Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.



Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!



Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?



quote:denachtzuster schreef op 02 oktober 2014 @ 10:55:

[...]



Uiteraard! Ik snap het! Echt! Ben ook niet dom ofzo en laat me ook niet zo behandelen. Maar kom op.... Hier een knuffel.





Ik snap je... echt... En ik ben blij dat we gepraat hebben.



Weet ik wel, snap ik wel maar ik ben gewoon open en eerlijk.

Echt hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 02 oktober 2014 @ 11:14:

[...]





Weet ik wel, snap ik wel maar ik ben gewoon open en eerlijk.

Echt hoor.Ja maar, niet dat je denkt dat ik dom ben ofzo. Ik ben fuckink 32. Ik weet echt wel waar ik het over heb hoor. En dan ben ik er gewoon klaar mee. Echt!
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
quote:denachtzuster schreef op 02 oktober 2014 @ 10:15:

Ik doe hier thuis inmiddels het 'Billy-loopje' als ik het ergens niet mee eens ben en roep dan heel hard; 'Ik ben het er niet mee eens! Echt! Mijn grens is nu echt bereikt! Ik meen het!'



Op de 1 of andere manier word ik toch niet helemaal serieus genomen.hahaha ik doe hetzelfde
Alle reacties Link kopieren
Ja echt hoor,echt!
Alle reacties Link kopieren
quote:denachtzuster schreef op 02 oktober 2014 @ 11:18:

[...]



Ja maar, niet dat je denkt dat ik dom ben ofzo. Ik ben fuckink 32. Ik weet echt wel waar ik het over heb hoor. En dan ben ik er gewoon klaar mee. Echt!



Vooral die fucking 32... machtig hoe ze daar mee schermt (en zichzelf in één adem voor lul zet: je bent 32 meid!).



Het blijft mooie tv. Voor mij dan.
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
Ik lees overigens ook graag op Fok! bij.

Moet dan alleen m'n taalgebruik aanpassen als ik dan overstap naar Viva: die kunnen er wel wat van daar! Grofgebekt als de tering, maar ook zo gevat en grappig.
conversation = awareness
Ik zit nu op fok maar geen ideeeee waar ik moet beginnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 02 oktober 2014 @ 11:51:

Ik zit nu op fok maar geen ideeeee waar ik moet beginnen.Bij de filmpjes en streamverslagen. De rest sla ik ook altijd over.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
quote:denachtzuster schreef op 02 oktober 2014 @ 12:03:

[...]



Bij de filmpjes en streamverslagen. De rest sla ik ook altijd over.Dit is de link naar het Utopia gedeelte: Utopia - Fok Forum



De streamverslagen worden helaas slecht bijgehouden de laatste tijd. Als je mee wil lezen met wat er op dit moment gebeurt, lees je de COS (Commentaar op Streams).

Er worden zo'n 10-15 cos-en volgeschreven per dag, afhankelijk van of er veel of weinig gebeurt.



Dit is de actuele cos van dit moment: COS
Dank je wel Zuster en Jibba.
Utopia wordt nu al nagedaan door TV Kantine



Deze vond ik toen ik op youtube op zoek was naar een stream fragment



Kijk het ook al vanaf het begin maar de laatste tijd vind ik het steeds saaier worden. Als je even een tijdje niet kijkt heb je ineens weer gemist dat er mensen zijn opgestapt enzo. Verloop van mensen is zo snel.
Ik zit me trouwens te bescheuren om de COS op Fok
Heeft gio isabel nu al geprikt? ;)
Isabel heeft wel aan zijn pielemoos gevoeld in het zwembad
Alle reacties Link kopieren
quote:Underkoffer schreef op 02 oktober 2014 @ 14:18:



Kijk het ook al vanaf het begin maar de laatste tijd vind ik het steeds saaier worden. Als je even een tijdje niet kijkt heb je ineens weer gemist dat er mensen zijn opgestapt enzo. Verloop van mensen is zo snel.



Helemaal mee eens. Had in 7 maanden tijd niet 1 aflevering gemist tot ik dacht: nu is het klaar. Er gebeurt te weinig, constant dezelfde patronen, Ruudwin die maar niet naar huis gaat.



Maar toch, een week niet gekeken en Rene is weg, Gio en Isa flikflooien, Charlotte gooit met een glas, Billy wordt boos op Nico… Nu spastisch alle afleveringen terug aan het kijken .
Alle reacties Link kopieren
quote:lactele schreef op 02 oktober 2014 @ 14:28:

Heeft gio isabel nu al geprikt? ;)Nee, hij wacht even een brief af van zijn vriendinnintje waarin ze zegt dat ze het er mee eens is dat het voorlopig uit is.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Haha Carpe, ik zat niet voor niets weer in de COS van Fok en streamfilmpjes op youtube terug te zoeken..... hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:Underkoffer schreef op 02 oktober 2014 @ 14:21:

Ik zit me trouwens te bescheuren om de COS op Fok

Ja, echt hè?

Sinds ik daar lees, vind ik hier het modereren zo overdreven: wat hier op de man is, is daar NIKS!
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
quote:Underkoffer schreef op 02 oktober 2014 @ 15:05:

Haha Carpe, ik zat niet voor niets weer in de COS van Fok en streamfilmpjes op youtube terug te zoeken..... hahahaHaha! maar eh.. wat is COS?



Edit: Never mind, zie serieus net per toeval staan dat het 'comments op streams' betekent.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg ook vaak de cos, is toch handig om even bijgepraat te zijn. Heb een tijdje utopia-pauze gehad tijdens het enorme Isabel-gebash maar dat is nu gelukkig weer een beetje minder.



@Leo, ik heb precies hetzelfde ik ben begonnen met kijken op 31 dec toen ik alleen thuis op de bank zat en naar de wc lopen eigenlijk al teveel moeite was. Erg fijn om dan gewoon de suffe levens van andere mensen te volgen vind ik.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Trouwens net op Smoelenvaart.

Utopia is een flop in de States.



2x per week uitzending, nu teruggebracht naar 1x.

En de USA zijn voorlopers/kwartiermakers voor de rest van de wereld.



Duur weekje voor Ome Sjon.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Zonde van Utopia USA, ik volg het en vind het leuk.



Pfffff, ik trek Laura met de tattoos zo slecht.

Ik ben blijkbaar een van de weinigen want ze wordt nooit genomineerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Laura juist wel bijgetrokken,alleen dat gesmiespel met Lot altijd maar verder lijkt ze me nu wel ok.



Waarom flipt Ruud zo uit in het voorstukje van morgen? Stream kijkers en cos lezers weten jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 02 oktober 2014 @ 20:38:

Ik vind die Laura juist wel bijgetrokken,alleen dat gesmiespel met Lot altijd maar verder lijkt ze me nu wel ok.



Waarom flipt Ruud zo uit in het voorstukje van morgen? Stream kijkers en cos lezers weten jullie dat?

Ivan heeft hem genomineerd. En dat is een vriend. Eerst was dat niet zo'n punt, maar toen Billy er ineens wat van ging vinden werd het ineens wel een punt...



Zoiets zeg maar.......
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Ah ok dank je wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven