Hij houdt van me 'ongewassen' te beffen

14-06-2016 15:22 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het begin moest ik er zeker even aan wennen; mijn vriend houdt er van om me (met name) ongewassen te beffen, hij kan mij dan beter 'proeven' dan gewassen, zegt hij. Naast af en toe footjob heeft verder geen 'fetish'-neigingen. Wat ik me inmiddels nu steeds sterker ben gaan afvragen; herkennen sommigen van jullie dit ook bij jullie man/vriend? Ik heb er geen problemen mee, maar wil wel eens weten: is dit bijzonder onder mannen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondiie90 schreef op 15 juni 2016 @ 20:26:

[...]





Bijdehandje. Het is gewoon ranzig.Een beetje haar is ranzig?
Alle reacties Link kopieren
quote:TopicOpener schreef:

[...]



Ik heb er geen problemen mee, maar wil wel eens weten: is dit bijzonder onder mannen?



Nee, wat mij betreft niet. De ene keer doen we het als we fris gedouchet zijn, de andere keer niet. Het wordt gekker als hij er expliciet om gaat vragen, maar als je een smetvrees complex'je hebt en je 2x per dag douchet en om de haverklap je handen wast, kan ik mij zo voorstellen dat hij wel gaat vragen om je eens een keertje niet te wassen.



Mij boeit het in ieder geval niet, ik duik er gewoon op en in... of d'r doos nou appeltjesfris ruikt/smaakt, of dat de slootkanten nou bijgetrimd zijn of niet, als ik maar eindig met m'n neus in het gras en m'n bek in de sloot !!
One life, live it !
quote:al_bundy schreef op 16 juni 2016 @ 14:49:

[...]





Nee, wat mij betreft niet. De ene keer doen we het als we fris gedouchet zijn, de andere keer niet. Het wordt gekker als hij er expliciet om gaat vragen, maar als je een smetvrees complex'je hebt en je 2x per dag douchet en om de haverklap je handen wast, kan ik mij zo voorstellen dat hij wel gaat vragen om je eens een keertje niet te wassen.



Mij boeit het in ieder geval niet, ik duik er gewoon op en in... of d'r doos nou appeltjesfris ruikt/smaakt, of dat de slootkanten nou bijgetrimd zijn of niet, als ik maar eindig met m'n neus in het gras en m'n bek in de sloot !!Je hebt je nick en avatar goed uitgekozen
Ik herken dit absoluut niet, bij ons is dit juist de voorwaarde. Als vriend gepijpt wil worden, wast hij eerst z'n geval. Andersom ook. Als ik niet gedoucht heb, laat ik hem echt niet met zijn hoofd tussen m'n benen! Footjobs heb ik geen ervaring mee, maar ook daar zou ik niet aan beginnen als de voetjes niet fris gewassen zijn. Lijkt me ook niks trouwens, heb liever een lekkere voetmassage!
Alle reacties Link kopieren
quote:Yenthe79 schreef op 16 juni 2016 @ 21:26:

Ik herken dit absoluut niet, bij ons is dit juist de voorwaarde. Als vriend gepijpt wil worden, wast hij eerst z'n geval. Andersom ook. Als ik niet gedoucht heb, laat ik hem echt niet met zijn hoofd tussen m'n benen! Footjobs heb ik geen ervaring mee, maar ook daar zou ik niet aan beginnen als de voetjes niet fris gewassen zijn. Lijkt me ook niks trouwens, heb liever een lekkere voetmassage!



Voor mij gaat de spontaniteit er dan echt wel vanaf. Als iemand zegt, o ja, als je gebeft wil worden eerst even wassen graag, hoeft het al niet meer.

daar is nu echt helemaal niks geils aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yenthe79 schreef op 16 juni 2016 @ 21:26:

Ik herken dit absoluut niet, bij ons is dit juist de voorwaarde. Als vriend gepijpt wil worden, wast hij eerst z'n geval. Andersom ook. Als ik niet gedoucht heb, laat ik hem echt niet met zijn hoofd tussen m'n benen! Footjobs heb ik geen ervaring mee, maar ook daar zou ik niet aan beginnen als de voetjes niet fris gewassen zijn. Lijkt me ook niks trouwens, heb liever een lekkere voetmassage!Mja voor mij klinkt het ook nogal neurotisch en verre van spannend en spontaan.
Ik hoor ook bij de viespeuken hoor. Gewoon flink veel spuug gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 16 juni 2016 @ 23:29:

Ik hoor ook bij de viespeuken hoor. Gewoon flink veel spuug gebruiken.Ik vind je eerder een viespeuk als het noodzakelijk is om je eerst te wassen
quote:Amaqanda schreef op 16 juni 2016 @ 23:34:

[...]





Ik vind je eerder een viespeuk als het noodzakelijk is om je eerst te wassen Jij zegt het beter
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het niet heel bijzonder onder mannen. Kwestie van momentum, geiligheid en passie. `Aan de ander kant, heb het nog nooit gevraagd aan mijn vrienden....:-)
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
bah bah bah
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:Amand schreef op 16 juni 2016 @ 23:29:

Ik hoor ook bij de viespeuken hoor. Gewoon flink veel spuug gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Heb ooit iemand gekend doe stomdronken tegen een vriend dat zei, maar had nooit gedacht dat het echt voorkwam en echt gebeurd.
quote:Yenthe79 schreef op 16 juni 2016 @ 21:26:

Ik herken dit absoluut niet, bij ons is dit juist de voorwaarde. Als vriend gepijpt wil worden, wast hij eerst z'n geval. Andersom ook. Als ik niet gedoucht heb, laat ik hem echt niet met zijn hoofd tussen m'n benen! Footjobs heb ik geen ervaring mee, maar ook daar zou ik niet aan beginnen als de voetjes niet fris gewassen zijn. Lijkt me ook niks trouwens, heb liever een lekkere voetmassage!Ik ken iemand die maar al te graag een footjob wil met het liefst zo stinkend mogelijke zweetvoetjes.
Alle reacties Link kopieren
Mijn lief heeft dit ook het liefst. Zelfs na toiletbezoek vind hij het erg geil. Ik zelf hou meer van schoon gewoon gewassen met warm water. zeepsmaakjes vind ik ook niet prettig. Maar ieder wat hij of zij prettig vind toch?
be free
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is ook n man met n oerdrive! Dus liever geen 'fris' kutje.
Alle reacties Link kopieren
Mijn partners kenden een bepaalde basishygiene. Ze verzorgden zich gewoon goed zonder door te slaan naar smetvrees. Als ze dan aan het eind van de dag gebeft wilt worden, is dat prima. En soms zelfs beter dan na het douchen omdat ik meestal een lichte zweetgeur van mijn partners meestal niet heel vies vind. Iets met feromonen denk ik. Het is anders na een festivaldag, na het sporten of na een dag reizen. Dan spring je gewoon even samen in bad.
Sex mits goed zorgt voor extase. Dan werkt alles als een afrodisiac... Beffen is een belangrijk deel van m'n liefdesspel, maar ik heb dus ook nooit naar hygiëne gevraagd. Natuurlijke hygiëne is goed, en in zekere zin dus opwindend. Is er iets niet in de haak, merk je dat gauw genoeg. Ik bef niet bij menstruatie of de een of andere infectie..
Ik zou niet weten waarom niet. Er zit dan toch een tampon in?
Die geur vind ik niet prettig...
Alle reacties Link kopieren
9 van de 10 poesjes hebben (vooral als ik zelf al geprikkeld ben) van nature een aantrekkelijke geur. Soms kan een halve dag in synthetisch ondergoed of/en plasresten de smaak net te pittig maken.



Het is (denk ik) niet zozeer de geur van het kutje wat de mannen als onprettig ervaren, maar wat van het poepertje afkomt. Dit is puur gebaseerd op mijn eigen ervaring. Ik maak dit zo nu en dan mee. Met een partner kan je het erover hebben maar bij wisselende contacten is het wat lastiger. Heel veel mensen vegen hun kont alleen schoon met papier. Desondanks meisjelief heeft geleerd van voor naar achteren te swipen wordt het niet echt schoon (geurloos). Als je dan ook nog eens een halve dag synthetisch ondergoed draagt dan kan het onaantrekkelijk meuren. De geuren zij te sterk. Van, voor of achter. Het overprikkelt me neus en ik kan dan lichtelijk walgen.



Op dat moment zeg ik er niets van, maar ik ben wel geneigd haar minder uitgebreid oraal te bevredigen.

Het is ook een dikke moodkiller als je vraagt of ze wilt gaan douchen. Dus als we in een kamer belanden met douche dan sleur ik haar meestal wel de badkamer in.



Zo nu en dan kom je een meisje tegen die het exacte balans weet te vinden. Ik had een vriendinnetje die meestal iets in de trant zei van 'Ik ga mezelf even opfrissen'. Ik vond dit totaal geen onderbreking. het duurde niet lang. Soms trok ze dan ook wat spannends aan, of kwam ze naakt de badkamer uitgerend. Haar kontje was altijd schoon maar haar poes behield de flavour. Dat kon weleens variëren maar dat was wel in de marge.



Dus neem gewoon in je tas van die hygïene doekjes mee en wipe je kontje schoon



Om ook even de mannen te verdedigen. Ik heb een wc met een straaltje.Dan kan je het papier natmaken en je kont goed schoonvegen. Daarnaast besneden dus snel vies ruikt het bij mij niet. En ook ik heb in de auto als mijn werktas hygiëne doekjes. ten slotte zijn de balletjes ook heel dicht in de buurt
Alle reacties Link kopieren
Met Confetti eens en laat dit een oproep zijn aan alle viva vrouwtjes. Als man zitten we veel dichter op jullie poepgaatje dan andersom. Als jullie ons pijpen, dan steekt onze pik uit, naar voren. Dan moeten wij ook fris zijn en ik roep de mannen op dit ook te doen.

Maar de vrouwtjes, die willen wel gelikt worden. Het poepertje zit dan bijna bij je neus en mond. Ze willen ook graag op zijn hondjes gepakt worden. Dan staan die billen gespreid, het gaatje bijna open en met dat stoten komen die walmen omhoog.

Ik doe het niet meer hoor, als ik zo'n vieze tegenkom. Eerst dacht ik nog, door de zure appel heen bijten, maar het is gewoon vies. Dan maar mood killer en zeggen dat ze eerst moeten wassen voordat ik verder ga.
Alle reacties Link kopieren
quote:GijsdeGoede schreef op 27 oktober 2016 @ 11:05:

Dan staan die billen gespreid, het gaatje bijna open en met dat stoten komen die walmen omhoogha ha onsmakelijk, maar wel grappig verwoord en ook zeker waar. Sex is a dirty business, maar hiervan wil ik echt niet weten wat van het gaatje op mij komt. yakkie!
Alle reacties Link kopieren
Als ik het goed begrijp hebben jullie dettoldoekjes in je tas die je voor het beffen langs het poepertje (walgwoord overigens, dat ding heet anus) van de desbetreffende partij haalt?

Zijn jullie nou van die zeikneuzen of ben ik gewoon een vies wijf? De eerste die roept dat ik mijn poepertje moet gaan schoonmaken mag een andere minnares zoeken.

Echt....
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 28 oktober 2016 @ 11:12:

Als ik het goed begrijp hebben jullie dettoldoekjes in je tas die je voor het beffen langs het poepertje (walgwoord overigens, dat ding heet anus) van de desbetreffende partij haalt?

Zijn jullie nou van die zeikneuzen of ben ik gewoon een vies wijf? De eerste die roept dat ik mijn poepertje moet gaan schoonmaken mag een andere minnares zoeken.

Echt....



Ik zal het nog erger maken... Ik heb altijd reserve ondergoed, een paar sokken en een neutraal t-shirtje in de kofferbak liggen.



Desalniettemin zoals ik al eerder heb gezegd. Als wij tijdens het vrijen op z'n hondjes een constante walm van poep, plas en zweet mijn neus binnendringt dan zal ik er niet snel iets van zeggen. Dat haalt mij dan compleet uit de roes. In het ergste geval rond ik het snel af, maar ik kom niet in de buurt van de poes of 'poepertje'. Vind je dat echt zo zeikerig? Je mag van mij de proef op de som nemen. Vanavond (19.30) ben ik (zwarte broek, donker blauwe buttondown overhemd) met een date (geen idee wat zij aantrekt) bij jameybennet Beergarden (kerpkplein, Den Haag) dineren. Schuif aan en wie weet als het klikt. Dan mag je ons beide op z'n hondjes nemen, echter één van ons heeft op het werk zitten kakken en z'n 'poepertje' elke met wat droogpapier afgeveegd.



how'bout it?
anoniem_312485 wijzigde dit bericht op 28-10-2016 11:44
Reden: verkeerde tokooooo
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven