Gek op Amerikaanse producten

20-08-2015 15:04 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er net als ik gek op Amerikaanse producten?



Mijn favorieten:

- Betty Crocker Peanutbutter cookies mix

- Reese's Peanutbuttercups

- Maple Syrup

- SKIPPY
Alle reacties Link kopieren
Lekkere sausjes bij de (smakeloze ijsberg) sla? Welnee alleen vies zoet fabrieksspul van Heinz enzo. Meestal verpakt in een cupje.

Alleen de blue cheese variant is lekker.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 20 augustus 2015 @ 18:30:

[...]



Zulke luxe hotels hadden wij niet

We hebben dus vooral niet in de hotels ontbeten.



Luxe?





Maar mijn favo Amerikaanse ontbijt komt ook van buiten het hotel of motel: steak met gebakken ei. Jammie.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 20 augustus 2015 @ 18:33:

Lekkere sausjes bij de (smakeloze ijsberg) sla? Welnee alleen vies zoet fabrieksspul van Heinz enzo. Meestal verpakt in een cupje.Vind ik toch echt lekkerder dan dat ze er 'n vieze klets olijfolie in pleuren. Bovendien is de saus altijd apart, dus hoef je het niet te gebruiken. Het is juist één van de weinig keren dat ik m'n sla in 'n restaurant op of bijna op at in elk geval! Groente staat niet bepaald hoog op mijn prioriteitenlijstje
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 20 augustus 2015 @ 18:20:

Waar ik me ook over verbaas: Het zuivelschap in supermarkten puilt uit van de meest buitenissige producten, maar een pak simpele onbewerkte niet 0%fat yoghurt staat er gewoon niet tussen.Ik heb een keer in een supermarkt om karnemelk (buttermilk) gevraagd. Ze keken mij aan alsof ik knettergek was geworden en werd vervolgens meegenomen naar het schap met mierzoete yoghurtdrankjes. Ik heb uitgelegd dat ik op zoek was naar 'natural flavor drink yoghurt whit out any sugar'. Mission impossible terwijl er wel 'buttermilk pancakes' werden verkocht.
Ja wij hebben in de supermarkt 20 verschillende Betty Crocker mixen staan. De een nog chemischer dan de ander.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 20 augustus 2015 @ 17:29:

Ik vertrek over 2 weken voor 2.5 week naar de VS en ik zie zo tegen het eten op. Ik vind het helemaal niks.



Ik heb daar altijd heerlijk en gezond gegeten. Het is niet allemaal fastfood. Veel restaurants tegenwoordig een low carb and low fat menukaart en serveren ze de heerlijkste salades waarbij veel mogelijk is (o.a. de dressing apart er bij serveren, bepaalde ingrediënten laten of toevoegen). Mocht je al een keer naar een fastfood restaurant gaan en op de calorieën wil letten, bestel dan een senior menu. Deze zijn de helft kleiner dan de normale menu's.

Ik vond alleen het brood in Amerika niet lekker, daar zat geen smaak aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:breeuwie75 schreef op 20 augustus 2015 @ 18:46:

[...]





Ik heb daar altijd heerlijk en gezond gegeten. Het is niet allemaal fastfood. Veel restaurants tegenwoordig een low carb and low fat menukaart en serveren ze de heerlijkste salades waarbij veel mogelijk is (o.a. de dressing apart er bij serveren, bepaalde ingrediënten laten of toevoegen). Mocht je al een keer naar een fastfood restaurant gaan en op de calorieën wil letten, bestel dan een senior menu. Deze zijn de helft kleiner dan de normale menu's.

Ik vond alleen het brood in Amerika niet lekker, daar zat geen smaak aan.Jij bent vast alleen in een grote stad geweest of in California?
.
Alle reacties Link kopieren
Yeah! Cool vet hot! Awesome.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Zelfs in het kleinste gat kun je nog 'n heerlijke rundvleesburger eten of 'n gegrillde kip ofzo.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
quote:redbuIIetje schreef op 20 augustus 2015 @ 18:55:

Zelfs in het kleinste gat kun je nog 'n heerlijke rundvleesburger eten of 'n gegrillde kip ofzo.Ja. Aan burgers geen gebrek. Maar we hadden het over gezond eten. Groenten enzo. Gegrilde kip is al heel wat. Vaak is er alleen gefrituurde kip. En natuurlijk baggervette vleugeltjes.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 20 augustus 2015 @ 19:06:

[...]



Ja. Maar we hadden het over gezond eten. Groenten enzo. Gegrilde kip is al heel wat. Vaak is er alleen gefrituurde kip. En natuurlijk baggervette vleugeltjes.Haha, ja, groente let ik niet op als ik uit eten ga, dat ligt er wat mij betreft voornamelijk ter decoratie bij en soms vind ik 't lekker er 'n hapje van te nemen. Ik let meer op de knapperigheid van de frietjes en de malsheid van het vlees
Shoot first, ask questions later!
quote:redbuIIetje schreef op 20 augustus 2015 @ 18:55:

Zelfs in het kleinste gat kun je nog 'n heerlijke rundvleesburger eten of 'n gegrillde kip ofzo.Dat eet je toch niet 3 weken lang? En dan nog de rest van de meuk. Ik snakte echt naar een normale maaltijd ergens in week 2.
In die twee weken in Amerika heb ik best veel geprobeerd, maar alleen de pretzels (de grote, die je aan een kraam kunt kopen) vond ik erg lekker. De pindakaas M&M's heb ik ook geprobeerd en waren wel OK, maar ik mis ze sindsdien echt niet. Gelukkig is het enige Amerikaanse snoepgoed wat ik echt heel erg lekker vind hier te krijgen: Oreo's. Maar die haal ik uit zelfbescherming maar niet.



Ik ben echt wel een snoepert, maar het Amerikaanse eten trekt me niet zo. Heb liever een goede stroopwafel of speculaas, of een goede hamburger van de Belgische friettent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 20 augustus 2015 @ 19:09:

[...]



Dat eet je toch niet 3 weken lang? En dan nog de rest van de meuk. Ik snakte echt naar een normale maaltijd ergens in week 2.

Ik heb niet 4 weken lang het zelfde gegeten. Daar waar mogelijk at ik ook vis en natuurlijk wel 'ns pizza of bij de mexicaan of gewoon 'n sandwich.

Enige wat me de neus uit kwam na 'n poosje waren de ontbijten. Hoe lekker ook, toch ging dat tegenstaan al die eieren.

Daarom kocht ik m'n 2e reis 'n toaster zodat ik zelf panini's met kaas en tomaat kon maken.
Shoot first, ask questions later!
quote:Moiren_ schreef op 20 augustus 2015 @ 19:09:

[...]



Dat eet je toch niet 3 weken lang? En dan nog de rest van de meuk. Ik snakte echt naar een normale maaltijd ergens in week 2.Wij hebben in die 3 weken zo'n beetje elk fastfoodrestaurant uitgeprobeerd we wilden ze allemaal proberen, zodra we weer een nieuwe tegenkwamen! Wel ook bij een mexicaan gegeten vlakbij bryce canyon en in las vegas bij de outback enzo. Maar echt, ik heb de mac, burger king, wendy's, in 'n out burger, kfc, taco bell, jack in the box, Denny's, pizza hut, applebee's, panda express allemaal gehad en ons ontbijt kwam bij de subway vandaan haha!
Alle reacties Link kopieren
Applebee's vond ik 'n leuke tent! Helemaal niet fastfoodachtig, juist best 'n uitgebreide kaart! Heerlijk gegeten daar!
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 20 augustus 2015 @ 18:49:

[...]



Jij bent vast alleen in een grote stad geweest of in California?Nee hoor, ben zowel in een aantal grote steden als ook in vele kleine, afgelegen gehucten in de staat Washington geweest. Ik geef toe, het is soms even zoeken maar er is tegenwoordig echt veel mogelijk als het om verantwoord en gezondeten gaat.
Taco Bell!
quote:Desperate_Housewive schreef op 20 augustus 2015 @ 19:19:

[...]



Wij hebben in die 3 weken zo'n beetje elk fastfoodrestaurant uitgeprobeerd we wilden ze allemaal proberen, zodra we weer een nieuwe tegenkwamen! Wel ook bij een mexicaan gegeten vlakbij bryce canyon en in las vegas bij de outback enzo. Maar echt, ik heb de mac, burger king, wendy's, in 'n out burger, kfc, taco bell, jack in the box, Denny's, pizza hut, applebee's, panda express allemaal gehad en ons ontbijt kwam bij de subway vandaan haha!Jij liever dan ik
Alle reacties Link kopieren
Het ontbijt is funest voor mij, ik ben nog bezig de kilo's eraf te krijgen. Pancakes, wafels, krokant spek, alles met veel maple syrup en veel opgeklopte boter. Voor de vorm nog een schaaltje fruit erbij, met slagroom.
"Boring conversation anyway"
Ontbijt vond ik juist wel lekker in Amerika. Eieren, spek, hashbrowns, pancakes... Oh man, dat is wel wat anders dan een bommetje met kaas!





Voor de volgende keer houd ik Applebee's en Wendy's in de gaten. We hebben ook een Ihop gezien maar niet gegeten, ga ik dan ook onthouden. Panda Express was trouwens wel erg lekker, net als Denny's.
quote:pejeka schreef op 20 augustus 2015 @ 15:11:

Echt niet. Amerikaanse producten zitten vrijwel altijd bomvol rotzooi. Bergen suiker. Heb er zelfs een keer "glow-in-the-dark" ontbijtvlokken gezien. Die lichtten groen op in het donker. Dat wil je toch niet eten?Wat erg...moest er gewoon van lachen..
quote:Desperate_Housewive schreef op 20 augustus 2015 @ 19:19:

[...]



Wij hebben in die 3 weken zo'n beetje elk fastfoodrestaurant uitgeprobeerd we wilden ze allemaal proberen, zodra we weer een nieuwe tegenkwamen! Wel ook bij een mexicaan gegeten vlakbij bryce canyon en in las vegas bij de outback enzo. Maar echt, ik heb de mac, burger king, wendy's, in 'n out burger, kfc, taco bell, jack in the box, Denny's, pizza hut, applebee's, panda express allemaal gehad en ons ontbijt kwam bij de subway vandaan haha!Oehhh...zou ik ook doen!
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me wel leuk om al die vette bek happen een keer te proeven. Van kennissen die om het jaar naar de VS gaan hoor ik altijd dat je met je ontbijt de rest van de dag makkelijk doorkomt als je een doggybag vraagt maar er zijn ook hotels waar je geen enorme stukken cheesecake of andere zware happen vindt. Zal eraan liggen waar je bent. Ik ben er nooit geweest, hoor het alleen van anderen. Ik zou het heel vervelend vinden als ik voor de lunch vier broodjes, twee ons beleg, een fles mineraalwater en wat fruit wil halen en niets anders kan krijgen dan tien broodjes, een pond beleg, een gallon mineraalwater en twee kilo fruit, met dat laatste kan ik dan nog wel leven.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Echt vette bek kun je op de 'State Fairs' halen. Gefrituurde peanut butter and jelly sandwich bijvoorbeeld. En corndogs. Of gewoon fried dough. Wat precies is wat de naam inhoudt En een rootbeer float waarvan het glazuur je van de tanden springt.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven