Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Het merk Mountain Peak van Scapino ben ik wel tevreden over.

Hopelijk bevallen Snoezekinds sandalen net zo goed als de wandelschoenen, die helaas maar tot maat 34 gaan.

Wij gebruiken ze als dagelijkse schoenen, vanwege de grote rubberen band over de neus. Héél handig met jongetjes.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik heb ook het Saba-pakket, heb er al 3 weggegeven aan familie en ga dat met nog minimaal 3 doen. Ook leuk om anderen blij te maken. :)
Ok ik kijk niet snel een gegeven paard in de bek maar ik vind dat sabra spul dus echt niet lekker. Zojuist een cracker op met de houmous pikant (vond het zurig/zout, totaal niets zoals de houmous die ik zelf wel eens maak) en een cracker met die tahina (vond het super rokerig smaken, net of ik een hap as nam) echt bah bah. Ik weet niet of ik mijn vrienden van de week blij maak met toastjes met dit spul. Ok ik heb de normale houmous nog niet geprobeerd maar ik heb er een hard hoofd in....
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Ik kende die producten al en vind ze lekker. Ik krijg alleen nooit zo'n hele bak op.
Hier ook de houmous opgehaald en de smaak is juist wel zoals ik hem gewend ben ( en dat is inderdaad zout en zurig). Gezond en lekker! Mijn moeder ook al wat gegeven om te proeven. Die 50 euro is inclusief de kortingsbonnen enzo die je hebt gekregen of nog zal krijgen hoor... Een bakje kost geloof ik rond de 2 euro. Is nog duur, maar een stuk minder duur dan 50 euro voor 9 bakjes ;)
Geheel vrekwaardig gaan wij vandaag voor 5 euro naar de dierentuin met punten van de rode suup, heb er ook van iemand hier punten gehdad, dus nogmaals befankt!
Gisteren ook de hummus gepropeerd... de naturel vond niemand lekker! de rest gaat wel.
Via Duitsland-magazine een Trotter reisgids over Berlijn gewonnen :cheer2:

Vandaag zelfgemaakte pizza (dus vrek-able)
Mugske schreef op 25 mei 2012 @ 16:45:

nog een code voor gratis verzenden bij bol

code is geldig t/m 31 mei: BN-876-TCF
Deze deed 't bij mij niet, misschien is ie maar 1x te gebruiken of alleen op bepaalde dingen? (Soms is het alleen voor boeken of cd's ofzo)
De hounous pikant heb ik wel eens, pikant vind ik em niet, maar met komkommer erop vind ik em wel erg lekker.
Veel plezier in de dierentuin germanwings!

Hier wrs ook een leuke vrekactie. Zijn op zoek naar een electrische bbq ik zag er nu een staan en heb deze besteld om af te halen in de winkel. Zegt mijn moeder dat ze er nog een had staan die maar 2 x is gebruikt. Hopelijk doet hij het nog en zijn wij 59 euro uitgespaard
Hopelijk doet de bbq het en kun je die in de winkel annuleren.

Heb 7 euro bij elkaar gesprokkeld bij gekkengoud dus laten uitbetalen en ben helemaal enthousiast over de gta acties. Heb dat in het verleden nooit gedaan maar zie nu dat het leuk wat oplevert. Erg blij mee.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Yes! Ik heb net boodschappen gedaan en ik heb de Bolletje actie eindelijk gevonden! Ook zag ik de Mona XL pudding (slagroom met aardbei, mijn zoontje lust het vast). Ik heb de cassiere gevraagd of ze de bon 2 keer wilde afdrukken en dat kon. Dus vandaag 2 GTA's gescoord.
shoppingqueen schreef op 28 mei 2012 @ 14:22:

Yes! Ik heb net boodschappen gedaan en ik heb de Bolletje actie eindelijk gevonden! Ook zag ik de Mona XL pudding (slagroom met aardbei, mijn zoontje lust het vast). Ik heb de cassiere gevraagd of ze de bon 2 keer wilde afdrukken en dat kon. Dus vandaag 2 GTA's gescoord.
Maar dan staat er "kopie bon" op (toch?), en dat accepteren ze toch niet?
chrissiy schreef op 28 mei 2012 @ 14:23:

[...]

Maar dan staat er "kopie bon" op (toch?), en dat accepteren ze toch niet?
Ik hoop dat ze daarmee bedoelen dat je zelf geen kopie van de bon mag maken. Er staat wel kopie bon op ja.. :sigh:
Als je een bon 2x afdrukt komt er idd 'kopiebon' op te staan.
Ik zet dat soort dingen altijd apart op de band.
Ik had er nog over nagedacht, maar dacht dat ik slim was om te vragen of ze hem 2 x kon uitprinten. Heb nooit nagedacht dat er kopie bon op zou komen te staan. Nou ja, dan gebruik ik die voor de goedkoopste GTA en zie ik wel of het komt.

Weer wat geleerd! *opschrijft in vrekkenboekje*
lamystere1 schreef op 27 mei 2012 @ 13:43:

Psst, en goedkoop en heel vrekwaardig dus. De humus is gratis en het afbakstokbroord was 32 eurocent per twee.

Het was even rijden maar beslist de moeite waard!
Met de fiets of de auto?
Ik heb bij de voorwaarden van de Mona actie gekeken en daar staat niet bij dat het geen kopiebon mag zijn.
nog beter: bij Bolletje hoef je geen bon te hebben.
rodeui schreef op 28 mei 2012 @ 15:08:

[...]

Met de fiets of de auto?
Tien minuten met de auto. Lamman krijgt elke maand geld van de provincie als hij niet de spitsroute neemt, dus zijn we binnendoor gegaan zodat het ons weinig benzinegeld kost. Ik blijf een vrek:-)
shoppingqueen schreef op 28 mei 2012 @ 15:08:

Ik heb bij de voorwaarden van de Mona actie gekeken en daar staat niet bij dat het geen kopiebon mag zijn.
shoppingqueen schreef op 28 mei 2012 @ 15:13:

nog beter: bij Bolletje hoef je geen bon te hebben.
;-)
Flashy schreef op 28 mei 2012 @ 10:00:

Gisteren ook de hummus gepropeerd... de naturel vond niemand lekker! de rest gaat wel.
Klopt, de gewone ga ik mengen met tomatenpesto of iets met een rood pittig sausje. Daar moet ik even over gaan nadenken. Vind het zonde om ze weg te gooien.
lamystere1 schreef op 28 mei 2012 @ 15:15:

[...]

Tien minuten met de auto. Lamman krijgt elke maand geld van de provincie als hij niet de spitsroute neemt, dus zijn we binnendoor gegaan zodat het ons weinig benzinegeld kost. Ik blijf een vrek:-)
Oh vertel, hoe werkt dat met de provincie en hoe contoleren ze dat? Heb ik ook wel oren naar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven