Entertainment alle pijlers

app: smurf's village

26-01-2013 14:47 2010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb een hele leuke app gevonden.

Een smurfendorp bouwen.

Nu vraag ik mij alleen af hoe kun je smurfberries verdienen?

Of kun je die alleen kopen.

Misschien is hier iemand die het ook speelt en het mij kan vertellen.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik ze ook gevonden heb op Swoof!



Chirpy, ik had dat ook, kwam bij mij door GC. M'n man heeft iets met de instellingen van de iPad gedaan. Wat weet ik niet, haha, ik weet wel dat ik gewoon een soort van chagerijnig werd toen ik 2 dagen niet in het smurfspel kon



Volgens mij is het olifant die in 61 zit.



Lekker Neuro, paar dagen vrij! Geniet ervan, je hebt het verdiend!
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Thanks Flo!

Al baal ik nu zo hard dat morgen alweer mijn laatste dag is en dat ik vrijdag dubbel zo hard moet werken hahaha

Gelukkig daarna weekend



Ik ga rustig richting laatste fase van het kasteel (level 1) en heb eindelijk weer eens een eitje opgegraven op de Swoof planet.

Hopen op een spermavisje
Alle reacties Link kopieren
Ik had gisteren ook weer een zaadje en een eitje opgegraven, daarvoor was het alweer heel lang geleden!

Hier ook aan het sparen voor de laatste fase van het kasteel, ik moet nog wat hout!
Alle reacties Link kopieren
Grrrrr ik word gék van de app. Elke keer als ik naar een ander deel van het dorp wil gaan, sluit de app. Moet het tig keer proberen voordat ik eindelijk op de berg/planeet/eiland ben. Hebben jullie dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Hoi granaatappeltje, dat heb ik zo nu en dan.... Gelukkig niet steeds. Vandaag goede dag: opeens totaal 10 berries opgegraven en gekregen.... Op de planeet heb ik inmiddels een stuk of 40 beesten en 20 bomen.... Dus brandweersmurf je bent echt nodig!



Verder kasteel deel twee af en net in level 56.... Gewoon lekker doorsmurfen en vooral graven!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan de laatste fase van level 1 begonnen

Morgen is hij af!

Ik wil het chalet ook nog af hebben dus ik denk dat ik dat straks eerst ga doen.

Of die prins smurf moet gaan zeuren over level 2

En vandaag had ik op de planeet een opdracht voor cotton candy, tik ik marshmallows aan
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Wat goed zeg Robijntje, tien berries op een dag! Ik heb er vandaag twee opgegraven, 1 op de berg en 1 in een krater.



Een week of twee terug had ik bij Lucky op t eiland 25 berries!! Ik had eindelijk weer eens dat ik bij Lucky op dat vakje kwam dat ik gratis een ronde verder mocht. Draaide ik daar iets heel stoms, iets van zo'n bbq ofzo. Dus in een vlaag van verstandsverbijstering drukte ik op dat ik voor 10 berries door wilde naar ronde drie. En toen kreeg ik dus 25 berries! Kostte me dus ook wel 10 maar nog steeds 15 winst!



Vanmiddag kreeg ik opeens 15 kadootjes in m'n dorp, en een op de planeet. Rare bug is dat toch! Ik had echt een dag of drie alweer niet gehad...



Die kadootjes linksonderin de hoek op de planeet bij iedereen had ik trouwens verstopt maar ik zag dat op een iemand na iedereen ze al heeft gevonden. Betere plek gaan zoeken! Die ene persoon heeft er nu dus twee staan. En bij de Nederlandse Peggy heb ik vanmiddag kadootje nr 8 bijgeschoven haha!!



Ik weet niet meer wie dat nou vroeg maar ik ben het ja die in level 61 zit. Nu op 48%. Het gaat wel megalangzaam nu. Volgens mij moet ik echt wel 100.000 xp voor 1% hebben.... Zo haal ik de eindstreep natuurlijk nooit! Zag laatst dat Beeline inmiddels al 68 levels heeft gemaakt....



Gaat het bij iedereen goed?



Kalliop moet nog steeds even updaten he!!



Oh ja: ik heb nog steeds mn kerstbomen en lichtgevende rendieren staan, maar die zouden toch vanzelf verdwijnen omdat het season items zijn?? Vraag me af wanneer.... Kerstbomen zijn wel leuk om kadootjes achter te verstoppen!







Doeiiiii
Alle reacties Link kopieren
De teller bij NL Peggy staat op 11 inmiddels
Alle reacties Link kopieren
Haha lachen, jij hebt dus wel gezien waar ze bij haar staan! Ik mag ook straks weer mn ronde doen dus dan kan ik missch nr 12 erbij zetten!
Alle reacties Link kopieren
Ow, bedoelde je niet die hele opvallende plaats? Dan heb ik misschien andere gezien
Alle reacties Link kopieren
Wie is de reiziger? Ik heb een berg cadeautjes bij je achtergelaten. Snap je het, berg
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is die al een hele tijd niet in Smurfenland geweest.



Ik kreeg net 4 Sb van Marco Smurf!
Alle reacties Link kopieren


Waaaaaaarom nou sneeuw en ook nog een ijzelwaarschuwing

Ik moet straks nog naar een oppaskat
Ah wat vervelend Neuro, hopelijk kom je gewoon veilig aan en gaat alles goed
Alle reacties Link kopieren
Heb besloten niet te gaan.

Hij heeft voer en water zat en gisteren kattenbak verschoond.

Hoor iets teveel over ongelukken.

Ga morgen wel wat langer.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk, Neuro. De kat redt zich wel. Asrael?



Heb je al een spermavisje?



Ik vind het maar koud hoor! Diep respect voor de smurfkes, zij werken maar door buiten, ondanks de sneeuw.



Vandaag weer een level omhoog gegaan, 56. Eigenlijk verder geen bijzonderheden op smurfgebied!



Ik krijg altijd potion of taart van Marco, Domi :( Haha...heb je em omgekocht?



verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren


Geloof het of niet maar zo heet de kat echt

Hij vond het niet leuk dat ik er niet was gisteren.

Hij kwam pas na herhaaldelijk roepen tevoorschijn hahaha.

Gelukkig zijn de baasjes bijna terug



Hoe smurft het bij jullie?

Ik heb een virus ofzo gehad, vandaag thuis gebleven na een hele innige relatie met een emmer



Verder moet ik dus level 2 van het kasteel doen, anders blijft die smurf maar smurfen.

Wel veel resources nodig zeg
Alle reacties Link kopieren
Ai, beterschap!!! Goed uitzieken!



Haha...ik dacht heel even dat je bedoelde dat de kat spermavisje heette



Hier smurft t goed, ik zal binnenkort even uitgebreid verslag doen
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Hahahahahaha nee hahahaha

Spermavisje, dat zou bizar zijn



Ja ik voel me al beter?

Vroeg naar bed en morgen weer aan het werk.

Zal wel moeten!
Alle reacties Link kopieren
Oh en binnenkort nog eens dat bakkie doen Flo?
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Neuro! Heb een iphone 5c gekocht. Eindelijk geen slome iphone 3 gs meer Ben nu de nieuwe iphone aan het installeren, hopelijk gaat het goed.....
Alle reacties Link kopieren
Wauw, alles gaat veeeeeel sneller, hahaha. Kan nu zelfs het miner spelletje op de berg spelen! Ik wist niet dat die raket zo snel omhoog ging, was altijd heel sloom bij mij . Morgen geef ik weer cadeautjes. Slaap lekker allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Haha granaat, nu vlieg je de levels waarschijnlijk ook sneller door!



Ja Neuro! Al te lang uitgesteld! Ik zal je deze week wat data mailen
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
En gelukkig ben je opgeknapt!
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk! Je moet hem wel omkopen om iets goeds te krijgen. Net als Joker Smurf, kreeg ik gisteren ook 4sb van! Zo gaat het wel snel :D

Kasteel fase 1 is helemaal af, maar voor fase 2 moet je keiveel hout en stenen hebben. Pfff... Heb wel dat huisje bij de molen bijna af (zodat die molen 1x in de 6 dagen een sb geeft ipv 7 dagen), weet even niet hoe hij heet. Dus nu maar weer hard sparen voor het kasteel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven