Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:littlemissy schreef op 27 maart 2017 @ 09:12:

Hoi Tomcat, leuk dat je dit doet!



Ik heb een vraag: ik ben namelijk heel benieuwd of er een nieuwe liefde op mijn pad komt de komende tijd?



Wil je een kaartje voor mij leggen? Dank je wel!Niet denken dat je het zelf kan versnellen door bewust handelen, genieten van wat je hebt en in de toekomst lopen je plannen zoals gehoopt.
quote:Anoniem9482665 schreef op 27 maart 2017 @ 09:13:

Hi Tomcat,

Ik ben nogal kritisch in de liefde geloof ik. Krijg ik uiteindelijk toch iemand waar ik gek op ben? Alvast bedankt.Ja, blijf vooral bij jezelf en ga niet minder kritisch zijn om maar "iemand" te hebben, volge je eigen pad en het zal bekroond worden.
quote:nansie schreef op 27 maart 2017 @ 12:48:

Hoi Tomcat,



Kun je iets zeggen over de nieuwe school van mijn zoon? Hij gaat daar in mei beginnen.



Alvast bedankt.Ziet er uitstekend uit, initieel even wat reserve, het duurt even om op gang te komen maar als je zoon zich rustig mengt komt hij precies op zijn plaats en in harmonie met zijn omgeving.
quote:ExxxE schreef op 27 maart 2017 @ 12:55:

Hoi Tomcat,



Ik heb ook een vraag! Zijn mijn date (bijna relatie) en ik een match?



Misschien, maar geen match waar alles aan komt waaien. De relatie staat in het teken van leren, samen leren, en in de toekomst wacht een onterechte angst die ook weer gerelateerd is aan het verder bekwamen.



In ieder geval een relatie met veel persoonlijke groei verwacht ik, geniet ervan!
Wauw, snelle reactie en leuk vooruitzicht. Dank je, Tomcat! Ik zal tzt laten weten of het is uitgekomen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Tomcat,



Ik ben al lange tijd volledig ziek thuis. Na enkele operaties en verkeerde diagnoses blijkt dat ik een zeldzame afwijking heb. Gelukkig is het wel operabel maar heel mijn wereld staat op zijn kop. Zal ik na de operatie weer zelfstandig en gelukkig worden?
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel, Tomcat!

Dat klinkt heel goed. Ik hoop dat je gelijk hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 27 maart 2017 @ 13:09:

[...]





Misschien, maar geen match waar alles aan komt waaien. De relatie staat in het teken van leren, samen leren, en in de toekomst wacht een onterechte angst die ook weer gerelateerd is aan het verder bekwamen.



In ieder geval een relatie met veel persoonlijke groei verwacht ik, geniet ervan!Bedankt Tomcat! Het klinkt erg aannemelijk vanwege teleurstellingen vanuit het verleden. Tof!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,



Kan je wat zien over onze/mijn financiële toekomstperspectief?



Alvast bedankt!



Groet,

Noesepoes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,



Wat leuk dat je dit doet!

Ik heb ook een vraag...



Zal mijn gezondheid op korte termijn weer goed/beter zijn of zit er een langer traject aan te komen?



Alvast bedankt!
quote:tomcat schreef op 27 maart 2017 @ 12:57:

[...]





Je studie rond je boven verwachtig af en je stageplaats lijkt een langdurig iets te worden.



Tussendoor wel een kaart die ik moeilijk kan plaatsen in je vraag, geluk en welvaart met je gezin/partner/naasten in de huiselijk kring..zegt jou dat iets?





Je eerste boodschap is heel fijn nieuws! Dat word ik blij van!



Geluk en welvaart, dat zou heel mooi zijn maar komt mij niet echt bekend voor . Op het ogenblik struggelen wij, man en ik, heel veel om financieel rond te komen elke maand. Daarnaast zijn er op mentaal vlak ook nog wat uitdagingen, met name voor mijn man...

Ik hoop dat die kaart betekend dat het er voor ons als gezin zijnde beter uit gaat zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 27 maart 2017 @ 13:03:

[...]





Niet denken dat je het zelf kan versnellen door bewust handelen, genieten van wat je hebt en in de toekomst lopen je plannen zoals gehoopt.Dank je wel voor je kaart Tomcat. Ik ga het loslaten (proberen tenminste ????) en hopen dat de toekomst niet nog jaren op zich laat wachten!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor je mooie legging!
quote:biobitch1984 schreef op 20 maart 2017 @ 14:06:

Ik vertrek aankomende week naar een eiland ver weg om te werken voor een jaar



Kom ik door de proeftijd?



Ga ik mijn draai op het eiland vinden?



Staat er een leuke fling dit jaar op het programma voor mij?



Alvast bedankt voor je antwoord tomcatNog een keer proberen
Alle reacties Link kopieren
Hallo Tomcat,

Wil je voor mij een algemene kaartlegging doen? Dankjewel alvast.
Alle reacties Link kopieren
Beste Tomcat,

Mijn vraag; kun je zien of mijn man gaat bijdraaien wat betreft mijn wens om ook een relatie te mogen hebben met een andere man? We hebben een open relatie maar juist en alleen met deze ene man heeft hij moeite, het is een bedreiging denk ik. Wat kan ik zelf het beste doen? Je zou me hier erg mee helpen...thanks!
Alle reacties Link kopieren
Tomcat ik heb een vraag; ik heb sinds kort wen nieuwe baan. Ben uiteraard nu nog in mijn proeftijd. Ik vind het belangrijk om te weten of ik een vast contract krijg hier. Misschien bieden de kaarten een blik in de toekomst?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Oh wat zou ik graag een kaartlegging willen!!! Ik hou wel van zulk soort dingen!!

Kun je voor mij kijken of ik geluk ga vinden ( misschien op werk of in de liefde) En mij beter zal voelen?



Alvast bedankt
Zou je voor mij en mijn kat willen leggen?



Ik heb het vermoeden dat ze niet gezond is. Maar dat idee heb ik vaker gehad met haar. En ze is er nog steeds. Wat ik eigenlijk specifiek wil weten is, of ze het mij zal laten zien als/of ze pijn heeft en als het klaar is voor haar?
quote:Marabel schreef op 28 maart 2017 @ 13:12:

Hallo Tomcat,

Wil je voor mij een algemene kaartlegging doen? Dankjewel alvast.Heb je de OP gelezen?
Tomcat, ik ben een beetje verslaafd aan je leggingen. Zou je willen kijken of mijn gevoel over mijn lichamelijk herstel juist is?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,

Ik ga je toch nog een keer om raad vragen



Er Is een on geplande wending gekomen in onze relatie. Onze meningen verschillen nogal met welke keuze we moeten maken. Gaan we hier samen uitkomen en wordt er uiteindelijk de juiste keuze gemaakt als die al gemaakt kan worden?
aan het typen......
Ik ben trouwens ook nog Reiki powered sinds afgelopen weekend..benieuwd of en hoe dat invloed heeft
Gefeliciteerd ! Wat goed!
quote:biobitch1984 schreef op 28 maart 2017 @ 01:34:

[...]

Ik vertrek aankomende week naar een eiland ver weg om te werken voor een jaar



Kom ik door de proeftijd?

Ga ik mijn draai op het eiland vinden?

Staat er een leuke fling dit jaar op het programma voor mij?



Alvast bedankt voor je antwoord tomcat



Nog een keer proberen



1) het wordt flink aanpoten en je doet waarschijnlijk iets meer dan je strikt zou hoeven te doen in je proeftijd maar je komt er wel door

2) Het is een frsse nieuwe start en die brengt je ook het besef dat je misschien sommige dingen wel wat anders wilt gaan aanpakken in je leven, de gelegenheid komt er in ieder geval voor

3) heel goed mogelijk dat je meer dan een fling vind, het lijkt meer een droompartner waar je ook nog een veel van opsteekt op het geied van je zaken op rode brengen materieel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven