Slaande ruzies.. Gevoel & Verstand..

27-02-2015 08:59 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
,,,
Alle reacties Link kopieren
....
Alle reacties Link kopieren
Wat is jou leeftijd eigenlijk?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ik waardeer het dat je blijft posten en terug reageert!



Ik ben niet zo bekend in jouw stad, maar wellicht anderen wel.
I choose happy!
quote:hetsterretjedatsterreheet schreef op 27 februari 2015 @ 11:00:

Ik woon in Doetinchem..



Het is ook wel een deel verlatingsangst wss. Hij heeft me zolang voorgehouden dat ik niks ben, niet eens verdien om te leven, toch alleen achter blijf zonder partner en kinderen..



Typ dit alles met dikke tranen, probeer zo goed mogelijk op iedereen te reageren.
Deur dicht gooien, niet meer met hem praten, alles blokkeren, verhuizen als het nodig is. Je moet echt alles doen om niet met hem in aanraking te komen. En ik kan je garanderen dat je leven beter wordt.

Dat kan ook bijna niet anders als het nu zo slecht is. Je moet zelf weten of je er wel of geen politie bij wil halen, maar neem alsjeblieft voor je zelf de hulp aan die je kunt krijgen, en omring je met mensen die het beste met je voorhebben.
Alle reacties Link kopieren
...
Als jij nou eens besluit dat je hem niet meer wil en dat dit jouw beslissing is dan heb je ook niet zo het gevoel alsof het je allemaal maar overkom.

als hij dan zegt ik neem een leukere vriendin dan denk je alleen maar bij jezelf ik heb nu al medelijden met haar.

Besef nou eens dat hij totaal geen liefde aan je geeft hij houdt niet van je, hij gebruikt je omdat je zwak bent en makkelijk te manipuleren, hij weet precies hoe hij je moet kwetsen daardoor ben je nu ook zo'n slap vogeltje zonder contacte.

dit soort mannen weten precies wie ze in kunnen pakken, daar hebben ze een radar voor, jij moet immuun worden het veranderd alleen bij jou,hij zal je nog lastig vallen dus maak je borst nat, heb je familie waar je nu heen kunt en het goed kunt maken?!
Alle reacties Link kopieren
:..
Wat een treurig verhaal... Ik vrees dat je alleen maar "alles" voor hem bent uit puur eigenbelang. Omdat hij weet dat hij je daarmee weer paait. Deze man spoort niet, hij heeft dringend hulp nodig. Volg de tips die hier al gegeven zijn op, en zoek hulp om van hem los te komen. Dit gaat niet veranderen. Dit is geen liefde; dit is volkomen gestoord gedrag.
quote:hetsterretjedatsterreheet schreef op 27 februari 2015 @ 11:04:

Kaarsje.. weet je misschien no hoe dat artikel heette? Zou het graag lezen.



Moet er po eigenlijk medelijden mee hebben maar het deel van me dat nog wel van m houd trekt het niet.



Ik verafschuw hem enerzijds, anderzijds mis ik de lieve kant. Ik heb ik me m'n toekomst nooit zonder hem bedacht. Leefde altijd van dag tot dag, toen m'n toekomst gaan plannen maar van die plannen was al gauw niks meer over. De lieve kant is schijn houd ik mezelf voor maar het blijft pijnlijk. Een breuk is nooit leuk maar wel noodzakelijk in dit geval. Jullie geven we toch weer een beetje moed



Het artikel ging over de straf van de mishandelaar van Michelle Mooij.



Een hele tijd geleden had je Robin Norwoodgroepen door het hele land, Arnhem zou voor jou het dichtste bij zijn maar ik weet niet heel zeker of die nog bestaan. Google er maar even op want ik moet weer aan het werk



Sterkte meid en zet m op.
dus je vader is ook net overleden.

Nou misschien een mooi moment om je wel weer met de familie te verenigen en die rotte appel uit je leven te gooien.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie norwoodgroeparnhem@gmail.com staan op de site. Misschien daar eens informeren? En dat er elke woensdag een bijeenkomst is.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
:..
quote:hetsterretjedatsterreheet schreef op 27 februari 2015 @ 11:09:

Ik ga als ik me wat beter voel proberen met mijn familie te praten. Ik heb ze 2 weken geleden gezien op de crematie van mijn vader. Dat verliep niet zo soepel. De buurt is bij ze aan de deur geweest al een aantal malen dat wat er bij mij gebeurd niet door de beugel kan dus hun zijn er wel klaar mee. Ik neem het al 3 jaar voor hem op. Hun zeiden meteen al dat ik moest kappen met deze destructieve relatie en dat ik niet met hangende pootjes terug moest komen.Ik lees dit net, google op Robin Norwood, ik denk dat het in jouw geval wel herkenbaar zal zijn.
Run, Run, Run.



Doe het stublieft vandaag nog, pak je spullen en ga weg. Je kan echt zonder hem.



Hij houdt niet van jou en misbruikt je.
Alle reacties Link kopieren
Je bent een gevaar voor jezelf, reden voor een opname.

Ik zou een verzoek indienen voor opname in een gesloten inrichting, puur ter zelfbescherming.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
:..
Alle reacties Link kopieren
Och meid ik vind dit zo vreselijk voor je. Ik hoop van harte dat je bij je familie weer welkom bent als je je verhaal verteld, kan me haast niet voorstellen dat ze je de afgelopen 3 jaar niet kunnen vergeven, iedereen maakt fouten! Zo snel mogelijk doen hoor! En echt naar de politie gaan, niet wegblijven uit angst voor hem, want zo iemand moet aangepakt worden en jij hebt bescherming nodig! Regel desnoods een onderduikadres voor als hij agressief wordt als je bij hem weg bent.



En geloof me, je bent nu juist niets waard, als je bij hem bent, niet als je niet bij hem bent. Je bent namelijk jezelf niet meer, je bent nog maar een schim van jezelf, zodra je hem achter je laat zal je je zo sterk gaan voelen en zal je zien dat je het wel waard bent om voor te vechten!
Alle reacties Link kopieren
http://www.moviera.nl/ik- ... ang/welke-hulp-bieden-we/



Speciaal voor Gelderland, ook gemeente Doetinchem doet hier aan mee. Bel aub, je bent het waard!!
Alle reacties Link kopieren
Lief van jullie allemaal !

ik heb net de dokter gebeld en kan zo oxazepam halen bij de dokter. Dan even alles op een rijtje zetten, ben echt een wrak op het moment. Ik heb Robin nordwood al gemaild dus daar verwacht ik snel een reactie van..
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je actie onderneemt, en nog een tip: word alsjeblieft niet zwanger van deze eikel. Sterkte
Ga praten met je familie. Ik weet ZEKER dat ze jou met open armen weer ontvangen. Dat ze 100000 kilo lichter zijn, want reken maar dat zij allang zien dat jij niet het vrolijke meisje bent dat zij kenden. Dat zij heus wel weten waar dit aan ligt. Ze zullen jou NIETS kwalijk nemen, maar alleen maar heel erg blij zijn dat je onder zijn invloed vandaan bent gekomen. En ze zullen je helpen, beschermen en voor je zorgen. Echt, echt, echt waar. Daar steek ik mijn hand voor in het vuur. Ze zullen je NIET laten vallen. Ze zullen dol en dolblij met je zijn, dat je weer bij hen bent.
Alle reacties Link kopieren
Luister naar je verstand! Dit loopt helemaal verkeerd af. En ga naar je familie of mensen die vroeger je vrienden waren. Als je je verhaal vertelt en echt bij hem weg wil, ontvangen ze je met open armen.



Als je niet bij hem weg gaat, eindig je zo:

http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... getrokken-aanklacht.dhtml
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Niks moeilijks aan, je pakt je spullen op en je gaat, blokkeert hem op je mobiel en neem nooit meer contact met hem op.

Ik heb het gedaan, dus kan jij het ook 💪
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven