Entertainment alle pijlers

app: smurf's village

26-01-2013 14:47 2010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb een hele leuke app gevonden.

Een smurfendorp bouwen.

Nu vraag ik mij alleen af hoe kun je smurfberries verdienen?

Of kun je die alleen kopen.

Misschien is hier iemand die het ook speelt en het mij kan vertellen.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Beterschap Neuro!



Yeahaah, nieuwe telefoon! Ik heb nu n paar maanden ook n nieuwe 5s en ook die is supersnel. Lekker he??



Mag ik ook zo'n Marco smurf die 4 sb's geeft??? Ik krijg idd ook alleen maar potion en taart! Ik ga vaak niet eens meer naar m op zoek maar missch toch maar weer eens doen dan



Net even op website smurf village gekeken. Er komt n Valentijns update uit en jaja eindelijk: daarin komt de xp collector voor op de planeet! En iets van een taartenberg op de planeet, maar daar kan ik me niet zoveel bij voorstellen. Gaan 1 sb per week geven dus daar zul je eerst wel weer zes stages ofzo voor moeten doorlopen. Nou, wel leuk, verder heb ik alles al gebouwd haha.



Ik had net trouwens twee sb's in dat spelletje waar je die paarse berries in de mand moet gooien (weet niet hoe die heet, in de village). Heb er nu 62 dus genoeg (hopelijk) om die zp collector aan te schaffen, yeahaah!!



Net de ronde gedaan. Bij een iemand een bolt, de rest op de planeet (goed zoeken achter de bomen), en bij w***** achter de kerstboom in de village. Wanneer verdwijnen die kerstbomen nou eens?!? Van de week vond ik er ook drie achter een kerstboom haha!!
Dat klinkt als een hele leuke update Kan niet wachten!
Alle reacties Link kopieren
Echt lekker snel he Fantje. Ben echt verbaasd hoe snel ik nu op het eiland ben. En ook dat ik niet dat oranje scherm van beeline meer krijg bij het opstarten. Wil je trouwens het deel van mijn nick weghalen in je posting? Wordt anders best herkenbaar. Thanks
Alle reacties Link kopieren
Dubbel. Supersnelforummen heeft dus ook een nadeel
Alle reacties Link kopieren
Hooooooi!

Ben alweer beter maar bedankt voor de beterschapswensen



Update klinkt goed, nog even geduld dus!



Hier een 4S en hij was snel alleen lijkt smurfs village na de laatste update een stuk trager geworden.

Kan ook aan mij liggen, een 5 komt pas eind dit jaar dus mot het er ff mee doen
Alle reacties Link kopieren
Yeahaaah!!! Level 62!!!!



Ik forum altijd mobiel dus dan kan ik niet wijzigen. Ik zal vandaag even via de comp inloggen en je naam weghalen! (ik wil niet op mn geweten hebben dat je baas er een opmerking over gaat maken haha)
Alle reacties Link kopieren
Gelukt Granaat!
Alle reacties Link kopieren
Thanks Fantje. Overigens kan je mobiel wel berichten wijzigen. Niet via de app maar inloggen via de mobiele site. Zo doe ik dat ook altijd.

Wat ben je al ver trouwens, level 62! Nog even en je kan niet meer verder. En dan? Is er leven na het laatste level
Alle reacties Link kopieren


Waarom wel een update voor Android en nog niet voor Apple

Ik kan niet wachten op de XP collector op Swoof



En voor de nick eindigend op 89: er is alweer bijna een nieuwe update hoor
Alle reacties Link kopieren
In het echte leven heb ik toch echt liever taart dan een besje Maar Marco Polosmurf snapt niet dat dat in smurfs village andersom is!



Ik heb hier geopperd dat ik wel een iPhone 5 wil

( de hint werd wel begrepen, maar "onzin voor alleen de smurfen") Ach, ik kon het proberen!



Ik kijk steeds even of de update er al is, maar niets.



Neuro, je hebt (eindelijk ) mail.



Groetjes allen! Ik geniet lekker van de vandaag.
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
update!



Alle reacties Link kopieren
Eindelijk geen sneeuw meer en een anteater op de planeet voor de XP!

Yeah



Flo, ik mail je met een paar dagen terug!

Morgen hele dag de hort op dus wordt woensdag
Alle reacties Link kopieren
Net de nieuwe update geinstalleerd! Maarreh, was het voorheen ook al zo groen?
Alle reacties Link kopieren
Heeeeeeeeeeerlijk al dat groen!



Oke Neuro!





verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Yeahaaaah weg met de sneeuw en kerstbomen!!



Gelijk de xp collector aangeschaft (en de hartvormige jacuzzi voor mn smurfjes op de berg )!



Vind die xp collector wel n beetje eng trouwens
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk de xp-collector op swoof planet! Wat een genot om die xp's in een keer naar binnen te tikken!



Helaas lukt het me niet om de cookiebrug te plaatsen. Swoof blijft zeggen dat ik de brug ergens anders moet plaatsen..



Ook tracker geeft nadat hij het een keer goed gedaan heeft (ik kreeg er in een keer 3 procent bij!!!) nu weer blijven hangen in het eten van cookies ;)



Maar wel in level 57 en nog steeds een heerlijke ontspanning ))
Alle reacties Link kopieren
Ro8ijn, het lukte mij ook niet om de brug te plaatsen. Ik heb de planeet helemaal uitvergroot en toen lukte het wel om de onderste brug te plaatsen. Ben jij trouwens de reiziger?
Alle reacties Link kopieren
Hee granaatappeltje, meteen je tip uitgeprobeerd maar helaas... Ik blijf het proberen maar baal er van omdat ik zo daar niet verder kom.

Ik ben Het Engelse Veldhuis dus niet de reiziger



Ik kan ze ook niet uit elkaar houden hoor, heb het maar opgegeven. Vind het heel fijn dat iedereen nu ongeveer heeft staan wat ie graag als kadootje wil hebben
Oh ik had geen problemen met die bruggen, kreeg gelijk twee duidelijke plaatsen waar ik ze kon bouwen. Wat een vervelende bug Robijn!
Alle reacties Link kopieren
Robijn, heb even bij je gekeken, maar ik denk dat je smurfhutten in de pad staan!
Alle reacties Link kopieren
Domi!!! Je bent een engel, het is GELUKT!!! Dankje!



Als een kind zo blij.....
Alle reacties Link kopieren
Haha, fijn dat het is gelukt!
Alle reacties Link kopieren
Leuke update!

Ik moet nog 8 berries voor ik dat xp beest kan aanschaffen. Ben er echt aan toe!

Grappig was dat ik ineens veel cadeautjes vond toen de kerstbomen weg waren Goed verstopt dus



Verder gaat alles z'n smurfengangetje in the village. Ben net begonnen met stage 5 van het kasteel. Ben nog lang niet klaar op the mountain en nu is er die taart op Swoof. Nou ja....ooit heb ik alles waar recourses voor nodig zijn wel af



Fijne zondag
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Paar vragen, hopelijk weet een van de smurfvrienden het antwoord!



- weet iemand of en hoe je een brug kunt bouwen over die roze rivier op de planeet? De metalen en cookiebrug lukt niet.



- hoe kun je die taart gaan maken op de planeet? Moet je daarvoor eerst dat nieuwe stukje achter de cookiebruggen vrijspelen? Die zijn bijna klaar



- is die bakkerij op de planeet leuk / nuttig? Of alleen een berrievreter?? Of heb je die nodig voor de taart?



Tnx!



Bijna level 63!
Alle reacties Link kopieren
Fantje, je kan pas aan de taart beginnen zodra je cookie brug klaar is. Is weer met resources, 5 stages.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven