Entertainment alle pijlers

90 days to wed 2017 (geen spoilers s.v.p.)

25-03-2017 19:23 1662 berichten
Abusievelijk is het topic 'een nieuw seizoen 90 days to wed' samengevoegd met '90 days to wed happily ever after', hetgeen niet terug te draaien is.

Aangezien het twee verschillende programma's/seizoenen zijn, met dus andere deelnemers, is het niet handig dat beide topics nu samengevoegd zijn. Daarom open ik bij deze dus een nieuw topic '90 days to wed 2017'.

Voor alle duidelijkheid: dit betreft dus het seizoen met deelnemers als Chantel, Nicole, Pedro, Azan, Anfisa en Alla.



Wil je nog napraten over het seizoen met Daniel en Mohamed, verwijs ik je graag door naar het topic 90 days to wed, happily ever after.

SVP GEEN SPOILERS PLAATSEN! Bedankt!
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 01-09-2017 20:36
7.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Herhaling aan het zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees graag mee!
Gezien paar keer wat gezien, ooow wat erg dus dat 90 days to wed.

Bedoel sommige deelnemers, vooral die verwaande Russische geloof ik die model wil worden en niks leuk vindt zoals die nieuwe auto enzzz.



Kan toch niet echt zijn?
We moesten iemand helpen herinneren aan '90 days to wed'. Weet alleen niet meer wie...

Dus bij deze.... vanavond om 21 uur een nieuwe aflevering van 90 days te wed!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er bijna klaar voor!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Yeaaaaaah
Leuk dat jullie ook gaan kijken. Nog 5 minuten... ik ga snel even wat drinken inschenken. Tot zo!
Alle reacties Link kopieren
Oké, nieuw topic dus. Ik zag hem net voorbij flitsen. Gelukkig maar want ik was alweer vergeten dat er weer een aflevering kwam.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap Patricks bezorgdheid wel en dat gevoel van 'here we go again', maar hij hoeft niet onbeschoft te doen en van die bijtende opmerkingen te maken.
quote:Liadan schreef op 31 maart 2017 @ 21:00:

Oké, nieuw topic dus. Ik zag hem net voorbij flitsen. Gelukkig maar want ik was alweer vergeten dat er weer een aflevering kwam. Leuk dat je er ook bij bent... volgens mij valt er weer genoeg te beleven in deze uitzending!
Waarom kan hij geen appartement vinden? Heeft hij een strafblad?
Alle reacties Link kopieren
Moest dat geheim van Jorge zo uitgerekt worden... Het is iedere aflevering genoemd.
Dat geheim was toch allang al duidelijk. Zoveel geld verdien je nergens. Alleen in de drugswereld
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me ook
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 31 maart 2017 @ 21:02:

[...]





Leuk dat je er ook bij bent... volgens mij valt er weer genoeg te beleven in deze uitzending!Het voorstukje zag er veelbelovend uit.
Aha... daar is ze eindelijk (die nieuwe)
Alle reacties Link kopieren
Omg... wat een leuk groen topje!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 31 maart 2017 @ 21:04:

Dat geheim was toch allang al duidelijk. Zoveel geld verdien je nergens. Alleen in de drugswereldDat ook nog eens!
quote:Liadan schreef op 31 maart 2017 @ 21:05:

[...]





Het voorstukje zag er veelbelovend uit. Precies... het is ook zo'n heerlijk vrijdagavondprogramma.
Alle reacties Link kopieren
Een nigeriaanse prins die zn vader net verongelukt is met een vliegtuig. Erfenis!!!!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Seriously... Waar is ze mee bezig?
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 31 maart 2017 @ 21:09:

Seriously... Waar is ze mee bezig?Ik snap het wel! Een èchte prins!!!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Gecatfished door je eigen vriend en dan ga je nog met hem verder? Echt... waar zit haar verstand?

Hoewel ik hier op forum soms nog wel vreemdere verhalen lees.
Alle reacties Link kopieren
Oh na de reclame krijgen we eindelijk de nicole/azan fitty?
Ah zitten jullie hier !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven