Wie heeft er wel eens gesext met een Marokkaanse

10-05-2012 15:45 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij echt super lekker om met een Marokkaanse te sexen,maar krijg je dan niet haar fam achter je aan???
Alle reacties Link kopieren
...
oudebaas wijzigde dit bericht op 17-07-2015 07:32
Reden: Dubbel
% gewijzigd
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Het is een retorische vraag volgens mij. Maar naar mijn mening schuilt er inderdaad een risico in en dat is het nooit waard.
.
Alle reacties Link kopieren
Helaas niet, lijkt me heerlijk! Hebben vaak een grote kont
Alle reacties Link kopieren
Dat kont gebeuren klopt zeker.



Het kan zeker zonder die familie die achter je aankomt. Tegenwoordig hebben die dames ook veel vrijheid, nachtleven zit ook vol met Marokkaanse dames.



En de meeste zijn ook wild in bed hihi ennnn heb geen familie nog gezien...
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd...
Alle reacties Link kopieren
quote:nicemen schreef op 10 mei 2012 @ 15:55:

Malika:Ik bedoel het ook niet verkeerd maar vroeg mij gewoon af

Omdat je weleens hoort dat 'jullie' liever geen onbesneden man willenIk haat het echt als mensen 'jullie' zeggen. Alsof heel het volk dezelfde mening,interesses etc heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doratheexplorer schreef op 10 augustus 2015 @ 14:22:

[...]





Ik haat het echt als mensen 'jullie' zeggen. Alsof heel het volk dezelfde mening,interesses etc heeft.Exact, komt zo dom en bekrompen over 😒
Girls compete with each other, women empower one another
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens gesext met een Marokkaanse man, het was heel lekker en na afloop vroeg ik: Sexen alle Marokkaanse mannen zo lekker. Toen zei hij: Ja!

Hij hield van de missionarishouding. Dus ik vroeg: Houden alle Marokkaanse mannen van dit standje? Toen zij hij: Ja!

Dus alle Marokkaanse mannen sexen heerlijk en bij voorkeur in de missionarishouding.



Zoiets TO? Oelewapper!
Alle reacties Link kopieren
Nadat ik het met Yasmina had gedaan (de geile donder) kreeg ik haar pooier achter me aan. Die pooier was ook nog es haar broer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven