Gek op Amerikaanse producten

20-08-2015 15:04 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er net als ik gek op Amerikaanse producten?



Mijn favorieten:

- Betty Crocker Peanutbutter cookies mix

- Reese's Peanutbuttercups

- Maple Syrup

- SKIPPY
Ow, qua restaurants mis ik : outback steakhouse, blooming onions zijn zoooo lekker!

Ihop, heerlijk om te ontbijten! Waarom het International house of pancakes heet snap ik eigenlijk niet, want zo internationaal zijn ze niet

Taco Bell, snap niet dat die hier nog niet zit! Lekkere fastfood, weer eens wat anders dan de Mac en BK. Denk dat het wel zou aanslaan!
Alle reacties Link kopieren
Restaurant ben ik gek op de Texas land & cattle.



Voor de rest vind ik het hier in de vs qua eten erg tegenvallen. Overal gaan kilo's suiker door. Ik heb hier iemand een pak suiker door het gehakt zien gooien toen ze taco's maakte....
Alle reacties Link kopieren
Khemam, Kettle chips worden ook in de AH verkocht. Die zijn inderdaad lekker, vooral de rosemary & garlic versie. Jum.
Alle reacties Link kopieren
Ik vertrek over 2 weken voor 2.5 week naar de VS en ik zie zo tegen het eten op. Ik vind het helemaal niks.
Eetbare cookie dough, kant en klaar. Waarmee je koekjes kunt bakken, maar die je ook zo kunt eten. Mjam!
quote:Sugarbaby schreef op 20 augustus 2015 @ 17:29:

Ik vertrek over 2 weken voor 2.5 week naar de VS en ik zie zo tegen het eten op. Ik vind het helemaal niks. Omdat?
Alle reacties Link kopieren
Ik mis uit mijn Amerikaanse tijd niet zozeer producten, maar wel het winkelen bij Whole Foods, wat een geweldige winkel is dat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 20 augustus 2015 @ 17:29:

Ik vertrek over 2 weken voor 2.5 week naar de VS en ik zie zo tegen het eten op. Ik vind het helemaal niks. Ach, dat is wel te doen hoor. Maar ik moet toegeven dat ik er na 6 weken ook helemaal klaar mee was. Veel hetzelfde, geen fatsoenlijk brood te vinden. En op alleen M&M's kun je dan ook weer niet leven
Alle reacties Link kopieren
quote:Elliot schreef op 20 augustus 2015 @ 17:59:

[...]





Ach, dat is wel te doen hoor. Maar ik moet toegeven dat ik er na 6 weken ook helemaal klaar mee was. Veel hetzelfde, geen fatsoenlijk brood te vinden. En op alleen M&M's kun je dan ook weer niet leven



Echt onzin. In iedere plek vind je artisan bakeries waar je de heerlijkste broden kunt kopen, zuurdesem, gist, you name it. Dat is beter spul dan wat je hier bij de Appie haalt.

Midden in het platteland van Utah is het aanbod inderdaad wat beperkt, maar voor de rest zijn overal prima restaurantjes te vinden en hoef je echt niet op fastfood te leven.
Maple Syrup is vooral Canadees.



Ik zou hier ook heel graag een winkel vergelijkbaar met Whole Foods willen.



Verder zijn veel producten wel hier verkrijgbaar, reese's (zelfs gewoon bij het tankstation hier), skippy gewoon in de supermarkt, kettle chips overal, M&M's in allerlei smaken in expat shops (maar niet alle smaken, wel PB hier gezien laatst), mountain dew en dr. pepper kan je ook wel aan komen, cookie dough kan je natuurlijk zelf maken, frosted cornflakes gewoon in de supermarkt. Natuurlijk niet alles.



Maar in 'normaal' Amerikaans eten zit inderdaad nog veeeeeeel meer meuk dan in Europees eten en de bio-industrie is daar ook veel erger dan hier
http://www.myamericanmarket.com/us

http://www.americansoda.co.uk/

http://www.americansweets.co.uk/

http://www.cybercandy.co.uk/



Voor iedereen die in wil slaan heb niet gekeken wat verzendkosten zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lorelai schreef op 20 augustus 2015 @ 18:09:

[...]





Echt onzin. In iedere plek vind je artisan bakeries waar je de heerlijkste broden kunt kopen, zuurdesem, gist, you name it. Dat is beter spul dan wat je hier bij de Appie haalt.

Midden in het platteland van Utah is het aanbod inderdaad wat beperkt, maar voor de rest zijn overal prima restaurantjes te vinden en hoef je echt niet op fastfood te leven.Overal? No way. Buiten de grotere steden zijn er vaak niet eens andere restaurants dan fastfood en diners.
.
quote:impala schreef op 20 augustus 2015 @ 18:14:

[...]





Overal? No way. Buiten de grotere steden zijn er vaak niet eens andere restaurants dan fastfood en diners.Klopt, en dan met 500 gerechten op de kaart, zodat je zeker weet dat niets vers is



En het brood is echt verschrikkelijk.
foutje
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeltje4 schreef op 20 augustus 2015 @ 15:14:

Ik ben nogal dol op mijn schoondochter, een Amerikaans product.Leuk!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Waar ik me ook over verbaas: Het zuivelschap in supermarkten puilt uit van de meest buitenissige producten, maar een pak simpele onbewerkte niet 0%fat yoghurt staat er gewoon niet tussen.
.
quote:impala schreef op 20 augustus 2015 @ 18:20:

Waar ik me ook over verbaas: Het zuivelschap in supermarkten puilt uit van de meest buitenissige producten, maar een pak simpele onbewerkte niet 0%fat yoghurt staat er gewoon niet tussen.En 60 soorten frisdrank. Maar probeer eens voor een normale prijs verse groente te vinden, onmogelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 20 augustus 2015 @ 17:29:

Ik vertrek over 2 weken voor 2.5 week naar de VS en ik zie zo tegen het eten op. Ik vind het helemaal niks. Ik ook niet, vies en vet . Los van de '' normale'' restaurants.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik vond het ook opvallend dat geen een hotel een normaal ontbijt had. Het was allemaal pastries en cornflakes.
Alle reacties Link kopieren
Pepper Jack kaas

Onion Rings

Relish
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 20 augustus 2015 @ 18:25:

Ik vond het ook opvallend dat geen een hotel een normaal ontbijt had. Het was allemaal pastries en cornflakes.En pancakes en wafels. Als je geluk hebt is er scrambled egg (van aangemaakt poeder). En áltijd plastic borden en bestek.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 20 augustus 2015 @ 17:29:

Ik vertrek over 2 weken voor 2.5 week naar de VS en ik zie zo tegen het eten op. Ik vind het helemaal niks.

Heb er heerlijk gegeten! En niet bij de Mac



Ze hebben doorgaans erg lekker rundvlees, goede hamburgers, prima seafood. Lekkere sausjes bij 'n knapperig verse ijsbergsalade.

's Ochtends kun je uitgebreid ontbijten met eieren (in open keuken) naar je eigen smaak bereid of pancakse met blueberries e.d.



In de supermarkten vind ik het brood idd van erbarmelijke kwaliteit, alleen bij de Safeway vond ik ze lekkere pistolets hebben (die ik gebruikte om zelf panini's te toasten)
Shoot first, ask questions later!
quote:impala schreef op 20 augustus 2015 @ 18:28:

[...]





En pancakes en wafels. Als je geluk hebt is er scrambled egg (van aangemaakt poeder). En áltijd plastic borden en bestek.

Zulke luxe hotels hadden wij niet

We hebben dus vooral niet in de hotels ontbeten.
Alle reacties Link kopieren
Pulled pork.

maple syrup.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 20 augustus 2015 @ 18:28:

[...]





En pancakes en wafels. Als je geluk hebt is er scrambled egg (van aangemaakt poeder). En áltijd plastic borden en bestek.

Motel ontbijt vond ik ook vaak waardeloos, dan ging ik liever elders eten. Beste was nog dat er 'n keer hardgekookte eieren en puntjes smeerkaas lagen, maar verder vooral zoete rommel: mierzoete broodjes en cereals en uiteraard 'vruchtensap' wat niet meer dan wat kleurstof en suiker in water is.



Frisdranken neem ik ook nooit uit zo'n automaat, altijd gewoon 'n flesje of blikje. Die automatenrommel is ook gewoon siroop aangelengd met gechloreerd kraanwater.
Shoot first, ask questions later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven