het twee verschillende programma's/seizoenen zijn, met dus andere deelnemers, is het niet handig dat beide topics nu samengevoegd zijn. Daarom open ik bij deze dus een nieuw topic '90 days to wed 2017'.

Voor alle duidelijkheid: dit betreft dus het seizoen met deelnemers als Chantel, Nicole, Pedro, Azan, Anfisa en Alla.



Wil je nog napraten over het seizoen met Daniel en Mohamed, verwijs ik je graag door naar het topic 90 days to wed, happily ever after.

SVP GEEN SPOILERS PLAATSEN! Bedankt!
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 01-09-2017 20:36
7.73% gewijzigd
quote:Pretzel66 schreef op 31 maart 2017 @ 21:26:

[...]



En dan zeggen dat ze wel respect ervoor heeft domme koe.

Ja



Ze had naar haar broertje moeten luisteren. Die was wel op de hoogte van de cultuur en wetten van het land.
quote:Pretzel66 schreef op 31 maart 2017 @ 21:26:

[...]



En dan zeggen dat ze wel respect ervoor heeft domme koe.Ze heeft voor niemand respect; alleen voor zichzelf...
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 31 maart 2017 @ 21:23:

Wat jammer dat die grootste ruzie tussen Azan en Nicole zich al afspeelde voordat de crew ter plaatse was.

Haha, ja.

Maar zo te horen was het weer de discussie over aanraken in het openbaar of niet.

En dan nog steeds volhouden: ze gaan je heus niet arresteren als je een arm om me heen slaat.

Hij probeert het uit te leggen met 'de wet', omdat ze dat misschien begrijpt. Maar dat is het niet.

Het is gewoon taboe om dat in het openbaar te doen, dus hij voelt zich er zwáár oncomfortabel bij.

Ik kan het weten want ben getrouwd met een Marokkaan.

En ja, hij denkt zéker 'domme koe' haha.
Alle reacties Link kopieren
Nog een domme doos. Waarom laat je je zo voorliegen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Narkiya of was het Narkyia, come on...
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettende enge vrouw zit er daar aan tafel...
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Weer reclame???
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 31 maart 2017 @ 21:28:

Narkiya of was het Narkyia, come on...En die heeft een koeienvriendin, met dat ding door haar neus
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wanneer komt de politie nicole oppakken wegens onzedelijk gedrag in het openbaar???

Of zou ze het dan nog niet geloven????



Ze heeft totaal geen respect voor de regels en wetten.

En hij heeft het haar nu al meerdere malen uitgelegd. Geen wonder dat hij het zat is
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 31 maart 2017 @ 21:27:

[...]



Ja



Ze had naar haar broertje moeten luisteren. Die was wel op de hoogte van de cultuur en wetten van het land.



En dat gejank de hele tijd om dit onderwerp.



Ik trek haar zo slecht.
Alle reacties Link kopieren
quote:fanatic schreef op 31 maart 2017 @ 21:31:

Wanneer komt de politie nicole oppakken wegens onzedelijk gedrag in het openbaar???

Of zou ze het dan nog niet geloven????



Ze heeft totaal geen respect voor de regels en wetten.

En hij heeft het haar nu al meerdere malen uitgelegd. Geen wonder dat hij het zat isMaar hij zal het wel 'accepteren' vanwege de greencard. Dat kan geen echte liefde zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ah hier zitten jullie



Dat wordt vanavond de herhaling kijken.. was het een beetje vergeten.



Zie net dat er een vrouw meedoet die WEET dat de man die nog moet komen liegt, 2 fb accounts heeft en verteld dat de moeder van zijn kind DOOD is? Wtf....



Nou ehmm ff de tweede helft kijken dan maar alvast
Anfisa.. you gotta love her hihi..
Ah lekker weer even aan Anfisa ergeren.
Anfisa vind zijn strafblad best zolang hij maar dokt.
Ze is zeker bang dat haar borsten ontploffen als ze de gordel normaal om doet.
Wat erg toch als je continu zo ontevreden bent.
Alle reacties Link kopieren
Dat hij zei dat ze sinds de bekentenis koud en afstandelijk deed.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk hij gaat een ring voor haar kopen..krijgt ze een donut...
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
quote:Courage-- schreef op 31 maart 2017 @ 21:27:

[...]



Haha, ja.

Maar zo te horen was het weer de discussie over aanraken in het openbaar of niet.

En dan nog steeds volhouden: ze gaan je heus niet arresteren als je een arm om me heen slaat.

Hij probeert het uit te leggen met 'de wet', omdat ze dat misschien begrijpt. Maar dat is het niet.

Het is gewoon taboe om dat in het openbaar te doen, dus hij voelt zich er zwáár oncomfortabel bij.

Ik kan het weten want ben getrouwd met een Marokkaan.

En ja, hij denkt zéker 'domme koe' haha.



Leuk dat je met een Marokkaan getrouwd bent!

Iedereen weet toch dat dergelijk gedrag niet mag in die landen. Dat ze zich dan totaal niet verdiept in de cultuur van een land, dat begrijp ik echt niet... Maar volgens mij is er tot nu toe nog niets van haar dat ik begrijp; behalve dat ze een stronteigenwijs verwend nest is.
Alle reacties Link kopieren
En ze liet haar dure tas op de achterbank staan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Liadan schreef op 31 maart 2017 @ 21:37:

Dat hij zei dat ze sinds de bekentenis koud en afstandelijk deed. Haha ja daar ging het fout
Alle reacties Link kopieren
Matt.
Hij gaat bijna janken die Matt stumperd.
quote:Pretzel66 schreef op 31 maart 2017 @ 21:38:

Hij gaat bijna janken die Matt stumperd.Hij is echt een slappe dweil. (vind ik)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven