Wie heeft er wel eens gesext met een Marokkaanse

10-05-2012 15:45 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij echt super lekker om met een Marokkaanse te sexen,maar krijg je dan niet haar fam achter je aan???
Alle reacties Link kopieren
quote:naara schreef op 12 mei 2012 @ 21:13:

dat sneue velletje.En dit vind ík dan weer sneu.
Alle reacties Link kopieren
Ik neuk alleen Hollandse vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 13 mei 2012 @ 00:09:

Ik neuk alleen Hollandse vrouwen.Alleen vrouwen uit Zuid- en Noord-Holland, Willem? Zijn de vrouwen uit de rest van Nederland geen neukmateriaal voor je?
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 13 mei 2012 @ 00:09:

Ik neuk alleen Hollandse vrouwen.Wat een teleurstelling
Alle reacties Link kopieren
quote:malika88 schreef op 13 mei 2012 @ 00:20:

[...]





Wat een teleurstelling Tja Malika, dat heb je nou met autochtonen. Beperkt gezichtsveld...
Alle reacties Link kopieren
@ willem1959 met die bekrompenheid mis je veel. Ontdek de wereld.
Not a day goes by I don t think about you.
Als er maar een gat in zit.
quote:naara schreef op 12 mei 2012 @ 21:13:

[...]





Goed nog 1 keer dan: excuse me???



men neme een man, 1 besneden, 1 onbesneden. Die wassen zich in de ochtend, beiden even schoon en fris. Die plassen de dag door even vaak, nemen daarbij dezelfde hygiene in acht. En zie daar, einde van de dag is de besneden man echt wel schoner dan de onbesneden man. Want geen smegma onder dat sneue velletje. Een onbesneden man die schoon is op zichzelf, is echt niet viezer dan een besneden man. Het zit volgens mij meer tussen jouw oren dan tussen het velletje.



Geloof mij, dat voel je zeker wel Jij misschien, maar ik niet. Dus misschien kun je beter voor jezelf spreken dan zo in het algemeen.
Alle reacties Link kopieren
Weleens met een marokkaanse man
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het wel eens met een Indonesische man gedaan en prompt was er een aardbeving in Jakarta
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Alle reacties Link kopieren
quote:xantippe schreef op 13 mei 2012 @ 13:40:

Ik heb het wel eens met een Indonesische man gedaan en prompt was er een aardbeving in Jakarta Dat was vast goede seks
Alle reacties Link kopieren
quote:Eclair schreef op 12 mei 2012 @ 15:39:

Waarom ineens die fascinatie voor Marokkanen? Ze neuken vast net zo goed/slecht als de rest van de wereldbevolking.



Hij schreef dat er een Marokkaanse vrouw bij hem op de afdeling werkt die hij erg aantrekkelijk vindt. Ze heeft vast iets exotisch of mysterieus over zich wat haar Nederlandse collega's niet hebben. Dat brengt zijn hoofd op hol en in zijn fantasie lag hij al in een nomadentent in Zuid Marokko in de Sahara, waar zij wierook brandde en opzwepende Arabische muziek opzette. Ze had en hoofddoek om maar verder niets om het lijf behalve nog wat buikdanserbelletjes.

Behendig liet ze zich op hem zakken en toen...

toen werd hij wakker en vroeg zich af hoe het zou zijn met een Marokkaanse.

Hij besloot dat het Viva forum de aangewezen plek zou zijn om die brandende vraag beantwoord te krijgen.



Nou nicemen, je hebt geluk, ik heb 'het' inderdaad een keer een met een Marokkaanse gedaan. Het was fijn, ze kon heel intens genieten en kwam razendsnel en veelvuldig klaar. Tegelijkertijd had ik het gevoel dat we het niet helemaal samen beleefden, zoals je met een goede vrijpartij helemaal in elkaar kunt opgaan. Verder was ze zeer gedreven om mij ook een goede tijd te bezorgen.

Dit alles wijt ik niet aan de nationaliteit, maar aan de individuele persoonlijkheid. Met elke vrouw is het 'anders'.

Vrij je met 5 Marokkaanse vrouwen (niet tegelijk!) dan heb je waarschijnlijk 5 ervaringen die evenveel uiteenlopen als wanneer je met 5 Nederlandse vrouwen de lakens zou delen.
Alle reacties Link kopieren
Mooi gesproken Caramba.





Amen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind over het algemeen dat buitenlandse mannen beter neuken dan nederlandse mannen
Alle reacties Link kopieren
quote:kevin8 schreef op 12 mei 2012 @ 18:17:

[...]





Schoner?'...Je zou eens moeten weten, zien hoe schoon en fris ik hem houd. Daar kan menig besneden man nog een puntje aan zuigen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sleepylady92 schreef op 05 juni 2013 @ 00:26:

met een man is het wel aan te raden.. maar niet voor een serieuze relatie :D

nou ,ik ben een Marokkaanse man en heb al 22 jaar een relatie met een Nederlandse waarvan 14 jaar getrouwd dus het kan wel.

en wat sex betreft zij klaagt niet ,daar heb jij nou weer gelijk in
Alle reacties Link kopieren
Stille wateren hebben diepe gronden
Alle reacties Link kopieren
quote:gdjaghurelac schreef op 10 mei 2012 @ 15:47:

Ja, ik denk dat je dan wordt vermoord.

Mja, je moet er iets voor over hebben he.





hahaha



ja idd,, hele andere wezens die Marokkanen..
Alle reacties Link kopieren
beetje late reactie, maar ben van turkse komaf en ik kan gerust zeggen dat de marokkaanse vrouwen het lekkerst zijn. misschien mijn waarheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:yassin schreef op 10 juli 2015 @ 01:56:

beetje late reactie, maar ben van turkse komaf en ik kan gerust zeggen dat de marokkaanse vrouwen het lekkerst zijn. misschien mijn waarheid.Waarvan akte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:yassin schreef op 10 juli 2015 @ 01:56:

beetje late reactie, maar ben van turkse komaf en ik kan gerust zeggen dat de marokkaanse vrouwen het lekkerst zijn. misschien mijn waarheid.Understatement of the century. En fijn om te horen dat je de complete vrouwelijke Marokkaanse bevolking hebt leren kennen.
Speechless
Alle reacties Link kopieren
Stelletje viezerikken. Ga wat nuttigs doen met de tijd die je hier op aarde hebt. Marokkaanse vrouwen moeten niets van nederlandse ongelovige hebben.
Alle reacties Link kopieren
aaah daar ben je weer! toch weer even een vraag. Is jouw preutse bekrompenheid het gevolg van een religieuze levensovertuiging misschien?

En ik denk dat het verstandig is dat je je eigen raad opvolgt en eens wat nuttigs gaat doen met je tijd.

Gewoon om je te pesten ga ik nu drie keer het woord neuken zeggen: Neuken! Neuken! Neuken!
Trahit sua quemque voluptas
quote:vincedexa schreef op 10 juli 2015 @ 08:07:

aaah daar ben je weer! toch weer even een vraag. Is jouw preutse bekrompenheid het gevolg van een religieuze levensovertuiging misschien?

En ik denk dat het verstandig is dat je je eigen raad opvolgt en eens wat nuttigs gaat doen met je tijd.

Gewoon om je te pesten ga ik nu drie keer het woord neuken zeggen: Neuken! Neuken! Neuken!
quote:bloemetje_roosje schreef op 10 juli 2015 @ 02:42:

Stelletje viezerikken. Ga wat nuttigs doen met de tijd die je hier op aarde hebt. Marokkaanse vrouwen moeten niets van nederlandse ongelovige hebben.Wat doe jij dan in dit topic? Wat doe jij op dit forum?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven