Wie heeft er wel eens gesext met een Marokkaanse

10-05-2012 15:45 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij echt super lekker om met een Marokkaanse te sexen,maar krijg je dan niet haar fam achter je aan???
Alle reacties Link kopieren
Domste topic ever.....
Bloempjedinges, verbeter de wereld en begin bij jezelf. Ga wat nuttigs doen: poets je Nederlands eens even op. Viezeriken is met één K, Nederlandse is met een hoofdletter en ongelovigen is hier zelfstandig gebruikt, dus daar moet een N achter.
quote:bloemetje_roosje schreef op 10 juli 2015 @ 02:42:

Stelletje viezerikken. Ga wat nuttigs doen met de tijd die je hier op aarde hebt. Marokkaanse vrouwen moeten niets van nederlandse ongelovige hebben.Van tussen zonsopgang en zonsondergang niet eten en drinken ga je wartaal uitslaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:vincedexa schreef op 10 juli 2015 @ 08:07:

aaah daar ben je weer! toch weer even een vraag. Is jouw preutse bekrompenheid het gevolg van een religieuze levensovertuiging misschien?

En ik denk dat het verstandig is dat je je eigen raad opvolgt en eens wat nuttigs gaat doen met je tijd.

Gewoon om je te pesten ga ik nu drie keer het woord neuken zeggen: Neuken! Neuken! Neuken!Da's 4x
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
quote:theemok schreef op 10 juli 2015 @ 08:55:

Bloempjedinges, verbeter de wereld en begin bij jezelf. Ga wat nuttigs doen: poets je Nederlands eens even op. Viezeriken is met één K, Nederlandse is met een hoofdletter en ongelovigen is hier zelfstandig gebruikt, dus daar moet een N achter.Moet dat niet zijn met één L?
quote:bloemetje_roosje schreef op 10 juli 2015 @ 02:42:

Stelletje viezerikken. Ga wat nuttigs doen met de tijd die je hier op aarde hebt. Marokkaanse vrouwen moeten niets van nederlandse ongelovige hebben.Nou sommige wel hoor, kan ik je vertellen maar als je nederlandse 'ongelovigen' zo haat dan is er tegenwoordig een prachtig kalifaat waar je je misschien beter thuis zult voelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Antoon69 schreef op 11 juli 2015 @ 02:12:

[...]





Nou sommige wel hoor, kan ik je vertellen ;-

.Ik meld me ongelovige nederlandse mannen
Alle reacties Link kopieren
quote:nicemen schreef op 10 mei 2012 @ 16:13:

Dames dames toch ruik ik hier jaloezie??



Je ruikt je bovenlip



Typische mannenpost: vrouwen reageren niet serieus op een trolpost, maar zijn daarom dan meteen weer jaloers.
Alle reacties Link kopieren
quote:malika88 schreef op 11 juli 2015 @ 02:29:

[...]





Ik meld me ongelovige nederlandse mannen

Ik buitenlandse vrouwen.

Hebben we nu een match?



Een indiase vrouw lijkt me ook wel spannend trouwens
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 10 mei 2012 @ 17:07:

Ja heb ik gedaan



Ook met hoofddoek



Was heerlijkWat heeft hoofddoek hiermee te maken? 😖
Alle reacties Link kopieren
Badr hari lijkt mij wel een spannende man i like him
quote:Badra schreef op 12 juli 2015 @ 05:26:

Badr hari lijkt mij wel een spannende man i like him
quote:Roesra23 schreef op 12 juli 2015 @ 00:00:

[...]





Wat heeft hoofddoek hiermee te maken? 😖



Niet zoveel



maar als je mannelijk macho aan het opscheppen bent wel.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk. Mannen scheppen op over dingen die niet relevant zijn, badmeester.
quote:Roesra23 schreef op 12 juli 2015 @ 11:26:

Je hebt gelijk. Mannen scheppen op over dingen die niet relevant zijn, badmeester.Klopt. Gelukkig ben er zelf wel van bewust-:)
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat er stond: Wie heeft er wel eens gesext met een Marokkaanse badmeester



Alle reacties Link kopieren
quote:Badra schreef op 12 juli 2015 @ 05:26:

Badr hari lijkt mij wel een spannende man i like him Nou maar hopen dat hij zijn werk niet mee naar huis neemt
Alle reacties Link kopieren
quote:robbie75 schreef op 13 juli 2015 @ 18:52:

[...]



Nou maar hopen dat hij zijn werk niet mee naar huis neemt Hij is zooooo lekker ! mijn Marokkaanse vriend heeft veel van hem.
quote:Badra schreef op 13 juli 2015 @ 19:24:

[...]





Hij is zooooo lekker ! mijn Marokkaanse vriend heeft veel van hem.Ideaal als je van SM houdt ...
Alle reacties Link kopieren
quote:gdjaghurelac schreef op 10 mei 2012 @ 15:55:

[...]





Veel marokkanen zitten ook vol vooroordelen Als ik Marokkaanse meiden tegenkom/spreek en ik vertel dat mijn vriend Marokkaans is, reageren ze allemaal boos want 'wij Nederlanders pikken hun mannen in'





Dat zeggen de meiden letterlijk tegen je?!

Geloof er niets van of je moet een eerste generatie Marokkaan aan de haak hebben geslagen 😨



TO, wees recht voor zijn raap. Wie weet heeft die collega wel zin in een ONS met jou, je hoort dam wel vanzelf of er een Mohamed is die daar niet van gediend is.
Girls compete with each other, women empower one another
Een half Marokkaanse, half Nederlandse. Telt dat ook?
Jezus Gristus, wat is dit nou weer voor een topic.
Alle reacties Link kopieren
Een anno 2012 topic kom ik er net achter 😂
Girls compete with each other, women empower one another
Alle reacties Link kopieren
Ahum...dacht dat nederlanders niks van marokkanen moeten hebben. Of geld dat niet voor de knappe meiden.
Alle reacties Link kopieren
quote:farrah15 schreef op 17 juli 2015 @ 07:11:

Ahum...dacht dat nederlanders niks van marokkanen moeten hebben. Of geld dat niet voor de knappe meiden.

Oh... Bijzonder. Hebben alle Nederlanders een hekel aan Marokkanen? Ik dacht alleen die 15-20 procent die soms PVV stemt. Bovendien zijn veel Marokkanen zelf ook Nederlander.



Ik heb zelf ooit seks met een Nederlandse en een Israëlische met Marokkaanse achtergrond gehad. Ik vond het prettige ervaring, zoals ik seks met de meeste dames een prettige ervaring vond.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven