Cougar vs Toyboy

24-01-2015 03:13 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste heren dames

Een korte introductie...

Op mijn 18e ben ik ooit in contact gekomen met een oudere vrouw (38) via een datingsite

na een korte chat kwam al vrij snel een telefoontje. Een telefoontje die de hele nacht doorging

Het was een zeer leuk gesprek waar in we het over van alles en nog wat hadden, zo ook seks. Na dit telefoontje

volgden een paar maanden telefooncontact. Het zag er naar uit dat we een keer gingen afspreken tot op het moment

dat ze het contact verbrak, wat ik altijd heel erg jammer heb gevonden. Naast dat ik baalde dat de fantasie niet plaats had gevonden was het pijnlijke dat ik min of meer gevoelens voor haar had gekregen puur om haar persoon en lach.

Nu ik 20 ben blijft de fantasie om eens onder de lakens te gaan met een oudere vrouw bestaan.



Hier mijn vraag:

Als vrouw en jonge knul tot hoever werkt een seksrelatie en kan dit uitbloeien tot een echte relatie

Ik hoop dat er hier mensen zijn die misschien in een zelfde soort situatie hebben gezeten en hun verhaal kunnen vertellen

Omdat deze topic onder seks valt wil ik ook vragen of mensen wat betreft (cougar/toyboy) hun avonturen willen delen

of er over mee te praten! Hoe was de seks? Wat is de maximale leeftijdskloof? Deel jij ook deze fantasie? Wat kan wat kan niet?

Tips and trics etc...

Ik bedoel maar lang leven seks!
Alle reacties Link kopieren
20 jaar leeftijdsverschil lijkt mij teveel voor een echte relatie. Zeker gezien jullie leeftijden. Ben je beiden 20 jaar ouder is het mss anders. (Alhoewel 20 jr veel blijft). Maar het schijnt dat veel jonge mannen de fantasie hebben het eens met een oudere vrouw te doen. Op zich niks mis mee lijkt mij mits beiden ermee instemmen en dezelfde verwachtingen hebben. Maar mijn advies aan jou zou zijn: ga voor de seksuele ervaring en niet voor een relatie met een (zoveel) oudere vrouw. En daarbij; maanden contact voordat "het" ervan komt? Lijkt me al geen goeie voorbode voor een daadwerkelijke afspraak.
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic: Oudere vrouwen



20 jaar leeftijdsverschil is best wel veel voor een relatie, zeker omdat jij nog zo jong bent. Als er liefde is, zelfs dan zijn er heel veel praktische zaken die het bemoeilijken. Kinderen gaat waarschijnlijk niet lukken, je omgeving zal het er niet mee eens zijn, samenwonen terwijl jij nog op school zit, bijdragen aan de kosten voor de huishouding. Allemaal heel saai, maar wel goed om over na te denken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou nooit een relatie beginnen of een ontmoeting aangaan met iemand die mij een oudere vrouw noemt.

Dat heeft iets te maken met zelfrespect en op deze leeftijd overstijgt dat meestal geilheid, daarom ook geen vaste relatie met iemand van 18....voor een jong iemand geldt namelijk in de regel het omgekeerde.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Tussen mij en mijn zoon zit ook 20 jaar...

No way, dat ik met een kind van 18 het bed ik duik.
Je praat over een oudere vrouw, cougar en toyboy. Hierdoor klink je als een kind dat überhaupt niet klaar is voor een relatie. Je klinkt als iemand die net in fase van Playboy lezen geil vinden zit.

Waarom zou een dertiger iets met zo'n jong onervaren knulletje willen?

Hoe sta je in het leven? Heb je een eigen huis? Een baan of studie? Je rijbewijs? Zo niet, ga daar eerst aan werken, voordat je denkt een dertiger iets te bieden.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 24 januari 2015 @ 08:02:

Ik zou nooit een relatie beginnen of een ontmoeting aangaan met iemand die mij een oudere vrouw noemt.

Dat heeft iets te maken met zelfrespect en op deze leeftijd overstijgt dat meestal geilheid, daarom ook geen vaste relatie met iemand van 18....voor een jong iemand geldt namelijk in de regel het omgekeerde.Hier sluit ik mij volledig bij aan!
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
Probeer het nog eens als je zelf 35 bent, wie weet kun je dan een vrouw van tegen de 50 krijgen voor een echte relatie. Het hele plaatje dus, inclusief seks. Als je pas 20 bent snap je nog niets van relaties en wil je alleen maar seks. Daar passen de meeste vrouwen toch echt wel voor, lijkt me. En: je bent pas echt volwassen wanneer je niet meer naar leeftijd kijkt maar naar persoonlijkheid. Leeftijd komt daar na wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik ontmoette mijn vriend toen we samen in het ziekenhuis lagen. Hij 24 ik 40.

Het kwam totaal niet in mij op om met deze jongen in mijn ogen een relatie te beginnen.

Na een paar maanden toen we al lang weer thuis waren ,belde hij mij eens om te vragen hoe het met mij ging.

Van het een kwam het ander, we hadden zo'n lol met elkaar en praten uren en uren.

Nu 15 jaar later wonen we al jaren samen,en zijn we nog steeds gelukkig met elkaar.

Ik had geen kinderwens en kinderen,en hij had ook beslist geen kinderwens.

Familie en vrienden vinden het leuk en doodnormaal ,alleen met zijn moeder heb ik nooit een band gekregen,maar dat had ik ws als ik jonger had geweest ook niet gehad.

Het is in mijn ogen niet onmogelijk waar jij aan denkt,maar mijn vriend was geestelijk toen al wel veel verder dan andere jongens van zijn leeftijd,had al heel wat voor zijn kiezen gehad.
Alle reacties Link kopieren
Trouwehondenogen, wat een leuk verhaal. Maar het gaat bij jou om liefde. Dat is anders dan de seksuele ervaring die TO wil.
Cum non tum age
godskelere zeg.... ik als bijna vijftiger moet er niet aan denken om iets te beginnen met een melkmuiltje van 18



die moet je echt alles nog uitleggen.

dat is toch niet leuk meer?
Alle reacties Link kopieren
*
anoniem_207211 wijzigde dit bericht op 24-02-2015 12:39
Reden: Nvt
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties,

excuses dat ik zo laat nog reageer, maar ik wou jullie graag nog antwoorden.



@waxinelichtje1975

Wat je suggereert over de slechte voorbode wat betreft het wachten kan ik me volkomen in vinden.

Het heeft ook uiteindelijk te lang geduurt. Door het verstrekken van tijd ontkracht het daadwerkelijke plan min of meer.



@Glyce

Ik vind dat je gelijk hebt, als ik er nuchter over nadenk pieker ik er niet over om een vaste relatie met een volwassen-vrouw te overwegen.. Alles zou in de weg zitten binnen de sociale kringen

Maar voor de dame in kwestie waar ik contact mee had ging, kreeg ik steeds meer gevoelens puur door de omgang aan de telefoon eigenlijk iets waar ik niets aan kon doen. (Het is ook maar goed dat het zo heeft moeten lopen. Ik hoop meer op een goede grappige vriendschap.)



@Sinnombre

True, de term oudere vrouw is toch eigenlijk een beetje ongepast. Zeker in de context waar ik over schrijf is dit een beetje onvolwassen om de vrouw rond de 30-40 zo te noemen. Verder ben ik van mening dat ik volkomen volwassen nadenk over dit soort onderwerpen en dat ik weinig mogelijkheden uitsluit. Verder als ik naar mezelf kijk kan ik niet ontkennen dat ik misschien lichtelijk aan peterpan-syndroom lijdt. Ik studeer momenteel. En als je vraagt wat ik een volwassen vrouw te bieden heb. Dan is dat niet een volwassen kost-verdienende man, maar een jongen knul met een fantazie.



@Trouwehondenogen

Mooi om te lezen dat je op zo'n leuke manier jouw speciale persoon vind, Het komt

uiteindelijk ook neer op wat je elkaar te bieden hebt. In jouw geval pakt dat goed uit en sluit het op die manier goed op elkaar aan.

Ik denk dat ik ook zeker veel raakvlakken had, maar uiteindelijk niet de goede concrete eigenschappen.



Voel je vrij om dingen te vragen, ik antwoord graag.

Ik hoop dat dit forum nog meer benut wordt dus als je wilt

reageer op het onderwerp en deel je ervaring(en)



Gr Viper
Ach Dreetje Hazes en zijn vriendin krijgen ook een beeb.
kan dit uitbloeien tot een echte relatie = uitgroeien

Een telefoontje die de hele nacht doorging = dat

Door het verstrekken van tijd = verstrijken

een jongen knul met een fantazie. = jonge knul/fantasie

lang leven seks! = leve



TO, je maakt iets meer indruk met correct Nederlands!!
Carenza..is het miereneuken of mierenneuken?

Of ben je ingehuurd door de viva?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nogal wat posts van oudere dames die het hebben over knulletjes enzo van 18-20 jaar. Dat was misschien zo toen jullie zelf die leeftijd hadden maar tegenwoordig beginnen we wat eerder, een gewone "knul" van 20 heeft al behoorlijk wat ervaring op sexgebied.

Over sex met oudere dames ben ik niet zo enthousiast, technisch wel bedreven maar het lijf van een vrouw van midden 40 die niet regelmatig naar de sportschool gaat..........Trouwens, waarom zou je dat doen, als je zelf zo oud bent kan je altijd nog werk maken van vrouwen van die leeftijd maar jongere wordt dan een stuk lastiger. Wees blij dat je nog jong bent en dus jonge vrouwen kan krijgen, een ouwe vent zal je voor gek verklaren
Alle reacties Link kopieren
Dat wilde ik net zeggen chingozapato.

Mijn vriend is 20jaar maar ik heb nog nooit zo'n fijne bedpartner gehad haha.



Ik ben zelf 31 en echt niet onervaren met weinig bedpartners.



TO, bij ons begon het als een soort sexrelatie.

Zijn elkaar tegen gekomen op een feest en direct een woeste aantrekkingskracht.

Ik heb het wel een tijdje op een afstandje gehouden omdat ik hem echt te jong vond (ik wordt eerder 32) maar uiteindelijk onder het mom van: ach 1x afspreken elkaar toch gezien.



We zijn nu heel wat maanden verder.

De woeste aantrekkingskracht is er nog steeds en we hebben het heerlijk met elkaar.

Al vrij snel naar elkaar uitgesproken dat we ook gevoelens hebben.

Alles is bespreekbaar en we zijn heel open naar elkaar.

De jeugd praat makkelijker dan mannen van mijn leeftijd of wat ouder.
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan vissen is verboden neem ik aan?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik geloof van wel. Al weet ik niet hoe het is tav oproepjes in de rubriek contact. Kijk eens in de huisregels. Is het niets geworden met de dame uit je verhaal?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Openlijk hengelen is verboden, ja, daar staat een ban op.
Je weet dat oudere vrouwen veelal kinderen hebben gebaard, straie hebben, een buikje, slappere borsten, rimpeltjes, putjes in de bibs, en iets meer de neiging hebben iets te zwaar te zijn?

Dat je niet denkt dat je een strakke oudere fiets krijgt om het op te leren

Dan kan het nml alleen maar tegenvallen



Waarom zou je eigenlijk een (seks) relatie willen met een rijpere vrouw?

Ik probeer me voor te stellen hoe ik dat zou vinden, naast een jonge vent zo oud als mijn zoon wakker te worden, mijn buik inhoudend en hopen dat ie niet liever de stad in zou willen met 1 van mijn dochters.



Nooit zonder gene hand in hand over straat. Al die blikken ( ik zou er geen schijt aan hebben hoor, ik zou me super ongemakkelijk voelen) al die mensen die er van alles van vinden.



En ik zou me continu oud voelen en me bewust zijn van mijn leeftijd incl slappere borsten en flubber billetjes
Alle reacties Link kopieren
Kom kom niet elk wijf van eind dertig heeft Flubber billen en leeg gezogen tientjes. TO, in een sauna complex kun je ze makkelijk op pikken en je ziet gelijk hoe ze er uit zien
Whut?! Ben jij wel helemaal lekker in je pan??
Ik moet er niet aan denken om een ventje van 20 in mijn bed te hebben..

Brr mijn eigen dochter is al bijna 18 het lijkt mij meer voor haar leeftijd..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven