Entertainment alle pijlers

Sure....

15-09-2014 00:08 283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit net naar een tv-serie te kijken (Dexter) en ja, ik weet het...het ís maar televisie, maar er worden zulke domme fouten gemaakt. Afdeling Moordzaken is toegankelijk voor iedereen, alles kan binnenlopen op een afdeling wat strikt genomen beveiligd zou moeten zijn (dossiers liggen op het bureau, vreemden kunnen zo in het systeem) etc.



Dit deed me denken aan een topic jáááren geleden over onwaarschijnlijkheden in films/series. Dingen waarvan je denk:"Jáááá hóór...tuurlijk kan dat!" Door een buis in het plafond ontsnappen, Rambo die geen kick geeft als hij van 10 meter naar beneden springt maar die doodgaat van de pijn als de heldin zijn sneewondje dept met een klein beetje jodium, etc.



De gebruikelijke onzin dus. Ik kan dat oude topic helaas niet vinden dus vandaar een nieuw topic: wat zie jij zoal aan onzin voorbij komen waarvan je al kauwend op je popcorn denkt:"Sure...net het echte leven..."?



PS: als je dat oude topic vindt, plaats dan een linkje svp (moeite waard om terug te lezen, was erg hilarisch!)
Alle reacties Link kopieren
quote:infinity schreef op 15 september 2014 @ 10:16:

[...]





Ik versta de blaffen van de hond ook wel, maar die praat alleen maar over eten en wandelen.Maar Lassie was van een andere categorie hè?
Je bent zelf een theepot
En dit is wel geen tv-serie, maar een reclame daarvoor:





(Wat klopt hier niet aan?)
Alle reacties Link kopieren
Haar kledingstijl versus die van hem?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 15 september 2014 @ 10:23:[...]Maar Lassie was van een andere categorie hè?Onze boerenfox heeft haar prioriteiten gewoon elders liggen.
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik zie het op de foto!!! Wat een grove fout zeg!
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Hint: het staat op de schoorsteenmantel.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk nog steeds dat het geen fout maar gewoon reclame was. Volgens mij kwam dit beeld ook naar buiten vlak voor het nieuwe seizoen en dit had meer effect dan een spotje tijdens een reclame blok.
Alle reacties Link kopieren
quote:infinity schreef op 15 september 2014 @ 10:29:

Haha ik zie het op de foto!!! Wat een grove fout zeg!Ik moest even goed kijken ja maar..... wat een stomme fout!!
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:blije-bij schreef op 15 september 2014 @ 10:31:

Ik denk nog steeds dat het geen fout maar gewoon reclame was. Volgens mij kwam dit beeld ook naar buiten vlak voor het nieuwe seizoen en dit had meer effect dan een spotje tijdens een reclame blok.Nou, volgens mij hadden ze aan trouwe kijkers geen gebrek.
Die soaps zijn helemaal ongeloofwaardig.

Neem bij de bold nou Brooke die een wippie maakt met de vriend van haar dochter ipv haar man. Had ze totaal niet in de gaten want hij had een masker op.. Yeah right.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 15 september 2014 @ 10:29:

Hint: het staat op de schoorsteenmantel.Inzoomen hielp
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 15 september 2014 @ 10:32:

[...]





Nou, volgens mij hadden ze aan trouwe kijkers geen gebrek.Klopt, maar door het waterflesje hebben ze er wel nieuwe kijkers bij gekregen. Het was daarvoor nog niet in me opgekomen om te kijken
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 15 september 2014 @ 10:09:

[...]





Don't get me started. Dieren kunnen mensen prima verstaan en mensen begrijpen precies wat de hond bedoelt als hij 3x blaft:"Wat zeg je Lassie? Een moord? Waar? Wie? Wanneer? Echt?!"

Maar dat komt omdat Lassie altijd komt vertellen dat Timmie in een verlaten mijnschacht is gevallen.

Komt Lassie dus in paniek op je afrennen en blaffen?

Dan vraag je: Is Timmie in een verlaten mijnschacht gevallen?

Antwoord: "Woef!"



En vervolgens ga je Timmie halen.
Alle reacties Link kopieren
Als kinderen gaan slapen (in de altijd superleuke slaapkamer) is dat bijna altijd op de begane grond met de gordijenen èn het raam open. No way dat mijn kind zo slaapt.

Het is dan ook altijd volle maan. Als het een enge film is staat er altijd nèt iets te dicht bij het huis een oude krakende boom die met de takken langs de muur schuurt.



Soms is het gewoon niet leuk om te kijken. Ik heb net een serie gekeken in de vakantie Body of Proof. ME altijd op Prada en Blahniks naar de crime scene. Kijkt 1 minuut en drenteld dan weer weg. Autopsie is ook zo vreselijk onrealistisch. Ze heeft een moeder en een kind wat om de haverklap in haar kantoor op haar zitten te wachten. Zonder bezoekerspasje opgespeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 15 september 2014 @ 10:10:

het gaat altijd regenen en onweren als er iets naars gaat gebeuren, moord oid.

.Het regent ook (bijna) altijd tijdens een begrafenis.
Alle reacties Link kopieren
Flikken Maastricht: speelt in Maastricht, dus je zou zeggen dat er heel wat volk moet rondlopen dat een Limburgs accent of op zijn minst een zachte ""g" heeft. Niks ervan. Niet alleen de volledige politiemacht, maar ook de gehele bevolking van Maastricht en omstreken blijkt Randstad-Nederlands met knalharde "g" te spreken...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:honeymoonquiz schreef op 15 september 2014 @ 09:59:

Gister nog zat ik die serie Nieuwe Buren te kijken. Actrice was bevallen van een prematuur babietje (denk ik want lag in couveuse maar het begin heb ik gemist), er vielen me al een paar dingen op.Wat mij vooral opviel is dat die ouders konden meekijken terwijl de artsen met de baby bezig waren (reanimeren en zo), en dat die arts alleen even met z'n hoofd schudde toen het kind was overleden. Volgens mij ga je als arts dan toch even naar die ouders toe om te zeggen dat het kind het niet gered heeft?
quote:pejeka schreef op 15 september 2014 @ 11:23:

Flikken Maastricht: speelt in Maastricht, dus je zou zeggen dat er heel wat volk moet rondlopen dat een Limburgs accent of op zijn minst een zachte ""g" heeft. Niks ervan. Niet alleen de volledige politiemacht, maar ook de gehele bevolking van Maastricht en omstreken blijkt Randstad-Nederlands met knalharde "g" te spreken...Was vroegah bij Baantjer ook al zo: hartje Amsterdam, maar het enige dat ze konden vinden zijn volkse types met een hete aardappel en een enkele acteur die een tenenkrommend slecht amsterdams accent acteert.
Idd capibara plus ik zou die kamer binnenstormen.
quote:Capibara_ schreef op 15 september 2014 @ 11:24:

[...]



Wat mij vooral opviel is dat die ouders konden meekijken terwijl de artsen met de baby bezig waren (reanimeren en zo), en dat die arts alleen even met z'n hoofd schudde toen het kind was overleden. Volgens mij ga je als arts dan toch even naar die ouders toe om te zeggen dat het kind het niet gered heeft?Ja dat ook en wat me ook te binnen schiet: ouders komen terug in het ziekenhuis van notaris, dikke paniek want er is iets met de baby, en nog in de gang vertelt de dokter zeer geagiteerd dat de nieren van de baby het niet doen (ofzo). Gewoon, waar iedereen het kan horen. Niet: komt u even mee, rustig zitten. Nee, paniek, rennen, roepen. En dat gaat dus heel vaak zo in series.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vaak als ik iets kijk dat ik de logica er niet van begrijp.

Zo bijvoorbeeld met de hobbit (geloof deel 1)

Maakt de hobbit met zijn vrienden een hele reis en uiteindelijk komt er een grote vogel die ze naar de berg vliegt.... Ik denk dan hadden ze ook wel gelijk kunnen doen! Jaja ik weet dat het dan een korte film wordt ?



Of de film Pompeii waarin de vulkaan aan het uitbarsten is en ze nog steeds even gaan vechten ipv hun eigen leven redden.

Het valt me ook op dat in vele films uit de oudheid het woord b*tch gebruikt wordt. Vind ik ook erg bijzonder....
En iedereen praat altijd correct Engels, ook al spelen de acteurs mensen uit andere landen. Ze weten ook precies hoe ze Engelse spreekwoorden en uitdrukkingen moeten gebruiken. (Die zijn juist zo moeilijk in andere talen.)
Alle reacties Link kopieren
Van die mensen (meestal vrouwen) die bij dreigend gevaar in huis niet naar buiten rennen (terwijl ze zowat naast de voordeur staan) om luid krijsend de buurt te alarmeren, of desnoods door een raam klimmen, of de keuken in rennen om via de achterdeur te verdwijnen, nee, ze rennen ofwel de zoldertrap óp of de keldertrap áf, waar ze als een rat in de val zitten omdat ze dan geen kant meer op kunnen...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Is die foto niet gefotoshopped? Ik zie de fout ook....een leeg plastic (?) waterflesje.
Marsmannetjes praten ook altijd Engels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven