Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:itismee schreef op 22 januari 2017 @ 12:59:

Ik had een paar dagen geleden om een algemene legging gevraagd, maar zie nu dat je dat niet meer doet.....

Mag ik je dan nog een andere vraag stellen? Kun je zien of ik ooit ga trouwen?

Oww dat wil ik ook wel weten eigenlijk , voor mij dan.

( al kreeg ik al het idee dat er in de kaarten al wel wat leuke liefdesvoorspellingen staan)
quote:tomcat schreef op 22 januari 2017 @ 10:31:

[...]





Gekke legging krijg ik. Je wordt weergegeven als iemand die bezig is met gezinsgeluk, hetzij een grote wens, hetzij voorbereiden op.

De liefde geeft een gelukkig huis met voorspoed aan. Het advies is om daar serieus aan te bouwen, niet teveel lang leve de lol. Als een gezin je doel is zal je zodanig in het leven moeten staan en geen feestbeest of geen losse, niet zo serieuze, contacten onderhouden.



Er wacht een compromis in de toekomst, je krijgt niet helemaal het plaatje wat je wenst maar meer dan genoeg daarvan.

geloof dat ik op mn laatste vraag al antwoord heb... een huwelijk is toch ook een conpromis he...

Nou ben benieuwd wie dat voor mekaar gaat krijgen....

Heb nou al bewondering voor die persoon want ik vind trouwen zulk geouwehoer...
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 22 januari 2017 @ 17:39:

[...]



geloof dat ik op mn laatste vraag al antwoord heb... een huwelijk is toch ook een conpromis he...

Nou ben benieuwd wie dat voor mekaar gaat krijgen....

Heb nou al bewondering voor die persoon want ik vind trouwen zulk geouwehoer...



Trouwen is alleen goed voor juridisch gebeuren.

En goedkoper dan de notaris!
Alle reacties Link kopieren
Dank je tomacat!
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 22 januari 2017 @ 10:41:

[...]





Om een verandering te krijgen



Niet hopen dat het naar je toe komt maar zelf de keuze maken wat je wilt, vervolgens niet gaan afwachten mar zelf actie nemen, profileer waar je goed in bent, maak reclame voor je eigen kwaliteiten. Iets uit het verleden lijkt je een richting te kunnen geven waar je de verandering kan zoeken.



Bedankt voor je antwoord, Tomcat!



Dat eerste advies ga ik zeker volgen. In actie komen en mezelf aanprijzen is niet mijn sterkste kant, maar op dit moment heb ik daar door omstandigheden meer dan gemiddelde motivatie voor.



Dat laatste is nog een beetje cryptisch, het is mij niet meteen duidelijk waar dat betrekking op heeft. Ik hoop dat daar dan in de nabije toekomst meer helderheid over komt. Ik ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Dag Tomcat

Mijn jongste zoon heeft moeite met zijn leven ( als in depressief)

Kunnen jouw kaarten voorspellen wat de beste aanpak voor ons als ouders is, om het te steunen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,

Ik kom zomaar binnen vallen hier, ik weet niet of je een bepaald systeem hebt. Ik zou heel graag willen weten hoe het met mijn slaapproblemen zal gaan het komende jaar.
Ik heb er ook eentje!



Gaat mijn gezondheid beter worden?
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 22 januari 2017 @ 10:39:

[...]





Iets van een behandeling of een advies, iemand helpt je en dat zal leiden tot een evenwicht in je gezondheid.Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de baan die ik nu heb nog wel bij me past. Als je zin hebt, mag je daar wel een kaartje voor leggen
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 22 januari 2017 @ 10:57:

[...]





dat er snel nieuws komt op dat gebiednieuws of iets nieuws?
Alle reacties Link kopieren
quote:Foechoer schreef op 22 januari 2017 @ 20:43:

[...]





Bedankt voor je antwoord, Tomcat!



Dat eerste advies ga ik zeker volgen. In actie komen en mezelf aanprijzen is niet mijn sterkste kant, maar op dit moment heb ik daar door omstandigheden meer dan gemiddelde motivatie voor.



Dat laatste is nog een beetje cryptisch, het is mij niet meteen duidelijk waar dat betrekking op heeft. Ik hoop dat daar dan in de nabije toekomst meer helderheid over komt. Ik ben benieuwd Tomcat, mag ik bij nader inzien nog vragen wat je voor mij ziet qua werk in in welke richting ik verandering het best kan zoeken? Dank je wel!
quote:tomcat schreef op 22 januari 2017 @ 10:14:

[...]





Ja hoor, komt goed.



Bij jou zie ik vooral dat je het resultaat van je werk ontvangt.



Bij je familie zie ik (kan op personen of de gehele familie slaan

Een manier vind zich te uiten op een creatieve manier, inspiratie

Een einde aan de problemen, tijd om vooruit te kijken

Vreugde, overvloed, liefde



En richting toekomst in staat om om te gaan met alles wat op jullie pad komtIk moet het even laten pruttelen denk ik. Door grote hoeveelheid stress en verdriet zie ik de dingen niet zo helder nu. Maar het is fijn om te weten dat ons harde werk nu, gaat lonen. En dan weet ik nog niet in welke vorm dat zal zijn. Ik wou soms dat ik een glazen bol had...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat zou jij voor mij ook kaarten willen leggen ? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat 2017 mij gaat bieden op werk en relatievlak





Alvast bedankt !!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat

Ik ben benieuwd wat je op werkgebied bij mij ziet ?
Alle reacties Link kopieren
Tomcat, kun je (of jouw kaarten eigenlijk) iets zeggen over hoe mijn liefdesleven gaat verlopen in 2017 (of verder?)
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 04 januari 2017 @ 13:42:

[...]





Een verleden van klaar zijn ergens voor maar nog niet in de gelegenheid zijn om dit te tonen, in het hetden een beslissing die te maken heeft met partnerschap, met of over een partner beslissen, mogelijk kiezen tussen meerdere opties voor een partnerschap, in de toekomst ligt een keerpunt, het wordt tijd om een ander pad te bewandelen



Aiii, ik heb je bericht 3x gelezen en ik vind het té specifiek en toepasselijk en actueel om het een algemeen antwoord te kunnen vinden, complimenten! Ik heb net gevraagd om een kaartlegging voor mijn liefdesleven, maar ik lees nu pas dat je dus al een kaartlegging had gedaan.

Ik ben benieuwd wat je precies bedoelt met 'het wordt tijd om een ander pad te bewandelen'. Als je zin en tijd hebt, hoor ik graag een specifiekere uitleg.

Dank je wel voor je tijd en moeite!
Alle reacties Link kopieren
Zou je voor mij nog een legging willen doen? Mbt mijn gezondheid?
quote:Baankje1 schreef op 22 januari 2017 @ 12:00:

Tomcat Hoe gaat het in 2017 op werkgebied en krijg ik nu eindelijk duidelijkheid in iets wat werkgerelateerd is?



Je draagt meer mee dan nodig is, je kunt anderen ook hun eigen deel laten doen als het je teveel wordt.



Er liggen offcielen documenten in 2017 dus dat kan een contract zijn of een eigen bedrijf. Het werkt in je voordeel om voorzichtig te zijn, wat zijn de motieven van mensen. Niet teveel met mensen in zee gaan omdat ze ok lijken en gezellif zijn.
quote:depster schreef op 22 januari 2017 @ 12:55:

Stiekem even nieuwsgierig, tomcat ga ik rust krijgen dit jaar?



Rust weet ik niet maar de kaarten geven aan dat je dit jaar beseft dat je zaken anders aan moet en kunt gaan pakken. Een keerpunt, een moment om te stoppen met zaken die je te weinig opleveren en zelf je pad te kiezen.



Advies van iemand met verstand van zaken kan in je voordeel werken, het is in je nadeel om zaken uit het verleden als advies te laten gelden
quote:itismee schreef op 22 januari 2017 @ 12:59:

Ik had een paar dagen geleden om een algemene legging gevraagd, maar zie nu dat je dat niet meer doet.....

Mag ik je dan nog een andere vraag stellen? Kun je zien of ik ooit ga trouwen?



Als je dat echt wil dan ga je trouwen, de kaarten geven wel aan dat je goed moet nadenken of je het wil en of het de juiste partner daarvoor is, of het het juiste moment in jouw leven ervoor is, is dit de lifde van ej leven en is dit het moment om te trouwen of vind je het concept trouwen zo mooi dat de rest daar op wort aangepast?.

Het kan, het mag, maar denk goed na. Je kan bereiken wat je wilt op dit gebeid maar bedenk of je het echt wilt.





Bij de partner ligt iets van zakelijke reizen cq reizen voor werk of een onderneming die veel tijd vraagt of zoiets..weet niet of dat helpt.
Alle reacties Link kopieren
Grappig Ik kreeg gisteren de papieren voor een tijdelijke contract. De rest klopt ook dat zijn precies mijn valkuilen die je aangeeft.
geneet van 't laeve
quote:Theamuts schreef op 22 januari 2017 @ 13:00:

Hallo Tomcat, zou je voor mij een legging willen doen die betrekking heeft op mijn woonsituatie?



Ik krijg dat je de boel wel aardig bi jelkaar houdt op dit moment maar dat het meer een verantwoording is dan lekker ontspannen.

Het is in je voordeel is om vervelende zaken gewoon achter je te laten. Het gaat in je nadeel werken als je probeert de boel "goed te maken", gewoon achter je laten is effectiever.

Richting toekomst het advies om de zaken nog een goed te beschouwen, daar komt ruimte of informatie voor, bekijk al je opties en beperk je daarbij initieel niet tot wat wel of niet reeël is..lekker van alle kanten bekijken en als je alle opties hebt afgewogen dan de volgende stap maken.
quote:sjatje schreef op 22 januari 2017 @ 20:58:

Dag Tomcat

Mijn jongste zoon heeft moeite met zijn leven ( als in depressief)

Kunnen jouw kaarten voorspellen wat de beste aanpak voor ons als ouders is, om het te steunen.



Naar de toekomst kijken, niet naar het verleden.

Geen zaken voor hem willen doen of oplossen maar hem leren/helpen te zien hoe hij het zelf kan doen.



De toekomst geeft geluk aan met gezin, vrienden, familie
quote:Relaxingatthelake schreef op 22 januari 2017 @ 21:02:

Hoi Tomcat,

Ik kom zomaar binnen vallen hier, ik weet niet of je een bepaald systeem hebt. Ik zou heel graag willen weten hoe het met mijn slaapproblemen zal gaan het komende jaar.



Het lijkt iets te zijn dat je beschouwd als "leren om te slapen" maar een planmatige aanpak lijkt geen voordeel te brengen.

Meer het besef dat slaap een natuurlijk proces is waar je vanzelf toegang tot krijgt mits de verkramping, het idee dat je er actief iets aan kan doen, achterwege bijft.

Niet vechten maar accepteren en dan gaat het vanzelf beter.

Richting toekomst ligt er het verkennen van nieuwe ideeen, niewe aanpak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven