Zwanger (worden) van 2e, 3e, 4e of .... kindje

03-01-2014 21:07 1099 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdAndere kinderenBezig voorBezig sindsZwanger/

NOD/uitg.Bijz.Kruidnootje

7736meisje 6 en 43e kindjenov 2013Zoon geboren!...Miekie8035jongen 5 en 33e kindjeaug.2013zoon geboren!!jongenDebouwer35Meisje 8, jongen 7 en 5, meisje *5e kindjeNov 2013 13-10-154e kindje geboren met 20+6Phon38Phonmini 42e kindjejan.2013 aug 2015 fingers crossed!!! ????Warsk34Jongens 10, 8 en 5, jongen*5e kindjedec.201310-01-20154e kindje geboren met 16 wknStefanie34jongen 3,

meisje 1,53e kindjedec.201316-09-2014??...Riekje8232meisje 6 en 43e kindjeapr.201326 febr 2015 meisje



Zwanger zijn of worden van 2e, 3e, 4e of misschien wel meer kindje is toch wat anders dan bij de eerste.



Wie schrijft er mee?
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Debouwer hoe is het nu? Trek je het wachten nog? En man? Zit je al wel weer in het schoolritme?



Hier gaat het goed. Het is een heerlijk meisje. Slaapt af en toe al door. Ze begint te lachen. En we vinden steeds meer onze draai. Ben zelf nog niet helemaal 100% hersteld (duurt me veel te lang!) maar dat schijnt erbij te horen. Maar het is vooral intens veel genieten.

Lekker zoetsappig allemaal maar het is wat het is.
Alle reacties Link kopieren
Ha Phon,



Dat klinkt positief! Leuk he, weer zo'n frummel. En als ze gaan lachen... Smelt! Fijn dat Phon mini zo goed reageert. En af en toe afzetten hoort erbij, maar kan soms natuurlijk wel lastig zijn.

Hopelijk gaat het herstel wat sneller, maar ook dat komt goed. Ik voel me pas sinds een maand ofzo weer helemaal de oude. En dat terwijl het alweer 6,5 maand geleden is.... Dus je hebt nog ff. 😉😄



De bouwer, het schiet op nu. Gaat alles goed?
Alle reacties Link kopieren
Goed om te lezen dat t zo lekker gaat!!



Hier nu 37,5. Van mij mag hij komen. Zien hoe t gaat is toch beter!!

Ws zal t nog wel even duren helaas.



Hou jullie op de hoogte!!
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Oooooh spannend debouwer. Het 'mag gewoon' nu. Zo blij voor je. Zet m op straks.



Oei Miekie, ik mag toch hopen dat mijn buik niet nog 5 maanden zeer blijft doen. Vandaag had ik overigens een topdag lichamelijk gezien. Echt veel gedaan en beperkt last. Hopelijk betaal ik niet morgen de prijs.
Ha meiden,



Hier ook weer eens een berichtje van mij. Kennen julllie me nog? Is erg lang geleden! Lang niks gepost op het viva-forum.. Even bijgelezen en ik zie allemaal mooie berichten.



Gefeliciteerd met je kleine meisje Phon. Wat heerlijk na al die moeite en tegenslag. Geniet van haar!



En voor deBouwer is het ook bijna zover. Kan me goed voorstellen dat je blij bent als ie gezond en wel ter wereld is na alles wat je hebt meegemaakt. Nog even volhouden meis! En alvast veel succes/sterkte gewenst voor bij de bevalling.



Fijn dat je je weer goed voelt en alles lekker loopt Miekie. Je bent inmiddels alweer een ervaren moeder van 3!



Hier gaat alles ook goed. Het lange wachten is voor mij uiteindelijk ook beloond, want ik zit hier inmiddels ook met die o zo gewenste dikke buik, zo fijn. Het is een jongetje en ik ben nu bijna 34 wkn ver, dus al een aardig eind op weg. Kindjes vinden het ook erg leuk, dus we kijken alllemaal erg uit naar zn komst!
Alle reacties Link kopieren
Stefanie, wat n mooi bericht!!!!! Heerlijk dat je al zo ver bent.



Phon als je zo lang heel veel last zou houden, dan kan je natuurlijk eerder naar de gyn. Hoop dat t sneller beter gaat.



Miekie voor jou ook. Hoop dat je snel weer helemaal de oude bent.
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Wauw Stefanie wat fijn!! Wat een topnieuws. Geniet van die oh zo gewenste dikke buik.



Gelukkig lijken de goede dagen elkaar op te volgen.
Alle reacties Link kopieren
Vannacht geen reactie van kleintje. Wat een stress. Zal zo blij zijn als hij veilig in mijn armen ligt. Zo gesprek met de vk. Ben benieuwd wat zij ervan zeggen. Ben er zelf ook zo dubbel in. Ene kant zeg ik, laat m ajb nu komen (38+2, dus hij is er in principe klaar voor) aan de andere kant, zaterdag is ons kleine meisje een jaar geleden geboren. Dus dat is eigenlijk 'haar dag'. Nu is beebje weer lekker aan het schoppen. Maar vannacht was echt niet leuk. 3 kwartier geen reactie. En ik hem maar plagen. Zei al tegen man, hij wordt vast met blauwe billen geboren.... Man gelijk stress of ik wel voorzichtig genoeg ben (natuurlijk wel!!!). Maar deze periode kan me echt niet snel genoeg gaan. Laat het nu maar lekker komen.

Het idee dat we weer een keertje geen hartje horen, daar word ik echt helemaal knettergek van. Overdag gaat het nog wel door de afleiding. Maar 's nachts is het af en toe echt ellendig. En normaal krijg ik altijd reactie en vannacht dus niet. Ja, pas na 3 kwartier...

Nou ja, we gaan het zien zo. Wel wat menstruatiekrampen en harde buiken gehad. Dus misschien komt deze wel vanzelf eerder. Maar kan het me eigenlijk niet voorstellen. En dan is 1,5 week nog heeeeeel lang. Zie nu al op tegen vannacht.
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Ach debouwer wat angstig en verdrietig. Ik heb die angst ook een paar keer gehad dus kan me voorstellen dat dit bij jou nog heviger is. Verstandig om er met de vk over te praten. Wat zei ze?

Ik hoop dat je je zoontje heel snel veilig en warm in je armen hebt.
Alle reacties Link kopieren
Haai!

DeBouwer, heb je de vk inmiddels gesproken? Hoe gaat het nu met je en met je babietje? Ik hoop dat alles goed is en dat je straks een heel mooi ventje in je armen hebt. Trek je vandaag een beetje? Wat vandaag is toch.... Kan me voorstellen dat het even moeilijk is nu. Sterkte!!! Hou je ons op de hoogte?

Stephanie, wat een goed nieuws!!! Ik wist het, 2015 zou/zal voor iedereen een prachtjaar worden. Gefeliciteerd, ook alweer bijna zover. Geniet maar lekker van die dikke buik!

Phon, ook fijn dat het steeds beter gaat. Lekker genieten van je verlof en kleine meisje?



Hier alles goed, het is zo leuk weer zo'n kleintje in huis. Sinds een week of twee is de kinderwagenbak verwisseld voor het stoeltje en zit meneer vol trots om zich heen te kijken. Zo schattig en wat gaat het snel!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt lieve meiden. Ik lig nu in het zkh met een ballonnetje. Hoop dat ik dan morgen 3 cm heb en kan gaan bevallen. De angst werd te groot.

Vrijdag de as vsn dochter uitgestrooid in de zee. Was mooi moment met kids erbij. Ondergaande zon. Prachtig.



Nu dus proberen te slapen. Maar heb continu een harde buik en straalt af en toe dooor naar mn rrug. Hoop dat ze om half 7 zien dat er wat gebeurd is en ik kan bevallen. Spannend hoor!!
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw debouwer wat spannend!!! En wat fijn dat ze naar jou en jouw gevoelens geluisterd hebben. Ik hoop dat je je mannetje al heerlijk in je armen hebt. En zo niet, nog even heel veel succes!!



Miekie, klinkt gezellig bij jou. Ik vind het ook echt zo genieten weer zo'n kleintje in huis.
Alle reacties Link kopieren
Onze zoon is geboren!! Het gaat goed met ons!!
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Jeeeeee!!!! Debouwer gefeliciteerd!!! Wat fijn dat hij er is en alles goed gaat. Geniet vrouw!
Van harte gefeliciteerd met je zoontje Debouwer! Wat fijn dat ze je zorgen serieus namen en dat hij er nu gezond en wel is.



En wat een spanning en emoties voor jou de laatste dagen weer zeg, pffft. Ik hoop dat je ondanks alle emoties/herinneringen die er nu ongetwijfeld ook weer bij komen kijken nu toch ook lekker kunt genieten van je kleine mannetje. Hoe vinden je grote kinderen het?
Alle reacties Link kopieren
Hoeraaaaa! Wat een leuk nieuws! Van harte DeBouwer, is het allemaal goed gegaan? Fijn dat er naar je geluisterd is en dat het nu ook meteen op gang kwam.

Geniet ervan!!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel!!

Het is weer fijn knuffelen, met zon klein mannetje. De oudere kinderen vinden hem erg lief, maar blijven gelukkig wel hun eigen dingen doen. Vooral oudste dochter helpt heel veel.

Nu de nachten nog even onder controle krijgen! Nu val ik elke keer zittend in slaap tijdens het boeren om 2 uur later weer wakker te worden. Niet echt handig. Maar gelukkig weet hij wel dat hij snachts moet slapen <3
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Fijn debouwer dat het goed gaat. En die nachten komen ook goed. Valt hij niet alleen in slaap? Omdat je zegt zittend met hem te slapen.

Heerlijk he dat knuffelen en dat hele kleine? Ik vind het ook zo genieten en een cadeautje. Op schooldagen voelt het ook echt helemaal als verlof.

Ik merk dat ik de aandacht verdelen nog wel wat lastig vindt. Of dat ik er soms een schuldgevoel bij heb. Maar dat ben jij natuurlijk al gewend. Ik hoop dat dat nog gaat wennen of een weg gaat vinden.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Long time ago!!



Hoe gaat t bij jullie?



Hier ging t heel goed. Kleine man was de 6 wkn voorbij en toen waren de krampjes over. Genieten!

Tot hij n weekje geleden verkouden werd. Dat resulteerde in een opname gister. Hij kon t niet meer bolwerken. Waarschijnlijk rs. Hij ligt nu aan de zuurstof en nu hopen dat hij snel beter gaat drinken, dan kunnen we snel naar huis. Arm ventje.



Wilde het even kwijt.



Liefs van mij
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
He DeBouwer wat naar zeg. Hoe is het nu met het kleine mannetje? Hopelijk is hij goed opgeknapt in het ziekenhuis en zijn jullie inmiddels weer fijn thuis.



Hier inmiddels ook een klein ventje rijker. Hij is 5 weken nu. Zo blij met hem! De oudste twee zijn er ook erg blij mee, hij wordt echt geadoreerd. Leuk om te zien.
Alle reacties Link kopieren
Stefanie, gefeliciteerd!!!!! Is alles goed gegaan?

Heerlijk om te zien hoe de andere kinderen met de nieuwe baby omgaan. Dat is misschien nog wel het meeste genieten.

Hier tenminste wel. Ze zijn echt zo gek op hem.

Wij zijn na 5 dagen ontslagen uit het ziekenhuis. Toen kon hij weer aardig bij mij drinken. Wel heftig om te zien hoor. Af en toe zat zn neus zo vol dat hij amper kon ademen. En dan zo'n hees stemmetje erbij. Maar nu is hij weer lekker opgeknapt. Gelijk een heel ander mannetje met lekker veel lachen enzo.



Stefanie, lekker genieten!!
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Fijn dat hij weer thuis is debouwer. Idd erg zielig als zo'n kleintje zo benauwd is. Hopelijk blijft het nu weg en hebben jullie een fijne kerst met het grote gezin.



Hier gaat alles goed met de kleine man. In de avond is hij altijd wat huilerig, maar verder is het een erg lief rustig mannetje. Hij lacht graag naar zijn grote broer en zus. En zij naar hem, erg leuk om te zien idd. Ik had wel wat jaloezie verwacht naar de nieuwe baby toe, maar dat is er gelukkig helemaal niet. Zelf tijdens zijn huil-uurtje vinden ze hem alleen maar lief.
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch heerlijk om te zien he. De broeder en zuster liefde. Dat is hier ook zo. Zelfs al brult hij keihard, dan nog willen ze hem op schoot. Gelukkig maar!



Fijne jaarwisseling allemaal! Op naar een mooi 2016!
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden. Kwam door een zoektocht naar iets weer op het forum.

Veeeeeeel te lang geleden.



Wat een schrik deBouwer met je ventje. Fijn dat het goed kwam. Ben jij alweer aan het werk? Ik merk dat ik het een pittige combi vind. Lichamelijk, maar vooral ook emotioneel. Eenmaal aan het werk gaat het wel en werken zelf gaat goed, maar ik geniet er nog niet echt van. Zou nog steeds liever thuis blijven. Al went het wel heel langzaam.



Stefanie gefeliciteerd!!!! Wat fijn dat de liefde er af spat.



Mijn meisje is alweer bijna 6 maanden. Gaat echt hard! Dat had ik bij de eerste veel minder. Maar ze doet het super goed. Heeft al 2 tanden. Is super vrolijk. Lekker ding. En de broederliefde groeit hier ook nog met de dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven