Entertainment alle pijlers

90 days to wed 2017 (geen spoilers s.v.p.)

25-03-2017 19:23 1662 berichten
Abusievelijk is het topic 'een nieuw seizoen 90 days to wed' samengevoegd met '90 days to wed happily ever after', hetgeen niet terug te draaien is.

Aangezien het twee verschillende programma's/seizoenen zijn, met dus andere deelnemers, is het niet handig dat beide topics nu samengevoegd zijn. Daarom open ik bij deze dus een nieuw topic '90 days to wed 2017'.

Voor alle duidelijkheid: dit betreft dus het seizoen met deelnemers als Chantel, Nicole, Pedro, Azan, Anfisa en Alla.



Wil je nog napraten over het seizoen met Daniel en Mohamed, verwijs ik je graag door naar het topic 90 days to wed, happily ever after.

SVP GEEN SPOILERS PLAATSEN! Bedankt!
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 01-09-2017 20:36
7.73% gewijzigd
quote:himalaya schreef op 31 maart 2017 @ 21:37:

En ze liet haar dure tas op de achterbank staan.Voor die prijs van die auto, zit er vast een goed alarm op
quote:Filee schreef op 31 maart 2017 @ 21:39:

[...]



Hij is echt een slappe dweil. (vind ik)Nou jij niet alleen.
Alle reacties Link kopieren
Ze ziet er gewoon leuk uit, niet uitdagend of zo. Hij doet net alsof ze een Anfisaatje doet.
quote:Liadan schreef op 31 maart 2017 @ 21:40:

Ze ziet er gewoon leuk uit, niet uitdagend of zo. Hij doet net alsof ze een Anfisaatje doet.Nou zeg dat wel nou nou ze had lipstick op woehoe volgens hem had ze flink haar best gedaan voor wat aandacht , droeftoeter.
Ligt het aan de kleurinstelling van mijn tv of vloekt die kleur lipstick zo bij dat roze shirtje van die nieuwe? Sorry... ben slecht in namen.
Ze had gewoon dezelfde kleding aan als naar de supermarkt. Alleen lipstick en hakken waren extra.
Alle reacties Link kopieren
Lowo zit natuurlijk eerst zn andere 3 vriendinnen te bellen....
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 31 maart 2017 @ 21:42:

Ligt het aan de kleurinstelling van mijn tv of vloekt die kleur lipstick zo bij dat roze shirtje van die nieuwe? Sorry... ben slecht in namen.Het vloekt.
Alle reacties Link kopieren
Ze vertrouwt hem terecht voor geen meter... En toch doorzetten. Disaster waiting to happen.
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 31 maart 2017 @ 21:42:

Ligt het aan de kleurinstelling van mijn tv of vloekt die kleur lipstick zo bij dat roze shirtje van die nieuwe? Sorry... ben slecht in namen.Hier ook.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, je kon alle details van haar tepels zien.
quote:Filee schreef op 31 maart 2017 @ 21:43:

[...]



Het vloekt.Zijn mijn tv en ogen (oké met contactlenzen of bril ) toch goed.
Waarom in godsnaam zou azan toch verder willen met Nicole , dat kan alleen een visum zijn toch.
Alle reacties Link kopieren
Azan wordt wakker na de reclame!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
quote:mamavanf schreef op 31 maart 2017 @ 21:46:

Azan wordt wakker na de reclame! Ik verheug me er nu al op
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 31 maart 2017 @ 21:46:

[...]





Zijn mijn tv en ogen (oké met contactlenzen of bril) toch goed.

Ik draag ook een bril, maar zelfs zonder bril zag ik dat het vloekt

Ik heb 's avonds namelijk nooit mijn bril op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 31 maart 2017 @ 21:45:

Wauw, je kon alle details van haar tepels zien.Maar haar lippenstift vloekte niet.... (of wel? Was even afgeleid... ik zag het ook)
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Echt téveel reclame...

Dat hem wegduwen en hem telkens in de rede vallen (Nicole dus), dat doe je ook niet.

Natuurlijk wordt er ruzie gemaakt tussen koppels, maar je valt met dat soort gedrag niet echt in een 'huwbare categorie' zeg maar. Maarja, hij wil naar de USA.

Ik schreef eerder al dat ze in Marokko nog wel bekend zijn met verstandshuwelijk en meer besef hebben van 'je moet er samen iets van maken'. Als ze wat minder dik en wat minder onrespectvol was geweest, dan... tja... De vraag is nu natuurlijk: heeft hij het er voor over?
Anfisa haar appartement in Moskou was groter zou ze rijke ouders hebben of daar al een sugar daddy.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 31 maart 2017 @ 21:46:

Waarom in godsnaam zou azan toch verder willen met Nicole , dat kan alleen een visum zijn toch.Dat lijkt mij ook. Hij wordt volgens mij doodziek van haar.
quote:Filee schreef op 31 maart 2017 @ 21:46:

[...]



Ik draag ook een bril, maar zelfs zonder bril zag ik dat het vloekt

Ik heb 's avonds namelijk nooit mijn bril op.



Dat doe je beter dan ik!

Zonder bril of lenzen zie ik mijn tv nauwelijks staan, als ik op de bank zit

En mijn woonkamer is klein.
Ik zeg overigens niet dat dikke mensen niet aantrekkelijk zijn. Ik refereer aan zijn teleurstelling toen hij haar had gezien op het vliegveld. Voor hem is het wél een dingetje.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamavanf schreef op 31 maart 2017 @ 21:47:

[...]



Maar haar lippenstift vloekte niet.... (of wel? Was even afgeleid... ik zag het ook)Geen idee. Ik keek als een hert in de koplampen.
Knalt internet eruit grrr.... nou net op tijd terug zie ik. Finally home!?!
quote:Courage-- schreef op 31 maart 2017 @ 21:49:

Ik zeg overigens niet dat dikke mensen niet aantrekkelijk zijn. Ik refereer aan zijn teleurstelling toen hij haar had gezien op het vliegveld. Voor hem is het wél een dingetje.Ja was overduidelijk dat hij fysiek niet tot haar aangetrokken was. Maar ik vind haar ook onaantrekkelijk en dat heeft weinig met haar postuur te maken maar meer met haar houding en gedrag .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven