Zwanger (worden) van 2e, 3e, 4e of .... kindje

03-01-2014 21:07 1099 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdAndere kinderenBezig voorBezig sindsZwanger/

NOD/uitg.Bijz.Kruidnootje

7736meisje 6 en 43e kindjenov 2013Zoon geboren!...Miekie8035jongen 5 en 33e kindjeaug.2013zoon geboren!!jongenDebouwer35Meisje 8, jongen 7 en 5, meisje *5e kindjeNov 2013 13-10-154e kindje geboren met 20+6Phon38Phonmini 42e kindjejan.2013 aug 2015 fingers crossed!!! ????Warsk34Jongens 10, 8 en 5, jongen*5e kindjedec.201310-01-20154e kindje geboren met 16 wknStefanie34jongen 3,

meisje 1,53e kindjedec.201316-09-2014??...Riekje8232meisje 6 en 43e kindjeapr.201326 febr 2015 meisje



Zwanger zijn of worden van 2e, 3e, 4e of misschien wel meer kindje is toch wat anders dan bij de eerste.



Wie schrijft er mee?
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Stefanie Ik ken het wachten helaas. Ik hoop echt dat het nu heel snel raak is.



Miekie, lekker hoor al die klusjes.



DeBouwer hoe voel jij je?



Hier beland bij de volgende hobbel in de weg. En misschien is dat wel veel te luchtig beschreven. Kindje ligt nog goed en veilig in mijn buik. Bloeden is al heel veel minder. Echter is er uit de com*bi*natie een heel slechte uitkomst gekomen. Dus nu door voor vervolgonderzoek. Weer zoveel onzekerheid. Al wil ik het positief blijven zien, ben ik ook wel verdrietig en een beetje boos.
Alle reacties Link kopieren
Phon, wat is dit nou weer. Alsof al dat bloeden nog niet ellendig genoeg is. Dat is inderdaad een berg hoor, in plaats van een hobbel. Wat voor kansen heb je gekregen? En krijg je nu nipt screening? Gatver moet je daar opens over gaan nadenken. Dat is niet wat je wil. Vasthouden is tot nu toe de gedachte geweest en nu opens wat als..... Hoop dat je snel een keer goed nieuws krijgt.



Miekie, heerlijk nog even wat dingetjes kunnen doen!! Laat je het wel even weten als babietje geboren is??!!



Warsk, hoe is het bij jou?



Hier zijn de hormonen wel actief. Maar nu omarm ik alle klachtjes! Laat het maar echt voelen dat ik zwanger ben. Hoop alleen dat erge misselijkheid me bespaard blijft. Maar ja, lieve dat dan wat we bij Eva gehad hebben. Vanmorgen computerles gegeven op school en werd weer helemaal dizzy. Dat is bij mij altijd mijn grootste klacht. Lage bloeddruk en daardoor zo zweverig en af en toe missellijk. Nog 3 weken tot de echo. Zo spannend.
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Goed zo deBouwer omarm je klachten.



Uitslag was een : 15. (Ik schrijf dingen beetje anders ivm vindbaarheid). Krijg morgen inderdaad dat onderzoek en dan wachten. Vandaag voel ik me sterk en positief. Er is nog steeds een grotere kans dat het goed zit. Hoop dat ik dat vast kan houden.
Alle reacties Link kopieren
Phon, t is je ook niet gegund, onbezorgd genieten! Ik wens je vandaag veel sterkte en duim voor een goede uitslag!! Dat heb je nl wel verdient!

Debouwer, dat van die lage bloeddruk ken ik. Ach, wel lastig soms, maar altijd beter dan hoog. En natuurlijk laat ik het weten als de beeb geboren is. Maar tot nu toe nog niks.
Alle reacties Link kopieren
Phon, wanneer krijg je de uitslag van de nipt? Duurt wel een tijdje toch? Gatver weer dat afwachten. Kon je de tijd maar even vooruit draaien. Duimen draaien tot de volgende goede uitslag.



Miekie, spannend he, dat afwachten!!



Hier morgen de uitgerekende dag. Zie er toch wel tegenop. maar gelukkig is het wat makkelijker met een gevulde buik.
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
DeBouwer
Alle reacties Link kopieren
Haai!

Debouwer, hoe ging het afgelopen zaterdag? Ben je de dag een beetje doorgekomen?

Phon, al uitslag?

Hier nog niks, behalve dat ik me steeds meer een olifantje begin te voelen en dat het nu echt wel zwaarder wordt. Maar goed, meer dan afwachten kan ik niet doen. Ziekenhuistas staat klaar....



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Miekie, dank je wel. Ben de dag goed doorgekomen. Met een lach en een traan. Gelukkig is mijn buik weer gevuld. Maakt het toch wel wat anders. Al is het verdriet er niet minder om en ben ik eigenlijk alleen maar onzekerder geworden.





Phon, heb jij al een uitslag?? En hoe staat het met het bloeden??



Knuffel voor jullie
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Nog geen nieuws dames. Volgende week. Buik groeit wel aardig .en op basis van alle goede echo's probeer ik positief te blijven.



Miekie, nog even volhouden met die dikke buik. Al hoop ik voor je niet te lang.



DeBouwer 'fijn' dat je die dag goed doorgekomen bent. Hoe voel je je verder? Kwaaltjes?
Alle reacties Link kopieren
***Breekt even in voor Phon***



Meis het is jullie ook niet gegund een normale zwangerschap.

Wat heftig om te moeten lezen dat de combi niet goed was.

Ik duim heel erg voor je op een goede uitslag!

Want na al deze ellende mag dat nu eindelijk wel eens, zodat je toch enigszins kan gaan genieten van je zwangerschap!



Denk aan je!



** breekt uit **
Alle reacties Link kopieren
Piena
Alle reacties Link kopieren
Gaat lekker met het forum. Reactie geschreven en geplaatst en nu is hij weg...



Nou ja.



Succes nog even met wachten Phon.



Miekie, jij ook!



WIj over een 1,5 week een echo. Spannend.
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
De uitslag is goed!!!! Zat helemaal te shaken toen ze belde. Al flink wat tranen gehuild van opluchting. En vandaag ook nog even hartje geluisterd.
Alle reacties Link kopieren
Phon wat verschrikkelijk fijn voor jullie!!!! Vanaf nu alleen nog maar goede dingen. En voor de rest een fijne zwschap. Dat hebben jullie nu eindelijk wel eens verdiend!!!!



Wat heerlijk voor jullie
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Phon! Whauw eindelijk fantastisch nieuws!! Ben ontzettend blij voor jullie.

(Bloeding al minder of zelfs gestopt?)
Alle reacties Link kopieren
Nou wat lief.

Het begint te landen. Bloeden is ook gestopt. Heel zelden nog wat licht bruin. Op naar de 20 weken.

Piena, ik hoop dat het met jou goed gaat. Zo lief dat je de moeite neemt.

Debouwer nog een week!
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch het minste wat ik kan doen Phon.. Ik leef erg met je mee! En hou je daarom in de gaten, zelfs in ander topic

Ben super blij dat het bloeden inmiddels ook gestopt is. Hoeveel weken ben je nu inmiddels?

Hier gaat het redelijk, morgen de eerste IUI. Ben nu wat anders dan anders, zal wel komen door de pregnyl en de spanningen.
Alle reacties Link kopieren
Oh voor jou ook spannend Pien. En ik vind het dus wel bijzonder en heel lief dat je zo meeleeft.

Ik ben nu bijna 15 weken. Ik hoop jij ook heel snel. Ik kan het andere topic niet terug vinden. Is heel rustig denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Phon, wat een onwijs goed nieuws zeg (understatement van het jaar!!), wat heeeeeeerlijk voor jullie. Hopelijk kun je nu eindelijk een goede zwangerschap afsluiten met een prachtbaby in je armen over een paar maanden.



Debouwer, voor jullie ook weer spannende weken dus….. Ik duim voor een prachtig mooi mensje op de echo om jullie gezin compleet te maken, hoewel dat helemaal niets af zal doen aan het verdriet en gemis over het kindje dat er ook had moeten zijn.



Hier is het nog steeds volop genieten van de kleine man en met name de dynamiek in het gezin. Wat is het heerlijk om zijn grote zussen met hem bezig te zien en vriend als 'echte' papa van zijn eigen mannetje, hoewel het ook de beste stiefvader is die mijn meiden zich maar kunnen wensen. Verder ook een boel goed nieuws op werkgebied en privé, dus hier alleen maar blije mensen in huis hoewel de vlag maandag ook uitgaat als de dames weer naar school gaan haha. Heerlijk zo'n weekje vakantie, maar ook heerlijk als alles weer in het gewone ritme gaat!
Alle reacties Link kopieren
Kruidnootje wat een heerlijk bericht. Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Kruidnootje, wat een heerlijk bericht!!!! Dat is toch ook echt genieten!!



Phon, idd op naar de 20 wkn. En nu hoop ik met een wat beter gevoel. De ellende achter je laten.



Hier gisteren echo gehad. Ik liep zelfs 1 dag voor!!!! Ik zei tegen de gyn ergens tussen 7.3 en 7.6. Nou, dat werd dus 8 wkn. En een hard kloppend hartje. De gyn was erg positief. Gisteravond de kinderen verteld en die waren ook erg blij. Blijft altijd met een slag om de arm. Maar ja, dat kan ook bij 40 wkn. Dus voorzichtig heel blij!!
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
DeBouwer wat een goed nieuws!!! Fijn joh.
Alle reacties Link kopieren
Haai dames,

Ik moest even bijlezen, maar wat een positieve berichten allemaal! Zie je wel, voor ons wordt 2015 gewoon een topjaar. Debouwer en Phon, wat een fijne uitslagen. Het is jullie gegund!



Hier ook goed nieuws, want vorige week maandag is na een zware bevalling onze practzoon geboren. Bijna 7,5 pond en kerngezond! Met mij gaat het ook goed, vanmorgen afscheid genomen van de kraamhulp, dus nu echt helemaal alleen. Hij is supermooi, en ook zijn broers vinden het prachtig. Ik ga snel even wat eten, voor de volgende voeding zich aandient.

Lfs!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa Miekie gefeliciteerd! Flinke jongen dus. Wat fijn dat alles goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
WOW Miekie, gefeliciteerd met je zoon!!!!!! Genieten!!
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven