ongesteld bij vriend

31-05-2012 23:38 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een maand een nieuwe vriend, nu ben ik ongesteld morgen wanneer we hebben afgesproken. Misschien een stomme vraag, maar hoe vertellen jullie dit meestal? ik bedoel.. als je op de bank zit (maar dan denkt hij misschien dat het meteen seks gericht is) of als je je broek uit hebt (maar dat is eigenlijk te laat)..

Hoe doen jullie dat meestal?

Liefs
amand1969 schreef op 01 juni 2012 @ 00:30:

[...]

Ik heb wel eens gehoord dat, wanneer je in het eerste jaar een munt in een pot zou doen voor elke keer dat je seks met elkaar hebt, de pot nooit leeg raakt wanneer je na het eerste jaar elke keer een munt uit diezelfde pot haalt voor elke keer dat je seks met elkaar hebt.

Ik heb het niet verzonnen maar het klinkt plausibel (voor jonge mensen in een langdurige relatie)
Nou, dit herken ik echt helemaal niet. Ik denk dat ik diep in het rood zou staan...
frizzy schreef op 01 juni 2012 @ 00:26:

Ik ben normaliter echt amper ongesteld dus seks kan altijd wel, maar hoe gaat dat dan als je normaal of erg ongesteld bent, zit dan niet alles onder als je seks hebt?
Soms wel. Maak ik me niet druk om. De wasmachine is er goed voor. :)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
ninon schreef op 01 juni 2012 @ 00:23:

[...]

Jawel, alleen het tijdstip is hen onbekend. Moeten ze een app voor ontwikkelen, dat hij een notificatie krijgt wanneer het zover is. Red Alert of zo. Met mogelijkheid om meerdere vrouwen in te voeren voor de vreemdgangers en de mannen met een open relatie X-D
Ah, gat in de markt! X-D
haha oke, klinkt idd wel plausibel, alhoewel..als je zin hebt, heb je zin, zonde om dan daarvoor aan de kant te schuiven ;)
gember999 schreef op 01 juni 2012 @ 00:32:

[...]

Nou, dit herken ik echt helemaal niet. Ik denk dat ik diep in het rood zou staan...
:rofl:
amand1969 schreef op 01 juni 2012 @ 00:30:

[...]

Ik heb wel eens gehoord dat, wanneer je in het eerste jaar een munt in een pot zou doen voor elke keer dat je seks met elkaar hebt, de pot nooit leeg raakt wanneer je na het eerste jaar elke keer een munt uit diezelfde pot haalt voor elke keer dat je seks met elkaar hebt.

Ik heb het niet verzonnen maar het klinkt plausibel (voor jonge mensen in een langdurige relatie)
Maar wordt bij jou serieus de seks na 1 jaar al minder?! En dan alleen maar bergafwaarts? Dan begint het uitproberen toch pas goed?
X-D
amand1969 schreef op 01 juni 2012 @ 00:22:

[...]

Ach, iedereen is manager.

Mijn ervaring is dat je in het begin van een relatie tegen de klippen op neukt, bloed of geen bloed en dat je na een tijdje vaker ff een paar daagjes overslaat wanneer de vrouw weer ongesteld is.
Mijn ervaring ook. Ik heb ooit eens een minnaar gehad die het wel een punt vond en die zei ook duidelijk "Zeg het effe als je ongesteld bent", nou ja, dat deed ik dan. Als iemand het zo vraagt, dan hoef ik eea ook niet mooi in te pakken. Niet dat ik dat uberhaupt ook ooit maar heb overwogen overigens. Als ik me erdoor liet tegenhouden vertelde mij dat eigenlijk al genoeg....
gurly3 schreef op 01 juni 2012 @ 00:29:

[...]

Ik ben denk ik ''normaal ongesteld'' voor 3 dagen ofzo....

Niet alles zit er onder, meestal handdoek er bij ...hooguit wij zelf tussen de benen maar ach een frisse douche erna en alles is clean!

Of onder de douche ( alleen dan lijkt t soms meer doordat water het verdund)

Ik kijk ineens heel anders aan tegen die beroemde scene in de Hitchcockfilm waarin een vrouw staat te douchen en waarin je ineens veel bloed in het afvoerputje ziet kolken, suggererend dat ze met een mes is opengereten door een/haar moordenaar. Dat kan dus ook ongesteldheid zijn geweest.

Weer een illiusie armer en een misser van Hitchkock.... ;-)
luckyjane schreef op 01 juni 2012 @ 00:36:

[...]

Ik kijk ineens heel anders aan tegen die beroemde scene in de Hitchcockfilm waarin een vrouw staat te douchen en waarin je ineens veel bloed in het afvoerputje ziet kolken, suggererend dat ze met een mes is opengereten door een/haar moordenaar. Dat kan dus ook ongesteldheid zijn geweest.

Ik moet juist altijd aan die scene denken als ik ongesteld onder de douche sta en bloed zie. X-D
luckyjane schreef op 01 juni 2012 @ 00:36:

[...]

:rofl:
En
gember999 schreef op 01 juni 2012 @ 00:37:

[...]

Ik moet juist altijd aan die scene denken als ik ongesteld onder de douche sta en bloed zie. X-D
En kijk je dan meteen of je onder de snij- of steekwonden zit... ? X-D
gember999 schreef op 01 juni 2012 @ 00:14:

[...]

Ik begrijp echt niet dat het "ter sprake" moet worden gebracht. Het is toch geen big deal? Ook als een van beide liever niet heeft dat "de rode zee" bevaren wordt, kun je toch nog wel seks hebben? Of is het idee ik geen orgasme, dan jij ook geen orgasme? Lijkt me een beetje egoistisch,

Ik zou het een gigantische afknapper vinden als een partner echt een afkeer heeft van menstruatiebloed.

Ik kan ook niet goed tegen mensen die een afkeer hebben van vers zweet, oksel- en schaamhaar, dat soort dingen. Of mensen die per se meteen willen douchen na het vrijen.

Prima hoor, al die verregaande hygiëne, maar niet met mij. ;-)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Een film hoeft niet duur te zijn, no need 4 ketchup.
Dana schreef op 01 juni 2012 @ 00:44:

[...]

Ik zou het een gigantische afknapper vinden als een partner echt een afkeer heeft van menstruatiebloed.

Ik kan ook niet goed tegen mensen die een afkeer hebben van vers zweet, oksel- en schaamhaar, dat soort dingen. Of mensen die per se meteen willen douchen na het vrijen.

Vind ik ook een afknapper! Alsof je vies van elkaar bent. :-|
Ik ben ongesteld vind ik zo stom om te zeggen... niet alleen in dit soort situaties maar ook tegen bijvoorbeeld vriendinnen.

Vriend ziet bij mij vaak de bui al hangen als het zo ver is X-D

ik zou het wel op tijd aangeven. Het is een beetje lullig om elkaar eerst helemaal op te warmen en het dan pas te zeggen (of je moet het geen probleem vinden om het dan alsnog te doen)
Blusher schreef op 01 juni 2012 @ 00:47:

Ik ben ongesteld vind ik zo stom om te zeggen... niet alleen in dit soort situaties maar ook tegen bijvoorbeeld vriendinnen.

ik zou het wel op tijd aangeven. Het is een beetje lullig om elkaar eerst helemaal op te warmen en het dan pas te zeggen (of je moet het geen probleem vinden om het dan alsnog te doen)
huh, stom om te zeggen? Beeld je t dan liever uit ofzo? Ik vind die eufemismes juist altijd zo knullig klinken.
Blusher schreef op 01 juni 2012 @ 00:47:

mag ik vragen waarom jij of hij het liever niet doet tijdens je menstruatie? schaamte, vies, of ? * gewoon nieuwsgierig*
gember999 schreef op 01 juni 2012 @ 00:49:

[...]

huh, stom om te zeggen? Beeld je t dan liever uit ofzo? Ik vind die eufemismes juist altijd zo knullig klinken.
X-D
Dana schreef op 01 juni 2012 @ 00:44:

[...]

Helemaal eens. Geilheid kan wat mij betreft niet zonder lijfgeur. Het nadeel van schaamhaar is wel dat die zeepmeur extra lang blijft hangen overigens, dus als je dan toch wilt schrobben voor de seks, scheer de boel dan ook. Dan heb ik er minder last van.
Dana schreef op 31 mei 2012 @ 23:41:

Gewoon... Hij zegt: Hoi, hoe is 't met je? Fijne dag gehad?

En jij wrijft over je buik en zegt pruilend: Neeh, ik ben zielig en moet nodig getroost worden, ben ongesteld en barst van de buikpijn.
Ah, bij jou werkt dat ook? X-D
Dat is het eerste (bijna) overtuigende argument voor scheren dat ik ooit ergens heb gelezen, Vlinder. X-D
gember999 schreef op 01 juni 2012 @ 00:49:

[...]

En bovendien moet je bij een man meestal recht in de microfoon praten wil ie uberhaupt direct begrijpen wat je bedoelt.

Volgens mij krijgen veel mannen al de kriebels van het woord "menstrueren", dat is zo'n biologieleswoord. Zeg gewoon, zodra het moment aanbreekt dat jij denkt "dit wordt meer dan zoenen", "hmmmmm, smak,smal, lebber, lebber, smak, kwijl, etc......vind het een beetje stom om te zeggen maar ik ben ongesteld".

Aan hem om te bepalen wat hij wil en aan jou om te bepalen wat jij wil in die situatie. Hij snapt gerust wel dat het een beetje anders is dan normaal.
Eens met Vlinder, gewoon tijdens het zoenen zodra het richting geilheid gaat zeggen dat je ongesteld bent. Dan merk je vanzelf wat hij wel/niet wil.
Je hebt toch meerdere gaatjes die je kunt gebruiken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven