Slaande ruzies.. Gevoel & Verstand..

27-02-2015 08:59 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
,,,
Alle reacties Link kopieren
quote:hetsterretjedatsterreheet schreef op 27 februari 2015 @ 10:22:

Sounds verg stupid....Misschien moet je dat very stupid zeggen over jezelf, want dat ben je op dit moment.
Alle reacties Link kopieren
:...
Alle reacties Link kopieren
quote:hetsterretjedatsterreheet schreef op 27 februari 2015 @ 10:22:

Het is allemaal begonnen toen hij een filmpje van mij op zijn telefoon gevonden had van een vakantie met mijn ex en vriendinnen waar we aan het dansen zijn. Had werkelijk geen idee dat deze nog bestond maar hij had m gevonden. Vanaf dat moment vertrouwde hij me niet meer en is dit dus allemaal begonnen. Hij blijft ook maar roepen dat het mijn schuld is. Hij kan me niet vertrouwen dus doet hij dit allemaal..?? Sounds verg stupid....

Het interreseert me niet, waar en hoe dit is begonnen...ga aan de slag!!

Per direct nu!...je begint nu.

.

En dan begint de pijn van het gemis...en daar moet je doorheen, nu dus..niet meer wachten.

Nu..het moet nu gebeuren.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelukkig je verstand nog, dat bewijst dit topic wel...dus nu hup, heel rap, geen gevoel meer, maar je verstand!!!

Geen lose woorden meer, geen excusses, geen verhaal....losmaken, trap jezelf los.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:Enn schreef op 27 februari 2015 @ 09:36:

Hij wil vast een kind met je om er zo voor te zorgen dat jij voor altijd in zijn bezit blijft.

Jij zal altijd jouw kindje willen beschermen en zo heeft hij dus nog meer macht over je.

Dit type man wil vaak daarom kinderen met een vrouw.

Zodat zij meer kwetsbaar en meer te manipuleren is.



+ 1



Je (hopelijk) exvriend heeft een pooiermentaliteit, hij hemelt je op en hij trapt je de grond in, dit heeft een reden en dat is niet omdat hij van je houdt maar omdat hij macht over jou wil hebben en dat voelt voor hem lekker. Zulke mensen zijn verknipt.

Week je los van hem, je zit niet aan hem vast en hoe moeilijk ook, er komt een dag dat je niet meer met deze gast bezig bent als je nu weg blijft bij hem, voorgoed.
Meisje, waarom laat jij je zo behandelen? Hij is een lompe lul, maar ook over jou heb ik mn twijfels. Waar is je zelfrespect?

Blijf bij die engerd weg, je bent in gevaar bij hem.
quote:hetsterretjedatsterreheet schreef op 27 februari 2015 @ 10:22:

Het is allemaal begonnen toen hij een filmpje van mij op zijn telefoon gevonden had van een vakantie met mijn ex en vriendinnen waar we aan het dansen zijn. Had werkelijk geen idee dat deze nog bestond maar hij had m gevonden. Vanaf dat moment vertrouwde hij me niet meer en is dit dus allemaal begonnen. Hij blijft ook maar roepen dat het mijn schuld is. Hij kan me niet vertrouwen dus doet hij dit allemaal..?? Sounds verg stupid....

Ja zo kan het ook beginnen. Als het in elk geval maar jouw schuld is. De aanleiding maakt geen moer uit. Bij mij was het omdat ik hem liet schrikken. Toen haalde hij uit met rechts waardoor ik op de grond viel. Tja, had IK hém maar niet onverwacht moeten benaderen. De klap was dus MIJN schuld.



Stap 1 van iemand onder controle krijgen: zorg dat je iets tegen die persoon hebt waarmee je kunt chanteren en schermen. In jouw geval dus een ontzettend dom filmpje. En jij trapte erin, met beide benen. Jij deed precies wat hij verwachtte, namelijk beginnen met excuses te maken en sorry te zeggen en onderdanig te doen. En daar begon de ellende.... Als jij nu maar deed wat hij wilde, dan zou hij niet boos op je hoeven te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maar er zit een deel in me dat door zijn manipuleren het gevoel geeft dat ik zonder hem niks waard ben, dat niemand me wil, dat ik een nietsnut ben

Nou, ik ben liever niets waard dan dat ik dien als boksbal voor een gemankeerde idioot.

Begin je nieuwe leven blanco, zelfs als "niets waard" (mocht dat bestaan), en de rest van je leven zal een opgaande lijn te zien geven!



Succes!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
:...
Alle reacties Link kopieren
:..
Alle reacties Link kopieren
Een ring en een blauwe plek he..?//oh zo ja, .nou het is me allemaal wat, maar loop n u maar nr het politiebureua toe, doe aangifte, en berg je maar, want dit gaat niet goede aflopen, dat weten deze mannen ook wel, en daarna laat je een van die mannen bellen nr huiselijk geweld, en zij helpen je verder.

.

Nu he?...niet straks!!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:hetsterretjedatsterreheet schreef op 27 februari 2015 @ 10:31:

Ik wil wel weg goudenmaan. Dit kan zo niet langer meer, elke keer zeg ik dat dit de laatste keer is maar hij draait het zo dat het allemaal mijn schuld is, voel ik me de sukkel want we kunnen zo gelukkig zijn als ik niet zo moeilijk zou doen of dingen anders en beloof ik beterschap terwijl hij het recht niet heeft, nooit niet, om me in elkaar te slaan.



Ik weet hoe het klinkt, ik weet hoe het eruit ziet vanaf de buitenkant en ik weet dondersgoed dat ik hiermee moet kappen. Hij dreigt ook als ik bij hem weg wil. Vandaar dat ik telkens terug ga.



Jij bent verliefd geworden op zijn ZOndagse Gezicht. Het gezicht waarmee hij jou heeft kunnen strikken. En nu komt langzaam de Ware Aard boven. Dit is wie hij is. Dit is hoe hij vind dat een relatie in elkaar moet zitten. Jij moet doen, wat hij zegt.



En soms is hij even lief, want dan ben jij weer gesust. Dan ben jij weer hoopvol dat het goed komt. Blij als een hondje met dit beetje positieve aandacht. En dan is het weer BAM terug in je hok jij!



http://www.uic.edu/depts/owa/power_control-wheel.html
Alle reacties Link kopieren
Of moet het nog een beetje erger worden?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Wie wil mijn plaatje even plakken dat het meteen zichtbaar is?
Alle reacties Link kopieren
Morgen is hij weer lief.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
:..
Alle reacties Link kopieren
...
quote:hetsterretjedatsterreheet schreef op 27 februari 2015 @ 10:45:

Interessante cirkel. Allemaal zo waar behalve using children.



Ik durf de politie er niet bij te halen. Binnen de kortste keren is hij weer vrij en wie weet wat dan..

Zij helpen je om weg te komen bij hem. En vertrouw mij maar: eerst gaat hij lief doen en paaien om je weer terug te krijgen. Dan gaat hij schelden en dreigen om je weer terug te krijgen. En als dat niet lukt, dan verliest hij zijn interesse in jou omdat hij gen macht meer over je heeft. En dan gaat hij op zoek naar een volgend slachtoffer.



Maar je zal de eerste stap moeten zetten. Weggaan, wissen, blokkeren, verwijderen en vooral: mensen vertellen wat er is gebeurd en vragen of zij je willen helpen met jou niet naar hem toe laten gaan.
quote:hetsterretjedatsterreheet schreef op 27 februari 2015 @ 10:47:

Ik wil niet dat hij weer lief is. Dit topic heeft mijn ogen wel geopend. Ben alleen bang dat ik breek als hij me weer manipuleert want weet hoe goed hij dit kan. Hij kan zulke mooie verhalen vertellen, beterschap beloven, zielig doen en deze domme doos trapt er elke keer weer in. Ga zo z'n moeder bellen dat zij de spullen maar komt halen, des te minder kans dat hij nog komt.Jij weet wel beter dat hij jou verhaaltjes op de mouw spelt. Kan het zijn dat je bang bent om zonder hem verder gaan i.v.m. mogelijke verlatingsangst?
Alle reacties Link kopieren
Je ogen moeten nog verder open!

.

Veel verder.

En zeg het aan zoveel mensen die je maar kent, er is altijd iemand die je helpt.

Altijd.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
En hoe heb je jezelf zo voor de gek kunnen houden om zwanger te willen worden, wil je dit als voorbeeld voor je kind?

Vader die mama slaat en kindje constant in angst?

Zo leer jij je kind dat het ok is om je zo te laten behandelen dus jij zet de vicieuze cirkel in gang van generaties mishandeling.

Het moet nu stoppen en niet alleen voor jezelf.

Sterkte! Je begint in elk geval wakker te worden, nu nog een achterban en aangifte doen en je kunt met opgeheven hoofd beginnen aan je herstel en grip op je eigen leven terugkrijgen.
Alle reacties Link kopieren
Sterretje, in welke regio woon je? Misschien dat we je dan nog van beter advies kunnen voorzien mbt hulpverlening.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
....
Alle reacties Link kopieren
Stap 1: blokkeer hem op je telefoon en social media.

Stap2: neem je huisarts in vertrouwen. Laat hem/haar desnoods dit topic lezen.



Heb je nog familie?
I choose happy!
quote:hetsterretjedatsterreheet schreef op 27 februari 2015 @ 10:55:

Mensen vertellen wat er is gebeurd is de eerste stap inderdaad. Nu nog mensen zoekeen die ik het kan vertellen want ben compleet geisoleert. Heb behalve zijn familie zelfs geen een contact in mijn telefoon. Geen Facebook. Etc.. Ja, hij heeft me precies waar die me hebben wilde.



En het enigste wat hij roept is: ik ga vanavond een ander wijf ne** en, eentje die wel leuk en lekker is. Dat doet pijn... Het is alles behalve een lelijke jongen en meiden spreken m zelfs aan als k ernaast loop. Hij heeft heel veel exen dus hij zal niet lang alleen zijn en ik ben een zielig hoopje. Zo onwerkelijk en oneerlijk maar heb het zelf laten gebeuren...



Je kunt maar beter medelijden hebben met zijn toekomstige vriendinnen. Jij komt er wel weer bovenop als je er hard aan gaat werken en dan komt er heus een dag dat je niet meer aan hem denkt en dan kan zijn gehoer en gesloer je niets meer schelen.

Gisteren las ik nog een artikel in de krant over een mooi ambitieus meisje dat compleet kapot was gemaakt door haar vriend. Zij leeft niet meer, het is nu de vraag of zij zelfmoord heeft gepleegd of dat hij het heeft gedaan.

Zo ernstig kan het aflopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven