Entertainment alle pijlers

Mattie niet de vader van de tweeling #heftig

02-05-2016 09:51 1687 berichten
Vanmorgen las Wietze deze brief voor





brief Mattie



Ik ben zelf sprakeloos, wat een heftig nieuws. Verschrikkelijk voor Mattie en zoals hij zelf aangaf in de brief : er zijn alleen maar verliezers.
quote:Amand schreef op 02 mei 2016 @ 23:09:

[...]



Hij denkt waarschijnlijk 'smerig verraderlijk tiefuswijf' maar gelukkig zijn er de juristen en publicisten en de directie van QMusic die hem helpen om deze hele vieze bende zo ver mogelijk van hem te houden door middel van die brief.
Alle reacties Link kopieren
quote:WaaromPorque schreef op 02 mei 2016 @ 23:10:

[...]





Alsof dat iets nieuws is.Maar had je dat dan een betere optie gevonden? Voor haar, voor die kinderen, voor hem en zijn familie?
quote:-Suze- schreef op 02 mei 2016 @ 23:11:

[...]





En dat doen ze goed.Precies. Heel goed. Die arme man heeft al genoeg te verwerken zonder dat hij en plein public een gevecht met die verraadster moet gaan voeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 02 mei 2016 @ 23:09:

[...]



Hij denkt waarschijnlijk 'smerig verraderlijk tiefuswijf' maar gelukkig zijn er de juristen en publicisten en de directie van QMusic die hem helpen om deze hele vieze bende zo ver mogelijk van hem te houden door middel van die brief.Uiteraard denkt hij dat. Daar heeft ie ook naar gehandeld aangezien ze uit elkaar zijn. En uiteraard zet je dat niet in enige verklaring. Daar heeft ie vast geen jurist voor nodig gehad hoor. Drie hersencellen zijn daarvoor ook wel genoeg.
quote:Amand schreef op 02 mei 2016 @ 23:09:

[...]



Hij denkt waarschijnlijk 'smerig verraderlijk tiefuswijf' maar gelukkig zijn er de juristen en publicisten en de directie van QMusic die hem helpen om deze hele vieze bende zo ver mogelijk van hem te houden door middel van die brief.

En dat is heel prettig, want anders gaat dat tegen hem werken. En het is al zo'n tyfusbende.



Ik zou het ook gesnapt hebben als hij had voorgesteld om haar kaal te scheren en publiekelijk met tomaten te bekogelen, vanuit zijn positie gezien dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 02 mei 2016 @ 22:58:

[...]



?? Ik wind mij niet op, hoor.



Ik vind het wel ontzettend stom om op zo'n manier te denken.



Dus jij kent dat gevoel ( wat dus emotie heet) niet ??

Dat je dingen zegt en roept waar je mogelijk achteraf spijt van krijgt.



En in je woede en verdriet iemand een "hak" terug wilt zetten.



En dat ze dat verdient heb ik nooit gesuggereerd.

Maar ik kan me zijn gevoel goed voorstellen.



Stom hè dat ik zo denk!!
quote:julius schreef op 02 mei 2016 @ 23:13:

[...]





Uiteraard denkt hij dat. Daar heeft ie ook naar gehandeld aangezien ze uit elkaar zijn. En uiteraard zet je dat niet in enige verklaring. Daar heeft ie vast geen jurist voor nodig gehad hoor. Drie hersencellen zijn daarvoor ook wel genoeg.Ach. Gezien de situatie (een stel heel erg kwetsbare heel erg premature kinderen waarvan hem verteld was de vader te zijn) kan hij echt alle hulp gebruiken om zijn emoties in de juiste massa-media-vorm te kneden hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 02 mei 2016 @ 23:21:

[...]





Ach. Gezien de situatie (een stel heel erg kwetsbare heel erg premature kinderen waarvan hem verteld was de vader te zijn) kan hij echt alle hulp gebruiken om zijn emoties in de juiste massa-media-vorm te kneden hoor.Ik denk ook niet dat hij die verklaring zelf heeft geschreven hoor. Ik denk alleen dat het weglaten van scheldwoorden nogal common sense is.
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 02 mei 2016 @ 22:31:

[...]





Ik vind het vooral zo raar dat iedereen zoveel begrip heeft voor haar. Normaal wordt vreemdgaan hier hard veroordeeld, laat staan als er uit dat vreemdgaan kinderen komen en de vreemdganger de partner in de waan wil laten dat de kinderen van hem zijn. Ik vraag me af waarom men dat bij Mattie ineens wel heel begrijpelijk vindt en zelfs vinden dat hij dat maar moet slikken en "zijn verantwoordelijkheid moet nemen". Het lijkt wel andersom-dag!Is mij al vaker opgevallen dat voor BN'ers soms andere , vooral mildere meningen gehanteerd worden dan voor Bep die hier anoniem een soortgelijk verhaal doet.
quote:consuelabananahammok schreef op 02 mei 2016 @ 23:27:

[...]





Is mij al vaker opgevallen dat voor BN'ers soms andere , vooral mildere meningen gehanteerd worden dan voor Bep die hier anoniem een soortgelijk verhaal doet.Dat is toch niet zo raar? Over mensen die je kent oordeel je doorgaans milder dan over wildvreemden omdat je meer nuance ziet en beter ziet hoe complex iets is. BN'ers 'ken' je beter dan wildvreemden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 02 mei 2016 @ 23:14:

[...]



En dat is heel prettig, want anders gaat dat tegen hem werken. En het is al zo'n tyfusbende.



Ik zou het ook gesnapt hebben als hij had voorgesteld om haar kaal te scheren en publiekelijk met tomaten te bekogelen, vanuit zijn positie gezien dan.



Kans is groot dat hij zulke dingen wel denkt hé. Lijkt me heel normaal. Alleen deel je dat met je inner circle.

Dit gaat echt wel overwaaien. Kost alleen tijd.

Alleen vervelend dat Prive enzo er wel een poos bovenop zullen duiken.

Ook mattie zal tzt weer zijn geluk gaan vinden. Alleen iets beschadigder en wijzer dan voorheen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 02 mei 2016 @ 23:28:

[...]



Dat is toch niet zo raar? Over mensen die je kent oordeel je doorgaans milder dan over wildvreemden omdat je meer nuance ziet en beter ziet hoe complex iets is. BN'ers 'ken' je beter dan wildvreemden.Maar volgens mij kent niemand die Kirsten, het verbaasd mij best wel eigenlijk dat een aantal haar de hand boven het hoofd houden.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk
Let it be..
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 02 mei 2016 @ 23:10:

Bij Shownieuws zei psychiater Bram Bakker dat het een goede keuze van Mattie is geweest om het nu zelf te vertellen. Omdat mensen anders gaan speculeren, en er onjuiste verhalen de wereld in worden geholpen. Hij zei: 'Het is het beste om nu even die bittere pil te slikken, en daarna bij te komen'.



Mijnheer bakker kent overduidelijk het vivaforum niet.

Waar zelfs feiten nog in twijfel getrokken worden en toch gespeculeerd wordt
quote:consuelabananahammok schreef op 02 mei 2016 @ 23:41:

[...]





Maar volgens mij kent niemand die Kirsten, het verbaasd mij best wel eigenlijk dat een aantal haar de hand boven het hoofd houden.Het verschil zit hem er ook in dat zij niet haar eigen verhaal verteld heeft en dat dat hier op het forum meestal wel gebeurt. Dan zijn de reacties ook anders.
quote:consuelabananahammok schreef op 02 mei 2016 @ 23:41:

[...]





Maar volgens mij kent niemand die Kirsten, het verbaasd mij best wel eigenlijk dat een aantal haar de hand boven het hoofd houden.

Gokje; 'agossie arme vrouw die wanhopig graag zwanger wilde worden en nu twee premature kindjes heeft' ('en puntje bij paaltje doet die man er niet toe')



Ik lees niets nieuws hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 02 mei 2016 @ 23:41:

[...]





Maar volgens mij kent niemand die Kirsten, het verbaasd mij best wel eigenlijk dat een aantal haar de hand boven het hoofd houden.





Volgens mij is dat niet zozeer omdat ze een BN'er is (dat is ze immers niet) maar omdat ze een vrouw is. Hier op het forum valt me wel vaker op dat bij relatieperikelen waarbij de vrouw overduidelijk de bad guy is, er toch net zo lang gedraaid wordt totdat zij weliswaar fout zit, maar het eigenlijk toch aan hem ligt.



Zij gaat vreemd? Had hij maar niet zo'n lul moeten zijn.

Zij wil nooit seks? Had hij maar niet zo'n lul moeten zijn.

Zij heeft gedaan alsof de kinderen van hem waren terwijl ze van de buurman zijn? Had hij maar niet zo'n lul moeten zijn.

Etcetera.



De enige uitzondering is zwangerschap, dan is de man nooit een lul maar is zij een kutwijf.
Am Yisrael Chai!
quote:nerdopviva schreef op 02 mei 2016 @ 23:44:

[...]





Het verschil zit hem er ook in dat zij niet haar eigen verhaal verteld heeft en dat dat hier op het forum meestal wel gebeurt. Dan zijn de reacties ook anders.

Mwoah. Dat waag ik te betwijfelen.



Aangezien deze vrouw wist dat (er in ieder geval de kans was) dat de kinderen niet van hem waren, heeft ze vuil spel gespeeld. Met al m'n fantasie kan ik maar één scenario bedenken waarin Mattie de klootzak is en zij de verraden vrouw. En dat scenario is zo onwaarschijnlijk dat ik er niet eens over wil speculeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 02 mei 2016 @ 22:24:

[...]





Je zegt dus dat hij zijn hele aanstaande vaderschap verborgen had moeten houden? Hoe moet een BN-er dat doen, denk je?Het is Dennis Storm jaren gelukt.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp echt niet hoe men kan denken dat hij had moeten en vooral had kunnen blijven zwijgen.



Dit had betekend dat niet alleen hij had moeten blijven liegen over de ware toedracht, maar ook zijn ouders, familie, vrienden, collega's.

Dat is toch niet te verlangen van iedereen? En het is zelf toch ook niet vol te houden. Het is zeker dat de media het verhaal toch wel had opgepikt. Onmogelijk namelijk wanneer je al die maanden zo openlijk bent geweest over je blijde verwachting dat de ommezwaai geruisloos voorbij zou gaan.



Er zal idd heel zorgvuldig gekeken zijn hoe de boodschap op een zo net mogelijke manier naar buiten gebracht kon worden, waarbij hij kennelijk de intentie heeft gehad ( of moet hebben) haar zoveel mogelijk te sparen.

Maar de waarheid blijft de waarheid, hoe netjes en mild je het ook verpakt . Daar vinden mensen nu eenmaal wat van.

Dat doet hij haar niet aan, dat heeft ze zelf aangericht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kwejeebo schreef op 02 mei 2016 @ 22:33:

[...]





[img]https://www.dnacenter.com/images/blood-type-chart.jpg[/img]



Je mag bij me op bijles als je wilt.Of ze zijn iets lichter/donkerder dan verwacht.. Dus wie IS de vader??
Alle reacties Link kopieren
quote:hoelahoepla schreef op 02 mei 2016 @ 23:51:

[...]





Het is Dennis Storm jaren gelukt.





ja, maar Dennis wilde het ook verborgen houden. En daar vinden heel veel mensen ook van alles van (en niet allemaal even positief).



Maar goed, het is toch niet gek of verkeerd dat een man die in de trotse veronderstelling is vader te worden dat ook met zijn collega's en luisteraars deelt? Hij had toch geen enkele reden het niet te delen?
Am Yisrael Chai!
quote:hoelahoepla schreef op 02 mei 2016 @ 23:51:

[...]





Het is Dennis Storm jaren gelukt.1 jaar, na een klopjacht van de roddelpers, veel vragen en ontkenning
Alle reacties Link kopieren
Ik denk overigens dat er weinig mensen zijn die de blaam op zich zouden nemen om haar te sparen.

Sorry, maar zo'n heilige zou ik ook niet zijn als ik in zijn schoenen zou staan.



Ik word ook niet graag voor trut weggezet voor iets wat ik niet heb gedaan wanneer het om zoiets groots zou gaan.



Dus ja, ik snap ook wel dat hij er voor past de lul te moeten spelen die zijn vrouw verlaat net na de bevalling.
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 02 mei 2016 @ 23:55:

[...]





ja, maar Dennis wilde het ook verborgen houden. En daar vinden heel veel mensen ook van alles van (en niet allemaal even positief).



Maar goed, het is toch niet gek of verkeerd dat een man die in de trotse veronderstelling is vader te worden dat ook met zijn collega's en luisteraars deelt? Hij had toch geen enkele reden het niet te delen?He, ik zit in jullie kamp Ik reageer op "hoe kan een BNer een zwangerschap verborgen houden?" Nou, dat kan dus, zie Dennis Storm. Maar dat is een hele bewuste keuze, en ook daar komen ze vroeg of laat achter. Dat Mattie dat níet wil (zo'n klopjacht) snap ik heel goed, zeker qua zijn werk. En dat hij dit nu zo openbaar maakt snap ik ook, en ik heb veel respect op de manier waarop hij dat doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven