Entertainment alle pijlers

Mattie niet de vader van de tweeling #heftig

02-05-2016 09:51 1687 berichten
Vanmorgen las Wietze deze brief voor





brief Mattie



Ik ben zelf sprakeloos, wat een heftig nieuws. Verschrikkelijk voor Mattie en zoals hij zelf aangaf in de brief : er zijn alleen maar verliezers.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken Mattie en Kirsten niet persoonlijk, maar mijn sympathie gaat nou niet meteen uit naar haar. Tuurlijk is het sneu dat ze er nu alleen voor staat met 2 premature baby's maar uiteindelijk zal ze vast wel familie hebben en wat vrienden die haar helpen.



Dat is niet te vergelijken met de puinhoop waar Mattie nu in zit. Hij is zijn vrouw en kinderen, waar hij zich ongetwijfeld aan heeft gehecht, kwijt. De evorie die hij had toen bleek dat er een wonder was gebeurd en hij toch vruchtbaar bleek te zijn (want tja, het probleem zal grotendeels bij hem vandaan kunnen komen). Zij liet hem dat geloven, zichzelf voor lul zetten met die trui.



Zij kan haar wonden likken maar verder met haar kinderen. Hij moet helemaal alleen weer verder. Dat is allemaal nogal wat.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:consuelabananahammock schreef op 03 mei 2016 @ 08:17:

[...]

Wellicht is dat best een heet hangijzer geweest voor hem.

Kijk naar de actie met zijn trui " real men make twins" dat schreeuwt toch ook wel een beetje : kijk eens, ik ben wel een echte man die zelfs twee kinderen tegelijk kan maken.Off topic maar ik snap niet dat iemand die vruchtbaarheidsproblemen heeft gehad zo'n snoeverige trui aantrekt. Echt onbegrijpelijk voor mij. Terwijl je weet hoe gevoelig zoiets kan liggen ga je zitten opscheppen over je potentie
quote:-Suze- schreef op 03 mei 2016 @ 08:51:

Maar Pantax, was je toen een volwassen vrouw van in de 30? En betrof het serieus iets wezenlijks als het op de wereld zetten van een kind? Of hebben we het hier over puberaal spijbelgedrag?

Precies, ik heb het ook niet over pubergedrag Pantax
Alle reacties Link kopieren
quote:Pink-Ink schreef op 03 mei 2016 @ 09:07:

[...]



Off topic maar ik snap niet dat iemand die vruchtbaarheidsproblemen heeft gehad zo'n snoeverige trui aantrekt. Echt onbegrijpelijk voor mij. Terwijl je weet hoe gevoelig zoiets kan liggen ga je zitten opscheppen over je potentie



Of hij voelde zich enorm opgelucht/bevrijd en vandaar die trui.

Of zijn redactie had het voor hem gemaakt als lolletje.
Stressed is just desserts spelled backwards
Dank voor de nuancering pantax. Altijd lekker makkelijk oordelen van buitenaf.

En misschien was dit wel het meest dichtbij bij haar droom als het kon komen: Een zielsgelukkige man die ze als de vader van haar kinderen zo graag had gewenst.
*euforie is het toch?



Sorry, ben totaal niet van de taal gestapo, maar ik begin te twijfelen aan mezelf of is evorie een ander woord? In dat geval: sorry
quote:Maleficent schreef op 03 mei 2016 @ 09:10:

[...]





Of hij voelde zich enorm opgelucht/bevrijd en vandaar die trui.

Of zijn redactie had het voor hem gemaakt als lolletje.Ongetwijfeld zal het zoiets zijn geweest, maar het staat ontzettend ver af van mijn belevingswereld. Ronduit smakeloos dat soort dingen.
quote:consuelabananahammok schreef op 03 mei 2016 @ 00:32:

[...]





Bij mij kwam de herhaling ook net voorbij.

ze lieten het fragment weer zien waar hij het grote nieuws deelde.

Hij was heel open over het feit dat ze eerder in het ziekenhuis te horen hadden gekregen dat kinderen krijgen op een natuurlijke wijze voor hen niet weggelegd is. Dat zelfs met medische hulp het nog maar de vraag was of het hen ooit gegund was.

Met deze info besloten ze samen hun kinderwens even te parkeren en later te bekijken of en wanneer ze gebruik wilden maken van de medische molen.

Kort na de boodschap kregen ze te horen dat ze wonder boven wonder toch op natuurlijke wijze een kind hadden verwekt, níet 1 maar 2 kinderen zelfs.



Ik realiseer mij nu dat hij niet alleen te verwerken heeft dat deze kinderen niet van hem zijn, maar ook dat hij al die tijd gedacht heeft wel in staat te zijn kinderen te kunnen verwekken en dit ook een klap moet zijn dat dus toch niet het geval is.



Wellicht is dat best een heet hangijzer geweest voor hem.

Kijk naar de actie met zijn trui " real men make twins" dat schreeuwt toch ook wel een beetje : kijk eens, ik ben wel een echte man die zelfs twee kinderen tegelijk kan maken.



Man man, wat heeft hij een hoop te verwerken Nu ik dit zo lees vraag ik me af of hij zelf nooit getwijfeld heeft of hij wel de vader is. Het was eigenlijk allemaal te mooi om waar te zijn.
Misschien is ze in haar eigen leugen gaan geloven. Als je maar lang genoeg denkt dat het echt van je vent is...
Die trui heeft hij misschien wel van Wietze gehad ? Weten wij veel .
quote:Yggdrasil- schreef op 03 mei 2016 @ 09:12:

*euforie is het toch?



Sorry, ben totaal niet van de taal gestapo, maar ik begin te twijfelen aan mezelf of is evorie een ander woord? In dat geval: sorryJe hebt gelijk
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof best dat Kirsten hoopte dat de kinderen van Mattie waren en dat ze daarom alles voor zich gehouden heeft. Ik denk ook dat dit vaker voorkomt. Er zijn zat topics over geweest op Viva. Ze zal vast gehoopt hebben op een 'en ze leefden nog lang en gelukkig'.



Mattie kan er echter niet mee leven. En dat is zijn goed recht.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Geen flauw idee hebben hoe de vork precies in de steel zit een toch oordelen. Je kan er maar trots op zijn.



Ik denk dat Mattie het in zijn brief mooi omschrijft : hier zijn alleen maar verliezers.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 03 mei 2016 @ 09:11:

Dank voor de nuancering pantax. Altijd lekker makkelijk oordelen van buitenaf.

Ik vind het allemaal anders nog reuze vriendelijk en behoorlijk genuanceerd.
Alle reacties Link kopieren
Euforie ja. Ik zat iets te driftig te typen
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 03 mei 2016 @ 09:11:

Dank voor de nuancering pantax. Altijd lekker makkelijk oordelen van buitenaf.

En misschien was dit wel het meest dichtbij bij haar droom als het kon komen: Een zielsgelukkige man die ze als de vader van haar kinderen zo graag had gewenst.Om daarna aan de schandpaal genageld te worden terwijl je kinderen nog op de nicu liggen en vechten voor hun leven. Door mensen die helemaal niets van jou weten, behalve je naam.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Het kan nog steeds heel goed zijn dat de reden dat Mattie het weet is omdat Kirsten met de echte vader verder wil, he? Dit even omdat iedereen ervan uit lijkt te gaan dat het Mattie's keuze is om niet met haar verder te gaan, het kan natuurlijk ook best dat zij niet met hem verder wil.
Am Yisrael Chai!
quote:Het-groepje schreef op 03 mei 2016 @ 09:11:

Dank voor de nuancering pantax. Altijd lekker makkelijk oordelen van buitenaf.

O dus Pantax mag wel haar ervaring opschrijven, maar een ander niet? Want die sluit beter aan bij wat jij vindt?
Alle reacties Link kopieren
Kisten kan beter op de noordpool gaan wonen. ...die krijgt geen leven meer hier. Wat een naar mens.....Die zal zich kapot schamen.
Alle reacties Link kopieren
quote:BWitched schreef op 03 mei 2016 @ 09:21:

[...]





Om daarna aan de schandpaal genageld te worden terwijl je kinderen nog op de nicu liggen en vechten voor hun leven. Door mensen die helemaal niets van jou weten, behalve je naam.Je hebt de brief van Mattie gemist?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pantax schreef op 03 mei 2016 @ 08:48:

Oh, ik heb wel dat soort stomme dingen gedaan in mijn leven, als in maandenlang mensen voorliegen. Mijn ouders voornamelijk, maar ook wel vriendjes. Ik heb er bij tijden een enorme puinhoop van gemaakt. Het is bijna een wonder dat ik nog redelijk stabiel ben opgedroogd . Ik hoop dat ik dat soort dingen nu niet meer zou doen, maar wie weet, als ik me ellendig genoeg voel. Het lijkt me heerlijk als je je veilig genoeg voelt om je domme keuzes gewoon op te kunnen biechten, maar ik kan me levendig voorstellen dat dat soms geen optie is. Intens verdrietig allemaal, voor iedereen.



Ik snap wel wat je bedoelt hoor.

Ik heb ook weleens wat ergs gedaan vroeger, iets waar ik nog steeds spijt van heb. Ik snap dus wel dat je jezelf op die manier in de nesten kan werken, ook al ben je in feite geen keiharde trut. Maar goed, ik praat verder niet goed wat Kirsten gedaan heeft hoor. Het is heel erg.
quote:fashionvictim schreef op 02 mei 2016 @ 15:36:

[...]





Dit dus.



Ik kan er met de pet niet bij dat ze niet Mattie behoed heeft voor deze publiekelijke vernedering. Dat vind ik als toeschouwer misschien nog wel het allerergst aan dit verhaal. Dat je vreemdgaat, a la, kan de beste gebeuren. Dat je zwanger wordt van een ander, ook dat kan gebeuren en er zijn zat mannen die je dat nog vergeven ook. Maar dat je willens en wetens toekijkt hoe je vent in alle media van de daken schreeuwt hoe ongelooflijk blij hij is met deze wonderbaarlijke zwangerschap en later geëmotioneerd vertelt hoe bezorgd hij is om zijn veel te vroeg geboren kindjes... Dat vind ik wel zo laag.En DIT is inderdaad de essentie van dit hele drama. HET ultieme verraad. Man, man hoe kan je dat iemand die je lief hebt aan doen?! Geen wonder dat Mattie onmiddelijk een punt achter de relatie heeft gezet. En als Kirsten mijn dochter of zus zou zijn zou ik haar uitkotsen en voorlopig écht niet meer hoeven zien. Want óók voor háár familie moet het verschrikkelijk moeilijk, pijnlijk en verdrietig zijn!!
quote:-Suze- schreef op 03 mei 2016 @ 09:19:

[...]





Ik vind het allemaal anders nog reuze vriendelijk en behoorlijk genuanceerd.Nuance voor mezelf eigenlijk. Ik ben ook wel bekend met liegen, in de puberteit wel maar toch.
quote:Het-groepje schreef op 03 mei 2016 @ 09:26:

[...]





Nuance voor mezelf eigenlijk. Ik ben ook wel bekend met liegen, in de puberteit wel maar toch.Ah ok, dan heb ik niks gezegd
Alle reacties Link kopieren
Dat zou kunnen FV, maar dan zou ik haar timing om dat nu zo te beslissen wel vreemd vinden.

Ik heb geen ervaring met de stress die je hebt van zulke premature kinderen, maar wel met ziekenhuisopnames en al je aandacht gaat dan uit naar je kind en de rest is bijzaak.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven