Demonstratie Den Haag 12 Juli pro Palestina

14-07-2014 17:20 1712 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag de demonstratie in Den Haag tegen het geweld van Israel tegen de Palestijnen.



Wie heeft er wat van mee gekregen?



Speech die rond gaat op facebook.



https://www.youtube.com/watch?v=FsVmgLkrCcw
quote:meivogel schreef op 31 juli 2014 @ 13:29:

[...]





Ik hou het voor gezien hier. Tegen zoveel domheid kan niemand op.Ik geloof zo maar dat zoveel domheid het resultaat kan zijn van de hersenspoeling opleiding aan het IBN Ghaldoun en soortgelijke scholen waar diploma's per kilo te koop zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 31 juli 2014 @ 13:53:

[...]





Het zegt meteen ook alles waar mensen hun meningen op baseren



vaak op Youtube filmpjes, waar 1 van beide partijen feilloos uit kan leggen dat de kant die zij steunen volledig in hun recht staat.



Dit gebeurt aan beide kanten uiteraard, maar ik heb het idee dat ongeletterde moslims net iets vatbaarder zijn voor dit soort ongefundeerde propaganda. Verder kijken dan wat ze met de paplepel wordt ingegoten is er niet bij helaas.



En uiteraard zeggen zij dat ook over zionisten. Dat ben je namelijk automatisch als je Israël niet meteen vernietigd wilt zien. Logica, logica.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 31 juli 2014 @ 13:43:

Boo23 en Miriamm zijn hier alleen maar hun Jodenhaat aan het rechtvaardigen. Wat mij betreft hebben we het helder. En ook dat veel moslims denken als Boo23 en Mariamm.

Jodenhaat hoort bij de islam. Of niet dan Boo en Mariamm?



Echt weer typische NOESA, provoceren!!



Flauw en triest maar dit zegt meer iets over jou.
love more, worry les
Alle reacties Link kopieren
quote:malu3 schreef op 31 juli 2014 @ 13:56:

[...]





Ik geloof zo maar dat zoveel domheid het resultaat kan zijn van de hersenspoeling opleiding aan het IBN Ghaldoun en soortgelijke scholen waar diploma's per kilo te koop zijn.En niet te vergeten van de (vaak ongeletterde) ouders, die hun kinderen, geheel in de islamitische traditie, tot moslim bombarderen, nog voor die kids ook maar een seconde hebben kunnen nadenken.
Tuurlijk hebben de moslims geen schuld aan 9/11, ISIS, Boko Haram en alle andere ellendige gebeurtenissen. Het is de schuld van de ongelovigen en de Joden. Dat mensen dat nou niet snappen he!



De Islam is een ideologie die het liefst alles en iedereen vermoordt die niet in de Islam gelooft. Ik vind moslims domme mensen die niet zelf kunnen nadenken en alles aannemen wat in de Koran staat en wat de Imam zegt.
Alle reacties Link kopieren
quote:meivogel schreef op 31 juli 2014 @ 13:48:

[...]





Ik weet niet wat voor een filmpje dat is, maar toen ik het opnieuw probeerde af te spelen, was ik mijn hele internetverbinding kwijt en heb ik tot drie keer toe opnieuw moeten opstarten om weer verbinding te krijgen.



Misschien een zionistisch complot om mij af te houden van de feiten, wat denk jij?



ja haha Nousa zit achter het complot.

Tik eens onderstaande in op youtube.



Miko Peled Seattle. Oct. 1, 2012.
love more, worry les
Alle reacties Link kopieren
[quote]marthe1991 schreef op 31 juli 2014 @ 14:07:

Tuurlijk hebben de moslims geen schuld aan 9/11, ISIS, Boko Haram en alle andere ellendige gebeurtenissen. Het is de schuld van de ongelovigen en de Joden. Dat mensen dat nou niet snappen he!



De Islam is een ideologie die het liefst alles en iedereen vermoordt die niet in de Islam gelooft. Ik vind moslims domme mensen die niet zelf kunnen nadenken en alles aannemen wat in de Koran staat en wat de Imam zegt.[/quotutoe



Hoe kun je hele groep over 1 kam scheren DOMBO die je zelf bent. Ga lekker naar fok.forum
love more, worry les
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 14:02:

[...]





Echt weer typische NOESA, provoceren!!



Flauw en triest maar dit zegt meer iets over jou. Reageer nou maar gewoon inhoudelijk. Je haat Joden niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik kies geen enkele zijde. Ben alleen wel van mening dat het landje pik is geweest. De joden hadden decennia geleden een eigen staat nodig, waar de opties o.a. waren Argentinië, Angola (of een ander Afrikaans land in de buurt) of Palestina. Omdat Palestina in het beloofde land lag werd dat het uiteindelijk. Als je echter gaat kijken wat er in de jaren daarop is ingenomen aan land, dan vind ik dat er daar ook wel eens over achter de oren gekrabt had mogen worden.



Stel dat het Nederland was geweest, begint het in Limburg en tientallen jaren wonen de Nederlanders met zn allen alleen nog in Noord Holland.



Wat betreft de huidige situatie, van mij mogen de terroristen (van beide kanten) opgehangen worden. Maar vrouwen, kinderen en hele gezinnen mogen niet het slachtoffer worden. Of ze nu Palestijns of Israëlisch zijn.
Alle reacties Link kopieren
De indoctrinatie is diep, heel diep. Ik vrees dat dit niet met een of twee generaties eruit is.

Ik heb mij zelf kunnen ontwrichten uit die greep. Ja veel moslims (Marokkanen) horen van jongs af aan dat Joden niet deugen en slecht zijn, mede ook omdat dit in de Koran staat.

Ik herken veel van wat Mariam schrijft, ik hoor het continu in mijn omgeving. Inmiddels ken ik bijna geen enkele Marokkaan die niet gelooft dat 9/11 een inside job is.

Praten over Israel en Hamas doe ik eerlijk gezegd niet in een groepje, omdat je afwijkende mening niet getolereerd word en je gelijk voor Zionist word uitgemaakt.



Het is een kwestie waar wij niet gaan uitkomen helaas.
[quote]Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 14:11:



Hoe kun je hele groep over 1 kam scheren DOMBO die je zelf bent. Ga lekker naar fok.forum[/quote



Jij scheert alle Joden toch ook over een kam.
quote:tutti_frutti schreef op 31 juli 2014 @ 14:17:

De indoctrinatie is diep, heel diep. Ik vrees dat dit niet met een of twee generaties eruit is.

Ik heb mij zelf kunnen ontwrichten uit die greep. Ja veel moslims (Marokkanen) horen van jongs af aan dat Joden niet deugen en slecht zijn, mede ook omdat dit in de Koran staat.

Ik herken veel van wat Mariam schrijft, ik hoor het continu in mijn omgeving. Inmiddels ken ik bijna geen enkele Marokkaan die niet gelooft dat 9/11 een inside job is.

Praten over Israel en Hamas doe ik eerlijk gezegd niet in een groepje, omdat je afwijkende mening niet getolereerd word en je gelijk voor Zionist word uitgemaakt.



Het is een kwestie waar wij niet gaan uitkomen helaas.Er is maar 1 oplossing, Geen moslims meer toelaten in Nederland. De westerse wereld en de Islam gaan niet samen. Ik snap ook niet dat moslims hier willen wonen. Alles wat er hier gebeurt en hoe we hier leven wordt afgekeurd door het grootste gedeelte van de moslims. Ga dan lekker in dat kalifaat wonen waar men leeft zoals jij het ideaal vindt!
Alle reacties Link kopieren
quote:marthe1991 schreef op 31 juli 2014 @ 14:20:

[quote]Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 14:11:



Hoe kun je hele groep over 1 kam scheren DOMBO die je zelf bent. Ga lekker naar fok.forum[/quote



Jij scheert alle Joden toch ook over een kam.Absoluut niet!! Waar en wanneer heb ik dat gezegd? Als je voor Palestina bent wordt je hier automatisch omgedoopt als joden hater.
love more, worry les
Alle reacties Link kopieren
quote:marthe1991 schreef op 31 juli 2014 @ 14:23:

[...]





Er is maar 1 oplossing, Geen moslims meer toelaten in Nederland. De westerse wereld en de Islam gaan niet samen. Ik snap ook niet dat moslims hier willen wonen. Alles wat er hier gebeurt en hoe we hier leven wordt afgekeurd door het grootste gedeelte van de moslims. Ga dan lekker in dat kalifaat wonen waar men leeft zoals jij het ideaal vindt!Nee begrijp ook niet waarom moslims tussen mensen als jij willen wonen.
love more, worry les
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 14:27:

[...]





Nee begrijp ook niet waarom moslims tussen mensen als jij willen wonen.Je kent me niet eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 14:25:

[...]





Absoluut niet!! Waar en wanneer heb ik dat gezegd? Als je voor Palestina bent wordt je hier automatisch omgedoopt als joden hater.Iedereen die van pure gekkigheid de Zionisten overal de schuld van geeft, wordt gezien als Jodenhater. Gek is dat. Misschien komt dat door de haat die uit iedere post van jou spuit?
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 14:27:

[...]





Nee begrijp ook niet waarom moslims tussen mensen als jij willen wonen.Ik wel. Het geld en de uitkeringen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 14:27:

[...]





Nee begrijp ook niet waarom moslims tussen mensen als jij willen wonen.



Twee zaken: geld en vrijheid. Om vervolgens die vrijheid te gebruiken om te streven naar minder vrijheid in gebieden waar ze zelf niet willen wonen. en maar roepen dat ze in nederland zo gediscrimineerd worden.



Je moet voor de grap eens aan een moslim vragen door welke wetten en regels ze zo vreselijk gediscrimineerd worden. Is lachen. Ze kunnen er welgeteld nul opnoemen. Is ook niet zo raar in een land waar iedereen voor de wet gelijk is.
Alle reacties Link kopieren
quote:tutti_frutti schreef op 31 juli 2014 @ 14:17:

De indoctrinatie is diep, heel diep. Ik vrees dat dit niet met een of twee generaties eruit is.

Ik heb mij zelf kunnen ontwrichten uit die greep. Ja veel moslims (Marokkanen) horen van jongs af aan dat Joden niet deugen en slecht zijn, mede ook omdat dit in de Koran staat.

Ik herken veel van wat Mariam schrijft, ik hoor het continu in mijn omgeving. Inmiddels ken ik bijna geen enkele Marokkaan die niet gelooft dat 9/11 een inside job is.

Praten over Israel en Hamas doe ik eerlijk gezegd niet in een groepje, omdat je afwijkende mening niet getolereerd word en je gelijk voor Zionist word uitgemaakt.



Het is een kwestie waar wij niet gaan uitkomen helaas.Marokkanen die denken dat 9/11 inside Job is geweest?? Kijk op internet diegene die dat beweren zijn 99% geen Marokkaan. Zijn zelf joods, christenen , atheïsten ,hindo.
love more, worry les
quote:tutti_frutti schreef op 31 juli 2014 @ 14:17:

De indoctrinatie is diep, heel diep. Ik vrees dat dit niet met een of twee generaties eruit is.

Ik heb mij zelf kunnen ontwrichten uit die greep. Ja veel moslims (Marokkanen) horen van jongs af aan dat Joden niet deugen en slecht zijn, mede ook omdat dit in de Koran staat.

Ik herken veel van wat Mariam schrijft, ik hoor het continu in mijn omgeving. Inmiddels ken ik bijna geen enkele Marokkaan die niet gelooft dat 9/11 een inside job is.

Praten over Israel en Hamas doe ik eerlijk gezegd niet in een groepje, omdat je afwijkende mening niet getolereerd word en je gelijk voor Zionist word uitgemaakt.



Het is een kwestie waar wij niet gaan uitkomen helaas.Ik vraag mij uit pure belangstelling af hoe jij ertoe gekomen bent om je eigen mening te vormen in plaats van klakkeloos de mening die Boo en Mariam hier ventileren over te nemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boo23 schreef op 31 juli 2014 @ 14:33:

[...]





Marokkanen die denken dat 9/11 inside Job is geweest?? Kijk op internet diegene die dat beweren zijn 99% geen Marokkaan. Zijn zelf joods, christenen , atheïsten ,hindo.



Nee hoor alle Marokkanen die ik ken (en ja ik en er heel veel) geloven dat 9/11 een inside job is. Wat Hindoestanen, Joden en Christenen geloven dat weet ik niet.

Veel Marokkanen zijn een kei in complot denken, nu ook weer met de MH17.
quote:tutti_frutti schreef op 31 juli 2014 @ 14:17:

De indoctrinatie is diep, heel diep. Ik vrees dat dit niet met een of twee generaties eruit is.

Ik heb mij zelf kunnen ontwrichten uit die greep. Ja veel moslims (Marokkanen) horen van jongs af aan dat Joden niet deugen en slecht zijn, mede ook omdat dit in de Koran staat.

Ik herken veel van wat Mariam schrijft, ik hoor het continu in mijn omgeving. Inmiddels ken ik bijna geen enkele Marokkaan die niet gelooft dat 9/11 een inside job is.

Praten over Israel en Hamas doe ik eerlijk gezegd niet in een groepje, omdat je afwijkende mening niet getolereerd word en je gelijk voor Zionist word uitgemaakt.



Het is een kwestie waar wij niet gaan uitkomen helaas.Ik kan het erg waarderen dat je zo'n genuanceerde reactie geeft. Dat zal misschien niet meevallen tussen alle haatposts die hier inmiddels staan.
quote:julius schreef op 31 juli 2014 @ 14:30:

[...]





Iedereen die van pure gekkigheid de Zionisten overal de schuld van geeft, wordt gezien als Jodenhater. Gek is dat. Misschien komt dat door de haat die uit iedere post van jou spuit?+1
quote:Noesa schreef op 31 juli 2014 @ 14:33:

[...]



Ik wel. Het geld en de uitkeringen.Uiteraard is dat de motivatie en uiteindelijk moet hier ook een kalifaat gesticht worden waar de moslims alleenheerschappij hebben en alle anderen het bokje zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:julius schreef op 31 juli 2014 @ 14:30:

[...]





Iedereen die van pure gekkigheid de Zionisten overal de schuld van geeft, wordt gezien als Jodenhater. Gek is dat. Misschien komt dat door de haat die uit iedere post van jou spuit?



Ik voel zeker haat voor deze zieke wereld met z'n hogere machten ja. Ter duidelijkheid haat absoluut geen JODEN.



Verder mag je denken wat je wilt Julius. Als jij je er maar beter bij gaat voelen.
love more, worry les

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven