Entertainment alle pijlers

FB minderen, niet normaal!

27-10-2014 16:13 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb besloten om het checken van Facebook te minderen.



Ik heb al veel mensen ontvriend of op 'niet volgen' gezet. Zo zie ik al niet veel dingen meer voorbij komen en dat geeft al erg veel rust kan ik zeggen.



Maar ik vind het absurd hoe het checken van Facebook zo'n dwangmatige handeling van me is geworden.

Ik heb de app van mijn telefoon verwijdert, zodat ik er al iets minder goed/snel op kan.

Maar ik heb vandaag al best veel momenten gehad waarbij ik dacht: Aaargghh... nu had ik ff mn Facebook gecheckt.



Niet normaal.. het slaat nergens op.

Nog meer mensen die dit proberen?
Alles weten maakt niet gelukkig...
Alle reacties Link kopieren
Als ik toch al de heisa hoor rondom de selfie van het NL elftal en dat arme jochie van de Zeeman reclame, vraag ik me af waar we heen gaan met de Asociale media!!?!
Alles weten maakt niet gelukkig...
Alle reacties Link kopieren
Ja dat wel Kimmik, vind ik ook! Maar dan mag ik ook aangeven dat ik het idd liever niet wil, maar ik laat het nu maar rusten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al meer dan een week geen Facebook en ik mis het niet! (had ik niet verwacht!)



Hoe gaat het met de andere Facebookloze ??
Alles weten maakt niet gelukkig...
Alle reacties Link kopieren
GOED! A.s. vrijdag wordt hij helemaal verwijderd! Dus als ik dan nog wil facebooken moet ik een nieuwe aanmaken. Maar ik doe nu al even zonder en vind het heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:kimmik88 schreef op 25 november 2014 @ 14:52:

Ik heb al meer dan een week geen Facebook en ik mis het niet! (had ik niet verwacht!)



Hoe gaat het met de andere Facebookloze ??ik denk er nooit meer aan, uit mijn systeem.
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 25 november 2014 @ 15:51:

[...]



ik denk er nooit meer aan, uit mijn systeem.



Wat goed! Bij mij is het nog niet helemaal uit mijn systeem. Heb nog wel momenten waarbij ik denk; nu had ik ff op FB gekeken. Maar de reden is dan eigenlijk altijd dat ik een even 'niks te doen momentje' heb.

Nu doe ik dan gewoon ook echt even niks of iets anders, ipv me te irriteren aan pietje of klaasje.
Alles weten maakt niet gelukkig...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog steeds Facebookloos en vind het heerlijk rustig aan mn hoofd.

Hoe vergaat het de rest?
Alles weten maakt niet gelukkig...
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog, zo'n 5 maanden inmiddels. Bevalt nog prima, ik hoef niet meer terug hoor!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bijna drie jaar geleden gestopt met FB en het bevalt nog steeds heel erg goed.



Wel leuk om hier het FB ergernissen topic te lezen, erg vermakelijk en zo herkenbaar. Bij mij ging het interessante eraf toen iedereen vanaf Hyves naar FB kwam, er ontstond een hele andere sfeer. Daarvoor had ik veel mensen in mijn lijst uit het buitenland om contact mee te onderhouden.
Alle reacties Link kopieren
Beleza ik kijk inderdaad ook wel eens op dat topic. Haha grappig.

Maar ik zal er dan gewoon van af gaan ipv mn ergernissen te delen via een forum!
Alles weten maakt niet gelukkig...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven