onzinnige stellingen ??? En toch blijf ik er bij !

07-06-2007 20:29 281 berichten
Alle reacties Link kopieren
VOLGENS MIJ ............. zijn de meeste mensen die bij de Aldi / Lidl kopen de mensen die én op wintersport gaan én twee auto's hebben én merkkleding dragen............. de Appie wordt bevolkt door de minder draagkrachtigen .





De knapste knullen zaten vroeger op de MAVO / HAVO ..........  waren ze knappr werden ze meten minder knap om te zien :D





Túúrlijk , puur gelul en niet te onderbouwen en toch, he ...........:D





Heb je zelf ook van die niet te onderbouwen  "feiten " of voel je je nu dodelijk beledigd  of heb je iets zinnigs te melden ; shoot !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren




quote: noli reageerde



Mannen die de naam Mark dragen hebben vrijwel altijd (ergens) een steekje los zitten..  Mag ik daar Marcel aan toevoegen?
Hahaha, kennen wij dezelfde Marcel soms??? Alleen zaten daar minimaal drie steekjes bij los :o.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die relaties maar gezeik vinden kunnen geen leuke vent vinden.
Alle reacties Link kopieren
Alle marokkaanse wijven hebben snorren.
Alle reacties Link kopieren
Nordic Walking is een "sport" voor ouwe lullen! En aan de omvang van veel NW beoefenaars te zien gaat het nog wel 4 miljoen kilometers duren voor ze slank zijn;)
Alle reacties Link kopieren
Mannen of vrouwen die in een Cabrio rijden zijn exhibitionisten!
Alle reacties Link kopieren
Hockeymeisjes die Marie-Claire heten zijn sletjes!

(Mmmmmmmmmmmmmmmm;))
Alle reacties Link kopieren
Mensen die zeggen nooit een scheet te laten ruften het meest (vooral 's nachts)
Alle reacties Link kopieren
Hockytrutten die Marie-José heten hebben nooit geleerd om zelfstandig te zijn.
Alle reacties Link kopieren
En aan de omvang van veel NW beoefenaars te zien gaat het nog wel 4 miljoen kilometers duren voor ze slank zijn;)



Hahahahahaaaaa!!!! :D

Deze NW-lui hebben ook vaak iets dommigs.
Alle reacties Link kopieren




quote: digijuf reageerde





quote: noli reageerde



Mannen die de naam Mark dragen hebben vrijwel altijd (ergens) een steekje los zitten..  Mag ik daar Marcel aan toevoegen? Hahaha, kennen wij dezelfde Marcel soms??? Alleen zaten daar minimaal drie steekjes bij los :o.
Bij de Marcels die ik ken, hadden de ouders heel veel steekjes laten vallen :D 
Alle reacties Link kopieren
Bepaalde dames op de forum (ik noem geen namen, the usual suspects hahaha) hebben een voorkeur voor een zongebruinde pik met gladgeschoren, gelifte ballen, en (nou komt 'ie!) die speciaal voor hen besneden is!

En hoe noem je zo'n lul? Nou?

Precies: een design-lul!



Daar maakt die hypocriete trut van de VPRO geen docu over, of wel?

En omdat het een mannenlichaams-onderdeel betreft is het zeker opeens niet zielig? Geen chirurg die bij mijn lul in de buurt komt hoor. ;);)
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die relaties maar gezeik vinden kunnen geen leuke vent vinden.
Eensch, en lullen met andere, met "relatie-stubbelingen",  maar mee als een kip zonder kop.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Alle marokkaanse wijven hebben snorren.
vrouwen
Alle reacties Link kopieren
Mensen die snel met hun vingertje wijzen, hebben zelf nog heel wat puntjes op de i te zetten
Alle reacties Link kopieren




quote: duploo reageerde



Mannen kunnen best zelf leuke kleren (en ondergoed) uitzoeken, maar zodra ze een vriendin hebben vertikken ze het.



En vanaf die dag heet hun vriendin ook 'Ellen en Harry' op al hun vakantie-, verjaardags- en kerstkaarten.
Jah! :D
Alle reacties Link kopieren
Heb je zelf ook van die niet te onderbouwen  "feiten " of voel je je nu dodelijk beledigd  of heb je iets zinnigs te melden ; shoot !





Antilianen dragen allemaal/altijd van die jakkie witte trainingsbroeken, kilo's bling en hebben niet één maar minstens drie zware geblondeerde, hersendode snollen als vriendin.



VWO-ers die niet weten wat ze doen na school gaan rechten studeren

HAVO-ers die het niet weten gaan naar de PABO

MAVO-ers (bestaan die nog) die het niet weten gaan MBO sociaal werk doen



Limburgers zijn allemaal een beetje soft en traag ('t is dat accent hè, kom er maar niet vanaf :P)

Friezen en 'Grunningers' zijn allemaal lomp en onbehouwen
Alle reacties Link kopieren
Brabanders zijn schijnheilig



Mensen die niet zonder taalfouten kunnen schrijven zijn dom



Ouders die hun kinderen (tussen de 4 en 10) tot 23.00 u s avonds op straat laten spelen (eeeuuuh, schreeuwen dus) zijn ontzettende aso's
Alle reacties Link kopieren
- Volgens mij vertrouwen veel moeders liever hun pasgeborene niet toe aan de vader van het kroost.



- Volgens mij zijn moslim vrouwen slimmer dan moslim mannen en weten die mannen dat zelf ook heel goed en leggen ze hun vrouw daarom een beperktere levensvrijheid op.



- Volgens mij zijn al die Sonja Bakkerende types over twee jaar zwaarder dan voor ze aan Sonja Bakker begonnen.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die lijnen snoepen meer dan vrouwen die niet lijnen.



Mannen met dikke buiken drinken te veel bier.



Thuisblijfmoeders zijn lui en hangen de hele dag voor de tv voor ATWT en dat soort soaps.



Carrierevrouwen zou verboden moeten worden kinderen te krijgen omdat ze hun kind alleen maar als accesoire hebben en verder de hele dag op het KDV dumpen.



Vrouwen met rugzakken zijn lesbo's.



Mannen met polstasjes zijn (latente) homo's.



Kinderen onder de 12 met een mobieltje hebben een carrieremoeder.



Vrouwen met een sleutelbos aan hun riem zijn manwijven die nog niet omgebouwd zijn.



Mannen met rode broeken zijn FOUT.



Mannen met geruite broeken ook trouwens...en met instappers, witte sokken, snor, en pilotenbril.



Mensen die met de trein naar hun werk gaan zijn allemaal MBO'ers. HBO en WO krijgen een leaseauto, en lageropgeleid gaat met de fiets;).



Hoe verder je van je werk woont, hoe hoger je salaris is, anders zou je er niet zo ver voor reizen.



Mensen die zeggen dat ze geen carriere willen, zijn gewoon te dom om aan een carriere te kunnen werken.



Ik ben zelf ook dom, want ik heb volgens mij carriere al -tig keer fout geschreven;). En als het wel goed was, was het een gok, en gokken is ook dom:D.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die hun kinderen Wesley, Lesley, Kimberley, Sharon, Shannon, Jeffrey, Kevin, Sylvana, Mercedes, enz. noemen zijn asociale, domme, ongeschoolde volkstypes.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij  zouden stiekem best veel mensen het leuk vinden als ze het net zo goed met de buren konden vinden als de mensen in "de plastic stoelen/ bankstellen en televisie buiten bij de voordeur, met een kratje bier en de frituurpan aan" volkswijken. (ik beken.....).
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij  zouden stiekem best veel mensen het leuk vinden als ze het net zo goed met de buren konden vinden als de mensen in "de plastic stoelen/ bankstellen en televisie buiten bij de voordeur, met een kratje bier en de frituurpan aan" volkswijken. (ik beken.....).
Duploo,dan weet ik nog een heeeeeeeeeeeel leuk woninkje voor je.enig onderhoud vereist maar dan hebbie ook wat;)
Alle reacties Link kopieren




quote: blindje reageerde





quote: digijuf reageerde





quote: noli reageerde



Mannen die de naam Mark dragen hebben vrijwel altijd (ergens) een steekje los zitten..  Mag ik daar Marcel aan toevoegen? Hahaha, kennen wij dezelfde Marcel soms??? Alleen zaten daar minimaal drie steekjes bij los :o.



Bij de Marcels die ik ken, hadden de ouders heel veel steekjes laten vallen :D 
Bij deze ook. totaal onvolwassen gehouden en iedereen vind dat hij niet spoort, behalve zijn moeder en dat is de enige vrouw waar hij naar luistert uiteraard.
Alle reacties Link kopieren




quote: duploo reageerde



Volgens mij  zouden stiekem best veel mensen het leuk vinden als ze het net zo goed met de buren konden vinden als de mensen in "de plastic stoelen/ bankstellen en televisie buiten bij de voordeur, met een kratje bier en de frituurpan aan" volkswijken. (ik beken.....).

Duploo,dan weet ik nog een heeeeeeeeeeeel leuk woninkje voor je.enig onderhoud vereist maar dan hebbie ook wat;)
Dankjewel voor de tip! Ik woon echter al in zo'n wijk... Ben hier echter de vreemde eend in de bijt... Ben over het algemeen vrij snel met de buren uitgepraat. We hebben andere interesses en ik kan me niet zo goed aanpassen zeg maar. Maar ik ben serieus soms jaloers op de gezellige aanloop en hun hele vrienden en kennissenkring en vaak ook familie om de hoek. Zij hebben echt elke avond een feestje!
Alle reacties Link kopieren
VOLGENS MIJ ............. zijn de meeste mensen die bij de Aldi / Lidl kopen de mensen die én op wintersport gaan én twee auto's hebben én merkkleding dragen............. de Appie wordt bevolkt door de minder draagkrachtigen .

Ik doe mijn boodschappen bij aldi/lidl maar ga NIET  op wintyersport en bezit geen rijbewijs dus ook geen auto. Ik ben een student die rond moet komen van 700 euro per maand dusss...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven