Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:siroop schreef op 29 maart 2017 @ 14:57:

Oohh, Tomcat! Wil je voor mij ook in de kaarten kijken?

Hoe loopt het dit jaar met mijn carriere? Ben zelfstandig in een hele onstabiele branche en het gaat er erg onstuimig aan toe op dit moment....Je kansen liggen in zaken voor de lange termijn, dat zal waarschijnlijk wel leiden tot een periode van even wat minder maar de lange adem is wel het pad om te volgen
Ha tomcat, zou jij voor mij nog eens een lezing willen doen als je tijd hebt? Heel veel dank alvast, als het lukt.



We gaan ons huis te koop zetten. Hoe succesvol wordt deze koop? Zal het op rolletjes gaan?
quote:sneeuwvlokjee schreef op 29 maart 2017 @ 16:19:

[...]





wat goed... heb je hier een cursus voor gedaan?



dat brengt mij gelijk bij de volgende vraag, mensen hebben weleens tegen mij gezegd dat ik ´´iets´´ in mijn handen heb, helende kwaliteiten, kan jij in de kaarten zien of dit ook zo is? ben ik wel benieuwd naar.



Los van de kaarten, iedereen kan in de basis hetzelfde qua kaarten of handen of helen. De een ontwikkeld het onbewust of van nature wat meer en de ander heeft het nooit door. Ik heb een Reiki cursus gedaan ja, en dat is eigenlijk een beetje in lijn met kaarten leggen..een groot deel is erin geloven en niet direct bewijzen willen zien, het is geen aan/uit knop, het is iets wat je moet leren door te oefenen. De eerste keer dat je op een fiets zonder zijwieltjes stapt kan je ook niet geloven dat dat ooit gaat werken ;)



Goed wat zeggen de kaarten over jouw helende gaven;



Het lijkt een uitlaatklep voor energie op momenten dat je even op andere gebieden wat minder kwijt kan. Het werkt in je voordeel om op jezelf te vertrouwen, je gevoel, intuitie en wijsheid zal je de juiste richting op leiden. Het is in je nadeel om nu al te denken dat je toe bent aan een volgende fase, dat is te snel.

In de toekomst is er misschien iemand waarmee je samen kan of moet werken op dit gebied, dat zal niet helemaal zijn wat je hoopt of wilt maar wel iets waar je toch beter van wordt.
quote:Frikandellekuh schreef op 29 maart 2017 @ 17:36:

Omdat je zo accuraat bent is mijn partner nieuwsgierig geworden en wil ook een legging.

Hij is nieuwsgierig hoe zijn loopbaan gaat verlopen. Doet hij genoeg voor zijn werk en is er een kans op een vast contract hierdoor?





Alvast bedankt



Hij lijkt nu comfortabel in zijn functie te zitten, kan redelijk makkelijk zijn taken en "uitdagingen" aan. Het is in zijn voordeel om zich verder te scholen waar mogelijk, volgens de kaarten heeft hij de capaciteit om ook deze scholing vrij eenvoudig te kunnen voltooien. Teveel leunen op de gezelligheid en wat een leuke collega's dat werkt nadelig, wel bij de les blijven.

Voor de toekomst ligt er een erkenning, beloning, bekroning van het geleerde.



Ik denk dat hij moet opletten war hij iets kan bijleren aan cursus/workshop/kennisoverdracht om een volgende stap te maken in zijn carierre en dat dat hem de beste kansen gaat bieden op een vast contract, mogelijk zelfs in een betere functie.
quote:Haper schreef op 29 maart 2017 @ 17:54:

Ok Tomcat, we hebben inderdaad meteen de week nadat de koop niet doorging een bod van een andere partij gehad. Dat vertrouwden we niet en hebben het geweigerd. De mensen die het huis hadden gekocht en het weer ongedaan hadden gemaakt de dag erna, zijn (zoals je voorspelde) weer terug. Alleen kan de man maar niet beslissen, de vrouw wel. Ze blijven maar rondkijken en ze komen steeds hier terug. Kiezen ze uiteindelijk voor ons huis? Het is zo zenuwslopend spannend.



De kaarten geven best een grappige situatie aan voor mij als buitenstaander



Deze "terugkommensen" liggen er als redelijk ontspannen gezelschap bij die niet heel erg hoeven te zwoegen maar zich vooral afvragen of de investering in jullie huis zakelijk bekeken ook verstandig is..is het waar voor zijn geld



Ik heb nog een lijn gelegd voor "andere mensen" en het lijkt erop dat die er toch ook weer komen..voor "andere mensen" komt er een wensen vervuld kaart..hetzij jouw wens om snel te verkopen hetzij dat jullie huis hun droomhuis blijkt..het vervolg van die lijn is dat de zaken vrij soepel en makkelijk doorlopen..



Ik denk dus nog weer een nieuwe speler..en of de terugkommensen of de nieuwe speler het wordt.. volgens mij wordt dat krap en is dat vooral afhankelijk heo lang de terugkommensen twijfelen, de nieuwe mensen willen en kunnen snel handelen.



Succes



edit - ik vergeet iets..de verkoop van jullie huis ligt er als contractueel of juridisch, dat lijkt en is logisch maar kan er ook op duiden dat er nog iets is wat jullie moeten regelen aan papierwerk voor de verkoop..zit alles al goed aan jullie kant qua verplichtingen, wettelijkeheden etc.? Zo ja, geen probleem, huis verkopen is immers een contactuele zaak, maar ik meld het voor de zekerheid.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor! Is er nog iets dat ik zou moeten weten?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Foodisgood schreef op 31 maart 2017 @ 11:23:

Tomcat, ik zou graag willen weten of ik na mijn studie ga reizen, werken, thuis blijf zitten of iets anders ga doen. Zou je dit willen bekijken/leggen?De kaarten zeggen een bekroning van je studie, maar of dat reizen of werk of wat dan ook is..het is aan jou natuurlijk
quote:Haper schreef op 31 maart 2017 @ 13:36:

Vraag:



Ok Tomcat, we hebben inderdaad meteen de week nadat de koop niet doorging een bod van een andere partij gehad. Dat vertrouwden we niet en hebben het geweigerd. De mensen die het huis hadden gekocht en het weer ongedaan hadden gemaakt de dag erna, zijn (zoals je voorspelde) weer terug. Alleen kan de man maar niet beslissen, de vrouw wel. Ze blijven maar rondkijken en ze komen steeds hier terug. Kiezen ze uiteindelijk voor ons huis? Het is zo zenuwslopend spannend.Mevrouwtje ongeduld, niet 2 keer vragen he
quote:mopperkontje schreef op 31 maart 2017 @ 15:20:

[...]





Hey Tomcat,

..

Ik vroeg me af of je ook wel eens op evenementen (paranormaal beurzen ofzo) staat. Of dat het viva forum een soort van try-out is voor je. Ook nog gefeliciteerd met je Reiki trouwens.

Groetjes...Nee hoor ik doe verder niets met kaarten, zo goed vind ik mezelf niet. Leuk dat het regelmatig klopt maar ik ga dit niet als "de waarheid" verkopen. Wie weet wat er nog op mijn pad komt maar ik vind dit voldoende voor nu, leuk om te kunnen oefenen.
quote:Theamuts schreef op 31 maart 2017 @ 15:52:



M.b.t. mijn sollicitatiegesprek binnenkort; zou je voor mij een legging willen doen met de vraag of dit de juiste baan voor mij wordt?



Het wodt een baan die veel van je vraagt, misschien teveel, let op dat je niet teveel werk oppakt wat "voor anderen" is, als je de baan krijgt



Voro je sollicitatie is het voordelig als je je eigen wensen goed naar voren brengt in het gesprek, niet teveel meegaan in verschillende richtingen in het gesprek, duidelijk jouw wensen naar voren brengen.
quote:JonathanStrange schreef op 01 april 2017 @ 10:36:

Ha tomcat, zou jij voor mij nog eens een lezing willen doen als je tijd hebt? Heel veel dank alvast, als het lukt.



We gaan ons huis te koop zetten. Hoe succesvol wordt deze koop? Zal het op rolletjes gaan?



Gaat redelijk op rolletjes maar ik denk dat de onderhandeling over de projs stevig wordt.

Het gaat goed mits jullie blijven bij de reden dat je het huis verkoopt, om een volgende fase in te kunnne gaan, houdt voor ogen wat daar voor nodig is, dat is je doel, niet teveel meegaan in onderhandelen of diplomatie, blijf bij je doelen.



Waarschijnlijke eindsituatie is dat het gaat zoals jullie het willen en sturen.
quote:Enn schreef op 01 april 2017 @ 10:55:

Ja hoor! Is er nog iets dat ik zou moeten weten?je krijgt een krachtkaar die aangeeft dat je nu een invloed van succes, zaken bereiken, intelectuele overwinning, om je heen hebt hangen. extra duiding geeft aan dat dit waarschijnlijk ik sociale kringen zit.
quote:tomcat schreef op 01 april 2017 @ 11:09:

[...]



je krijgt een krachtkaar die aangeeft dat je nu een invloed van succes, zaken bereiken, intelectuele overwinning, om je heen hebt hangen. extra duiding geeft aan dat dit waarschijnlijk ik sociale kringen zit.



Kortom je wint met Wordfeud vandaag





kon het even niet laten, leggin was serieus hoor, deze opmerking uiteraard niet
Klaar, ga nu naar PB's kijken
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 01 april 2017 @ 10:52:

[...]





De kaarten geven best een grappige situatie aan voor mij als buitenstaander



Deze "terugkommensen" liggen er als redelijk ontspannen gezelschap bij die niet heel erg hoeven te zwoegen maar zich vooral afvragen of de investering in jullie huis zakelijk bekeken ook verstandig is..is het waar voor zijn geld



Ik heb nog een lijn gelegd voor "andere mensen" en het lijkt erop dat die er toch ook weer komen..voor "andere mensen" komt er een wensen vervuld kaart..hetzij jouw wens om snel te verkopen hetzij dat jullie huis hun droomhuis blijkt..het vervolg van die lijn is dat de zaken vrij soepel en makkelijk doorlopen..



Ik denk dus nog weer een nieuwe speler..en of de terugkommensen of de nieuwe speler het wordt.. volgens mij wordt dat krap en is dat vooral afhankelijk heo lang de terugkommensen twijfelen, de nieuwe mensen willen en kunnen snel handelen.



Succes



edit - ik vergeet iets..de verkoop van jullie huis ligt er als contractueel of juridisch, dat lijkt en is logisch maar kan er ook op duiden dat er nog iets is wat jullie moeten regelen aan papierwerk voor de verkoop..zit alles al goed aan jullie kant qua verplichtingen, wettelijkeheden etc.? Zo ja, geen probleem, huis verkopen is immers een contactuele zaak, maar ik meld het voor de zekerheid.Wat een uitgebreid antwoord en wat een mooie kaarten... het zou mooi zijn als het uitkomt. Dank, Tomcat!
Nothing takes the past away like the future
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 01 april 2017 @ 10:33:

[...]





Je kansen liggen in zaken voor de lange termijn, dat zal waarschijnlijk wel leiden tot een periode van even wat minder maar de lange adem is wel het pad om te volgen



dankjewel Tomcat!!

Hmm, hier moet ik even over nadenken.....
Hoi Tomcat



Beetje vervelende vraag, maar...

Er zit een stoorzender op mijn werk die mijn werk graag onterecht afkraakt (ik denk zelf uit jaloezie). Hou ik daar last van of waait het over? Waarin zit 'm de oplossing?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat, ik heb je een pb gestuurd. Alvast bedankt!
Verlang naar wat je al hebt
quote:Balt schreef op 01 april 2017 @ 11:39:

Hoi Tomcat, ik heb je een pb gestuurd. Alvast bedankt!Ik heb geen PB van je (ben voor vandaag al klaar dus het heeft ook geen haast )
quote:tomcat schreef op 01 april 2017 @ 11:07:

[...]





Gaat redelijk op rolletjes maar ik denk dat de onderhandeling over de projs stevig wordt.

Het gaat goed mits jullie blijven bij de reden dat je het huis verkoopt, om een volgende fase in te kunnne gaan, houdt voor ogen wat daar voor nodig is, dat is je doel, niet teveel meegaan in onderhandelen of diplomatie, blijf bij je doelen.



Waarschijnlijke eindsituatie is dat het gaat zoals jullie het willen en sturen.Dankjewel!
quote:tomcat schreef op 29 maart 2017 @ 14:16:

[...]





1) het wordt flink aanpoten en je doet waarschijnlijk iets meer dan je strikt zou hoeven te doen in je proeftijd maar je komt er wel door

2) Het is een frsse nieuwe start en die brengt je ook het besef dat je misschien sommige dingen wel wat anders wilt gaan aanpakken in je leven, de gelegenheid komt er in ieder geval voor

3) heel goed mogelijk dat je meer dan een fling vind, het lijkt meer een droompartner waar je ook nog een veel van opsteekt op het geied van je zaken op rode brengen materieel



Oehh wat mysterieus en spannend. Flink aanpoten was ik al bang voor, sowieso kost alles hier vanwege de temperatuur meer energie. Ook ben ik in mijn vrije tijd begonnen met een cursus die stroever loopt dan gepland en ik moet tijdens mijn proeftijd ook nog verhuizen. Dat aanpoten zou wel eens kunnen kloppen :-D



Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Tvp voor als ik er aan toe ben
Alle reacties Link kopieren
Probeer het stiekem nog eens...quote:senna30 schreef op 27 maart 2017 @ 14:35:

Hoi Tomcat,



Wat leuk dat je dit doet!

Ik heb ook een vraag...



Zal mijn gezondheid op korte termijn weer goed/beter zijn of zit er een langer traject aan te komen?



Alvast bedankt!
quote:tomcat schreef op 01 april 2017 @ 11:03:

[...]





Het wodt een baan die veel van je vraagt, misschien teveel, let op dat je niet teveel werk oppakt wat "voor anderen" is, als je de baan krijgt



Voro je sollicitatie is het voordelig als je je eigen wensen goed naar voren brengt in het gesprek, niet teveel meegaan in verschillende richtingen in het gesprek, duidelijk jouw wensen naar voren brengen.



Dankjewel tomcat!

Pfff, dat wordt goed nadenken dus, mochten ze me willen hebben.

In mijn huidige baan ervaar ik veel druk, niet eens doordat het werk zelf te zwaar is maar door de sfeer. Die is heel erg slecht.

Ik zou het zo fijn vinden als ik eindelijk eens een baan zou kunnen vinden die goed bij me past en waar ik het heel erg naar mijn zin heb.

Wel een enorm goed advies wat je geeft om niet teveel werkzaamheden op te pakken die niet bij mij thuis horen. Die neiging heb ik inderdaad heel erg. (Ook in mijn huidige baan.)

Ik laat je weten hoe het verloopt in je andere topic!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tom,



In januari gestart met een nieuwe baan en het loopt niet echt lekker. Zit ik (toch) op de goede plek?
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven