abortus voor de 3e keer

08-09-2014 01:18 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik hou het even kort.

Het gaat om een vriendin van me die graag advies wilt en graag ervaringen wilt horen.



Ze is voor de 3e keer perongeluk zwanger geraakt. Ze wilt weer abortus doen. Is dit schadelijk voor haar vruchtbaarheid?
Alle reacties Link kopieren
eigenlijk is er geen risico aan een abortus Linkje



Maar ik denk dat je vriendin wel andere maatregelen moet gaan nemen. Is het steeds van dezelfde man? zo niet, dan is een soa een groter gevaar dan een abortus
Alle reacties Link kopieren
En van soa kan je dan weer wel hartstikke onvruchtbaar raken.
Zeg maar Spijker.
Drie keer per ongeluk zwanger, het is wat met die Noorse voorbehoedsmiddelen.
Alle reacties Link kopieren
Krijgt ze nu ook kwantumkorting bij de kliniek? Cursusje 'ken uw verantwoordelijkheid' een idee? Op welk moment wil ze überhaupt wél een kind houden?
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Baarmoeder verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Laat me raden....Russische kapotjes?
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Wat boeit het of het schadelijk is? Als je steeds abortus laat plegen wil je duidelijk geen kind dan maakt het ook niet uit of je er onvruchtbaar van wordt.
Alle reacties Link kopieren
Oe. Ik vind dit echt heel erg. Ik heb twee weken geleden abortus laten doen, (loepje), maar ik zorg er echt wel voor dat dit NOOIT meer gebeurd. Emotioneel hakt dit er echt wel in als je zo'n beslissing moet maken, dit wil ik niet meer mee maken. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je zo slordig/naief/dom en vooral onverschillig kunt zijn om het gewoon drie keer te laten gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt het dat je vriendin zo vaak 'per ongeluk' zwanger raakt? Waarom gebruikt ze geen anti-conceptie of gebruikt ze anti-conceptie en gaat het steeds mis? Mag ze geen anti-conceptie gebruiken, van haar ouders, van haar geloof? Is de seks überhaupt vrijwillig?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:nwdesie schreef op 08 september 2014 @ 07:52:

[...]





Je gelooft dat? Nee het is dus niet waar. Je word niet onvruchtbaar van een abortus of meerdere en het is ook niet schadelijk.



Het is gewoon heel erg dom om drie keer ongewenst zwanger te raken.Zoals duidelijk is kan je er Ashermansyndroom van krijgen, wat de vruchtbaarheid minder maakt. Dus ja, je zou er wel degelijk ONVRUCHTBAAR van kunnen worden! En ja, het is dus wél schadelijk.
Never Give Up & Fight Like Hell
quote:elninjoo schreef op 08 september 2014 @ 06:11:

Als ik haar was zou ik gelijk permanente maatregelen laten nemen middels 'n sterilisatie als ze zo slordig met haar anticonceptie om gaat.



En schadelijk voor de vruchtbaarheid? Je ziet waar 2 eerdere abortussen haar hebben gebracht: weer naar de abortuskliniek. Maar zo'n slordevos kan het beter permanent maken of zorgen dat de mannen waar ze mee neukt zich laten helpen, voor ze 'n keer denkt het ongelukje maar te houden.Helemaal eens!
Alle reacties Link kopieren
quote:whitey schreef op 08 september 2014 @ 10:54:

[...]





Zoals duidelijk is kan je er Ashermansyndroom van krijgen, wat de vruchtbaarheid minder maakt. Dus ja, je zou er wel degelijk ONVRUCHTBAAR van kunnen worden! En ja, het is dus wél schadelijk.

dat is een heel klein kansje, en alleen als de abortus TE grondig gebeurt. Als er beschadiging optreedt.

(en als TO's vriendin 3x zwanger raakte, is dat het blijkbaar een goeie behandelaar)
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 08 september 2014 @ 11:06:

[...]



dat is een heel klein kansje, en alleen als de abortus TE grondig gebeurt. Als er beschadiging optreedt.

(en als TO's vriendin 3x zwanger raakte, is dat het blijkbaar een goeie behandelaar)Dat zeg ik. Schijnbaar is het dus bij haar niet zo. Maar het kán wel degelijk schadelijk zijn. En dat is het punt toch?
Never Give Up & Fight Like Hell
Ik hoop het ja, drie keer een abortus.



Advies: hou die benen bij elkaar. Alsjeblieft zeg
Bel het Fiom!

https://fiom.nl/

088 126 49 00
Alle reacties Link kopieren
quote:stala schreef op 08 september 2014 @ 06:47:

Ik ben van het principe baas over eigen buik. Er zijn omstandigheden dat een zwangerschap niet gewenst is of in zeer nare omstandigheden is ontstaan.

Het alleen 3x tot een abortus laten komen door onveilige seks dan is iemand geen kind waard in mijn ogen, ook in de toekomst niet. Dan spring je namelijk wel heel gemakkelijk om met nieuw leven.+1
Alle reacties Link kopieren
Lililinda, Asherman komt vaker voor dan je denkt hoor. Ook bij curettage als gevolg van miskramen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noah_ schreef op 08 september 2014 @ 11:31:

Lililinda, Asherman komt vaker voor dan je denkt hoor. Ook bij curettage als gevolg van miskramen.hoe vaak dan?
quote:maryam1995 schreef op 08 september 2014 @ 01:18:

Hoi,



Ik hou het even kort.

Het gaat om een vriendin van me die graag advies wilt en graag ervaringen wilt horen.



Ze is voor de 3e keer perongeluk zwanger geraakt. Ze wilt weer abortus doen. Is dit schadelijk voor haar vruchtbaarheid?



Als dit de 3e x al is lijkt het me niet dat dat haar wat uitmaakt....

Excusez le mots, maar wat een domoor... Heeft ze wel eens van anticonceptie gehoord? Zo niet, eerst maar even naar de huisarts??
Alle reacties Link kopieren
Abortus is natuurlijk geen nabehoedsmiddel dat je te pas en te onpas inzet omdat je een slordigheidsprobleempje hebt.

Ik kan me ook niet voorstellen dat dit je voor de derde keer overkomt. Dan ben je wel een ontzettende domme doos. Maar in Noorwegen kan alles.



Heeft je 'vriendin' al een kortingskaart bij de kliniek? Eigen parkeerplaats en koffiebeker met haar naam erop?
Speechless
quote:jo-elise schreef op 08 september 2014 @ 07:24:

3 keer abortus?????? En dan nu zorgen maken dat ze onvruchtbaar zou kunnen worden ? Mag het in haar geval hopen. Er is iets mis met verstand geloof ik. Blijkt dus dat ze onbeschermde sex gehad heeft. Nee, deze dame is erg slim bezig.



++

helemaal mee eens

zomaar 3 leventjes weggooien en hopen dat ze nog een 4e keer zwanger kan worden als het haar uitkomt.... ziek
Ik wil. Hij wil. Wij willen.
Alle reacties Link kopieren
quote:muzemeisje schreef op 08 september 2014 @ 11:40:

Abortus is natuurlijk geen nabehoedsmiddel dat je te pas en te onpas inzet omdat je een slordigheidsprobleempje hebt.

nou ja, dat is het dus wel. Abortus is gewoon legaal in NL, ook bij slordigheidsprobleempjes
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ergens wel blij verrast dat meerdere dames het hier not done vind om 3x abortus te plegen door slordigheid. De laatste keer dat ik ook xoiets opperde op dit forum werd ik voor kortzichtig uitgemaakt, maar ik ben dus kennelijk niet de enige die zo over denkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:pioenroos87 schreef op 08 september 2014 @ 11:46:

Ik ben ergens wel blij verrast dat meerdere dames het hier not done vind om 3x abortus te plegen door slordigheid. De laatste keer dat ik ook xoiets opperde op dit forum werd ik voor kortzichtig uitgemaakt, maar ik ben dus kennelijk niet de enige die zo over denkt.Tja, het is maandag en de zon schijnt...
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven