Entertainment alle pijlers

Mattie niet de vader van de tweeling #heftig

02-05-2016 09:51 1687 berichten
Vanmorgen las Wietze deze brief voor





brief Mattie



Ik ben zelf sprakeloos, wat een heftig nieuws. Verschrikkelijk voor Mattie en zoals hij zelf aangaf in de brief : er zijn alleen maar verliezers.
quote:hkgirl schreef op 03 mei 2016 @ 09:25:

[...]





En DIT is inderdaad de essentie van dit hele drama. HET ultieme verraad. Man, man hoe kan je dat iemand die je lief hebt aan doen?! Geen wonder dat Mattie onmiddelijk een punt achter de relatie heeft gezet. En als Kirsten mijn dochter of zus zou zijn zou ik haar uitkotsen en voorlopig écht niet meer hoeven zien. Want óók voor háár familie moet het verschrikkelijk moeilijk, pijnlijk en verdrietig zijn!! Het zou altijd mijn zus of dochter blijven hoop dat jij nooit grote fouten in je leven gaat maken .
quote:Star schreef op 03 mei 2016 @ 09:23:

[...]





O dus Pantax mag wel haar ervaring opschrijven, maar een ander niet? Want die sluit beter aan bij wat jij vindt?



??

Wijs eens aan waar ik iets heb gezegd over een ander zijn ervaring? Ik vond het voor mezelf even een inzicht, die post van pantax. Chill even zeg.
quote:Het-groepje schreef op 03 mei 2016 @ 09:28:

[...]





??

Wijs eens aan waar ik iets heb gezegd over een ander zijn ervaring? Ik vond het voor mezelf even een inzicht, die post van pantax. Chill even zeg.Zie mijn latere post.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Suze- schreef op 03 mei 2016 @ 09:25:

[...]





Je hebt de brief van Mattie gemist?Zeker niet. Maar vertel, weet jij meer van wat er gebeurd is dan wat er in die brief staat?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:Pink-Ink schreef op 03 mei 2016 @ 09:07:

[...]



Off topic maar ik snap niet dat iemand die vruchtbaarheidsproblemen heeft gehad zo'n snoeverige trui aantrekt. Echt onbegrijpelijk voor mij. Terwijl je weet hoe gevoelig zoiets kan liggen ga je zitten opscheppen over je potentie Het is geen opscheppen over je potentie, hoe kun je dat zeggen over iemand die open en bloot over zijn vruchtbaarheidsproblemen praat op de radio? Het is geen snoeverige trui, het is een grappige trui.
quote:BWitched schreef op 03 mei 2016 @ 09:30:

[...]





Zeker niet. Maar vertel, weet jij meer van wat er gebeurd is dan wat er in die brief staat?

De opties zijn nogal beperkt he

Tenzij hij glashard liegt.

Maar ook dat lijkt me lastig en makkelijk te corrigeren door belanghebbenden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pink-Ink schreef op 03 mei 2016 @ 09:07:

[...]



Off topic maar ik snap niet dat iemand die vruchtbaarheidsproblemen heeft gehad zo'n snoeverige trui aantrekt. Echt onbegrijpelijk voor mij. Terwijl je weet hoe gevoelig zoiets kan liggen ga je zitten opscheppen over je potentie



Hoezo? Weten wij veel.

Die man was hartstikke blij. Het hoeft toch niet allemaal verklaarbaar te zijn? Er kunnen allerlei redenen zijn voor die trui en smakeloos zou ik het niet willen noemen. Ik zou het ook niet gek vinden als hij die trui aangetrokken heeft uit een soort van 'Yessss eindelijk!'.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is ook vreemd. Maar ja, het is ook vreemd om de man waar je 12 jaar mee samen bent zo te belazeren.



Het zal wel komen doordat ik zelf net bevallen ben, maar ik schoot gister gewoon vol toen ik bij Shownieuws al die fragmenten van Mattie achter elkaar zag. Vooral een fragment waarin hij zo ongelooflijk blij en emotioneel zegt "Ik heb gewoon een tweeling gemaakt!" Ik vind het zo ongelooflijk zielig voor hem. En ik kan echt geen enkele nuance bedenken die rechtvaardigt dat je op dat moment, als je je vent dat zo blij hebt horen zeggen, niet denkt "shit... misschien toch maar voorzichtig gaan praten voordat hij nog meer gaat vertellen".
Am Yisrael Chai!
quote:peecee schreef op 03 mei 2016 @ 09:23:

Kisten kan beter op de noordpool gaan wonen. ...die krijgt geen leven meer hier. Wat een naar mens.....Die zal zich kapot schamen.Ja ook dat ja. Of ze zich kapot schaamt weten wij niet. Ik neem aan dat ze wel verschrikkelijk 'baalt' dat het eea is uitgekomen en dat ze alle consequenties die daaruit voortvloeien nu niet kan behappen. Maar wat jij zegt, die zal nooit meer normaal over straat kunnen zonder uigehoond en nagestaard te worden. Dit soort dingen blijven mensen altijd bij, het publiek ook, al is het tien jaar verder.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 03 mei 2016 @ 09:30:

[...]



Het is geen opscheppen over je potentie, hoe kun je dat zeggen over iemand die open en bloot over zijn vruchtbaarheidsproblemen praat op de radio? Het is geen snoeverige trui, het is een grappige trui.Eens.
quote:kadanz schreef op 03 mei 2016 @ 09:30:

[...]



Het is geen opscheppen over je potentie, hoe kun je dat zeggen over iemand die open en bloot over zijn vruchtbaarheidsproblemen praat op de radio? Het is geen snoeverige trui, het is een grappige trui.Tja, hieruit blijkt maar weer dat je totaal anders tegen dit soort dingen aan kung kijken, aangezien ik hier zelfs met de beste wil van de wereld geen humor in zie. Voor mij is het dus geen grappige trui, maar een snoeverige trui.
Off topic FV; jouw meisje thuis? Gaat alles goed?
quote:Pretzel66 schreef op 03 mei 2016 @ 09:28:

[...]





Het zou altijd mijn zus of dochter blijven hoop dat jij nooit grote fouten in je leven gaat maken .Fouten ja. Iemand kapot maken, nee.
quote:hkgirl schreef op 03 mei 2016 @ 09:32:

[...]





Ja ook dat ja. Of ze zich kapot schaamt weten wij niet. Ik neem aan dat ze wel verschrikkelijk 'baalt' dat het eea is uitgekomen en dat ze alle consequenties die daaruit voortvloeien nu niet kan behappen. Maar wat jij zegt, die zal nooit meer normaal over straat kunnen zonder uigehoond en nagestaard te worden. Dit soort dingen blijven mensen altijd bij, het publiek ook, al is het tien jaar verder. Ik weet, wat Bwitched ook al schrijft, behalve haar naam helemaal niets van haar. Ik weet niet eens hoe ze eruit ziet. Die kan rustig verder met haar leven hoor.
quote:Pink-Ink schreef op 03 mei 2016 @ 09:33:

[...]



Tja, hieruit blijkt maar weer dat je totaal anders tegen dit soort dingen aan kung kijken, aangezien ik hier zelfs met de beste wil van de wereld geen humor in zie. Voor mij is het dus geen grappige trui, maar een snoeverige trui.Nou je mag toch best opscheppen als je jaren hebt gedacht dat je geen kinderen kon verwekken en vervolgens verwek je er twee? Vind ik best opscheppenswaardig
Alle reacties Link kopieren
quote:BWitched schreef op 03 mei 2016 @ 09:30:

[...]





Zeker niet. Maar vertel, weet jij meer van wat er gebeurd is dan wat er in die brief staat?Oh wacht, er staat niet in die brief dat hij niet de vader van de Twins blijkt te zijn? Gosje, heb ik dat toch helemaal verkeerd gelezen zeg, silly me.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 03 mei 2016 @ 09:35:

[...]





Ik weet, wat Bwitched ook al schrijft, behalve haar naam helemaal niets van haar. Ik weet niet eens hoe ze eruit ziet. Die kan rustig verder met haar leven hoor.Precies. En tien jaar geleden zei iedereen dat Volkert van der G zich nooit meer kon vertonen op straat na zijn straf. Die loopt ook weer normaal rond hoor. (Beetje extreme vergelijking )
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Star schreef op 03 mei 2016 @ 09:35:

[...]





Ik weet, wat Bwitched ook al schrijft, behalve haar naam helemaal niets van haar. Ik weet niet eens hoe ze eruit ziet. Die kan rustig verder met haar leven hoor.Er circuleren foto's van haar op het internet, iedereen weet haar volledige naam nu. Ik vraag mij af of ze dan wel ooit rustig verder kan met haar leven. In Nederland tenminste.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pink-Ink schreef op 03 mei 2016 @ 09:07:

[...]



Off topic maar ik snap niet dat iemand die vruchtbaarheidsproblemen heeft gehad zo'n snoeverige trui aantrekt. Echt onbegrijpelijk voor mij. Terwijl je weet hoe gevoelig zoiets kan liggen ga je zitten opscheppen over je potentie



Helemaal eens.

Snap ik ook echt niet.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:Maleficent schreef op 03 mei 2016 @ 09:41:

[...]





Precies. En tien jaar geleden zei iedereen dat Volkert van der G zich nooit meer kon vertonen op straat na zijn straf. Die loopt ook weer normaal rond hoor. (Beetje extreme vergelijking )Daar heb je idd een punt. Alhoewel, heeft die vent geen bewaking of zo? En inmiddels een andere naam aangenomen?
Alle reacties Link kopieren
Weet je waar ik steeds aan moet denken? Op dit moment ben ik de serie Jane the virgin aan het kijken (een maagd die per ongeluk kunstmatig geïnsemineerd wordt).

Wie weet waren ze toch met een fertiliteitsbehandeling bezig en is het verkeerde semen ingebracht.



Maar ja, dan zou de brief er waarschijnlijk wel anders uitzien.
quote:Pink-Ink schreef op 03 mei 2016 @ 09:33:

[...]



Tja, hieruit blijkt maar weer dat je totaal anders tegen dit soort dingen aan kung kijken, aangezien ik hier zelfs met de beste wil van de wereld geen humor in zie. Voor mij is het dus geen grappige trui, maar een snoeverige trui.Het hoort in hetzelfde rijtje als 'alleen mietjes maken grietjes'. Als ik dat serieus neem dan ben ik dus een mietje. Het is grappige onzin. De blijde boodschap van het shirt is gewoon dat hij vader wordt van een tweeling. Meer niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:eenhoornn schreef op 03 mei 2016 @ 09:44:

Weet je waar ik steeds aan moet denken? Op dit moment ben ik de serie Jane the virgin aan het kijken (een maagd die per ongeluk kunstmatig geïnsemineerd wordt).

Wie weet waren ze toch met een fertiliteitsbehandeling bezig en is het verkeerde semen ingebracht.



Maar ja, dan zou de brief er waarschijnlijk wel anders uitzien.Dan ga je toch niet direct uit elkaar. Dan heb je samen een serieus probleem.
Alle reacties Link kopieren
quote:eenhoornn schreef op 03 mei 2016 @ 09:44:

Weet je waar ik steeds aan moet denken? Op dit moment ben ik de serie Jane the virgin aan het kijken (een maagd die per ongeluk kunstmatig geïnsemineerd wordt).

Wie weet waren ze toch met een fertiliteitsbehandeling bezig en is het verkeerde semen ingebracht.



Maar ja, dan zou de brief er waarschijnlijk wel anders uitzien.Vandaag stond in de krant dat ze opgebiecht had vreemd te zijn geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Suze- schreef op 03 mei 2016 @ 09:47:

[...]





Dan ga je toch niet direct uit elkaar. Dan heb je samen een serieus probleem.Ik weet het, zo zal het inderdaad niet zijn. Maar ik bedacht me dat dat ook nog een (zeer onwaarschijnlijke) optie kan zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven