Entertainment alle pijlers

Mattie niet de vader van de tweeling #heftig

02-05-2016 09:51 1687 berichten
Vanmorgen las Wietze deze brief voor





brief Mattie



Ik ben zelf sprakeloos, wat een heftig nieuws. Verschrikkelijk voor Mattie en zoals hij zelf aangaf in de brief : er zijn alleen maar verliezers.
Alle reacties Link kopieren
quote:gedanst schreef op 02 mei 2016 @ 22:46:

[...]





Ja. Natuurlijk heeft hij het netjes verwoord. Hij weet dat iedereen zo achter hem staat. Als hij een brief had geschreven met 'kutwijf.....' dan weet hij dat iedereen hem zal veroordelen.

Nu heeft hij het netjes gedaan, maar hij weet heus wel dat zij voor altijd dat stempel heeft.Koekoek: dan had ze in haar relatie niet onbeschermd met een ander moeten neuken...
quote:Rhaegal schreef op 02 mei 2016 @ 22:49:

[...]



Waar haal je dat nou weer vandaan? Hij heeft helemaal niks over haar gezegd. Alleen dat hij geen vader is geworden zoals hij wel gedacht had.Niks gezegd? Hij heeft niks letterlijk gezegd, maar de boodschap was duidelijk hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hij kon niet anders dan dit bekend maken. Zo'n vreselijk drama deel je (als normaal mens) met je familie en hele goede vrienden. En bedenk dat ook de zogenaamde ooms, tantes en grootouders nu keihard zijn voorgelogen. Moeten deze mensen dan ook maar jaren hun mond houden. En iedereen in hun omgeving gaan voorliegen?



Bedenk ook dat hij als publiek figuur overladen is met steunbetuigingen van mensen die dit ook echt hebben meegemaakt. Mensen die hun persoonlijke verhalen (over fertiliteit, premature en overleden baby's met hem delen). Moet hij al deze mensen ook gewoon voorliegen.



En dan vervolgens ook nog publiekelijk zichzelf ten schande maken door zijn vrouw met premature baby's te verlaten in het kraambed zonder reden??



Ik zie echt geen enkele reden waarom hij de leugen die zij zelf heeft gemaakt verder voort zou zetten. Dat is absoluut niet in het belang van de kinderen...



Leugens komen altijd uit.... Beter dat deze kinderen het vanaf jonge leeftijd weten. Dan dat ze het op veel latere leeftijd moeten horen. Of (nog veel erger) via een kennis, het schoolplein etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 02 mei 2016 @ 22:43:

[...]



Ik weet niet uit welk naïeve familie jij komt...maar een nette brief inclusief oproep je ex die jou zo heeft vernederd en bedrogen NIET te veroordelen, dat is geen betaald zetten, hoor.



Betaald zetten zou zijn haar huis in de fik en haar auto aan gort geslagen, om maar iets te noemen. Ik snap echt niet hoe hier een wraak in kan worden gezien behalve dan als je vooringenomen bent.



Jeetje joh, het zit je erg hoog hè ?!

Ik schreef "wraak" tussen aanhalingstekens!



Hoe hij het ook naar buiten brengt, mensen veroordelen haar toch wel, ook al zou hij met haar verder gaan.

Terecht of onterecht, maakt mij verder weinig uit.



En wind je niet zo op, denk aan je bloeddruk!
quote:WaaromPorque schreef op 02 mei 2016 @ 22:53:

[...]





Niks gezegd? Hij heeft niks letterlijk gezegd, maar de boodschap was duidelijk hoor.

En dat is toch prima. Hij mag toch zijn kant van het verhaal doen?

Zij maakt een fout, ze kan niet vragen dan ook nog gedekt te worden zodat dat niet uit komt. Het is óf hij is een lul omdat hij weggaat en zijn kinderen laat vallen en hij moet maanden liegen en draaien en leven met het feit dat mensen hem zo zien óf er komt op tafel hoe het echt zit. En dat is kut voor haar, maar hé, zij is degene die dat initieerde. En ze hoeft niet aan de schandpaal, mensen maken fouten, dat is naar en pijnlijk, maar ze hoeft er ook niet over zijn rug mee weg te komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 02 mei 2016 @ 22:33:

[...]



als ik voor mezelf spreek: ik veroordeel nooit heel hard, ik snap dat mensen domme en pijnlijke dingen doen en er een puinzooi van kunnen maken. ZIj hoeft van mij niet aan de schandpaal al vind ik het verwerpelijk.





Ik doelde niet op jou, maar op alle mensen in dit topic die nu zeggen dat Mattie iets te verwijten valt terwijl hij het slachtoffer is van dit bedrog.



Net als jij kan ik best begrijpen hoe zoiets bij haar uit is ontstaan of gelopen, ik begrijp alleen niet waarom iemand kan vinden dat Mattie enige blaam treft.



(Ik zie nu trouwens tegelijk alle fragmenten van zijn blijdschap omtrent de zwangerschap, hoe sneu.)
Am Yisrael Chai!
quote:ecam2015 schreef op 02 mei 2016 @ 22:55:

[...]





Jeetje joh, het zit je erg hoog hè ?!

Ik schreef "wraak" tussen aanhalingstekens!



Hoe hij het ook naar buiten brengt, mensen veroordelen haar toch wel, ook al zou hij met haar verder gaan.

Terecht of onterecht, maakt mij verder weinig uit.



En wind je niet zo op, denk aan je bloeddruk!

?? Ik wind mij niet op, hoor.



Ik vind het wel ontzettend stom om op zo'n manier te denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 02 mei 2016 @ 22:41:

[...]





Maar waarom zou je je mond moeten houden? Waarom zou je als oma die geen oma bleek niet gewoon bij je beste vriendin mogen uithuilen over dat rotwijf die jou een kleinkind heeft afgenomen en je zoon heeft gekwetst? Of als opa die geen opa bleek niet tegen je maten mogen zeggen dat je niks over die baby's wil horen omdat het je kleinkinderen helemaal niet zijn? Dat is namelijk wat jij dan verwacht, dat opa en oma tegen de duvel en zijn ouwe moer blijven doen alsof ze opa en oma zijn, terwijl ze dat helemaal niet zijn. Dat ze in hun woonplaats van jan en alleman allerlei lieve steunbetuigingen en vragen krijgen omdat heel de omgeving weet dat hun kind baby's heeft die kritiek liggen, en dan die maar moeten aannemen en ervoor moeten bedanken terwijl die mensen misschien wel kapot zijn van verdriet of witheet van woede.Ja!
Waarschijnlijk ligt zijn loyaliteit nu ook meer bij zijn ouders bijvoorbeeld, of andere familie. Die ook doodsangsten hebben uitgestaan vanwege zulke vroeg geboren kindjes. Die ook door een hel gaan (echt, de opa's en oma's hebben hier ook héél zware weken gehad na de geboorte van kind) en nu moeten horen dat het niet hun kleinkinderen zijn.



Denk je niet dat die mensen ook vragen krijgen? Hoe is het met je kleindochters, mogen ze al naar huis? Beetje trotse opa showt foto's bijv. en dan moeten verzwijgen dat je zoon bedonderd is en doen alsof hij het gezin gewoon heeft verlaten.



Dat kán toch helemaal niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:WaaromPorque schreef op 02 mei 2016 @ 22:45:

[...]





Nee hoor. Zij schreef die brief toch niet?Nee, zij deed alsof haar bekende man vader werd van een tweeling terwijl hij dat niet was. Dat mensen daar nu iets van vinden heeft ze dus zichzelf aangedaan.
Am Yisrael Chai!
Nah, ik denk dat we het er wel over eens zijn dat die brief inderdaad het echte schandaal is hier. Hoe kán iemand. De onverlaat.
Alle reacties Link kopieren
Echt, WaaromPorque, zwijgen was gewoon geen optie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 02 mei 2016 @ 23:02:

Nah, ik denk dat we het er wel over eens zijn dat die brief inderdaad het echte schandaal is hier. Hoe kán iemand. De onverlaat.Zeker, prutser is het, die gast.
quote:-Suze- schreef op 02 mei 2016 @ 23:04:

[...]





Zeker, prutser is het, die gast.Echt. Hoe durft hij. Beetje vertellen hoe de vork in de steel zit. Kun je niet maken.
quote:-Suze- schreef op 02 mei 2016 @ 23:03:

Echt, WaaromPorque, zwijgen was gewoon geen optie.



Dat begrijp ik volkomen. Alleen het publiekelijk doen via de radio, niet.

Dat is alles.
Alle reacties Link kopieren
quote:WaaromPorque schreef op 02 mei 2016 @ 22:53:

[...]





Niks gezegd? Hij heeft niks letterlijk gezegd, maar de boodschap was duidelijk hoor.





De boodschap was dat hij nog steeds niet kan bevatten dat hij niet de vader is van de tweeling. En dat hij dat liever in stilte had verwerkt, maar dat dat door het enorme medeleven uit het hele land onmogelijk bleek. En dat hij hoopt dat mensen niet te hard over Kirsten willen oordelen.



Wat doet hij dan precies fout?
Am Yisrael Chai!
quote:WaaromPorque schreef op 02 mei 2016 @ 23:05:

[...]





Dat begrijp ik volkomen. Alleen het publiekelijk doen via de radio, niet.

Dat is alles.Ja, was beter geweest als hij had gewacht tot een 'bron' een aangedikt onzinverhaal inclusief onsmakelijke details naar buiten had gebracht.
Alle reacties Link kopieren
quote:WaaromPorque schreef op 02 mei 2016 @ 23:05:

[...]





Dat begrijp ik volkomen. Alleen het publiekelijk doen via de radio, niet.

Dat is alles.Dan had een ander het naar buiten gebracht en was er nog veel meer gespeculeerd dan nu al het geval is. En ik geloof nooit dat Kirsten dan minder de sjaak zou zijn. Eerder nog meer omdat niet specifiek hij gevraagd had haar te sparen.
quote:fashionvictim schreef op 02 mei 2016 @ 23:05:

[...]





De boodschap was dat hij nog steeds niet kan bevatten dat hij niet de vader is van de tweeling. En dat hij dat liever in stilte had verwerkt, maar dat dat door het enorme medeleven uit het hele land onmogelijk bleek. En dat hij hoopt dat mensen niet te hard over Kirsten willen oordelen.



Wat doet hij dan precies fout?

Niet lullig bedoeld, maar

lees mijn berichten maar terug. Volgens mij ben ik nu wel duidelijk geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vreselijk dat Kirsten nu bekend staat als liegende vreemdganger. Dat heeft ze inderdaad niet verdiend.



Ofzo?
quote:Rhaegal schreef op 02 mei 2016 @ 22:50:

En wat valt hem precies kwalijk te nemen? Dat krijg ik ook niet duidelijk. Hij heeft niemand iets aangedaan, hij heeft verteld wat hem is aangedaan. En dan nog op een respectvolle manier ook.Hij denkt waarschijnlijk 'smerig verraderlijk tiefuswijf' maar gelukkig zijn er de juristen en publicisten en de directie van QMusic die hem helpen om deze hele vieze bende zo ver mogelijk van hem te houden door middel van die brief.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 02 mei 2016 @ 22:58:

Waarschijnlijk ligt zijn loyaliteit nu ook meer bij zijn ouders bijvoorbeeld, of andere familie. Die ook doodsangsten hebben uitgestaan vanwege zulke vroeg geboren kindjes. Die ook door een hel gaan (echt, de opa's en oma's hebben hier ook héél zware weken gehad na de geboorte van kind) en nu moeten horen dat het niet hun kleinkinderen zijn.



Denk je niet dat die mensen ook vragen krijgen? Hoe is het met je kleindochters, mogen ze al naar huis? Beetje trotse opa showt foto's bijv. en dan moeten verzwijgen dat je zoon bedonderd is en doen alsof hij het gezin gewoon heeft verlaten.



Dat kán toch helemaal niet?





Nou, inderdaad. Mijn schoonouders waren allebei kilo's afgevallen van de stress toen mijn baby geboren werd. En wij hadden zelf nog geen geboortekaartjes verstuurd (wilden we doen als baby uit het ziekenhuis was) maar werden al overladen met kaartjes en cadeautjes omdat allerlei vrienden en familieleden van mijn schoonouders via hen al hadden gehoord dat het kleinkind al was geboren en in het ziekenhuis lag.



Ik heb met die ervaring in het achterhoofd al de hele dag zo ontzettend te doen met de ouders van Mattie. Voor hen is dit ook een drama van ongekende orde.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Bij Shownieuws zei psychiater Bram Bakker dat het een goede keuze van Mattie is geweest om het nu zelf te vertellen. Omdat mensen anders gaan speculeren, en er onjuiste verhalen de wereld in worden geholpen. Hij zei: 'Het is het beste om nu even die bittere pil te slikken, en daarna bij te komen'.
You don't have to fit into the format
quote:Honeymoonquiz schreef op 02 mei 2016 @ 23:08:

[...]



Ja, was beter geweest als hij had gewacht tot een 'bron' een aangedikt onzinverhaal inclusief onsmakelijke details naar buiten had gebracht.Alsof dat iets nieuws is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 02 mei 2016 @ 23:09:

[...]



Hij denkt waarschijnlijk 'smerig verraderlijk tiefuswijf' maar gelukkig zijn er de juristen en publicisten en de directie van QMusic die hem helpen om deze hele vieze bende zo ver mogelijk van hem te houden door middel van die brief.En dat doen ze goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven