Heb je een frituurpan? Als je wilt afvallen, niet openen

30-04-2016 20:08 154 berichten
Het al of niet hebben van een frituurpan kwam ter sprake bij een ander topic. Nu ben ik toch wel benieuwd hoe gewoon het is om er een te hebben. En ook gelijk de volgende vragen om de nieuwsgierigheid te bevredigen:

Waar bewaar je hem?

Hoe vaak gebruik je hem?

Wat maak je het vaakst klaar?



TO trapt af:

Ja, we hebben er een. Hij staat in de keuken in de kast. We gebruiken hem gemiddeld 1x per maand voor verse huisgemaakte friet.

Wel of geen friteuse

Totaal aantal stemmen: 193

Wel een friteuse (34%)
Geen friteuse (66%)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Xl en die is voor ons 4 prima, ik kan er 1 kilozak patat in 1 x in klaarmaken. Op FB zijn Airfryergroepen waar je volop recepten kunt uitwisselen, anders ga je daar eens kijken, of kijk eens op de FB pagina van de Philips Chef
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor de tip, zal ik gelijk doen

Ik vind zo'n ding best duur maar ben wel enthousiast geworden
Wij hebben een airfryer. In het begin werd hij veel gebruikt. Ovenfriet en aardappelwafeltjes, aardappelballetjes vinden we er lekkerder uit dan uit de oven of frietpan. Een kennis van me maakt al haar gebakken vlees erin, maar bij ons staat hij meestal werkeloos op het aanrecht. Ik stoor me nogal aan het ongebakken uiterlijk van gepaneerde producten.
Alle reacties Link kopieren
Niet meer. Helaas maar ga er deze week wel weer een kopen en frituren altijd in zonnebloemolie.



Onze oude friteuse had het begeven en toen een Aerofryer aangeschaft van Princess. Gebakken Aardappels etc en ovenfriet is prima maar snacks...... Nee geen succes en dan betaal je er gewoon veel geld voor wat niet naar behoren smaakt.



We blijven de Aerofryer gebruiken voor gebakken aardappelen maar voor onze wekelijkse portie friet (4 man) komt er toch weer een pan. Frietzaak is ook behoorlijk prijzig iedere week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven