Demonstratie Den Haag 12 Juli pro Palestina

14-07-2014 17:20 1712 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag de demonstratie in Den Haag tegen het geweld van Israel tegen de Palestijnen.



Wie heeft er wat van mee gekregen?



Speech die rond gaat op facebook.



https://www.youtube.com/watch?v=FsVmgLkrCcw
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 31 juli 2014 @ 11:38:

[...]



Als je zo vatbaar bent voor propaganda van je mede-moslims, ben je niet bepaald zélf een 'zelfdenkende wezen'. Überhaupt zijn religieuzen over het algemeen geen 'zelfdenkende wezens'.Wie zegt dat ik moslim ben?
love more, worry les
Alle reacties Link kopieren
quote:meivogel schreef op 31 juli 2014 @ 11:21:

[...]





Boo, echt, hier valt mijn mond alweer van open. Geloven jullie dat nou echt? Alles wat moslims in een slecht daglicht stelt wordt collectief verdraaid tot: het is de schuld van de Joden/het westen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 11:41:

[...]





Wie zegt dat ik moslim ben?Is dat niet zo dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 31 juli 2014 @ 11:43:

[...]



Is dat niet zo dan?Je oordeelt zoals gewoonlijk weer te snel
love more, worry les
quote:mariamm schreef op 31 juli 2014 @ 10:47:

Isa88, ik welke wereld leef jij?? 9/11 hebben de zionisten zelf in scene gezet! Als excuus om moslims uit te moorden! Omdat ze een bedreiging vormen voor hun plannen voor deze wereld. Jouw hele leven wordt door hun beheerst. Ga je eerste verdiepen in wat er echt gebeurd in deze wereld, ipv wat ze jouw laten geloven wat er gebeurd, voordat je hier onzin komt uitkramen.Eeuh, er is er maar één hier die ik nu onzin zie uitkramen. Ik heb bijna medelijden met je, omdat je zo gehersenspoeld bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 11:46:

[...]





Je oordeelt zoals gewoonlijk weer te snel

"Zoals gewoonlijk"? Je hebt hier pas net een account.

Oke, zo dan: ben je moslim?
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 31 juli 2014 @ 11:49:

[...]



"Zoals gewoonlijk"? Je hebt hier pas net een account.

Oke, zo dan: ben je moslim?



klopt ken je niet eens zit te plagen. Ik heb wel vaak meegelezen hier.

Maaruh hebben we op dit forum vaak te maken met TELEVAAG lezers?



Religie: geloof in mezelf!
love more, worry les
quote:vivarita schreef op 31 juli 2014 @ 11:06:

Israël doet een ander aan wat zichzelf ooit is aangedaan. Men vergeet snel blijkbaar...





Huh?! Hebben de Joden/Israeli's gaskamers of vernietigingskampen dan?

Echt efficiënt zijn ze dan niet. Hitler heeft er in 5 jaar tijd zo'n 6 miljoen uitgeroeid. Israël is, volgens sommigen, al 60 jaar bezig en er zijn steeds meer Palestijnen.

Maar goed, leg eens uit a.u.b?
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 11:18:

Iedere zelfdenkende wezen weet inmiddels wel dat 9/11 opgezet is! Fucking Inside job!!!!!!Is je aluminiumfolie op?
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 31 juli 2014 @ 11:54:

[...]





Huh?! Hebben de Joden/Israeli's gaskamers of vernietigingskampen dan?

Echt efficiënt zijn ze dan niet. Hitler heeft er in 5 jaar tijd zo'n 6 miljoen uitgeroeid. Israël is, volgens sommigen, al 60 jaar bezig en er zijn steeds meer Palestijnen.

Maar goed, leg eens uit a.u.b?



Ik heb nooit begrepen dat het heeft kunnen gebeuren. Geen enkele k*t land heeft snel ingegrepen, hij kon gewoon zijn gang gaan. 1 persoon!!!

Maar nu ik zie dat de landen wederom hun hoofd omdraaien voor Palestina.... geloof ik het.
love more, worry les
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 11:54:

[...]





klopt ken je niet eens zit te plagen. Ik heb wel vaak meegelezen hier.

Maaruh hebben we op dit forum vaak te maken met TELEVAAG lezers?

Juist. Maar dat was meteen al duidelijk. (Net als bij Mariamm overigens.)



Zo geïndoctrineerd zijn en het dan hebben over 'zelfdenkende wezens'? Zie je daar de tegenstrijdigheid niet van in?



En wat vind je Saïd Cinar? Of beschouw je dit als een 'Televaag' bericht ergo westerse leugen?
Alle reacties Link kopieren
Isa ik begrijp wat je bedoelt, ik zie het in mijn omgeving helaas ook. Maar gelukkig zijn er wel moslims die niet verblind zijn door haat. Ik irriteer mij ook mateloos aan de selectieve verontwaardiging van mijn landgenoten.
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 11:59:

[...]





Ik heb nooit begrepen dat het heeft kunnen gebeuren. Geen enkele k*t land heeft snel ingegrepen, hij kon gewoon zijn gang gaan. 1 persoon!!!

Maar nu ik zie dat de landen wederom hun hoofd omdraaien voor Palestina.... geloof ik het.Wow, echt. Heb jij geen enkel benul van geschiedenis of zit je gewoon te trollen hier?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk voor mezelf. Wie moet in hemelsnaam mij indoctrineren. ISIS.. Who the **** is said?
love more, worry les
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 11:59:

[...]





Ik heb nooit begrepen dat het heeft kunnen gebeuren. Geen enkele k*t land heeft snel ingegrepen, hij kon gewoon zijn gang gaan. 1 persoon!!!

Maar nu ik zie dat de landen wederom hun hoofd omdraaien voor Palestina.... geloof ik het.

Geef Hamas de macht en middelen die Hitler had en Israël en alle Joden worden vernietigd. Daarom zit de IDF achter Hamas aan en niet achter 'de Palestijnen'.

Als ze dat hadden gewild, was Gaza nu een parkeerplaats.
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 31 juli 2014 @ 11:05:

[...]





Het probleem is inderdaad simpel. Aan de Palestijnse kant is er maar 1 oplossing mogelijk en dat is dood aan alle Joden. Geen andere compromis mogelijk, zelfs al sterven zij er zelf aan.



Een andere oplossing is er niet, omdat de moslim wereld geen andere accepteert.



En daar zit het gigantische probleem.Pfff... Dat is kul natuurlijk. Maar goed, ik denk dat ik hier niet helemaal goed ben qua discussie. Het is allemaal veel te simpel gedacht. Dat gaat toch nergens over. En dat is eng, zoveel ongenuanceerde uitspraken gebaseerd op eenzijdige bronvermelding.
Alle reacties Link kopieren
`Make the lie big, make it simple, keep saying it, and eventually they will believe it`



Overgenomen door BIBI de Zionist.
love more, worry les
Alle reacties Link kopieren
quote:tutti_frutti schreef op 31 juli 2014 @ 12:06:

Isa ik begrijp wat je bedoelt, ik zie het in mijn omgeving helaas ook. Maar gelukkig zijn er wel moslims die niet verblind zijn door haat. Ik irriteer mij ook mateloos aan de selectieve verontwaardiging van mijn landgenoten.

Goed om te lezen , ik weet ook wel dat niet iedereen zo denkt. De mensen die zo denken zetten het op internet en de mensen die zich wat rustiger houden en niet zo denken, die zetten ook niets op internet natuurlijk. Ook IK vind het erg voor de mensen in Palestina, ik ben ook niet tegen Palestina maar ik ben tegen Hamas. Ik weet ook niet hoe Israel het zou moeten aanpakken, natuurlijk moet er een andere oplossing gevonden worden maar gister zag ik een filmpje hoe die engerds uit zo'n tunnel kwamen en 5 soldaten doodschoten, dat is ook eng. Dat kan zomaar in je achtertuin staan. Logisch dat de israelische bevolking bang is, ik zou dat ook zijn namelijk.

Ik koos in eerste instantie helemaal geen kant, terwijl ik meer Israelische vrienden en familie heb dan moslim vrienden.

Maar na die demonstraties en de uitspraken, die echt niet van de lucht waren, werd ik gewoon zo boos. Ik heb nog familie leven, waarvan de ouders om zijn gekomen in concentratiekampen en dan word er nu gezegd alle joden aan het gas en allemaal dood en Hitler had het af moeten maken, dat is heeeeeeeeel erg pijnlijk voor die mensen. Dan lukt het me niet om respect op te brengen, lukt me niet.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 12:11:

Ik denk voor mezelf. Wie moet in hemelsnaam mij indoctrineren. ISIS.. Who the **** is said?

De staatsgodsdienst van het land van je roots, de koran en je mede-islamieten?



Over Saïd Cinar. Isa_88 plaatste hier net de link van een Telegraaf bericht. Ik dacht dat je daarop doelde toen je vroeg of dit forum vaak met 'Televaag lezers' te maken had.

Dit is de bewuste Saïd Cinar: http://m.telegraaf.nl/bin ... -crimineel-bedreigt-joden



Vind je d'r van?
Alle reacties Link kopieren
Die said is sowieso gek, hij maakte ook een filmpje over Wilders dat hij dood moest en vele moslims die dat aanmoedigden op FB. Die man is gek.
.
Alle reacties Link kopieren
en Boo23 je kan wel lacherig doen maar dat filmpje is echt en die man heeft vele volgers op FB die hij allemaal opstookt, dus dat is ziek en FOUT.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 31 juli 2014 @ 12:28:

en Boo23 je kan wel lacherig doen maar dat filmpje is echt en die man heeft vele volgers op FB die hij allemaal opstookt, dus dat is ziek en FOUT.Hij krijgt inderdaad zeer veel bijval op zijn FB. Daarom ben ik benieuwd wat Boo23 en Mariamm ervan vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 31 juli 2014 @ 12:30:

[...]



Hij krijgt inderdaad zeer veel bijval op zijn FB. Daarom ben ik benieuwd wat Boo23 en Mariamm ervan vinden.Ik denk dat in ieder geval Mariamm er smakelijk om heeft moeten lachen.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 31 juli 2014 @ 12:30:

[...]



Hij krijgt inderdaad zeer veel bijval op zijn FB. Daarom ben ik benieuwd wat Boo23 en Mariamm ervan vinden.Daarom, hij stookt mensen op en er zijn genoeg mensen die hem GEWELDIG vinden, Marokkaanse jongeren dus dit is gevaarlijk zo'n filmpje. Is hij opgepakt eigenlijk?
.
Alle reacties Link kopieren
Zieke geest.. die geen aandacht verdient. Die moet namelijk naar Palestina waar er verdomme ieder uur kind legaal vermoord wordt!!!!!!!!!!!!!!



Correctie bedoel dat de aandacht naar Palestina moet ipv naar die randdebiel.
love more, worry les

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven