Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:Leighton schreef op 29 januari 2017 @ 20:40:

Hi tomcat, leuk om the lezen dit topic! Ik zou graag een legging willen met betrekking tot werkgebied.Je werk is naar waarde geschat, als je meer kan en denkt daardoor meer te verdienen dan gaat dat in je huidige functie niet lukken. Daar is een transformatie voor nodig, je zal jezelf moeten ontwikkelen naar een nieuw begin, nieuw pad, nieuwe functie, misschien een heel nieuwe baan die flink anders is dan je hudige. Snelle, onverwachte actie is af te raden, beraad je op het grotere plaatje en neem de tijd om de grote verandering voor te bereiden en te maken.
quote:yagua schreef op 30 januari 2017 @ 09:42:

Hoi Tomcat,



Ik ben nu op een keerpunt beland tav mijn werk. Ik weet niet wat ik wil.

Ik wil graag weten als ik mij niet beter kan laten omscholen. Ik hoop dat het een beetje duidelijke vraag is.

Alvast bedanktIk heb meer op de twijfel gelet bij het leggen, dat je niet weet wat je wil, een keuze forceren en denken dat je zaken kunt combineren gaat tegen je werken, neem de tijd, zie het als lange termijn project, relax en de richting die je moet volgen geeft je intuitie je aan.
quote:mirleni schreef op 30 januari 2017 @ 20:34:

Hi Tomcat,



Ik zou graag een legging willen mbt mijn gezondheid (nare chronische ziekte).. Denk ik zoals ik nu denk op de juiste manier of moet ik het anders aanpakken?

En kan ik mijn werk voortzetten zoals ik zou willen?



Er wordt geadviseerd om in ieder geval alle opties te beschouwen en serieus te overwegen, geloof niet te snel in "het gelijk" van een persoon of methode ook al lijkt deze zo overtuigend bewezen. Je werk wijst wel op een verandering maar een blije verandering, goed nieuws op je werk wat gaat leiden tot een vrolijk nieuw begin in de toekomst op werkgebied.



De ziekte zelf geeft een indicatie dat je misschien wat meer plezier in bezigheden moet vinden, plezier in een activiteit, hobby of baan, lijkt heilzaam te werken.
quote:beautygoodies schreef op 30 januari 2017 @ 22:55:

Hoi Tomcat,



Zou je voor mij een legging willen doen mbt tot mijn werk en studie?



Alvast dank!



Hoi,



Jij zelf lijkt een nare situatie of tijd achter je te laten en geleidelijk weer onderweg naar betere tijden.

Ik weet niet wat je vraag erover is, maar je studie geeft zaken uit het verleden aan die gerelateerd zijn en je werk staat in het teken van op eigen kracht je leven inrichten zoals jij het wil.

Zelfvertrouwen houden, doorzetten, voor je doel blijven gaan werkt in je voordeel.

Teveel werk op je schouders nemen wat eigenlijk net zo goed door anderen gedaan kan worden werkt in je nadeel.



Helpt dit?
Ik ben benieuwd hoe mijn relatie gaat verlopen.
quote:sh3va schreef op 30 januari 2017 @ 23:00:

Hey tomcat,



Ik zou graag een legging willen mbt relaties en welvaart.



Alvast bedankt

shevaNiet erg specifiek die vraag, maar beiden zien er goed uit.
quote:mrspat schreef op 30 januari 2017 @ 23:16:

Hallo,



Ik ben 24 jaar, zit al bijna 3 jaar thuis. Solliciteer mij suf maar wordt telkens niet aangenomen, ik zal graag een legging voornamelijk betreffende werk maar als het kan ook graag mijn gezondheid. Die heeft de laatste tijd flink gekwakkeld maar zit nu eindelijk in een rustiger vaarwater, ben benieuwd of dat zo blijft.



Je gezondheid blijf tdusdanig dat je de zaken makkelijk onder controle houdt.



Bij je sollicitaties werkt het in je voordeel om je niet te richten op wat je maximaal kan, maar eerst op wat je minimaal nodig hebt om je leven financieel lekker op de rit te krijgen. De kaarten geven aan dat je eigen houding je denkbeelden versterkt, telkens niet aangenomen terwijl je misschien ook echt alleen maar het odnerste uit de kan wilt? Overweeg een iets mindere functie die iets minder betaald maar wel genoeg oplevert om je leven op te gaan bouwen.
quote:FiddlyDiddlyDoo schreef op 31 januari 2017 @ 23:43:

Ik zou graag willen weten of ik op het gebied van relatie en werk het juiste pad bewandel...



Relatie ziet er gezellig uit en werk lijkt een goede uitlaatklep om je creatieve energie kwijt te kunnen.

Je lijkt dan ook niet veel te klagen te hebben op het moment.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat, ik zou graag een legging willen mbt tot mijn huwelijk en of ik er goed aan doe om hiermee door te gaan!?



Alvast bedankt!

Cavalama
quote:chirpy schreef op 04 februari 2017 @ 11:02:

Ik ben benieuwd hoe mijn relatie gaat verlopen.



Daar ben je zelf bij en een wezenlijk onderdeel van.



De kaarten geven aan dat de relatie je de kans geeft om bij te komen en op te laden, het geeft je veel kracht, energie en inspiratie, gebruik die.

Het werkt tegen je als je de relatie teveel ziet als "klaar, tijd om vruchten te plukken", het is niet klaar en als je teveel vruchten plukt zonder er werk in te stoppen dan gaat het dood.



Veel geluk !
quote:cavalama schreef op 04 februari 2017 @ 11:11:

Hoi Tomcat, ik zou graag een legging willen mbt tot mijn huwelijk en of ik er goed aan doe om hiermee door te gaan!?



Alvast bedankt!

Cavalama



Serieus? daar ga je toch geen huwelijk van af laten hangen?



De kaarten geven aan, niet vechten, niet van eigen kracht uitgaan maar de samenwerking zoeken. ik zie gezinsgeluk en financiele zekerheid voor het gezin, maar of dat binnen of buiten een huwelijk is dat staat er natuurlijk niet bij
Weer klaar voor nu
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 04 februari 2017 @ 11:16:

[...]





Serieus? daar ga je toch geen huwelijk van af laten hangen?



De kaarten geven aan, niet vechten, niet van eigen kracht uitgaan maar de samenwerking zoeken. ik zie gezinsgeluk en financiele zekerheid voor het gezin, maar of dat binnen of buiten een huwelijk is dat staat er natuurlijk niet bij Uhm...nee, daar ga ik het zeker niet van af laten hangen, maar ik vind het wel leuk om te lezen wat de kaarten zeggen. Maar wel bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Tomcat! Ik zit momenteel qua werk in een spagaat tussen twee werkgevers. Beide voordelen en nadelen. Vandaar dat ik het vroeg. Wat zeggen de kaarten daar over?
Don't waste your time or time will waste you.
quote:FiddlyDiddlyDoo schreef op 04 februari 2017 @ 11:40:

Dankjewel Tomcat! Ik zit momenteel qua werk in een spagaat tussen twee werkgevers. Beide voordelen en nadelen. Vandaar dat ik het vroeg. Wat zeggen de kaarten daar over?Als een van 2 duidelijk meer ruimte geeft om je creativiteit in te zetten, te ontwikkelen of te gebruiken hetzij direct hetzij door creatief te denken, creatief met middelen om te gaan etc etc dan wijzen ze die kant op
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 04 februari 2017 @ 10:58:

[...]





Er wordt geadviseerd om in ieder geval alle opties te beschouwen en serieus te overwegen, geloof niet te snel in "het gelijk" van een persoon of methode ook al lijkt deze zo overtuigend bewezen. Je werk wijst wel op een verandering maar een blije verandering, goed nieuws op je werk wat gaat leiden tot een vrolijk nieuw begin in de toekomst op werkgebied.



De ziekte zelf geeft een indicatie dat je misschien wat meer plezier in bezigheden moet vinden, plezier in een activiteit, hobby of baan, lijkt heilzaam te werken.



Dank je wel! Stof tot nadenken geloof ik.. Verrassend, de ommekeer qua werk, nou ja, wellicht aangepaste werkzaamheden die helemaal leuk zijn. Haha..



Ziekte zorgt er wel voor dat ik nu meer besef dat het leven niet alleen bestaat uit 'moeten' maar dat ik, zolang het nog kan, volop (en vooral meer!) moet genieten..



Nogmaals dank. Gaaf dit hoor..
Hoi lieve Tomcat



Ik weet het, heb al twee leggingen gehad , echter ik zat de afgelopen weken niet erg

lekker in mn vel en er is iets boven gekomen uit het verleden.

Ik ben benieuwd wat de kaarten zeggen over mijn eigen ontwikkeling, oww en als ik toch bezig ben, wat zeggen de kaarten over mijn huidige date/scharrel ?

Als je zin hebt, graag,en als het genoeg is, ook goed. ( echter, driemaal is scheepsrecht )
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,



Ik wil graag een algemene legging!
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 04 februari 2017 @ 10:44:

[...]





Voor jou is deze relatie wel vrij "vanzelf" loopt als vanzelf, je kan doen, laten vragen of geven wat je wil, voor je partner is het meer een traject van leren en ontdekken. De relatie samen is in het teken van leren, verbeteren, groeien en richting toekomst ligt het risico van verveling, te gewoon gaan vinden, op de loer. Er komt een derde die jou of je partner zal laten denken over groener gras.Complimenten voor de legging, ik lees echt onze situatie! Overigens is de relatie sinds vorige week voorbij. Maar we twijfelen of we hier goed aan doen. Kan je hier nog iets over vertellen?
quote:Alicemorgan82 schreef op 04 februari 2017 @ 21:07:

Hoi lieve Tomcat



Ik weet het, heb al twee leggingen gehad , echter ik zat de afgelopen weken niet erg

lekker in mn vel en er is iets boven gekomen uit het verleden.

Ik ben benieuwd wat de kaarten zeggen over mijn eigen ontwikkeling, oww en als ik toch bezig ben, wat zeggen de kaarten over mijn huidige date/scharrel ?

Als je zin hebt, graag,en als het genoeg is, ook goed. ( echter, driemaal is scheepsrecht )



Je date/scharrel daarvan geven de kaarten aan dat dit geen nuttig pad is voor je, tijd om dat anders aan te pakken met of zonder hem.



Jijzelf en jouw ontwikkeling daar komt iets aan wat behoorlijk ingrijpend is, je gaat van iets of iemand veel inzicht krijgen waardoor er een kwartje valt dat een behoorlijke verandering in jou zal bewerkstelligen.

Het advies aan jou in dit kader is om de zaken hun natuurlijke verloop te laten hebben, niet duwen, niet trekken, niet proberen te veranderen, laat het maar gebeuren. Het is in je nadeel om teveel te gaan beschouwen en piekeren, go with the flow en twijfel daar niet over.

In de toekomst ligt een samenwerking, je persoonlijke ontwikkeling zal leiden tot een interesse, activitei of opleiding die je samen met anderen zal gaan doen.
quote:Lillycat schreef op 04 februari 2017 @ 21:14:

Hoi Tomcat,



Ik wil graag een algemene legging!die doe ik niet meer, zie openingspost
quote:deau schreef op 05 februari 2017 @ 19:56:

[...]





Complimenten voor de legging, ik lees echt onze situatie! Overigens is de relatie sinds vorige week voorbij. Maar we twijfelen of we hier goed aan doen. Kan je hier nog iets over vertellen?Nee, dat is aan jou/jullie om te ervaren en te beslissen. Ik verwacht dat een van jullie beiden snel een ander in het vizier zal krijgen maar dat moet blijken
Alle reacties Link kopieren
Mag ik een legging over een situatie betreffende ons huis, Tomcat? Ik heb er al eentje gehad maar wie weet mag ik er nog een
quote:lionlily schreef op 07 februari 2017 @ 09:27:

Mag ik een legging over een situatie betreffende ons huis, Tomcat? Ik heb er al eentje gehad maar wie weet mag ik er nog een



Wat wil je weten over je huis dan?



Zonder vraag krijg ik dit



Het huis wordt gewaardeerd en geprezen.

Het is in je nadeel om blind te vertrouwen en door te gaan op goed geluk, het is in je voordeel om aan je gezin/familie geluk te denken, de uitkomst is een nieuw initatief of een nieuwe woning.
quote:tomcat schreef op 07 februari 2017 @ 09:16:

[...]





Je date/scharrel daarvan geven de kaarten aan dat dit geen nuttig pad is voor je, tijd om dat anders aan te pakken met of zonder hem.



Jijzelf en jouw ontwikkeling daar komt iets aan wat behoorlijk ingrijpend is, je gaat van iets of iemand veel inzicht krijgen waardoor er een kwartje valt dat een behoorlijke verandering in jou zal bewerkstelligen.

Het advies aan jou in dit kader is om de zaken hun natuurlijke verloop te laten hebben, niet duwen, niet trekken, niet proberen te veranderen, laat het maar gebeuren. Het is in je nadeel om teveel te gaan beschouwen en piekeren, go with the flow en twijfel daar niet over.

In de toekomst ligt een samenwerking, je persoonlijke ontwikkeling zal leiden tot een interesse, activitei of opleiding die je samen met anderen zal gaan doen.

jee Tomcat jij bent echt goed!!!

Ik lees je legging nu pas, nadat ik vanmorgen (zonder dat ik jouw legging dus al gelezen had) de knoop met date doorgehakt heb na het zoveelste gevecht met mezelf.

Ik ken mezelf inmiddels goed genoeg om te weten dat als ik ergens onzeker van word ik dingen moet veranderen.

Ik ben te zweverig om in toeval te geloven en als het in de kaarten staat dan heb ik goed gehandeld



Ontzettend bedankt Tomcat, ik heb eerlijk gezegd bij Tarot altijd mn twijfels gehad maar jij bent echt goed!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven