Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:SoeteLieve schreef op 28 maart 2017 @ 18:08:

Beste Tomcat,

Mijn vraag; kun je zien of mijn man gaat bijdraaien wat betreft mijn wens om ook een relatie te mogen hebben met een andere man? We hebben een open relatie maar juist en alleen met deze ene man heeft hij moeite, het is een bedreiging denk ik. Wat kan ik zelf het beste doen? Je zou me hier erg mee helpen...thanks!



Heb ik hier niet eerder kaarten over gelegd die al zoiets voorspelden? dat je eigen relatie erdoor geraakt zou kunnen worden? Of was dat iemand anders?



In ieder geval, je kan hem meekrijgen door hem te wijzen op jullie afspraak en dat dit niet in lijn is, jullie hebben afgesproken dat, dus is het niet eerlijk etc etc. Je krijgt hem tegen als je dit teveel laat doorwerken in de verhoudingen in huis, laat dit buiten het gezinsleven.

De waarschijnlijke uitkomst is dat je een uitlaatklep krijgt waar je je energie in kwijt kan, maar pas op, je krijgt meerderr opties waarvan er maar 1 de juiste is.
quote:Biepmiep68 schreef op 28 maart 2017 @ 20:26:

Tomcat ik heb een vraag; ik heb sinds kort wen nieuwe baan. Ben uiteraard nu nog in mijn proeftijd. Ik vind het belangrijk om te weten of ik een vast contract krijg hier. Misschien bieden de kaarten een blik in de toekomst?Let op je werk, doe dit zoals verwacht wrdt, ga analytisch te werk, stel je prive/gezinsbelangen even wat op het tweede plan en dan is er een goede kans op een vast contract.
quote:Fly-over92 schreef op 28 maart 2017 @ 21:57:

Hoi,

Oh wat zou ik graag een kaartlegging willen!!! Ik hou wel van zulk soort dingen!!

Kun je voor mij kijken of ik geluk ga vinden ( misschien op werk of in de liefde) En mij beter zal voelen?



Alvast bedankt



Je geluk zit in het zorgen voor anderen, zoek het daar

Op je werk ligt er een samenwerking die misschien wat moeizaam is, een compromis, alle partijen niet helemaal tevreden maar goed genoeg, het brengt wel een hoop geluk in de thuissiutatie met gezin/partnet/naasten

In de liefde denk je tekort te komen maar het is overal om je heen, je gaat leren om daar wat meer de zaken te vermengen en op die manier nieuwe paden te vinden.
quote:pruttel schreef op 28 maart 2017 @ 22:08:

Zou je voor mij en mijn kat willen leggen?



Ik heb het vermoeden dat ze niet gezond is. Maar dat idee heb ik vaker gehad met haar. En ze is er nog steeds. Wat ik eigenlijk specifiek wil weten is, of ze het mij zal laten zien als/of ze pijn heeft en als het klaar is voor haar?



De kaarten geven aan dat je kat geleidelijk aan de problemen achter zich laat.

op 2 manieren geprobeerd en ik krijg exact dezelfde kaart..blijkbaar is dit de boodschap die ik je mag geven hierover
quote:Sophiever schreef op 29 maart 2017 @ 09:19:

Tomcat, ik ben een beetje verslaafd aan je leggingen. Zou je willen kijken of mijn gevoel over mijn lichamelijk herstel juist is?Lastige vraag, je gevoel komt naar voren als gerelateerd aan contract of juridische zaak..hoe je gezondheid werkelijk zal gaan komt naar voren als een circel die compleet wordt is en aan een nieuwe cycus begint.. hoop dat jij dat kunt plaatsen
quote:Frikandellekuh schreef op 29 maart 2017 @ 10:01:

Hoi Tomcat,

Ik ga je toch nog een keer om raad vragen



Er Is een on geplande wending gekomen in onze relatie. Onze meningen verschillen nogal met welke keuze we moeten maken. Gaan we hier samen uitkomen en wordt er uiteindelijk de juiste keuze gemaakt als die al gemaakt kan worden?de wending ligt er als situatie waarin blind vertrouwen gevraagd wordt, er komt positieve invloed door je te richten op geluk in het gezin/met je partner, proberen dit met kracht te overwinnen werkt negatief. Als waarschijnljike uitkomst ligt er een kaart die aangeeft dat de wijsheid en intuitie aanwezig is om je er zonder problemen doorheen te slaan, de situatie naar je hand te zetten.
quote:tomcat schreef op 29 maart 2017 @ 13:42:

Ik ben trouwens ook nog Reiki powered sinds afgelopen weekend..benieuwd of en hoe dat invloed heeft De kaarten geven aan dat de reiki voor meer balans zorgt en een tranformatie naar een volgende fase inluidt..
Alle reacties Link kopieren
Hi Tomcat,



Ik ben benieuwd wat je innde kaarten ziet mbt de relatie tussen mij en het dochtertje van mijn vriend?
Alle reacties Link kopieren
Oohh, Tomcat! Wil je voor mij ook in de kaarten kijken?

Hoe loopt het dit jaar met mijn carriere? Ben zelfstandig in een hele onstabiele branche en het gaat er erg onstuimig aan toe op dit moment....
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 29 maart 2017 @ 13:42:

Ik ben trouwens ook nog Reiki powered sinds afgelopen weekend..benieuwd of en hoe dat invloed heeft



wat goed... heb je hier een cursus voor gedaan?



dat brengt mij gelijk bij de volgende vraag, mensen hebben weleens tegen mij gezegd dat ik ´´iets´´ in mijn handen heb, helende kwaliteiten, kan jij in de kaarten zien of dit ook zo is? ben ik wel benieuwd naar.
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 29 maart 2017 @ 14:36:

[...]





de wending ligt er als situatie waarin blind vertrouwen gevraagd wordt, er komt positieve invloed door je te richten op geluk in het gezin/met je partner, proberen dit met kracht te overwinnen werkt negatief. Als waarschijnljike uitkomst ligt er een kaart die aangeeft dat de wijsheid en intuitie aanwezig is om je er zonder problemen doorheen te slaan, de situatie naar je hand te zetten.Wauw tomcat. Je slaat alweer de spijker op zijn kop. Inmiddels samen de beslissing genomen voor wat nu belangrijk is.
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Omdat je zo accuraat bent is mijn partner nieuwsgierig geworden en wil ook een legging.

Hij is nieuwsgierig hoe zijn loopbaan gaat verlopen. Doet hij genoeg voor zijn werk en is er een kans op een vast contract hierdoor?





Alvast bedankt
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Ok Tomcat, we hebben inderdaad meteen de week nadat de koop niet doorging een bod van een andere partij gehad. Dat vertrouwden we niet en hebben het geweigerd. De mensen die het huis hadden gekocht en het weer ongedaan hadden gemaakt de dag erna, zijn (zoals je voorspelde) weer terug. Alleen kan de man maar niet beslissen, de vrouw wel. Ze blijven maar rondkijken en ze komen steeds hier terug. Kiezen ze uiteindelijk voor ons huis? Het is zo zenuwslopend spannend.
Nothing takes the past away like the future
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 29 maart 2017 @ 09:17:

[...]





Heb je de OP gelezen?
Alle reacties Link kopieren
Heb pb gedaan.
Alle reacties Link kopieren
[quote]Marabel schreef op 30 maart 2017 @ 13:03:

Heb pb gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 29 maart 2017 @ 14:21:

[...]





Heb ik hier niet eerder kaarten over gelegd die al zoiets voorspelden? dat je eigen relatie erdoor geraakt zou kunnen worden? Of was dat iemand anders?



In ieder geval, je kan hem meekrijgen door hem te wijzen op jullie afspraak en dat dit niet in lijn is, jullie hebben afgesproken dat, dus is het niet eerlijk etc etc. Je krijgt hem tegen als je dit teveel laat doorwerken in de verhoudingen in huis, laat dit buiten het gezinsleven.

De waarschijnlijke uitkomst is dat je een uitlaatklep krijgt waar je je energie in kwijt kan, maar pas op, je krijgt meerderr opties waarvan er maar 1 de juiste is.Dank Tomcat. Ik heb je even ge-pb't .
quote:tomcat schreef op 29 maart 2017 @ 14:33:

[...]





Lastige vraag, je gevoel komt naar voren als gerelateerd aan contract of juridische zaak..hoe je gezondheid werkelijk zal gaan komt naar voren als een circel die compleet wordt is en aan een nieuwe cycus begint.. hoop dat jij dat kunt plaatsenBedankt Tomcat, nog niet maar misschien binnenkort wel. Lief dat je weer gekeken hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 27 maart 2017 @ 12:54:

[...]





De kaarten geven aan dat hij nog even geduld moet hebben voordat hij kan tonen wat hij kan, de tijd is nog niet daar. Niet gaan forceren, niet gaan "showen" van kijk eens hoe geod ik ben, dat werkt nadelig.

In de toekomst wacht onverwacht nieuws, ineens "uit het niets" komt er verandering en waarschijnlijk een baan.Tomcat, erg bedankt dat je hebt gekeken. Ik kan me goed voorstellen dat het zal gaan zoals jij schetst.
Alle reacties Link kopieren
Tomcat, ik zou graag willen weten of ik na mijn studie ga reizen, werken, thuis blijf zitten of iets anders ga doen. Zou je dit willen bekijken/leggen?
Alle reacties Link kopieren
Vraag:



Ok Tomcat, we hebben inderdaad meteen de week nadat de koop niet doorging een bod van een andere partij gehad. Dat vertrouwden we niet en hebben het geweigerd. De mensen die het huis hadden gekocht en het weer ongedaan hadden gemaakt de dag erna, zijn (zoals je voorspelde) weer terug. Alleen kan de man maar niet beslissen, de vrouw wel. Ze blijven maar rondkijken en ze komen steeds hier terug. Kiezen ze uiteindelijk voor ons huis? Het is zo zenuwslopend spannend.
Nothing takes the past away like the future
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 25 maart 2017 @ 12:01:

[...]





MOPPERKONTJE SCHREEF OP 21 MAART 2017 @ 07:58:

Ik heb nog een paar vragen voor je Tomcat.

De man waar ik soms mee rotzooi kan dat een serieuze relatie worden? Mijn beste vriend (andere man) kan ik op het moment niet zo goed peilen, heeft hij diepere gevoelens voor mij die hij probeert te verbergen of beeld ik het me in?

Hoe ziet 2017 er financieel gezien uit? Kom ik er weer een beetje bovenop?

Alvast bedankt!





Boeiend,



Je rotzooiman is korte termijn jezelf tekort doen, maar dit is wel van tijdelijke aard, lange termijn geeft vruchtbaarheid aan..

Je beste vriend geeft korte termijn geluk aan in intieme kring maar lange termijn weer een situatie van een mogelijk ongemakkelijk compromis waar beide niet echt blij van worden



Je financieen gaan langzaam maar zeker beter, in de toekomst ligt daar een beslissing met of over een partner..



Pas op met hoe je die twee mannen combineert is mijn advies, dat lijkt een rode draad nu



Hey Tomcat,



Bedankt weer voor je legging.

Ik kan nog niet echt zeggen of je legging klopt, maar ik kan me helemaal vinden in de uitleg en zie wel wat aanwijzingen dat het zo is.

Alhoewel ik me niet echt voor kan stellen dat het met beste vriend heel erg intiem gaat worden. Zit al 20 jaar een soort van blokkade op van beide kanten, tenminste zo voelt het.



Ik vroeg me af of je ook wel eens op evenementen (paranormaal beurzen ofzo) staat. Of dat het viva forum een soort van try-out is voor je. Ook nog gefeliciteerd met je Reiki trouwens.

Groetjes...
Alle reacties Link kopieren
oh ja....quote ik je tekst om in je andere kloppen de kaarten van....topic te zetten en dan doe ik het per ongeluk hier, sorry!
Graag wil ik je vragen of je nog een legging voor mij zou willen doen, dit keer met betrekking tot een huis waar ik op heb gereageerd via woningnet.

Ik vind het een prachtig huis, en zou het heel graag willen hebben. Hoe zien mijn kansen eruit? Denk je dat het wat kan worden?



Ik zie geluk in je huiselijke kring in je voordeel werken en ik zie gulheid in het nadeel werken.

Tegelijk is wel een balans van geven en nemen de waarschijnljike uitkomst.



Het lijkt allemaal in de financiele hoek ietsje te wringen maar uiteindelijk op zijn pootjes te komen, met de waarschuwing om dus niet teveel uit te geven maar het naar waarde in te schatten.



Ik denk wel dat het gaat lukken, als extra duiding op de uitkomst valt een kaart die een periode van veel positieve energie en inspiratei om je dromen te verwezenlijken..



Allereerst natuurlijk super bedankt voor je leggingen!



Zelf had ik een Engelenorakel kaart getrokken waar de kaart Celeste uitkwam.

(Een gelukkige verplaatsing naar een nieuwe ruimte of een nieuwe plaats op werkgebied is zich aan het aankondigen. Deze verplaatsing zal leiden tot nieuwe positieve energie.

Er gaat nogal wat ten goede veranderen op het gebied van je werk of datgene wat je doet in het dagelijks leven.

Je verandert van plaats of ruimte en dat zal alleen maar goed zijn. Het zal uiteindelijk nieuwe en positieve energie geven. Energie die je kunt gebruiken om verder te groeien en jezelf verder te ontplooien. "



De uitkomst is geworden dat het huis niet aan mij is toegewezen, maar ik heb wel een uitnodiging voor een solliciatiegesprek ontvangen!

Wel klopt het dat als ik het huis had gekregen ik op financieel gebied wel erg had moeten rekenen.



M.b.t. mijn sollicitatiegesprek binnenkort; zou je voor mij een legging willen doen met de vraag of dit de juiste baan voor mij wordt?
quote:aankleefsjaan schreef op 29 maart 2017 @ 14:40:

Hi Tomcat,



Ik ben benieuwd wat je innde kaarten ziet mbt de relatie tussen mij en het dochtertje van mijn vriend?



Wat ik zie is dat het dochtertje en jij een prima relatie kunnen hebben als jullie elkaar de ruimte geven en niet meer innemen dan waar je van nature recht op hebt. Het is gevoelig in de balans.

Ga niet denken dat jij of zij iets moet leren of wennen ofzo, dat os iet zo, erken elkaar in de rol die je ten opzichte van elkaar hebt en plaats jezelf waar je hoort, niet meer en niet minder, laat de verhouding zijn wat het is en ga niet forceren om het te maken wat je wil dat het is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven