Slaande ruzies.. Gevoel & Verstand..

27-02-2015 08:59 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
,,,
Alle reacties Link kopieren
Zo erg is het blijkbaar allemaal niet als jullie zwanger proberen te worden.



Medelijden met jullie ongeboren kind, maar goed als jij je kind net zo kut wilt laten voelen als dat jij je voelt en hem door de hele kamer heen wil laten rammen door zijn vader, ga je gang.



Volgens mij ben jij ook niet helemaal 100%..
Alle reacties Link kopieren
Hij wil vast een kind met je om er zo voor te zorgen dat jij voor altijd in zijn bezit blijft.

Jij zal altijd jouw kindje willen beschermen en zo heeft hij dus nog meer macht over je.

Dit type man wil vaak daarom kinderen met een vrouw.

Zodat zij meer kwetsbaar en meer te manipuleren is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vertel je zorgverleners wat er aan de hand is. Dat jij bewust een kind een leven vol mishandeling wil geven is walgelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:goudenmaantje schreef op 27 februari 2015 @ 09:36:

Zo erg is het blijkbaar allemaal niet als jullie zwanger proberen te worden.



Als ik zwanger ben dan:

1) Heeft hij wat hij wil en vindt hij mij weer lief.

2) Dan stopt hij vast met boos worden en slaan want het is dan goed.

3) Dan worden we samen weer echt gelukkig net zoals in het begin.

4) Dan geef ik hem ook wat zijn ex hem heeft gegeven.



Zo denk je of niet?

En waar staat het belang van een klein kwetsbaar baby'tje dat door zijn moeder niet beschermd kan worden (want 120 kg) en door zijn kwaadaardige vader met één duw de wereld uit geholpen kan worden?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
:.
Alle reacties Link kopieren
Een kindje nu zou ik niet willen..

We proberen al sinds 2013 zwanger te raken

Ik mag van hem niet aan de anticonceptie



Een kindje nu zou ik niet willen..

We proberen al sinds 2013 zwanger te raken

Een kindje nu zou ik niet willen..

We proberen al sinds 2013 zwanger te raken

Een kindje nu zou ik niet willen..

We proberen al sinds 2013 zwanger te raken

Een kindje nu zou ik niet willen..

We proberen al sinds 2013 zwanger te raken

Een kindje nu zou ik niet willen..

We proberen al sinds 2013 zwanger te raken

Een kindje nu zou ik niet willen..

We proberen al sinds 2013 zwanger te raken

Een kindje nu zou ik niet willen..



Maar natuurlijk wil je nu geen kind..
Alle reacties Link kopieren
....
Alle reacties Link kopieren
quote:E dan nog ben ik een h**r en een sl*t

En toen ben ik opgehouden met lezen. Dat zinnetje daarvoor vond ik eigenlijk al doorslaggevend.



Stoppen met deze nare figuur, dus.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Uh-uh. Nou. Jeetje. God meid, geen woorden voor.
quote:hetsterretjedatsterreheet schreef op 27 februari 2015 @ 09:50:

Ehm nou.. Hij is een goede vader voor zijn kinderen, dat moet ik hem nageven. we wilden een kindje toen het nog gewoon goed ging en er nog nooit iets gebeurd was. Daarna gebeurde dit allemaal maar hij wil nog steeds graag een kind met me. We proberen al sinds 2013 zwanger te raken en dit wil maar niet lukken. Niet zo gek ook met deze stress maar goed. Ik mag van hem niet aan de anticonceptie en aangezien hij alles controleert wat ik doe word dit een lastig verhaal. Ik wil graag naar de dokter omdat zwanger worden al zo lang niet lukt. Ik ben bang dat er iets niet goed is met mijn lichaam en dit wil ik graag laten uitzoeken. Ook dit mag en kan niet volgens hem want die onderzoeken zijn vaginaal en dat wil hij zo min mogelijk hebben. Een kindje nu zou ik niet willen met , daarvoor is onze relatie veel en veel te slecht. Hij weet dat hij me hierdoor alleen maar meer kan manipuleren. Hij weet dat ik super onzeker ben en hij me in zijn macht heeft.



Het klinkt wss allemaal heel onwerkelijk en dat is het ook. Ik was vroeger altijd heel vrolijk en positief, zelfverzekerd maar daar is niks helemaal meer van over...



Ik heb een beetje zitten lezen en ik denk dat ik met een narcist te maken heb.

Weet niet of dit hier mag maar: http://tjenk.nl/narcist/



En het enigste advies wat daarbij past is : WEGWEZEN, en nooit meer teruggaan.



Het doet pijn, heb van hem mijn hele leven gemaakt en heb het gevoel dat ik niks of niemand meer heb..En in je openingspost is het nog juni?
Alle reacties Link kopieren
- Hij slaat je (zelfs tot je knock-out gaat!)

- Hij isoleert je

- Hij controleert je

- Hij manipuleert je

- Hij verbied je van alles

- Hij maakt je spaargeld op

- Hij heeft je jarenlang als tweede keus gezien, hij woonde nog jaren bij z'n ex

- Etc. etc.



Moet ik nog meer zeggen..?



Neem aub contact op met je ouders / familie. Ze zijn nu even uit het oog geweest maar de deur zal altijd open staan, dat weet ik zeker en zij zullen alleen maar heel blij zijn dat ze jou weer zien. Dit zijn de mensen die ECHT van je houden.



Doe aangifte, vervang je sloten en blijf vooral weg bij die engerd. Het heeft vast een hele goede reden dat jij nog niet zwanger bent geworden....
I'm a goal digger.
quote:hetsterretjedatsterreheet schreef op 27 februari 2015 @ 09:29:

Ik loop al bij de huisarts. Slik ook al langer antidepressiva. Heb alleen nooit verteld wat er thuis aan de hand is. Aan niemand. Waarom niet kun je je afvragen... Vanwege het feit dat ik niet zielig gevonden wil worden, vanwege het feit dat hij me telkens mooie verhalen voorhoudt, vanwege het feit dat mijn gevoel van eigenwaarde 0 is. Daar heeft hij goed voor gezorgd. Hij geeft me het gevoel niks waard te zijn en hij heeft alle banden en contacten die ik had doorgesneden dus heb ook alleen maar hem. Het lijkt wel op een psychisch spelletje en dat is het volgens mij ook. Aantrekken en afstoten. Hij heeft m'n eigenwaarde zover omlaag gehaald dat als hij zegt dat ik het niet alleen kan en niks waard ben ik dat ook zo voel...



Slaande ruzie inderdaad en alles wat daarbij hoort. Hij weegt over de 120 kilo spier dus je kunt je wel voorstellen hoe hard dit gaat.Je weet dus precies hoe de vork in de steel zit...dat is iig iets, ik dacht eerst dat je niet wijs was toen ik de OP las. Hopelijk slaag je erin om met een van de eerder genoemde opties te maken dat je wegkomt van dit figuur.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het doet pijn, heb van hem mijn hele leven gemaakt en heb het gevoel dat ik niks of niemand meer heb..Dat gaat altijd over. Gewoon de man deleten uit je leven en leven bij de dag. Als er geen nieuwe input komt vervagen de herinneringen vanzelf, je leert altijd nieuwe mensen kennen en over enkele weken/maanden/jaren/decennia (precies wat je wil) denk je op een gegeven moment ineens: heee, ik heb al een paar dagen niet meer aan Harry gedacht.. het kan dus wèl.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
'Nu komt het probleem...'



Wat je erboven schrijft was het probleem niet?
Alle reacties Link kopieren
Je persoonlijkheid is afhankelijk geworden van hem, dat heeft hij gedaan , door je onder de duim te hebben, en te houden...alsjeblieft, zoek zo spoedig mogelijk hulp, want jij gaat hier kapot aan, hij richt je ten gronde, en het doet me vreselijk zeer dit te lezen, zo onmachtig verdrietig dit..heb er geen woorden voor, en hoop maar dat het niet echt is........

Zeg me, dat dit niet echt is.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn eigenlijk zijn pluspunten? Het enige positieve wat ik heb gelezen, is dat hij goed met kinderen zou zijn volgens jou. Wat een voorbeeld is hij voor zijn kinderen zeg. Een ''papa'' die vreemdgaat, misbruik maakt van zijn macht en manipuleert.



Je ziet toch zelf ook wel in dat er zooooveel meer minpunten zijn dan pluspunten?



Iemand die jouw liefde waard is, zal je nooit maar dan ook nooit in een situatie brengen waarin je het gevoel hebt dat je je familie / vrienden / zelfrespect / jezelf / je integriteit moet opofferen om bij hem te zijn!!
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
:..
Met veel vrouwen die in soortgelijke relatie bleven hangen is het niet goed afgelopen. Denk jij dat je hier een uitzondering op zal zijn? Ik weet wel zeker van niet.

En doe je kind het niet aan in zo'n situatie geboren te worden. Als jij willens en wetens een kind van hem krijgt, ben je wat mij betreft net zo schuldig aan de mishandelingen die plaats zullen gaan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik loop bijna vast hier, dus ik zou me graag even willen uiten, wat een onbehoorlijk stuk vreten van een rat is dit.

.

bedankt hoor...dat ik me , even, heel even , mocht uiten...stoor je vooral niet aan mij.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Ga bij hem weg.



Is dit het leven waar je van droomde toen je klein was? Dat je lekker thuis mocht blijven, nergens naartoe zou mogen, dat je psychisch kapot zou mogen gaan, dat je dagelijks klappen zou krijgen, dat je een vent zou krijgen die totaal geen respect voor je heeft en doet waar hij zin in heeft maar jou verbied om te doen wat jij wil?



Ik heb ook in jouw situatie gezeten. Ik ben weg gegaan.

De beste keuze van mijn leven!



Wat nu als hij je zo hard slaat dat jij niet meer bijkomt? Dan gaat hij de gevangenis in, weg contact met zijn kinderen. En jij? Jij ligt dan in het ziekenhuis, of erger......... Is dit een liefdevolle relatie? Ophouden met dit gedonder. Dit is geen liefde, dit is macht en controle willen hebben. Jullie beide trouwens!
Alle reacties Link kopieren
:...
Alle reacties Link kopieren
Maak je los van hem!!!!...alleen jij kunt dat, dus bundel al je krachten bij elkaar!, en koppel je los van hem!!

.

Al je krachten he?...dus niet een beetje kracht, maar al je kracht, desnoods moet je kruipen, maar dat ga je dan maar doen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
....
Alle reacties Link kopieren
Herhaal zinnen in je hoofd, die je losmaken van hem, herhaal die keer op keer, op keer,

Hardop in jezelf, tegen de spiegel, waar dan ook...meisje het moet je hersens in!!...dus maak je los, herhaal de zinnen dat je nooit meer terug gaat, en dat je sterk gaat worden, heel sterk, dat jij jezelf lief vind, en dat ook jij er mag zijn...

keer op keer, op keer...want ...best meisje, je hersens werken niet, en die, die moeten aan de slag.

.

Herhaal het, en ram het je hoofd in!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Blablabla.. TO gaat toch niet weg..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven