Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 22 januari 2017 @ 21:03:

Ik heb er ook eentje!



Gaat mijn gezondheid beter worden?



Had ik dat niet al eens gedaan? komt bekend voor..



Hoe dan ook, ik krijg dat je niet moet gaan wachten op nieuws maar zelf actie kan nemen, de toekomst geeft aan dat je investering zich boven verwachting zal uitbetalen.
Alle reacties Link kopieren
Tomcat,nog bedankt voor de legging! Echt leuk om te lezen!
quote:theepoes schreef op 22 januari 2017 @ 21:15:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de baan die ik nu heb nog wel bij me past. Als je zin hebt, mag je daar wel een kaartje voor leggen De kaarten geven aan dat je wensen uitkomen in deze baan, in de toekomst zal het een en ander duidelijk gaan worden, onthullingen, zaken die je nu nog niet ziet gaan je nieuw inzicht brengen over je huidige baan.
quote:Snow36 schreef op 23 januari 2017 @ 18:49:

Hoi Tomcat zou jij voor mij ook kaarten willen leggen ? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat 2017 mij gaat bieden op werk en relatievlak





Alvast bedankt !!



Werk gaat met je verleden te maken hebben, iets uit het verleden dat je nu kan toepassen of personen uit het verleden die je weer tegenkomt, dit alles in het positieve



Relaties geeft een tijd van oogsten aan, lijkt mij een rustig jaar met veel fijne momenten.
quote:Versnellingsbak schreef op 23 januari 2017 @ 22:54:

Hoi Tomcat

Ik ben benieuwd wat je op werkgebied bij mij ziet ?Welvaart voor je huis is wat ik op werkgebeid krijg. Misschien af en toe wat minder leuk werk maar bedenk je dat het salaris ervoor zorgt dat je leuk kunt leven.
quote:Cadance schreef op 25 januari 2017 @ 15:20:

Zou je voor mij nog een legging willen doen? Mbt mijn gezondheid?Ik zie genoeg energie en inspiratie om je doelen te bereiken en specifiek op gezondheid eenbelangrijke partner die dicht bij je staat waar je een beslissing mee of over moet nemen
En dat was het weer.
Alle reacties Link kopieren
Wil je voor mij een kaart leggen over mijn relatie?
quote:tomcat schreef op 29 januari 2017 @ 09:21:

[...]





Rust weet ik niet maar de kaarten geven aan dat je dit jaar beseft dat je zaken anders aan moet en kunt gaan pakken. Een keerpunt, een moment om te stoppen met zaken die je te weinig opleveren en zelf je pad te kiezen.



Advies van iemand met verstand van zaken kan in je voordeel werken, het is in je nadeel om zaken uit het verleden als advies te laten geldenHah, nice one. Dankjewel.
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 29 januari 2017 @ 09:42:

[...]





Het lijkt iets te zijn dat je beschouwd als "leren om te slapen" maar een planmatige aanpak lijkt geen voordeel te brengen.

Meer het besef dat slaap een natuurlijk proces is waar je vanzelf toegang tot krijgt mits de verkramping, het idee dat je er actief iets aan kan doen, achterwege bijft.

Niet vechten maar accepteren en dan gaat het vanzelf beter.

Richting toekomst ligt er het verkennen van nieuwe ideeen, niewe aanpak.Precies in de roos! Ik ben zo bezig om dit planmatig aan te pakken, omdat ik er zo graag vanaf wil en omdat mensen in mijn omgeving ook aangeven 'dat ik er echt iets aan moet gaan doen'. Toevallig zat ik gisteren ook op het spoor dat ik al die plannen eens los ga laten, de consequenties ga aanvaarden (dus niet altijd kunnen werken of goed functioneren) en dat ik dag voor dag ga leven hiermee. Het blijft lastig, maar het geeft meer rust denk ik. Ik ben wel heel benieuwd wat die nieuwe ideeen of nieuwe aanpak gaat zijn en hoe ver die toekomst is, want ik ga volgende week naar huisarts en hij wil een nieuwe weg gaan bewandelen voor het slapen. Heel erg bedankt hiervoor!
quote:tomcat schreef op 29 januari 2017 @ 09:31:

[...]





Ik krijg dat je de boel wel aardig bi jelkaar houdt op dit moment maar dat het meer een verantwoording is dan lekker ontspannen.

Het is in je voordeel is om vervelende zaken gewoon achter je te laten. Het gaat in je nadeel werken als je probeert de boel "goed te maken", gewoon achter je laten is effectiever.

Richting toekomst het advies om de zaken nog een goed te beschouwen, daar komt ruimte of informatie voor, bekijk al je opties en beperk je daarbij initieel niet tot wat wel of niet reeël is..lekker van alle kanten bekijken en als je alle opties hebt afgewogen dan de volgende stap maken.



Dankjewel Tomcat!

Het eerste gedeelte is een goeie eye-opener. Het tweede gedeelte geeft aan dat ik wat meer geduld moet opbrengen.

Goed om te lezen!
Alle reacties Link kopieren
Mag ik een legging vragen op relatie gebied ?

Dank.
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 29 januari 2017 @ 09:26:

[...]





Als je dat echt wil dan ga je trouwen, de kaarten geven wel aan dat je goed moet nadenken of je het wil en of het de juiste partner daarvoor is, of het het juiste moment in jouw leven ervoor is, is dit de lifde van ej leven en is dit het moment om te trouwen of vind je het concept trouwen zo mooi dat de rest daar op wort aangepast?.

Het kan, het mag, maar denk goed na. Je kan bereiken wat je wilt op dit gebeid maar bedenk of je het echt wilt.





Bij de partner ligt iets van zakelijke reizen cq reizen voor werk of een onderneming die veel tijd vraagt of zoiets..weet niet of dat helpt.



Dank je! Ik weet zeker dat ik wil trouwen. En mijn partner is de ware....alleen heeft hij niet zoveel met trouwen......

Dat laatste kan ik (nog) niet helemaal plaatsen.....
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 29 januari 2017 @ 09:49:

[...]





De kaarten geven aan dat je wensen uitkomen in deze baan, in de toekomst zal het een en ander duidelijk gaan worden, onthullingen, zaken die je nu nog niet ziet gaan je nieuw inzicht brengen over je huidige baan.



Thanks!

Ik laat het even in me omgaan. En ik ben benieuwd wat de toekomst me brengt in deze baan! Ik hoef dus niet op zoek te gaan naar een andere baan?
Alle reacties Link kopieren
Hi tomcat, leuk om the lezen dit topic! Ik zou graag een legging willen met betrekking tot werkgebied.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,



Ik ben nu op een keerpunt beland tav mijn werk. Ik weet niet wat ik wil.

Ik wil graag weten als ik mij niet beter kan laten omscholen. Ik hoop dat het een beetje duidelijke vraag is.

Alvast bedankt
volg je hart, want dat klopt.
Alle reacties Link kopieren
Door twee keer hetzelfde te posten, kom ik niet sneller aan de beurt
volg je hart, want dat klopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 29 januari 2017 @ 10:09:

[...]





Werk gaat met je verleden te maken hebben, iets uit het verleden dat je nu kan toepassen of personen uit het verleden die je weer tegenkomt, dit alles in het positieve



Relaties geeft een tijd van oogsten aan, lijkt mij een rustig jaar met veel fijne momenten.Thnx , ben benieuwd !!
Alle reacties Link kopieren
Hi Tomcat,



Ik zou graag een legging willen mbt mijn gezondheid (nare chronische ziekte).. Denk ik zoals ik nu denk op de juiste manier of moet ik het anders aanpakken?

En kan ik mijn werk voortzetten zoals ik zou willen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,



Zou je voor mij een legging willen doen mbt tot mijn werk en studie?



Alvast dank!
'We should all start to live before we get too old.'
Alle reacties Link kopieren
Hey tomcat,



Ik zou graag een legging willen mbt relaties en welvaart.



Alvast bedankt

sheva
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben 24 jaar, zit al bijna 3 jaar thuis. Solliciteer mij suf maar wordt telkens niet aangenomen, ik zal graag een legging voornamelijk betreffende werk maar als het kan ook graag mijn gezondheid. Die heeft de laatste tijd flink gekwakkeld maar zit nu eindelijk in een rustiger vaarwater, ben benieuwd of dat zo blijft.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag willen weten of ik op het gebied van relatie en werk het juiste pad bewandel...
Don't waste your time or time will waste you.
quote:deau schreef op 29 januari 2017 @ 10:27:

Wil je voor mij een kaart leggen over mijn relatie?Voor jou is deze relatie wel vrij "vanzelf" loopt als vanzelf, je kan doen, laten vragen of geven wat je wil, voor je partner is het meer een traject van leren en ontdekken. De relatie samen is in het teken van leren, verbeteren, groeien en richting toekomst ligt het risico van verveling, te gewoon gaan vinden, op de loer. Er komt een derde die jou of je partner zal laten denken over groener gras.
quote:Versnellingsbak schreef op 29 januari 2017 @ 15:54:

Mag ik een legging vragen op relatie gebied ?

Dank.Je lijkt vrij afwachtend op dat gebied, relaxed, "het komt wel op mijn pad" en dat is prima hoor. Het advies is om in relaties op te letten dat ieder zijn deel krijgt, verdruk de ander niet en laat de ander jou niet verdrukken, evenwicht is een thema in jouw relaties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven