Wie heeft er wel eens gesext met een Marokkaanse

10-05-2012 15:45 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij echt super lekker om met een Marokkaanse te sexen,maar krijg je dan niet haar fam achter je aan???
Alle reacties Link kopieren
Nou dan riskeer ik maar de doodstraf,zij is het zeker waard
Alle reacties Link kopieren
Rooie wangen?

Gadver...wat niet mannelijk...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_marvellous schreef op 10 mei 2012 @ 15:59:

nee dank je, heb geen in fietsen vandaagIk ook niet, heb je gezien wat voor weer het buiten is.
Alle reacties Link kopieren
quote:nicemen schreef op 10 mei 2012 @ 15:45:

Het lijkt mij echt super lekker om met een Marokkaanse te sexen,maar krijg je dan niet haar fam achter je aan???
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Wie zegt eigenlijk dat ze met jou wil neuken?



Jij vindt haar leuk, meer dan, maar wie zegt dat zij jou als relatiemateriaal kiest?



Zou eerst eens gaan uitvogelen of ze jou uberhaupt wel leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
He kwal ga daar maar vanuit
Alle reacties Link kopieren
Heeft ze al gezegd tegen je dat ze met je wil neuken dan?



Nou, dan is het simpel. Dan zeg je tegen haar:

"Lijkt me leuk, maar krijg ik dan niet je familie achter me aan?



Zij antwoord daarop en dan kan jij weer vragen: "Of heb je liever iemand met een besneden dop?"



Stuk van taart! Opgelost!
Alle reacties Link kopieren
Waarom vraag je dat hier? Stel je vraag eens op het Maroc forum (zoiets...)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lizzl schreef op 10 mei 2012 @ 16:08:

Waarom vraag je dat hier? Stel je vraag eens op het Maroc forum (zoiets...) Op de mannenafdeling!
Alle reacties Link kopieren
Probeer het gewoon uit joh. De ene week wil je met oudere dames van bil en de andere week met Marokaanse, wat wordt het volgende week?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Heel simpel: De kans dat hij een Marokkaanse op Viva tegenkomt die ingaat op zijn wens is groter dan op Maroc Fora...quote:Lizzl schreef op 10 mei 2012 @ 16:08:

Waarom vraag je dat hier? Stel je vraag eens op het Maroc forum (zoiets...)
Alle reacties Link kopieren
Dames dames toch ruik ik hier jaloezie??
Alle reacties Link kopieren
Dank je vrijevogel he he
Alle reacties Link kopieren
Maar even serieus he, wat ik me serieus afvraag:



1.Waarom formuleer je het als 'seksen met een MArokkaanse' terwijl het hier specifiek om een bepaalde vrouw gaat waar je graag mee zou willen seksen. Waarom is het dan van belang dat zij van Marokkaanse afkomst is, en waarom zou seksen met iemand van een andere afkomst anders zijn?



2. Waarom stel je deze vraag aan vrouwen op een vrouwenforum? Je bent duidelijk op zoek naar ervaringen van mannen.
quote:chyou schreef op 10 mei 2012 @ 16:19:

Maar even serieus he, wat ik me serieus afvraag:



1.Waarom formuleer je het als 'seksen met een MArokkaanse' terwijl het hier specifiek om een bepaalde vrouw gaat waar je graag mee zou willen seksen. Waarom is het dan van belang dat zij van Marokkaanse afkomst is, en waarom zou seksen met iemand van een andere afkomst anders zijn?



Dit is wat ik dus ook dacht, dus iig moet de OP aangepast worden; Ik wil graag sexen met mijn marokkaanse collega, maar krijg ik dan haar familie niet achter me aan?



2. Waarom stel je deze vraag aan vrouwen op een vrouwenforum? Je bent duidelijk op zoek naar ervaringen van mannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:chyou schreef op 10 mei 2012 @ 15:55:

[...]





Veel marokkanen zitten ook vol vooroordelen Als ik Marokkaanse meiden tegenkom/spreek en ik vertel dat mijn vriend Marokkaans is, reageren ze allemaal boos want 'wij Nederlanders pikken hun mannen in'





Echt waar ik ben altijd blij aangezien ik zelf niet op marokkaanse mannen val.



Maar ik merk het ook dat Nederlandse vriendinnen van mijn vriend ook raar reageren. Omdat ik als Marokkaanse met hem ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:nicemen schreef op 10 mei 2012 @ 15:55:

Malika:Ik bedoel het ook niet verkeerd maar vroeg mij gewoon af

Omdat je weleens hoort dat 'jullie' liever geen onbesneden man willenIk vind onbesneden ook niet echt prettig. Gelukkig is mijn Nederlandse vriend wel besneden.
Alle reacties Link kopieren
Nou TO, dit is wat je moet doen.



1. Je voorvelletje laten wegsnijden.

2. Je bekeren tot moslim

3. Naar je Marokkaanse collega toe gaan ( je weet toch al dat ze met je wil neuken zeg je)

4. Haal je slurf uit je broek en laat zien dat je besneden bent en dat je moslim bent.

5. Zij neemt je mee naar haar familie

6. Daar laat je je slurf aan de hele familie zien en zeg je dat je moslim bent.

7. Dan trouw je met haar

8. En dan ga je mee naar de slaapkamer en komt je droom in vervulling.



Dit is het meest 'veilige' scenario. Krijg je er al rode wangetjes van?
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom is een niet besneden onprettig??
Alle reacties Link kopieren
quote:chyou schreef op 10 mei 2012 @ 16:25:

Nou TO, dit is wat je moet doen.



1. Je voorvelletje laten wegsnijden.

2. Je bekeren tot moslim

3. Naar je Marokkaanse collega toe gaan ( je weet toch al dat ze met je wil neuken zeg je)

4. Haal je slurf uit je broek en laat zien dat je besneden bent en dat je moslim bent.

5. Zij neemt je mee naar haar familie

6. Daar laat je je slurf aan de hele familie zien en zeg je dat je moslim bent.

7. Dan trouw je met haar

8. En dan ga je mee naar de slaapkamer en komt je droom in vervulling.



Dit is het meest 'veilige' scenario. Krijg je er al rode wangetjes van?
Weet je wat mij nou echt leuk lijkt? Het lijkt mij echt super lekker om met een Mongoolse man te sexen,maar krijg je dan niet zijn kudde yaks achter je aan???



Help, weet iemand het antwoord?
Alle reacties Link kopieren
Okay, hier dan ik als man die ervaring heeft met een Marokkaanse vriendin. Ging prima, niks mis mee. Familie kreeg ik niet achter me aan. Heb wel een par keer bij haar familie gegeten. Was heel lekker en gezellig. Tevreden zo?
Alle reacties Link kopieren
Even Offtopic:



Malika, ik lees je wel vaker ergens en vind het leuk om te lezen dat er ook andere stellen zijn zoals ik en mijn vriend ( Nederlands en Marokkaans) waar het goed mee gaat Je hoort ook vaak genoeg andere 'horrorverhalen' helaas. Jullie krijgen ook een kindje toch?



En gelukkig zag je de humor van mijn post in, haha
Alle reacties Link kopieren
quote:giuliettacapuletti schreef op 10 mei 2012 @ 16:31:

Weet je wat mij nou echt leuk lijkt? Het lijkt mij echt super lekker om met een Mongoolse man te sexen,maar krijg je dan niet zijn kudde yaks achter je aan???



Help, weet iemand het antwoord?Ik zou het niet gokken meid. Zo'n Yak op je nek gaat je niet in de koude kleren zitten. Ik zou een chinees pakken, die paar acupunctuur naalden in je bips zijn nog te overzien!
Alle reacties Link kopieren
quote:chyou schreef op 10 mei 2012 @ 16:33:

[...]





Ik zou het niet gokken meid. Zo'n Yak op je nek gaat je niet in de koude kleren zitten. Ik zou een chinees pakken, die paar acupunctuur naalden in je bips zijn nog te overzien!Die paar speldenprikken zijn nog te overzien. Maar je moet oppassen dat je na die neukbeurt niet in de loempia's wordt verwerkt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven