Hij houdt van me 'ongewassen' te beffen

14-06-2016 15:22 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het begin moest ik er zeker even aan wennen; mijn vriend houdt er van om me (met name) ongewassen te beffen, hij kan mij dan beter 'proeven' dan gewassen, zegt hij. Naast af en toe footjob heeft verder geen 'fetish'-neigingen. Wat ik me inmiddels nu steeds sterker ben gaan afvragen; herkennen sommigen van jullie dit ook bij jullie man/vriend? Ik heb er geen problemen mee, maar wil wel eens weten: is dit bijzonder onder mannen?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vind ik dus ook. Er is toch niks geiler dan je partner mega geil te krijgen? Of dat nou een man of vrouw is.....

Een gemis dus ook voor hemzelf
de wereld wacht om ontdekt te worden
quote:Yggdrasil- schreef op 23 november 2016 @ 14:43:

[...]





Getver! Een natte kleffe ochtend poes :-

Zéker als je de avond daarvoor hebt gevreeën.

Echt: ieuw!Je kunt je poesje toch meteen na het neuken even wassen? Dan is er de volgende ochtend toch geen probleem?
Alle reacties Link kopieren
quote:siriusblack schreef op 24 november 2016 @ 06:51:

[...]



Je kunt je poesje toch meteen na het neuken even wassen? Dan is er de volgende ochtend toch geen probleem?Dat vind ik dan weer niks. Niks lekkerder dan nadien in elkaars armen in slaap te vallen.
Kunt ook even samen douchen en dan lekker gaan slapen toch? Of een vette hap bestellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:siriusblack schreef op 24 november 2016 @ 07:05:

Kunt ook even samen douchen en dan lekker gaan slapen toch? Of een vette hap bestellen.Kan ook. Maar ik vind dat niks. Goeie seks word je zo lekker loom en lui van. Echt geen zin om dan eerst weer uit bed te stappen. In dit geval dus de volgende morgen seksen zonder pijpen of beffen. Voor ons dan. Ieder zijn ding.
Alle reacties Link kopieren
quote:beppie73 schreef op 22 november 2016 @ 17:28:

Mijn man wil mij helemaal niet beffen...... hij heeft het in het begin ooit 1 of 2x gedaan in een geile bui daarna nooit meer. Wees blij dat hij zo dol op je is, want zo zie ik het. Iemand nog een tip voor mij hoe ik mijn man aan het beffen krijg? En ja, ik schrob me rot en ik ruik echt fris. Als ik het hem vraag geeft hij gewoon geen antwoord heel irri....Zeg hem dat als hij het niet doet, je een briefje ophangt bij de supermarkt voor een buurtbeffer. Iemand die vlakbij woont en je uit de brand helpt.
quote:siriusblack schreef op 24 november 2016 @ 06:51:

[...]



Je kunt je poesje toch meteen na het neuken even wassen? Dan is er de volgende ochtend toch geen probleem?

Uh...wel....



Ik denk dat mijn man en ik samen chemistry maken, hahaha, want zijn zaad en mijn voorvocht samen wordt echt vet ranzig de morning after



Sperma heeft de neiging er langzaam uit te sijpelen. Dat was je niet 'eventjes' weg.....
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar TO, een vriend van me vindt het ook vooral lekker om het bij mij te doen wanneer ik 'ongewassen' ben. Terwijl mijn man (idd open relatie) hier écht niet aan zou beginnen wanneer ik niet helemaal 'vers gewassen' ben.
Alle reacties Link kopieren
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
Carri schreef:
29-05-2017 21:40
Herkenbaar TO, een vriend van me vindt het ook vooral lekker om het bij mij te doen wanneer ik 'ongewassen' ben. Terwijl mijn man (idd open relatie) hier écht niet aan zou beginnen wanneer ik niet helemaal 'vers gewassen' ben.
Een man wil meestal wel iets van de kut proeven. Dat je niet het idee hebt dat je een steriel siliconen lapje aan het likken bent. Tegelijkertijd moet het niet een grote zweetboel met witte afscheiding inclusief brokjes zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gemiddeld klopt dat wel denk ik Gijs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven