Slaande ruzies.. Gevoel & Verstand..

27-02-2015 08:59 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
,,,
Alle reacties Link kopieren
Meisje toch. Je weet zelf best wat goed je voor is, want je trekt nu aan de bel, ook al is het op een internetforum. De volgende stappen kun jij ook zetten.



Juist omdat je jong bent, ga je nu geen seconde meer verspillen aan die vent.

Echt, even doorbijten nu, het is niet altijd makkelijk, maar je komt er wel doorheen. Geen één man ter wereld mag jou zo laten voelen!



Over een paar jaar kijk je terug op deze periode en dan ben je alleen maar heel blij dat je van hem af bent, en ben je trots op jezelf dat je voor jezelf gekozen hebt en heb je een veel fijner leven.



Zet hem op!



(Heb ook zoiets meegemaakt, en hij is nu gewoon een rare herinnering, en het was de beste beslissing van mijn leven om er vandoor te gaan. Mijn leven is zoveel beter geworden sindsdien!)
Alle reacties Link kopieren
Woont je familie trouwens in de buurt?



Zou naar de dokter gaan en daarna lekker naar je familie gaan. Wat Doreida al schrijft, ze zullen je met open armen ontvangen.



Mocht je hulp nodig hebben mag je mij ook pb-en, woon enigzins in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
:..
Alle reacties Link kopieren
Echt supergoed dat je actie aan het ondernemen bent!
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt helemaal geen anti depressiva en oxazepam nodig schat, je moet van hem af dan heb je ook die medicijnen niet nodig!

Je mag me altijd pb-en ,ik heb precies in zo'n zelfde situatie gezeten en ik heb het gered. Dat kan jij ook!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Verbreek alsjeblieft alle contact, dit gaat niet goed aflopen.
Life is short. Eat dessert first.
gebruik je verstand
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook niet dat je aan de pillen moet.



Jij zoekt alles buiten jezelf. Je hebt hem niet nodig, niet in zijn lieve buien en niet als oorzaak van al je problemen in zijn slechte buien. Je bent niet een slachtoffer. Doe niet zo alsof het allemaal door hem komt. Jij hebt jezelf in die geisoleerde positie laten plaatsen en je gaat degene (moeten) zijn die zichzelf er weer uit helpt. Je weet best hoe het zit allemaal, kom niet met die bullshit van 'hij heeft me gebrainwashed' enzo aan. Want zodra je kunt zeggen dat je gebrainwashed bent heb je kennelijk het perspectief om van een afstandje naar de zaak te kunnen kijken en te bepalen dat het dus moet ophouden. Niet 'hij houdt je klein' maar jij houd jezelf klein. Nu moet dat ophouden en dat is dus niet afhankelijk van zijn acties maar van de jouwe. Al schreeuwt hij de boel bij elkaar en driegt hij of slaat hij dingen kort en klein.... breng jezelf in veiligheid.

Het allerallerallerlaatste wat je moet doen is nog sex hebben met hem. Je kunt het niet maken om in deze toestand een kind op de wereld te zetten. Alle gewauwel over je vruchtbaarheid is quatsch. Jij bepaalt zelf of je anticonceptie slikt en dat hoeft hij niet te weten.
Lorem Ipsum
Voor jou is er nog maar een kant op, en dat is weer omhoog. Dit is voor jou rock bottom.

Bel je familie, vandaag. Ze hebben alleen geegd dat je niet met hangende pootjes terug moest komen omdat ze je toen onder druk wilden zetten om met hem te breken, toen al. Dat deden ze omdat ze om je geven. Je bent echt niet zo alleen als je je nu voelt, je bent alleen te lang bij deze idioot gebleven.



Ben je echt niets zoals hij zegt of ga je je eigen leven weer terugpakken?
Alle reacties Link kopieren
Misschien een stomme vraag, maar je was dus 19 toen je hem leerde kennen of iig een relatie met hem kreeg en op je 20e wou je al een kind van hem. Woog hij toen ook al zo zwaar, der moet toen echt wel iets zijn geweest waaraan je zijn gedrag van nu kan herkennen, misschien een bepaald soort tik?
Goed dat je hier van je afschrijft. Je zult veel goeie tips ontvangen. En je verhaal kwijt kunnen.

Wat een drama en wat goed dat je er nu wat aan gaat doen!

Sterkte
quote:hetsterretjedatsterreheet schreef op 27 februari 2015 @ 11:52:

Ik reageer zo weer even op iedereen. Ga mezelf even bij elkaar rapen en naar de apotheek. Ook nog een drama want meneer heeft al het geld en moet ze direct betalen eigenlijk.... ff wat regelen maar komt goed..



Je noemt hem al meneer, dat is een goed teken!

Is het gelukt? Hoe is het nu?
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan hij aan jouw geld komen? Heeft hij een pasje van jouw bankrekening? Bel gelijk de bank om hem te blokkeren. Kan normaal alleen de eigenaar van de pas doen maar je kan zeggen dat hij hem verloren is of dat zijn portemonnee gestolen is. Doe dat nu meteen. Je kan de bank ook 's avonds nog bereiken. Kijk op de achterkant van je bankpas, daar staat het telefooonnummer meestal.



Zorg dat hij nergens bij kan. Heeft hij een sleutel van jouw huis? zorg dat hij er niet in kan. Zet er een ander slot op, vraag desnoods hulp van een buurman, dat kost minder. Je hoeft alleen de cilinder te vervangen. Heb je een achterdeur? Gebruik die dan en zet een schuif op de binnenkant van de voordeur.
Alle reacties Link kopieren
Bereikbaarheid en aanmelding

Het Maatschappelijk Werk is in Doetinchem telefonisch bereikbaar op maandag tot en met donderdag van 8.30 uur tot 17.00 uur en op vrijdag tot 16.00 uur. Telefoon (0314) 341919. Tijdens ons inloopspreekuur op maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 10.00 uur kunt u langskomen aan de Plantenstraat 8 om u aan te melden of om informatie te vragen.



De maatschappelijk werkster in Wehl is Anneke van Oorden. U mag haar ook direct bellen op 06-23476841



http://www.wijkwerkdoetin ... zorg/maatschappelijk-werk
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 27 februari 2015 @ 11:45:

Ga praten met je familie. Ik weet ZEKER dat ze jou met open armen weer ontvangen. Dat ze 100000 kilo lichter zijn, want reken maar dat zij allang zien dat jij niet het vrolijke meisje bent dat zij kenden. Dat zij heus wel weten waar dit aan ligt. Ze zullen jou NIETS kwalijk nemen, maar alleen maar heel erg blij zijn dat je onder zijn invloed vandaan bent gekomen. En ze zullen je helpen, beschermen en voor je zorgen. Echt, echt, echt waar. Daar steek ik mijn hand voor in het vuur. Ze zullen je NIET laten vallen. Ze zullen dol en dolblij met je zijn, dat je weer bij hen bent.Eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ohja.... als je naar Anneke van Oorden toe gaat print dan dit topic uit en geef het haar direct voordat jullie gaan praten. Dan weet je zeker dat je toch daar tijdens het gesprek met haar niet weer besluit dat het "toch-eigenlijk-niet-zo -heel-erg-erg-is-en-als-jij-nou-maar- verandert-dan-zal- alles-beter-gaan-worden'. Dat herken je zeker wel van de gesprekken bij de Huisarts of niet?



Want dat is namelijk jouw rol in deze verschrikkelijk gevaarlijke relatie. Jij praat alles recht wat -in dit geval niet krom- maar echt bont en blauw is. En dat moet ook wel want anders zou je niet blijven. Alleen helaas: Als je blijft ga je dood, misschien niet morgen maar het gaat uiteindelijk wel gebeuren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kijk eens naar dit filmpje. Let op haar ogen. Hoe ze doffer en doffer worden. Hoe het licht uit haar ogen verdwijnt. Hoe de vrolijkheid weggaat en het lichtje langzaam dooft.



http://www.froot.nl/postt ... den-elke-dag-schokkender/



Wil jij zo worden? Of ben jij al zo? Als je naar je ogen kijkt, zijn ze dan al zo dof als de hare?
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 27 februari 2015 @ 18:30:

Kijk eens naar dit filmpje. Let op haar ogen. Hoe ze doffer en doffer worden. Hoe het licht uit haar ogen verdwijnt. Hoe de vrolijkheid weggaat en het lichtje langzaam dooft.



http://www.froot.nl/postt ... den-elke-dag-schokkender/



Wil jij zo worden? Of ben jij al zo? Als je naar je ogen kijkt, zijn ze dan al zo dof als de hare?Godskolere wat heftig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Al een tijdje niks meer gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Nee, hopelijk weet ze de weg terug als zij het nodig heeft.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
We zijn er hier voor je.
Alle reacties Link kopieren
Goede make up artiesten zijn er in Kroatië.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de op niet kunnen lezen maar wil iedereen die reageert met liefde en betrokkenheid en adviezen voor to hartelijk bedanken.

Zo mooi dat dit medium zo gebruikt kan worden, ik ben zo trots op vrouwen die hier oprecht en puur en eerlijk reageren om to direct op een spoor te zetten richting hulpverlening.

Hulde voor jullie, geweldig wat jullie doen!!!😘
Ik weet best een naam maar die was bezet..
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,



ik heb even berichten verwijderd ivm herkenbaarheid.





Ik sluit me aan bij ikweetgeennaam.nl. Ik vind het super fijn dat ik mijn hart heb kunnen luchten en dat er serieus op ingegaan is.



Hij is net de deur uit. Hij stond opeens in de huiskamer, was zoals verwacht lief maar was het met me eens. We hebben gepraat maar het is zeker dat dit zo niet verder kan. Jullie hebben mijn ogen ver geopend. Hij zegt dat het veranderd als hij wat beter in z'n vel zit, maar ik geloof er niet meer in. Hierbij wil ik jullie dus laten weten dat het echt over is. Ik heb jullie adviezen opgevolgd en ga er zeker wat mee doen!



Eerlijk? Beetje heen en weer geschommeld tussen allerlei gevoelens, maar ik voel me me best 'sterk' mede door jullie dames!! Nogmaals bedankt!



Xxx
Goed gedaan. En nu volhouden. Vertel het aan mensen. Neem hem niet meer terug. Ik ben wel zo stom geweest om in de grote bos rozen, lieve woordjes en onhandig in elkaar geknutseld gedichtje te trappen. Echt, het werkt niet.



Dit was het. Wis, blokkeer en verwijder hem en ga werken aan jezelf. Leer hoe jij in dit patroon hebt kunnen stappen en vooral: leer hoe je het tijdig kunt herkennen en kunt stoppen!

Succes! En je kan hier altijd terecht, OOK als je tegen beter weten in toch weer terug gegaan bent. Schaam je niet!.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven