Entertainment alle pijlers

Outlander spoiler topic

18-05-2016 09:56 1381 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie het allemaal nog wil zien, lees hier niet verder!







met een leuk plaatje van Jamie, gewoon omdat het kan!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Nou, maak je borst maar weer nat dan...ik ben benieuwd wat je er van vind! Af en toe zul je wel even geschokt zijn over bepaalde dingen...vooral over hoe Jamie de jaren is doorgekomen... :shock:
Hoe is Jamie de jaren doorgekomen?
Spoiler eens in wit. Ik ben zo nieuwsgierig :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
2Italy2 schreef:
12-05-2017 12:18
Hoe is Jamie de jaren doorgekomen?
Spoiler eens in wit. Ik ben zo nieuwsgierig :cheer2:
Getrouwd met.... shock!
Alle reacties Link kopieren
Met wie hij even getrouwd is heb ik helaas ook al op internet gelezen, irriteert me overigens mateloos.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Wow, ik ben ondertussen lekker verder aan het lezen in Voyager. Spoilers in het wit: Jamie die seks moest hebben met dat jonge meisje, Geneva. o_o Wat vond ik dat awkward om te lezen. Ook nog eens een bastard van gekregen, wtf. Al ben ik wel een soort van blij dat hij toch nog een kindje van zichzelf een soort van deels heeft groot gebracht, omdat hij dat bij Brianna niet heeft kunnen doen. Als nog. En Lord John Grey heeft een thing voor Jamie? Die schrijfster heeft wel wat met gay officers hé. Ik vind het wel heel leuk om te lezen wat Jamie allemaal heeft meegemaakt. En elke keer als hij aan Claire denkt of over haar spreekt, dan breekt mijn hart een beetje.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook echt heel benieuwd naar de verfilming van seizoen 3...kan bijna niet wachten.
Ik zag dat seizoen 2 nu op belgie wordt uitgezonden. Ik snap nog steeds niet dat ik seizoen 1 nooit ben tegengekomen op tv. Heel veel mensen kennen de serie niet..ze weten niet wat ze missen.
Alle reacties Link kopieren
-catnip schreef:
15-05-2017 06:10
Wow, ik ben ondertussen lekker verder aan het lezen in Voyager. Spoilers in het wit: Jamie die seks moest hebben met dat jonge meisje, Geneva. o_o Wat vond ik dat awkward om te lezen. Ook nog eens een bastard van gekregen, wtf. Al ben ik wel een soort van blij dat hij toch nog een kindje van zichzelf een soort van deels heeft groot gebracht, omdat hij dat bij Brianna niet heeft kunnen doen. Als nog. En Lord John Grey heeft een thing voor Jamie? Die schrijfster heeft wel wat met gay officers hé. Ik vind het wel heel leuk om te lezen wat Jamie allemaal heeft meegemaakt. En elke keer als hij aan Claire denkt of over haar spreekt, dan breekt mijn hart een beetje.
pfft dat vond ik helemaal idioot, heb echt lopen schelden op Diana, en ja dat huwelijk toen flipte ik hem helemaal heb sowiso een beetje haat voor Lagoire
hmm die kleuren zijn eindelijk duidelijk :yes:
niet alleen dat gay officiers ook verkrachting O_o
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
RockOla schreef:
15-05-2017 07:39
Ik ben ook echt heel benieuwd naar de verfilming van seizoen 3...kan bijna niet wachten.
Ik zag dat seizoen 2 nu op belgie wordt uitgezonden. Ik snap nog steeds niet dat ik seizoen 1 nooit ben tegengekomen op tv. Heel veel mensen kennen de serie niet..ze weten niet wat ze missen.
Ja ik weet het... Maar tegelijkertijd ben ik ook wel weer blij dat het niet zo populair is, want dat kan invloed hebben op de serie. Crowd pleasing enzo.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
15-05-2017 10:10
pfft dat vond ik helemaal idioot, heb echt lopen schelden op Diana, en ja dat huwelijk toen flipte ik hem helemaal heb sowiso een beetje haat voor Lagoire
hmm die kleuren zijn eindelijk duidelijk :yes:
niet alleen dat gay officiers ook verkrachting O_o
Wat jij in het wit zei +10000000
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Gisteren met vriend seizoen 2 afgekeken. Aan het begin van de aflevering zei ik: ik heb het gevoel dat ik niet ga huilen deze keer, ik ben in het verhaal door het boek nu al zoveel verder dat ik me er wel een beetje bij heb neergelegd.
En toen was Claire bij Lallybroch en hoorde je Jamie's stem en dat gedicht, kreeg ik tranen in mijn ogen en zei ik: oké, laat maar.
Einde van de aflevering met het afscheid, zat ik weer te grienen. :whistle:

Vlak daarna echter heb ik de reunion gelezen! :heart: :yes:
Dus ik kon weer met een gerust hart gaan slapen.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
-catnip schreef:
15-05-2017 18:55
Wat jij in het wit zei +10000000
:high5:

@Rockola, ik heb seizoen 1 op belgie gevolgd, toen het op HBO bijna klaar was kwam het op EEN of canvas weet niet meer.
zag gister een update dat het 3de seizoen waarschijnlijk volgend jaar jan/feb bij Netflix is en heb een sneakprevieuw gezien van de ''oudere ''Jamie kijken of ik hem kan vinden
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
O daar ben ik erg benieuwd naar, de oudere Jamie! :flirting:
Ik weet nu al dat ik niet op netflix ga wachten. Als het goed is komt seizoen 3 ergens in september uit. Dan ben ik net terug van Schotland, en kan ik mooi verder mijmeren bij seizoen 3 op dvd. Mijn man zei al dat ik de dvd moest kopen als ie uitkwam. Hij vind Outlander ook erg mooi gelukkig!
Komt seizoen 3 dan in 1x uit? en niet week per week?
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk in een keer, sorry oudere jamie was nowere to be found :'(
Relax we're all crazy, it's not a competition
Yay voor in 1 keer! Dat is fijn!
Alle reacties Link kopieren
Echt, in één keer?! Wooohhh! :cheer2:
Ik ga sowieso downloaden trouwens. Mooi niet dat ik wacht op netflix.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Nee ik wacht ook niet op netflix. Ik heb seizoen 2 al op dvd, ik koop seizoen 1 en 3 straks ook.. Deze serie wil ik graag in de kast hebben. Ik hoor ook veel over Game of Thrones. Iemand zei dat sommige scenes op dezelfde locatie als Outlander zijn gemaakt. En Vikings lijkt me ook leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Game of Thrones erg leuk en spannend, veel politieke spelletjes en ook wel grof. Vikings is ook erg vermakelijk, maar een stuk slower qua tempo, al kijkt het als nog wel makkelijker weg. Echter ben ik ook wel een beetje verliefd op Ragnar. :heart:
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Haha catnip... dat maakt die series juist zo leuk, een knappe held waar je heerlijk over kan mijmeren :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ben nu bezig met een hoofdstuk in boek 6...o my god...weer erg heftig allemaal. Ga eerst maar even buiten in de zon een biertje drinken..om bij te komen. :O drama drama drama... :'(
Alle reacties Link kopieren
Waaaaat seizoen 3 komt in 1 keer uit?????? Superchill!


Game of Thrones ben ik gaan kijken omdat iedereen er zo lyrisch over was, afgelopen januari mee gestart en nu sinds een paar weken geleden alles gezien, maar ik vond het echt niet zo geweldig als dat het wordt voorgedaan op internet... Iedereen is helemaal lyrisch van Game of Thrones maar mijn vriend en ik vonden seizoen 1 allebei niet echt wat. Toch door gekeken want we dachten misschien wordt het later nog leuk:P Maar iedereen was bij seizoen 1 natuurlijk er al helemaal weg van, en dat snap ik dus echt niet. Later wordt het wel leuker maar nou ook weer niet supergeweldig. Outlander is echt 100.000 keer beter.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Ik ben nu bij hoofdstuk 3 van boek 1, en ik vind Claire in de boeken net zo eigenwijs en betweterig als in de serie :)
Alle reacties Link kopieren
Voor de liefhebber op Belgie Een begint vanavond seizoen 2
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ja dat klopt rosings. Al vind ik haar in de serie soms nog wel eigenwijzer, maar ik denk dat dat ook komt omdat je dan echt haar gezichtsuitdrukking en houding kan zien enzo.

En @Cleopatra, ik vind Game of Thrones wel erg leuk. Vind het spannend en al die verschillende verhaallijnen met achtergronden erg interessant. De GoT wereld is ook echt enorm, de schrijver heeft zo veel uitgedacht en nog een hele geschiedenis daarvoor bedacht. Echter vind ik Outlander een stuk intenser en meeslepender, krijg daar een heel ander gevoel van. Outlander maakt echt wat bij me los en dat doet GoT een stuk minder.
In het algemeen kan je series gewoon niet met elkaar vergelijken. Blijft natuurlijk heel persoonlijk wat je goed vind en wat niet. :)
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Even in het wit trouwens, over boek 3: Ik ben nu net voorbij dat gedoe met Laoghaire. *insert kots emoticon*
Claire is nu net weer terug gegaan omdat Jamie neergeschoten is. Wat een drama, voor mijn gevoel veel nogal onnodig. Claire die 'm ook echt meteen wilde peren en Jenny vind ik ook schijnheilig op deze manier. Al kan ik me voorstellen dat ze het Claire wel kwalijk neemt dat ze 20 jaar weg is geweest. Maar nog steeds, waarom the fuck Laoghaire? Waarom vond Diana dat nodig? En ook best gek dat die dochters van haar Jamie al meteen daddy noemen, terwijl hij minder dan een jaar met haar samen is geweest.

Ik ben wel echt benieuwd hoe seizoen 3 eruit gaat zien. Het wordt in het begin waarschijnlijk heel veel Jamie, wat er met hem is gebeurt. Tegelijkertijd met Claire die zich voorbereid op haar reis en wat stukken uit haar verleden.

Oh en aanvulling: ik heb het idee dat ze Frank in de serie een stuk liever hebben gemaakt dan die uit het boek. In de serie heb ik best medelijden met hem en voel ik met hem mee, in het boek vind ik het best een zak. In de serie laten ze het bijvoorbeeld ook echt overkomen alsof hij in Claire dolgraag terug wilt in zijn leven, terwijl het in het boek veel meer lijkt alsof hij het zijn taak vond omdat ze zwanger was.


Maar goed. Het boek leest wel lekker weg en ik ben alweer op 52%. :hihi: Gisteravond had ik een avondje alleen en heb ik gewoon vanaf het avondeten tot aan het naar bed gaan gelezen. Heerlijk.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven