Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.



Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!



Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?



Alle reacties Link kopieren
Ik vind Laura met de tattoos wel leuk, maar 1/8 van mij valt ook op vrouwen dus waarschijnlijk ligt het daaraan.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Ik vind Ruud zo'n viespeuk he. Brrrrr. Ik kan hem ook echt in niks wat hij zegt serieus nemen.



Eigenlijk erger ik me aan elke bewoner wel. Behalve aan Joey. Want die is gewoon lekker en houd zn mond
Ivan is een matennaaier.



Ik zag trouwens ook een mooie matennaai actie van Isabel van de week. Die was het ineens met Billy eens toen het om het geschilder van Nicolien ging.

Nu heb ik Ies niet bijzonder hoog zitten maar dit had ik toch niet van haar verwacht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 02 oktober 2014 @ 20:53:

Ivan is een matennaaier.



Ik zag trouwens ook een mooie matennaai actie van Isabel van de week. Die was het ineens met Billy eens toen het om het geschilder van Nicolien ging.

Nu heb ik Ies niet bijzonder hoog zitten maar dit had ik toch niet van haar verwacht.

Brrr Isabella, wat een eigengereide tante is dat geworden.

Mevr. Kroes

Echtbreken heeft ze geen probleem mee, zoveel is duidelijk.

Ze zegt dat de verantwoordelijkheid voor de relatie tussen Gio en zijn meisje niet bij haar ligt.

Het zal wel. Die knaap is 20 en zij is 32.

En na 8 maanden een overgesprongen vonk, en vlinders in haar buik?

Op FOK(!) zeggen ze, '' laat ze maar een rups in haar r**t steken*.

Als de ouders van Gie komen, gaat ze in een boom zitten, mooi !!, lekker de stam wegzagen.

En geen microfoon mee.

BAH.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Marinus ( de nieuwe) breit zich in een slag in de rondte







En Ruud wil ook een muts



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Billy had toch ook verkering met Bram toen ze Utopia inkwam? Eerst ging ze met Paul zoenen en daarna met Ruud van Bill, toen maakte die lul van een Bram het uit. De loser.



Breek mij de bek niet open. Er is maar 1 utopiakenner van het jaar en dat ben ik.

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
De filosoof is op bezoek, op uitnodiging van Nico........



Geweldig genoten !







Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:denachtzuster schreef op 02 oktober 2014 @ 22:20:

Billy had toch ook verkering met Bram toen ze Utopia inkwam? Eerst ging ze met Paul zoenen en daarna met Ruud van Bill, toen maakte die lul van een Bram het uit. De loser.



Breek mij de bek niet open.

Ik begrijp Bram wel in deze, Nachtzuster
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 02 oktober 2014 @ 22:22:

[...]





Ik begrijp Bram wel in deze, Nachtzuster Ik ook.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Even voor àlle meisjes hier, ook degene die niet op FOK zijn,



Slaap lekker............



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:denachtzuster schreef op 02 oktober 2014 @ 20:47:

Ik vind Laura met de tattoos wel leuk, maar 1/8 van mij valt ook op vrouwen dus waarschijnlijk ligt het daaraan.Ik kan niet tegen hoe ze praat op de een of andere manier.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 02 oktober 2014 @ 22:33:

Even voor àlle meisjes hier, ook degene die niet op FOK zijn,



Slaap lekker............



[img]http://i1149.photobucket.com/albums/o59 ... krambo.jpg[/img]





Zou ik nog slapen ?
quote:Eindeloos schreef op 02 oktober 2014 @ 22:33:

Even voor àlle meisjes hier, ook degene die niet op FOK zijn,



Slaap lekker............



[afbeelding]



Hahahaha!



Brrrr....Mark.

Ik vind het net Fredo, de broer van Michael Corleone uit The Godfather.

Wat een engerd.
Alle reacties Link kopieren
Youp heeft het wel leuk omschreven:



http://www.nrc.nl/youp/2014/09/27/utopia/
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 02 oktober 2014 @ 22:38:

[...]





Ik kan niet tegen hoe ze praat op de een of andere manier.

Ik ben niet zo goed in rekenen, maar 1/8 van mij valt op vrouwen, vervolgens knap ik op 3/4 daarvan af. Ik denk dat ik het toch maar bij mannen houd. Op de ene of andere manier kan ik daar net iets meer van hebben.

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Vaness verliefd op Ivan.

Tot over haar oren.

Ze ligt in zijn armen, en hij heeft het over een trio.

Ik vind Laura B een leuk meidje vrouw om te zien, valt me zo mee dat geen van de heren een poging waagt.

Of zou ze het echt niet willen?

Bewoners vinden de 2 nwe niet heel spannend maar stemmen Marinus eruit.

Alleen hebben ze een donkerbruin vermoeden dat Elzemieke Ruud eruit knalt dan....



En van mij mag dat, aan de andere kant als dit soort figuren eruit gaan e een Colinda blijft erin is het dan nog wel zo leuk daar...
LauraB heeft wel een heel hoog meisje gehalte, best leuk om een beetje mee te kroelen maar weinig seks-appeal imo.

Mark is echt een Seepesaadje, die vage glimlach op zijn gezicht, huuh.
Ok Mafalda, suspence....

Vanas heeft haar liefde dus opgebiecht?

Hoe gaat Iwan er mee om?



En de breiende homomeneer weer naar huis..?

Heh, jammer, een homosueel had me zo leuk geleken.

Is Ruud nog kwaad of is alles alweer uitgepoldermodeld en afgeknuffeld?
Alle reacties Link kopieren
Billy is erg prikkelbaar..denk dat ze toch zorgen heeft of Ruudje wel mag blijven.



Ik kan Ivan niet goed inschatten ze lagen wel te friemelen aan elkaar, maar hij heeft niet de liefde verklaard, ik kan me dat ook gewoon niet voorstellen.



Isabelle heeft wel toegegeven verliefd te zijn op Gio, ook weer zo wat....



Trouwens ik schrok gister dat Colinda pas 43 is, zo jong ben ik ook, en misschien zie ik het niet helemaal goed meer., maar die heeft toch ook een oude kop.



Volgens mij is Ruud niet kwaad meer, tenminste ik zie daar niets over.
Ow is Bil prikkelbaar?

Naaaaah jaaaaaaa! Is ze anders nooit!





Ik zou bijna gaan hopen dat Ruud eruit gaat.

Gewoon om de boel weer even op te schudden.

Als Mark of Collie er uit gaan ligt volgens mij niemand daar wakker van.



Pfffff Iwan en Vanas, ben benieuwd hoor.



Isa en Gio vind ik echt niet te doen.

Omdat ik haar zo vervelend vind.

Verder nergens om.
Belachelijk dat die multikulmarkt gratis moet! Net of die kraamhouders daar alleen naartoe komen om gratis foldertjes uit te delen. Ze zullen heus wel iets te verkopen hebben, anders is het toch ook niet aantrekkelijk voor 't publiek? Geeft gelijk weer 'n fout signaal af over multikul: ze willen alleen gratis gratis gratis.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het trouwens jammer dat ze vanaf volgend jaar mogen besluiten om er per maand uit te stappen.

Ik dacht dat ze per 31-12 gewoon weer voor een jaar zouden tekenen, ze kunnen het gewoon per maand gaan bekijken.
quote:Eleonora schreef op donderdag 02 oktober 2014 22:38 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="denachtzuster in "Utopia 2 (spoiler alert!)"" class="messagelink">denachtzuster schreef op 02 oktober 2014 @ 20:47</a>:</b>

Ik vind Laura met de tattoos wel leuk, maar 1/8 van mij valt ook op vrouwen dus waarschijnlijk ligt het daaraan.</div></blockquote>Ik kan niet tegen hoe ze praat op de een of andere manier. Ze praat als een negerin. Doe je ogen maar eens dicht als ze aan het woord is
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 27 september 2014 @ 20:56:

Hoe komt Nicoline eigenlijk aan klanten? Had iemand uberhaupt werk van haar gezien voordat ze opeens zoveel bestellingen kreeg? Vind het overigens wel 100 keer mooier dan die pulp die Billy maakt. Hoe het er in 't echt uit ziet daar is natuurlijk niets van te zeggen, maar zo op 'n afstandje op tv maakt ze wel goed gebruik van licht bij haar manier van schilderen.



Ik ben even aan het bijlezen, dus als er al antwoord is gegeven sorry.



Nicolien had maanden gelden een schilderij gemaakt de Kloof. Deze is nu ook als poster te krijgen. Sindsdien krijgt ze steeds mailtjes voor meer schilderijen. En toen heeft ze besloten om die aanvragen aan te nemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:denachtzuster schreef op 02 oktober 2014 @ 22:20:

Billy had toch ook verkering met Bram toen ze Utopia inkwam? Eerst ging ze met Paul zoenen en daarna met Ruud van Bill, toen maakte die lul van een Bram het uit. De loser.



Breek mij de bek niet open. Er is maar 1 utopiakenner van het jaar en dat ben ik.

En ze probeerde Gio ook nog te verleiden in het begin....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven