Zijn er hier ook christenen?

15-07-2012 20:12 1560 berichten
Nou ja wat de topictitel al zegt, zijn er ook christenen op dit forum?

Ik wel n elk geval
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een christen!
Alle reacties Link kopieren
Zijn we hier niet allemaal wel een beetje christelijk?





"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Eens met vinyl.
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
quote:rozenstruikje schreef op 15 juli 2012 @ 20:40:

[...]





. Ze zijn geen lid om kinderen te misbruiken. .

Dat is precies wat die leden van Martijn ook zeggen...



Maar goed, buiten die club in Rome bestaan er natuurlijk genoeg andere Christelijke clubs. Ik snap er persoonlijk niks van, maar zolang ze anderen met rust laten vind ik het prima.
quote:Vinyl schreef op 15 juli 2012 @ 20:39:

Ik snap het probleem niet. Er worden topics geopend voor mensen die zich afvragen of er meer vrouwen in juli een kindje willen krijgen. Topics voor mensen wiens man ook vreemd gaat. Topics voor mensen die willen afvallen. Topics voor mensen die hun huis niet kunnen verkopen. Topics voor mensen die van katten houden, van koken, van reizen, van.... (moet ik nog even doorgaan?)



Iemand vraagt dit keer niet: wie is er nog meer aan het afvallen, of wie heeft er nog meer een kat, maar slechts 'zijn er hier ook christenen', en die wordt zó te woord gestaan.



Ik vind het echt van de zotte!Ja maar zeg nou zelf, de OP is toch heel summier? Ze zegt niet 'lijkt me leuk met andere Christenen te babbelen' ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:jo12345 schreef op 15 juli 2012 @ 20:43:

[...]



Dat is precies wat die leden van Martijn ook zeggen...



Maar goed, buiten die club in Rome bestaan er natuurlijk genoeg andere Christelijke clubs. Ik snap er persoonlijk niks van, maar zolang ze anderen met rust laten vind ik het prima.Zijn ze lid geworden om te verlekkeren aan kleine kinderen wil je beweren? Hou toch op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 15 juli 2012 @ 20:43:

[...]





Ja maar zeg nou zelf, de OP is toch heel summier? Ze zegt niet 'lijkt me leuk met andere Christenen te babbelen' ofzo.

Eens.

Maar om gelijk van die flauwe *zucht* opmerkingen te maken en te roepen dat iemand dan maar naar een christenenforum moet vind ik echt niet kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Ja. Maar wat wil je verder met dit topic? Iets meer info in je OP zou wel handig zijn
Alle reacties Link kopieren
TO, waar wil je het over hebben in dit topic?
Helemaal eens met Vinyl en nee, ik ben geen Christenen.



Wel jammer dat de OP niet duidelijk maakt wat de bedoeling van het topic is, wordt dus misschien is het handig to als je vertelt wat de bedoeling is.
Alle reacties Link kopieren
.
quote:Vinyl schreef op 15 juli 2012 @ 20:45:

[...]



Eens.

Maar om gelijk van die flauwe *zucht* opmerkingen te maken en te roepen dat iemand dan maar naar een christenenforum moet vind ik echt niet kunnen.Daar heb je een punt. Al dacht ik die zucht dus wel, maar meer omdat je er dus niet zoveel mee kan, met deze OP.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat het een topic van Matth0 was.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Vinyl schreef op 15 juli 2012 @ 20:39:

Ik snap het probleem niet. Er worden topics geopend voor mensen die zich afvragen of er meer vrouwen in juli een kindje willen krijgen. Topics voor mensen wiens man ook vreemd gaat. Topics voor mensen die willen afvallen. Topics voor mensen die hun huis niet kunnen verkopen. Topics voor mensen die van katten houden, van koken, van reizen, van.... (moet ik nog even doorgaan?)



Iemand vraagt dit keer niet: wie is er nog meer aan het afvallen, of wie heeft er nog meer een kat, maar slechts 'zijn er hier ook christenen', en die wordt zó te woord gestaan.



Ik vind het echt van de zotte!



Sorry, maar al die andere dingen die jij opnoemt zijn een interesse of een levensfase.

Het is mij onduidelijk wat iemand wil met een topic dat niets anders beschrijft dan een kenmerk van iemand. Net als een topic: zijn er hier nog meer negers/vrouwen/turken/kabouters.



Kijk, als je over religie wil discussieren, wil weten hoe anderen het beleven etc dat is wat anders maar om nou puur iemand te definiëren op religie/ras/sekse is toch iets wat we hopelijk voorbij zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:jo12345 schreef op 15 juli 2012 @ 20:32:

[...]



Ow! Lag het daar aan! Dat hadden ze dan even moeten vertellen aan al die kinderen:



http://www.nrc.nl/nieuws/ ... n-kerk-wist-van-misbruik/



Fijn volk, die Christenen!Wat makkelijk weer, om iedereen verantwoordelijk te houden voor een stel pedofielen die compleet van het pad af zijn geraakt. Moet ik nu iedere ouder voor onverantwoordelijk verklaren als ze hun kinderen naar een oppas of kdv sturen, want iedere begeleider is immers exact als Robert M.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders zijn christelijk, maar bij mij is het nooit wat geworden. Is dat goed genoeg voor dit topic?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:bloemetje77 schreef op 15 juli 2012 @ 20:51:

[...]





Sorry, maar al die andere dingen die jij opnoemt zijn een interesse of een levensfase.

Het is mij onduidelijk wat iemand wil met een topic dat niets anders beschrijft dan een kenmerk van iemand. Net als een topic: zijn er hier nog meer negers/vrouwen/turken/kabouters.



Kijk, als je over religie wil discussieren, wil weten hoe anderen het beleven etc dat is wat anders maar om nou puur iemand te definiëren op religie/ras/sekse is toch iets wat we hopelijk voorbij zijn.

Hmmm... het Christendom is een keuze, neger zijn niet.

En dan nog, je kunt je ook afvragen of er hier meer negers zijn, en ervaringen delen van het neger zijn. Of het hebben van rood haar, en daarmee gepest worden bijvoorbeeld. Het gaat denk ik niet om definieren maar om delen.



Ik ben het ermee eens dat TO had moeten omschrijven wat hij/zij wilde met dit topic. Maar om te stellen dat het hier niet thuishoort vind ik ver gaan.
Jemig wa een reacties, ik hoef echt niet alleen christenen te spreken ofzo.

Ik was gewoon alleen maar benieuwd, mag dat nog?

Gewoon medechristenen om mee te kletsen?
Alle reacties Link kopieren
quote:jeane_avril schreef op 15 juli 2012 @ 20:54:

[...]



Wat makkelijk weer, om iedereen verantwoordelijk te houden voor een stel pedofielen die compleet van het pad af zijn geraakt. Moet ik nu iedere ouder voor onverantwoordelijke verklaren als ze hun kinderen naar een oppas of kdv sturen, want iedere begeleider is immers exact als Robert M.
Alle reacties Link kopieren
Present. En niet katholiek, als dat nog van belang is.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamajs schreef op 15 juli 2012 @ 20:56:

Jemig wa een reacties, ik hoef echt niet alleen christenen te spreken ofzo.

Ik was gewoon alleen maar benieuwd, mag dat nog?

Gewoon medechristenen om mee te kletsen?Ja hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:mamajs schreef op 15 juli 2012 @ 20:56:

Jemig wa een reacties, ik hoef echt niet alleen christenen te spreken ofzo.

Ik was gewoon alleen maar benieuwd, mag dat nog?

Gewoon medechristenen om mee te kletsen?Misschien was een titel als 'kletstopic voor christenen' handiger geweest? En dan in je openingspost wat dingen waar je het zoal over zou willen hebben?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Oké sorry, ik had idd wat meer in mijn eerste bericht moeten zetten.

Ik be christen, evangelisch, maar vind eigenlijk dat de stroming geen bal uitmaakt.

En ik vind het wel wel leuk om met andere christenen te kletsen ofzo, was gewoon nieuwsgierigheid.
Alle reacties Link kopieren
Ik neig het meeste naar evangelisch, maar stroming is inderdaad maar een naam. Is er iets specifieks waar je het over wilt hebben?
Alle reacties Link kopieren
Wil je dan alleen met christenen kletsen omdat ze christelijk zijn en maakt het onderwerp dan niet uit? Want als het onderwerp niet uitmaakt, wat is dan het verschil tussen een kletspraatje tussen christenen en niet-christenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven